/spanien/barcelona/forum/20901.aspx/spanien/barcelona/forum/20901.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Criff
2008-06-23 23:43
Någon som vet när Brasilien spelar sin sita VM kval match?
Sitter och väntar på Alves underskrift :)
Barcelona R10-Etoo-Messi
2008-06-23 23:33
Finns det nån hemsida där man kan se vad våra spelare har för köpklausul?
Barcelona OkkaPokka1
2008-06-23 23:32
Intresset av Diego har väl inte direkt minskat från någon klubb, Men när han själv och klubben talat ut att han stannar i Werder i minst ett år till så gav de flesta klubbar upp hoppet om hans underskrift innan dom ens börjat.

Men Diego skulle onekligen vara intressant att se i en Deco roll i Barca.
Barcelona FCB10
2008-06-23 23:25
DaniAlves

ojsa, såg inte :P

OkkaPokka1

konstig att ingen intreserar sig av Diego längre, hurså?
Barcelona OkkaPokka1
2008-06-23 23:23
Barcelona DaniAlves
2008-06-23 22:47
FCB10

Jo det nämndes tidigare på dagen att Keita hade nätat dubbelt mot Sudan, men skönt att höra det ytterligare en gång ;)
Barcelona FCB10
2008-06-23 22:41
Ser att ingen har nämnt att Keita gjorde 2 mål igår mot matchen mot Sudan. GRYMT!
Barcelona Messi-Lona
2008-06-23 22:34
var å kollade på en vänskaps match mellan AIK och Gävle, 3-1 till aik..

har det hänt nåt nytt
Barcelona Gaucho_10
2008-06-23 21:20
Vi får räkna med en hel del skador när det gäller Messi och Henry, så vi måste köpa anfallare med tanke på att Messi kommer knappast att köra 90 minuter då han blir lätt skadad
Barcelona barcadinho
2008-06-23 21:17
Att Pep ska plötsligt byta "taktik" och värva Aguero istället för en center tank känns lite konstigt.
Först - priset måsta skräma.
Sen - vi har redan Messi och Bojan.

Det finns dock en möjlighet att spela Henry + Aguero på topp och Messi lite bakom i mitten (i ett 4-3-1-2 system som nämndes sist i nån artikel).
Bojan kan vara en naturlig backup till Aguero och en billig striker till Henry.
Vi får väl se.
Det känns lite som en politisk propagande när man nämner honom.

Barcelona SaM__-
2008-06-23 20:52
Gabriel //

Jag tror vi ska ta det lungt att kalla Adebayor för skämt. Att värva en stor anfallare som redan är bland de absolut bästa i världen brukar ofta floppa. Se Shevchenko till chelsea, Henry till oss. Det är ofta de namn som är lite bakom dessa som exempelvis Etoo var när han kom till Barca som brukar göra Succé. Torres va helt klart känd, men ingen super-super stjärna i mitt tycke. Nu har han fått sitt riktiga genombrott enligt mig för att ha benämningen " en av de bästa i världen ". Därför tycker jag att Adebayor som är bra, kanske inte i Etoo klass än, men i Barca kan han mycket väl bli det.
Barcelona Rambla
2008-06-23 20:49
Där har du en hel del tröjor genom historien.
Barcelona r.10
2008-06-23 20:39
Ämne: Ämne: haha en....
Rambla

vet du någon hemsida där man kan se Barcas tröjor genom åren?
Barcelona Gaucho_10
2008-06-23 20:31
Han tränar inför OS, verkar som att han är sugen på att komma igång...fast å andra sidan, det har vi redan hört, det är upptill bevis

Gör han bra ifrån sig i OS, så bådar det gott för oss.

1.Priset ökar om vi ska sälja honom
2.Om han spelar bra, så väljer nog Pep att behålla honom (hoppas det)
Barcelona r.10
2008-06-23 20:26
Ämne: r.10, Barcelona Muse....
heheh tack, men tänkt mer en internet sida eller något. =)

by the way, vart håller våran ronnie hus, inte alls många om någon kommentar från honom om hans framtid?
Barcelona Rambla
2008-06-23 20:19
Ämne: haha en fråga bara: ....Är det 100% säkert att Barça spelar CL? Fast du har nog rätt när det gäller Samu, han har sagt att han inte vill spela för några andra klubbar i Spanien förutom Barça och Mallorca, och till Mallorca är han nog inte ännu redo att återvända til.
Barcelona Gaucho_10
2008-06-23 20:16
haha en fråga bara: det är väl inte 100 % att de kommer att spela i CL, de måste kvala

Atletico Madrid är väl inget absolut topplag, tror inte att Eto'o vill dit, skulle kunna tänka mig att han går till Chelsea eller Inter, nu när Drogba försvinner
Barcelona Criff
2008-06-23 20:15
Bara han inte hamnar i Real Madrid är jag glad. Det hade svidit något så otroligt.
Barcelona Rambla
2008-06-23 20:08
Ämne: Tur Atletico spelar ....Precis, och jag tror nog att Samu föredrar att stanna i Spanien.

Nåja, troligtvis en omöjlig transfer och dessutom så vill Samu själv bestämma sin framtid och i vilken klubb han ska hamna. Det får man respektera efter allt han har gjort för Barcelona.
Barcelona Criff
2008-06-23 20:06
Tur Atletico spelar i CL då :)
Barcelona Gaucho_10
2008-06-23 20:05
Rambla

Du har visst glömt bort att Eto'o vill spela i ett topplag, alltså ett lag som spelar i CL, det är därför han nobbade Tottenham, så det är knappast troligt
Barcelona Criff
2008-06-23 20:04
r.10, Barcelona Museet inne i Camp Nou. Där har du alla tröjorna från historien :P
Barcelona Rambla
2008-06-23 20:04
Ämne: Aguero lär iaf inte ....
Hade jag fått vara sportdirektör för en dag så hade jag lockat Atléti med Samu + Marquez, ja för Samu ingår ju ändå inte i Peps planer. Hade inte det hjälpt så hade jag gått för klausulen som sista utväg. :D
Barcelona r.10
2008-06-23 20:00
Hej vet ngn vart man kan få tag på FcB Match tröjor från historien alla olika som de har haft, hemma borta tredjeställ osv! :) ska nämligen göra ett arbete om det(vill inte köpa utan bara bild).
Barcelona Criff
2008-06-23 20:00
Aguero lär iaf inte röra sig denna sommaren då dem spelar CL precis som oss. Kanske om Atletico gör en kass säsong nästa år finns det en möjlighet. Nu ser jag bara inte att det kan hända.
Hoppas jag har fel :)

Rambla, Jag tror också Pep låter Henry sköta "Eto rollen" som spjutspets och sen att någon tank inhandlas som andra alternativ.
Sen antagligen att man väntar in en Aguero eller Benzema som ska ta över efter Henry.
Det hade jag satt mina pengar på iaf :)
Barcelona Rambla
2008-06-23 19:59
Criff:

Nej för tusan, jag menade inte att el Kun var Peps plan B. Snarare det att han då låter Henry vara spjutspets och tar in ett billigare alternativ som tank, det har skrivits om Mario Gomez. Inte för att jag tror han blir så billig han heller men det tycks tydligen ledningen tro.
Barcelona Barca o Mort!
2008-06-23 19:39
tribente_magico

Sen tror jag också att han gillar Atlético mer än Barca, och det är väl trots allt pengar som kan driva iväg honom? Eller chansen att vinna titlar förstås, men jag tror inte att han drar till något annat lag till La Liga.
Barcelona tribente_magico
2008-06-23 19:33
aguero är den spelarn ja ser helst av alla är världen att barca värvar, som rambla sa, skulle lätt ge 55 mille euro för honom istället för 30 för adebayor, han skulle va den perfekta ersättaren för ronaldinho om han lämnar. plus är att han absolut inte gillar real madrid också.=)

barca o mort// jo men han kanske inte tänker på pengar så mycket som vissa andra gör. Sen tror ja att han gillar barca mer än chelsea.
Barcelona r.10
2008-06-23 19:29
Vart håller Dinho hus? inga kommentarer från honom?
Barcelona Barca o Mort!
2008-06-23 19:24
Ämne: Ämne: Aguero.....
Ja men jag tror att det är lättare att få Villa eftersom Agüero rejectade Chelski som säkerligen erbjöd honom dubbelt mera län än barca kommer att göra isåfall.
Annons: