/spanien/barcelona/forum/20890.aspx/spanien/barcelona/forum/20890.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Christián
11/9/2008 16:39
hoppas Inter vinner, ser hellre dom på topp än milan
Barcelona Humphrey Bogart
11/9/2008 16:35
Ser inte bra ut för Inter. Mourinho har inte lyckats hittils med Inter.
Barcelona Braxingen
11/9/2008 16:32
JuanJimenez(Milanista): Vilket märkligt sätt att resonera på :) Han släppte in 0 mål, men ändå 2 mål? Med den typen av resonemang så finns det ett flertal backar som ser till att deras målvakter "håller nollan", pga att målen inte har med deras inblandning att göra.
Barcelona el Flaco
11/9/2008 16:06
JuanJimenez(Milanista) //

Visst han var mycket bra under VM men det är fortfarande bara en månad där han presterade toppfotboll. Ska vi summera resten av 2006 för Cannavaro så kan vi ju börja med scudetton med Juve som senare togs ifrån de i och med Moggigate. För att inte glömma hans horribla inledning med Real Madrid. Så för att sammanfatta det hela, en episk förlust från France Footballs sida.
Barcelona LeoMessi10
11/9/2008 16:01
skönt att barca ligger fortfarande på topp :D det är där dem ska vara varje år
Spanien JuanJimenez(Milanista)
11/9/2008 16:01
Ämne: el Flaco

Att Cann....
Motivera?
Spanien JuanJimenez(Milanista)
11/9/2008 16:00
el Flaco

Han var anledningen till att Buffon släppte in 0 måll i VM, om man inte tänker på Zaccardos självmål mot USA och Zidanes mycket turliga straffmål i finalen. Han var som en mur. Han vann alla dueller, han slet, han kämpa som fan och klart att han förtjänar Guldbollen då. Ett VM är det största en spelare kan vinna.

När man gör ett så otroligt bra VM så förtjänar man GULDBOLLEN definitivt. Inget tvekan om det.
Barcelona Gud är störst!
11/9/2008 16:00
Två Barcafans på tippningssidan på i spanien ligger i topp, jag o true_barca_fan med 14 P var. ;)
Barcelona el Flaco
11/9/2008 15:58
Messi-Lona//

Det finns t.o.m. madridistas som tycker att Guti är bättre än Xavi (!). Det är bäst att bara ignorera de och låta de tro vad de vill.
Barcelona Gud är störst!
11/9/2008 15:57
el Flaco

Att Cannavaro fick den var ett stort skämt.
Barcelona el Flaco
11/9/2008 15:53
Guldbollen upphörde att ha någon verklig betydelse efter att Cannavaro fick den i julklapp. Han var bra i en månad, det var allt. France Football tog en förlust där.
Barcelona Messi-Lona
11/9/2008 15:53
Var det inte exakt för ett år sedan förvirade Real fans jämförde Messi - Robinho,, nu säger dom att Higuain är bäst i ligan , alltså menar dom att han är än Messi.. och att dom jämför han med Etoo gör det bara roligare.

Jag undrar om dom har någon aning om vad dom sägr.. Och varför kommer dom hit för att se om vi håller med,

1. Vi är fiender och det är ingen stor chans att vi/ni skulle tycka likadant lr ändra våra åsikter.

2. Jag har en lösning på Reals sjuka jämförelser, eftersom vi är era finder och inte tycker likadant så borde ni gå och fråga på andra forum där dom skiter i både real å barca , då kommer ni få svar utan barca lr real glasögon på. Gå och fråga t ex. Vem är bäst i la liga Messi lr Higuain, frågar ni mig så är Xavi, Inesta, Etoo och Messi Mycke bättre spelare än Higuain..

Detta är skrivet främst till madristan som kommer hit och jämför..

Till alla Cules Alla vet villken Club som är Vackrast, Finnast, snyggast, Bäst och gooood hjärtade Förutom såna som jämför Higuain mot Eto o å Messi lr Robinho mot Messi
Barcelona Braxingen
11/9/2008 15:46
MESsi ThE bEsT: Han var inte alls bra. Däremot tror jag det redan är klart att han får guldbollen. Det grämer mig. För han förmår inte alls att prestera i stora matcher på samma sätt som Messi.
Barcelona Nian!
11/9/2008 15:46
MESsi ThE bEsT//

Rätt osynlig som han oftast är mot topplag.
Barcelona MESsi ThE bEsT
11/9/2008 15:39
Hur var c ronaldo igår i matchen mot Arsenal. Hoppas han spelat dåligt.
Barcelona El rey Lionel :)
11/9/2008 15:38
Jag kikade lite statistik nyss och såg att vi har gjort så mycket som 34 mål på 10 matcher! Och lejonet har gjort mer än 1/3 av dom! Och vi har endast släppt in 8, hälften så många som Marängerna och även minst i ligan! Det känns för jävla bra det här asså!
Barcelona Humphrey Bogart
11/9/2008 15:36
Ämne: Jag håller med el Fl....
Ska du skryta om Juve spelare eller Real spelare så är detta inte det rätta forumet att göra det.
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
11/9/2008 15:03
Det är helt okej att hylla sina spelare, förstår inte varför man ska gå till varandras forum och rätta den personen som tex säger "higuain är den bästa spelare i la liga"

Nu var detta ett ex, varför ska man då ta upp det i barca forum?

Det ska snackas barca i detta forum säger många men då ska man inte bjuda in andra fans genom att klanka ner på deras spelare eller hur?

Eto bombar in mål Higuain likaså, bara att sitta bak och njuta av målfyrverkeriet fan.

För mycket tjabbel nu förtiden, njut och klaga mindre.

Kärlek till denna säsong då la liga bjuder på målorgie.

=)
Real////Madrid
11/9/2008 14:54
Jag håller med el Flaco fast säger bara :

Alessandro " Kungen " Del Piero !

Alé
Barcelona Nian!
11/9/2008 14:51
ELmariachi //

Detta är ett Barca forum, märkt det?

Barcelona el Flaco
11/9/2008 14:48
Diskussionen om Eto'o och Higuain är riktigt plaid out. Det är bara att gratulera dessa två herrar för ha lyckats göra något som få spelare gjort de senaste 10 åren.
Real Madrid ELmariachi
11/9/2008 14:48
... och där kom spärren. /Red
Barcelona Ghazza
11/9/2008 14:44
Nej nu får ni ta ert snack till ert eget forum. Det räcker nu.
Barcelona Johan Cruyff
11/9/2008 14:41
Allså grabbar gå o diskutera Real och Higuain på Reals forum! Pallar inte mer av erat tjafs i ett forum där vi diskuterar FC Barcelona....

Joder.........
Real Madrid ELmariachi
11/9/2008 14:37
Det räcker nu!
/red
Barcelona Braxingen
11/9/2008 14:28
BlueRed

Tack! Jag nickar som Braxingen här på forumet.
Barcelona Rambo~
11/9/2008 14:23
Ämne: Ämne: Emadinh....
Du har rätt Higuain har potential att bli bra, men inte lika bra som Eto'o aldrig, du säger att Higuain
lyfter hela real när ni behövde det mot ett lag som Malaga? När eto var i Higuains ålder lyfte han ett lag som Mallorca mot ett topplag som real genom ett hattrick!
Barcelona kev
11/9/2008 14:19
aw! JAG har hittat en länk till målen... enjoy
Real Madrid Emadinho
11/9/2008 14:16
Ämne: Emadinho: Kan inte t....
Nu var det ju Robert (en Barca & Malaga supporter) som skrev det. Rätt eller fel låter jag vara osagt.

Jag poängterade flerga gånger att jag inte tar någonting ifrån Etoo, han gjorde en fantastiskt match. Jag nämnde enbart några aspekter som gjorde Etoos bedrift enklare än Higuains bedrift. Det är självklart inte enkelt att göra fyra mål i toppfobollen hur bra form man än har, men det är aningen enklare att göra det när laget presterar i helhet och man har konstant press på motståndarna än när laget hackar och frustrationen lätt kan krypa in i ens huvud.

Återigen ingen jämförelse utan en analys som möjligör det ena och det andra.
Real Madrid Madridista // Sneijder
11/9/2008 14:16
Bra spelat igår. Det är lätt att se att Barca är i bättre form nu. Kan inte säga något annat än "Grattis" nu. Men snacka inte för mycket nu, snart är det El clasico;)

Hoppas att Real kan förstärka sitt försvar och att båda två kan bjuda på underhållande fotboll!

BTW Det där med Higuain. Det är överdrivet att säga att han är ligans bästa spelare. Han är ju trots allt 21 år. Vem vet, kanske om 3-4 år?
Annons: