/spanien/barcelona/forum/20893.aspx/spanien/barcelona/forum/20893.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona OkkaPokka1
2008-06-25 21:58
Lahm och Tyskland borde nog haft straff där.

Otrolig miss av Massimo Busacca.
Barcelona barcadinho
2008-06-25 21:58
Lukas.RP och Hoshiar/

Jag har sett en 10-årig svensk kille som kan trixa ännu bättre...
Jag svär!
Han gör såna saker tom med båda fötter och huvudet.
Det var kanske din bror...
Lukas.RP
2008-06-25 21:32
Ämne: Lukas.RP

han är g....
Jasså, det hade jag ingen aning om. Men bra är han!
Barcelona FCB10
2008-06-25 21:29
Lukas.RP

han är grym killen men spelar nu för Schalke 04 ;)
Lukas.RP
2008-06-25 21:10
Herrej*vlar, 1-0 till turkarna.
Lukas.RP
2008-06-25 20:48
Hoshiar

Ja om det är denna talangs lag så blir det inge kul för din lillebror. :D

Se länktips!
Barcelona FCB10
2008-06-25 20:44
Hoshiar

nej, men leta på google för att veta mer.. jag hittade inget ;)
Barcelona Hoshiar
2008-06-25 20:17
Vet nån vilka domm här är : Uni Politécnica de Valencia ESP . Dom är med i den gruppen som min lillebrors lag ska spela i Gothia

Barcelona OkkaPokka1
2008-06-25 20:16
Seriöst ful är dom fan inte. Man är bara ovan. Vi säger om två månader kommer ingen tycka att dom är skitful.

Jag tyckte 07/08 tröjan var skitful först men gillade den sen när säsongen började.

Pinsamt också hur många som sitter och klagar på, är ni beredd? E-N T-R-Ö-J-A!

Vem bryr sig egentligen ärligt talat?
Real Madrid Sebaastiiian
2008-06-25 20:11
Ett bra tips!

KÖP ARSHAVIN!
Barcelona Rambla
2008-06-25 20:09
tarrak:

Ja Cesc är ju verkligen rätt person att snacka om respektlösa Barcelona med tanke på vilken klubb han själv tillhör. Han som själv utnyttjade ett kryphål i lagen där familjen låtsades att Cescs far fått jobb i London och att sonen måste flytta med. Är det respektfullt av den agent som Cesc hade och Arsenal att gömma undan Fran Merida på hemlig ort under fler månader, så att ingen representant från klubben fick en chans att prata med Merida? Är det respektfullt att förhandla med Barças eviga rival Madrid som han gjorde förra sommaren?

Dessutom så borde han skickas tillbaka till grundskolan och lära sig att räkna. Vilka 7 spelare i Arsenal har Barça försökt värva? Jag kan komma på 2 och det är Adebayor och Hleb. Lyckligtvis så ser det ut som att ingen av de två kommer att värvas. Man kan bara hoppas att det fortsätningsvis förfaller sig så.
Lukas.RP
2008-06-25 19:37
Ani Lorak

Jag tycker de är fräscha, skön kontrast på färgerna!
Barcelona Ani Lorak
2008-06-25 19:28
Har vart borta ett tag från forumet...men måste säga att jag möttes av en jävla färvåning..fy fan vad FUL hemmakitet är....det skall vara ränder på tröjorna det är då vi vinner och ser samtidigt snygga ut..Herregud hoppas det bli rena motsatsen till tröjorna när det gäller titlarna kommande år.
Barcelona tarrak
2008-06-25 19:18
Ciao-V

Lagligt är det väl, men man är knappast i den positionen att man skall kritisera andra klubbar för att agera omoraliskt.

Det hör knappast till vanligheterna att spelare ger sig ut och kritiserar andra klubbars agerande i transferfrågor. Så man undrar vad det är som får Cesc att gå ut och kritisera den klubb som fostrat honom och som han valde att lämna utan ett öre i ersättning. Men om han tycker att livet går ut på att bo i ett regnigt London och aldrig vinna någonting, så är det upp till honom.
Barcelona Ciao-V
2008-06-25 19:10
tarrak//
Precis. Arsenals taktik är ju att handla i tysthet eftersom de vet att de inte har en chans att värva talager på något annat sätt. Det kallar jag respektlöst.
Att sedan hävda att det är ett lagligt sätt att handla spelare är bara löjligt!
Barcelona Dizzy
2008-06-25 19:10
Gud är störst!

Håller med dig. Synd att han ska öppna sin mun så mycket!
Barcelona Gud är störst!
2008-06-25 19:08
Dizzy

Nej han är bara bitter som sagt att nyckelspelarna i Arsenal sticker, så han måste börja skylla på Barca jävla snorunge vem var det som uppfostrade dig var det inte Barca? Han ska fan inte våga nu ens nämna en barca flytt för honom. Otacksamma jävel hatar såna som honom!
Barcelona Dizzy
2008-06-25 19:06
Tro mig Cesc vill tillbaka till Barcelona men han är så sur att han inte får det. Tro mig skulle vi få han gratis skulle jag aldrig ta in han. Har ba en sån känsla av han.
Barcelona BlueRed
2008-06-25 19:01
Jag tycker faktiskt om dem nya tröjorna, ja hemma också :). Mycket klassiskt. Bojan kommer se ut som Cruyff från långt håll :P. Aja tycker spelarna att dem är fula så kanske dem spelar bra den här säsongen för att förtjäna finare... haha.
Barcelona tarrak
2008-06-25 19:00
Riktigt lågt av Cesc, men han har väl rätt i en sak och det är att Arsenal agerar i tysthet. Det är väl bäst så när man skall suga ut all världens plantskolor på talanger.
Barcelona Allendinho
2008-06-25 18:55
ååh gud slut aklaga på tröjerna det är hur vi spelar!! tro mig ni kommer gilla dom när dom vinner matcher i tröjan(-erna)
Barcelona Gud är störst!
2008-06-25 18:54
Ciao-V

Ska verkligen hans lag Arsenal snacka, de går runt i småklubbar och i hemlighet snor unga afrikanska talanger sen ska Fabregas komma o snacka om orespekt från barcas håll. Hoppas han ruttnar i Arsenal hatar han alltså den dagen han vill komma tillbaka till Barca så hoppas jag ledningen dissar han så hårt att han slutar med fotboll.

Det är inte barca som skriker ut i media att Adebayor är nära en barca övergång, det är media som skriver sånt. Är han verkligen så dum att han tror på allt media skriver eller är han bara bitter att nyckelspelarna i Arsenal flyr från klubben? Och han vill hitta någon att klaga på. SMUTS!
Barcelona Dizzy
2008-06-25 18:50
Ska jag vara ärlig så är våra nya tröjer helt ok! Men det viktigaste är väl att vi spelar fint och vinner våra matcher. Tycker det är viktigare:D

Visca Barca!!
Barcelona Gud är störst!
2008-06-25 18:45
Ärligt talat de här nya hemma tröjorna måste vara en av de fulaste vi har haft genom tiderna. Fan också jag längtade efter att vi skulle få se fina tröjor. :S
Barcelona Ciao-V
2008-06-25 18:33
Nu vinklar ju media på det hela men jag tycker personligen att det är löjligt av honom att påstå att Barcelona agerar respektlöst under silly-säsongen mot Arsenal.

Någon borde påminna honom om hans agerande var respektfull mot klubben när han stack i hemlighet för några år sen.
Dock var han ju så ung på den tiden.
Barcelona FCB10
2008-06-25 18:31
Gonzalez_Barca

tack

KOLLA LÄNK TIPSET, det var Cesc Fábregas sista straff innan han sköt straffet mot Italien, han gjorde bland annat hat-trick den dan och spelare som Messi och Pique spelade också då! :D
Barcelona Gonzalez_Barca
2008-06-25 18:26
FCB10

kolla länktips, där finns de flesta tröjorna i världen. och rör på din feta hand fan så svårt kan det väl inte vara, du har ju redan tagit dig hit, då kan du lika gärna ta dig till google.. ^^
Barcelona PILMÀ (Blaugrana en mi corazón)
2008-06-25 18:12
Ämne: Fy fan vad ful hemma....
hahahahahahah kan fan inte sluta skratta efter det du sa ((Adebayor först och nu hemmatröjorna))

Mot Nya Tider

Vet du vrf alla blev besvikna på hemma match tröjorna? jo det har du redan förklarat, vi är inte bara en klubb utan den här citaten säger väl allt ((Mes que un club)).
Barcelona FCB10
2008-06-25 18:11
Har nån länk till Man U, Arsenals och Inters nya tröjor, pallar inte leta :P
Barcelona Gabriel
2008-06-25 18:08
Fy fan vad ful hemmatröjan är! Skitmycket som jag inte alls är nöjd med på sistonde, har varit en riktig pessimist men det skiter jag i. Adebayor först och nu hemmatröjorna.

Bortatröjan är fin men jag gillar verkligen inte när det inte ränder på tröjan.
Annons: