/spanien/barcelona/forum/20906.aspx/spanien/barcelona/forum/20906.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Mattias___
2008-06-25 00:00
Valdes
Alves-Puyol-Marquez-Abidal

Iniesta-Yaya-Xavi

Messi-Eto'o-Arshavin

Bänk:

Milito
Sylvinho
Henry
Keita
Pinto
Pique
Bojan
Barcelona OkkaPokka1
2008-06-24 23:58
Jag kommer bli religös om Arshavin kommer till Barca, Jag kommer be nu varje dag för att han ska komma och önska så att kroppen spricker! :D

Min Arshavin yra börjar bli so Dizzys Alves yra :P Jag är förälskad i han och hans spelstil!
Barcelona Mattias___
2008-06-24 23:51
Hoppas nu bara att Barca får gjort klart med Dani Alves & Andrej Arshavin , det vore gött :D
2 riktiga "drömvärningar" enligt mig , elr ?
Barcelona Gaucho_10
2008-06-24 23:50
Rambla

Tyvärr så tror jag inte att idioten Txiki bryr sig om vad Arshavin säger.
Modric var minst lika ivrig när det gällde att komma till oss, men gjorde Txiki något åt saken : Nej!
Tyvärr så verkar det som att vi kommer att köpa Hleb (Fråga mig inte varför, förstår inte heller), när det finns spelare som Arshavin, Silva osv. där ute
Barcelona Captain Fantastic!
2008-06-24 23:47
Rambla/

Så ja, nu borde det vara fixat :)
Barcelona Rambla
2008-06-24 23:46
Ämne: Rambla/

Nej, jag ....
Ja alltså, först så tar du bort den som nu ligger uppe, editerar sen din kopia på datorn och sen skickar du bara upp den igen. Antar att det går till så i alla fall. Nåja, inget viktigt.
2008-06-24 23:44
Rambla/

Nej, jag skrev artikeln själv faktiskt. Ny som jag är på det hela dock, så har jag ingen aning om hur man editerar en artikel eller att man ens kunde göra det. Ska se efter lite, annars får det vara :)
Barcelona Rambla
2008-06-24 23:42
Captain:

Ingen fara, bara lite vänskapliga tips. :)
Jag trodde du själv kunde editera artikeln och sen lägga upp den igen men antar att du bara skickat in den till redaktionen. Och som sagt, allt av värde går fram till alla culés oavsett små obetydliga stavfel.
2008-06-24 23:39
Rambla/

Jo, jag såg stavfelen för sent tyvärr. Sorry för det andra, jag är fortfarande lite ny på detta med att publicera artiklar :)
вαя¢α
2008-06-24 23:37
Hellre Arshavin än Hleb :p
Barcelona Mo-barca
2008-06-24 23:37
Arshavin-Bojan-Messi: Man hade fått ut mycket energi av dessa kort spelare.
Barcelona Rambla
2008-06-24 23:35
Ämne: Rambla/

Ja, vad s....
Du får titta igenom den extra gång, några små stavfel tex. Zhirkov och inte Zhrikov, Ingla med stort i. Jag, petig? Jodå. :)

Avsluta alltid med källa längst ner i artikeln. Källa: xxxxxxxx

Lite mer troväridg källa använder du åtminsonte än tex Chelseas silly season, där det som oftast handlar om Daily Star och The Sun. Haha...
Barcelona Smacked
2008-06-24 23:34
Man börjar tycka Ingla å co borde vakna upp ur sin dvala som sagt,ffs t.o.m jag skulle kunna göra ett bättre jobb än dem
2008-06-24 23:26
Rambla/

Ja, vad ska man annars göra en onsdag kväll när ingen fotboll går på tv? Spin city räcker i en halvtimme för underhållning, men jag hade mer tid än så på mina händer :D
Barcelona Mo-barca
2008-06-24 23:25
Hur mycket skulle Arshavin kosta om han skulle komma till barca? 150-200 milj eller?
Barcelona FCB10
2008-06-24 23:25
OkkaPokka1

Aa jag tror man kan ha det ;)
Barcelona Rambla
2008-06-24 23:21
Captain:

Du är en klippa, kudos. :)
Barcelona Rambla
2008-06-24 23:13
Euro2008s officiella websida. Kan det bli pålitligare?

Arshavin: Jag har supportat Barcelona i hela mitt liv. Barcelona är min dröm. Jag har aldrig trott att jag kunde ha en verklig chans att spela för klubben. Låt oss se hur situationen utvecklar sig. Just nu kan jag inte säga någonting med säkerhet. För tillfället är jag en spelare i ryska landslaget och jag tänker bara på att göra bra ifrån mig i semi-finalen.

Vad mer behöver han egentligen säga? Han ber ju om att få chansen att spela för sin drömklubb. Räcker inte det här så vet jag inte vad som mer krävs innan Txiki, Laporta och Ingla vaknar ur sin dvala. Redaktionen, kanske dags att skriva om detta i silly season?
Barcelona OkkaPokka1
2008-06-24 23:08
I och för sig så har bara Marc Inglas uttal skrivits i Sport.es. Och inte i elmundodeportivo etc.

Kan vara nåt gammalt citat från han, eller någon förhandlingstaktik.

Men jag tror inte riktigt de.. Menmen
FooTBaLL
2008-06-24 23:03
Ciao-V

´Visst han drömmer om att komma till Barcelona. Men nu kan vi drömma om honom här på forumet, Eftersom vår klubbledning PROFFESOR Marc Ingla, B.Txiki, Och den speciele LAPORTA har inte några planer och värva vår dröm värvning och ska jaga den klenisen som jag inte ens vill se i Barca tröjan ADEBAYOUR. Men om det vore så här istället om Barca skulle vilja ha Arshavin så skulle dem knappt få honom men nu när stackars killen vill komma till sin favorit klubb barcelona så är klubben I-N-T-E intresserade så förbannad blir man på denna ledning.
Barcelona OkkaPokka1
2008-06-24 22:54
FCB10

Tror du man kan ha mellanrum i namnet på tröjan då?
Onuritos
2008-06-24 22:54
Tja vänner!
Gazzettan skriver att Jorge Mendes (Mourinhos, Scolaris och Quaresmas agent) har kommit överrens med sina spelare, om att Inter och Mourinho lät Deco gå till Chelsea för att Quaresma ska gå över till Inter. Det handlade inte om 40 miljoner euro, utan 25. Synd skulle verkligen ha Deco i Inter. Hernanes är otroligt grymt kommer passa barca bra..
Barcelona Ciao-V
2008-06-24 22:52
Det vore väldig synd om ledningen inte låter denna spelare att komma och visa vad han kan tillföra, när de ändå ska bygga om. Han är underbar culè. Kul :).
Läs själv, länken.
Barcelona ElDuroDeFCB
2008-06-24 21:19
Hej Hopp på er alla Barca fans!!!

Jag kom hem från Brasilien för 2 dagar sen och jag kan nästan med 100% säkerhet bekräfta att vi värvar minst 1 spelare från Brasilien..100%säkert... Men jag säger så att vi måste ha Hernanes..Killen är Magnifik,Magisk, en krigare ur filmen 300...en sån vi behöver i laget inför 2008/2009 säsongen...Svaret om vem eller vilka det blir får vi i slutet på den här veckan eller nästa vecka....Håll tummarna Boys and Girls för vi kommer att bli super farliga om Mr Hernanes de Sao Paulo joinar el Grande Clube De Barcelona...
Barcelona Criff
2008-06-24 21:13
Ganska intressant läsning om för & nackdelar mellan Ronaldinho & Hleb för den som har lite tid över.
Barcelona barcadinho
2008-06-24 20:26
Dizzy/

Är du orolig att Alves ska göra en "David Beckham" U-sväng i sista minuten?
Det gör han inte.

Föresten så var Txiki ganska nära honom när han var i Brasilien före veckan, utan att tänka på och ta en signatur.

Det hör inte kanske till kulturen och inte leta på en. Det är förolämpade att inte tro på Alves löfte.

Du behöver vänta en vecka till, kan jag gissa.

Jag känner mig på samma sätt som nån ner har skrivit. Man blir yr i huvud just nu med alla rykten hit och dit. Det är ibland inte så kul och följa massa med smörja också.
Jag vill att den riktiga fotbollen i primera ska börja.
Barcelona FCB10
2008-06-24 20:11
Här är målet som Ebwelle gjorde, det bästa var ju att han gjorde målet mot real madrid!! :D

KOLLA LÄNKTIPS! o grattis Messi!
Barcelona Salcini
2008-06-24 20:09
Någon som har koll på hur ombyggnationen av arenan går? Det skall väl vara klart till hösten så den borde börja ta form.
Barcelona FCB10
2008-06-24 20:04
OkkaPokka1

Tor inte att man kan ha ÅÄÖ, man kan ju inte ens ha Ñ tror jag

Barcelona OkkaPokka1
2008-06-24 19:53
Om man beställer en tröja från fcbarcelona.cat och vill ha eget tryck på tröjan, Tror ni man kan ha mellanrum i namnet och å,ä,ö då?

Vill nämligen ha den nya hemmatröjan med ,OSKAR ÅHL 22 på ryggen :) Nån som har ett svar?
Annons: