/spanien/barcelona/forum/20905.aspx/spanien/barcelona/forum/20905.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Koeman_4
2008-06-20 23:53
Ämne: Ämne: Koeman_....
Haha, ja helt jävla sjukt :P
Med den kämparglöden dom visar upp och lite hjälp av dommaren kan nog tyskarna få nått att bita i, men jag ska nog sätta en stor peng på tyskland ändå :D
Barcelona Heywood Jablome
2008-06-20 23:52
Turkiet har haft marginalerna på sin sida. Man brukar oftast ha med sig marginalerna tills det verkligen börjar hetta till det är då klassen ska visa sig. Har Turkiet klassen och nerverna att slå Tyskland i en semifinal?
Barcelona OkkaPokka1
2008-06-20 23:51
Fantastiskt av Turkiet, otroligt.

Fast jag kan inte hjälpa mig själv att tycka synd om Kroaterna. Förlorar på sista lilla möjliga marginal.

Men jag måste erkänna att jag alltid tycker synd om förlorarna i sådana sammanhang. Lite som man tyckte synd om Terry och Chelsea i CL-finalen.

Men all heder till Turkarna
Barcelona Gaucho_10
2008-06-20 23:49
Du verkar inte fatta hur stort det är för turkarna, det är inte precis ett världslag som går vidare till SEMIFINAL i EM...så jag kan förstå att de är hur glada som helst
Barcelona Oha789
2008-06-20 23:47
Kev

jag kan inte säga om det är tur eller inte, men ska säga att Tur har man högst 2 gånger inte 3 :D

efter 3 gånger så är det inte tur längre, då är det deras grej och spel.
Barcelona Gud är störst!
2008-06-20 23:47
Oha789

Ja, håller med det därför jag blev lite arg nu (är också kurd). Vet också att de hatar oss kurder men det är inget o diskutera här.
Barcelona kev
2008-06-20 23:46
hahaha jäklar alltså.. det här var sanslöst.. Det finns inga ord som kan förklara den här matchen.. viljan, tur kanske?
Barcelona Oha789
2008-06-20 23:44
Jag själv är kurd och jag gillar Turkiet har många släktingar, men jag ska erkänna att jag hatar när Turkar vinner nåt eller gör nåt stort, Dom beter sig som om dom har vunnit hela cupen, det är det jag blir mest sur över.

Men vad jag vill komma fram till är att Jag grattulerar Turkarna och jag önskar dom all lycka, dom är verkligen värdiga vinnare och dom ska vara stolta.

Grattis Turkiet
Barcelona Gaucho_10
2008-06-20 23:41
Seriöst vad pinsam du är "Domarn gav turkarna segern"

Vilken hjärta de har alltså, värdiga vinnare!
GRYMT!
Barcelona Gud är störst!
2008-06-20 23:39
Domarn gav turkarna segern. Matchen var slut. Kroaterna ville göra byte domarn lät inte. :S
Barcelona Lujàn
2008-06-20 23:36
Ämne: Koeman_4

Ja Kroat....
Och vilken vändning det blev!
Barcelona SaM__-
2008-06-20 23:33
Helt sanslöst!. Man ska inte räkna ut turkarna detta mästerskap, men vilken vilja, inställning och framförallt karaktär dem visar. Helt sjukt!

Med den där inställningen i Barca så skulle man vinna trippeln utan problem;) haha;)
Barcelona Gud är störst!
2008-06-20 23:31
Ciao-V

Ja, det var faktiskt han som vaktade buren innan Valdes fick ta över. Rustü.
Barcelona Ciao-V
2008-06-20 23:30
Vilken skräll. Turkarna har verkligen har flyt. De kanske tar sig till final till och med... Vem vet:).
Barcelona Ciao-V
2008-06-20 23:24
Visst har turkiska målvakten spelat för Barcelona? Har fått för mig det.
Barcelona Jugador
2008-06-20 23:20
Herregud vilken match mellan Kroatien och Turkiet!
Barcelona Gud är störst!
2008-06-20 22:57
En fråga för de som vet mycket om B-laget finns det någon bra tallangfull ytterback som vi kan flytta upp inför den här säsongen bara för att han ska lära sig lite första säsongen sen kommer kan han så småningom börja spela mer. En offensiv sådan för vänsterbacksplatsen känns inte så offensivt Abidal har itne imponerat där och Silvinho börjar komma till åren även om han fortfarande håller 1-2 säsonger till. Så vad för ytterbackar finns de Fali vet jag på högerkanten men vänster?
Barcelona Oha789
2008-06-20 22:05
Tror ni att Adebayor o Hleb blir klara för Barcelona ?
Barcelona luis Enrique 21
2008-06-20 21:36
Ar ratt naturligt att det snackas lite em har nar det barca trots allt har uppehall och samma spekulationer mellan oss om barca nasta sasong bara upprepas hela tiden. Aven om fokus saklart ska vara pa barca.
2008-06-20 21:34
Hur blir det med yttrar i en sadan formation? Alves och abidal maste bli enormt offensiva. Och Abidal tyckerjag aldrig har imponerat i offensiven han behover ngn att lanka upp med. En Malouda som i landlaget (Vill saklart inte ha honom till barca) Vad ska man med hleb och silva till i en sadan uppstallning?
Blir 4-3-3 en backup uppstallning nu? Det tyder verkligen pa att Ronaldinho eran ar over.
Barcelona Koeman_4
2008-06-20 20:58
Ronaldiinho

hehe, tvivlar på att Kroatien gör ett sånt magplask och släpper upp turkarna om dom skulle ha en 2måls ledning.
Nej nu är det dax att lämna källaren och bege sig till soffan å ta några öl å kolla fotbollen.
På återseende :)
Barcelona OkkaPokka1
2008-06-20 20:58
Ronaldiinho

"Kan Turkiet vända denna match också"

Precis som om dom skulle ligga under redan ;D Men jag tror Turkiet har en chans att vinna, Men jag håller Kroatien högre och dom är favoriter.
Barcelona LIONEL-MESSI
2008-06-20 20:57
vill bara säga till alla här snälla prata om barca och inte annat

har precis läst goal och det stod att pep vill ställa upp sitt lag med formation 4-3-1-2

------x---------
x----x----x----x
----x--x---x
-------x-----
-----x---x

uppställningnen är intressant för nu kan henry spela sin riktiga roll. men hoppas etoo stannar men annars så skulle adebayor vara intressant eller villa för båda är rätt så unga dem håller i massa år till speciellt adebayor villa har jag för mig att han är lika gammal som etoo men i allafall villa henry eller adebayor henry kommer det förmodlingen bli och så kommer bojan vara ersättare så tror jag anfallet blir nästa säsong. glömde också att trez kanske kommer in men som det ser ut u så ska etoo ut och adebayor,trez eller villa ersätta etoo.

över till mittfälltet så tror jag messi kommer spela där men messi kan ju spela anfallare och då men tror det kommer bli messi och yaya kommer spela med xavi och iniesta men när det är borta kanske dem spelar med keita istället för xavi men vi får se men har läst att barca kommer köpa in moutinho hoppas verkligen det han är ung och är precis som deco men kvickare men moutinho har mycket att lära säg men sporting vill låna pique mot moutinho och då tror jag barca köper in en nu mittback som det har ryktast om så kommer en ny mittback komma in tillsammans med hernanes eller hur det stavas
Barcelona Ronaldiinho
2008-06-20 20:55
Koeman_4

Ja Kroatien tar nog Turkiet, om inte dom mirakel vänder som tidigare.
Barcelona Koeman_4
2008-06-20 20:54
Ämne: Kroatien-Turkiet bör....
Rätt övertygad om att kroatien tar detta, men man ska ju aldrig säga aldrig.
Tippar på final mellan spanien och kroatien Med våra hjältar som slutsegrare :)
Barcelona Ronaldiinho
2008-06-20 20:43
Kroatien-Turkiet börjar alldeles strax,
hur tror ni det går?
kan Turkiet vända denna match också?
2008-06-20 17:14
Numera verkar det som spelare ar pa topp mellan 18-23.
Forlat glomde namna barca.
Barca!
Barcelona SaM__-
2008-06-20 16:35
haha, är Ballack diskussionen fortfarande igång? Nämen nu tror jag väl;)
Jaja man får tycka vad man vill om Ballack men låt det va nu!

Koeman//
Vi ska väl ändå inte bli som marrängerna och leva på gamla meriter? Jag tror alla här inne är full medveten och väldigt tacksam över vad dessa spelare har gjort för klubben. Men bara för det ska vi väl ändå inte ha kvar dem när bäst före datum har gått ut på dem och motivationen för Barca verkar borta.

Däremot bäst-före-datum angående Ronaldinho är en svår fråga. Han ska ju egentligen vara på toppen av sin karriär just nu. 25-30 då man brukar vara som bäst va? Aja, Silly är i full gång det visar sig hur det blir. Är ganska nöjd än så länge med ledningens värvningar.
Barcelona Criff
2008-06-20 15:58
Vilka mer har uppträtt så dåligt som de 3?

Någon som har koll på hur mycket Numancia fick betala för Dimas?
Ska bli kul att se honom i Primeran nästa år då Numancia tagit steget upp från Segundan.
Dimas var också en utav de ledande figurerna som gjorde att Barceloca B Kom upp ur Terceran :)

Gonzalez_Barca , ganska stor skillnad på det Koeman gjorde och det Pep gör.

Koeman kom mitt i en säsong och bytte från 4-4-2 till 4-3-3 och skulle köra offensiv samba fotboll med ett lag som hela historien spelat på försvara och kontra fotboll.
Det blev pannkaka.
Barcelona Gonzalez_Barca
2008-06-20 15:58
Om jag minns rätt var det en viss Koeman som också sparkade lagets 3 viktigaste spelare. Men det gick ju åt h*lv*t*. Så vi får ju hoppas att Guardiola har bättre koll på det han håller på med.
Annons: