/spanien/barcelona/forum/20889.aspx/spanien/barcelona/forum/20889.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Vampíro
2008-06-28 14:13
Rambla:

Gomez har ju själv sagt att hans dröm är att spela för Barça så jag tror att han skulle kunna göra som Abidal och pressa sin klubb om att släppa honom billigt. Annars verkar det som att Huntelaar är aktuell för en övergång, hoppas bara Txiki agerar.
Barcelona Ciao-V
2008-06-28 14:05
Han skulle säkert kunna bli ännu bättre. Har just sett honom i youTube-bilder. Han verkar ha ett bra mål sinne. Skulle kunna vara ett bra komplement till Henry och Bojan.
Han skulle väl inte kosta mer 20 mille kanske.
Hellre han än Adebayor.
Barcelona Rambla
2008-06-28 13:50
Ciao-V:

Jag har för mig Gomez är 22 år. Han har haft två fina säsonger i Bundesliga (även om jag själv knappt sett något av honom) och då kan man helt enkelt inte vara helt genomusel oavsett hur dålig man varit i två matcher under Em. Det jag såg av honom när Barça mötte Stuttgart borta i CL såg lovande ut. Han är som sagt ung och behöver utvecklas när det kommer till avslut och första touch, men det kan säkert Pep fixa till. Men han ska vara billig för att det ska vara intressant, tyvärr verkar det vara en utopi när klubbar som Barça är inblandade.
Barcelona R_10_ME
2008-06-28 13:41
något roligt att läsa
Barcelona Ciao-V
2008-06-28 13:41
Rambla

Precis, hur gammal är Mario Gomez? Även om han inte är toppstriker idag, så kanske han kan utvecklas att bli en målfarlig sådan, i framtiden.
Barcelona Smacked
2008-06-28 13:40
Har sagt det förr och säger det igen: Nej till Adebayor.Nej,nej nej nej.
Barcelona Rambla
2008-06-28 13:38
I pass, thank you very much. Först vill han stanna, en timme senare i en annan intervju tycks han ge andra singnaler igen. Dessutom, han är under inga omständigheter värd några 30 miljoner.

Som det ser ut nu så hoppas jag att Samu till slut stannar ännu en säsong, alternativt värva en billigare 9:a som får kompletera Henry och Bojan. Mario Gomez hade suttit fint även om han sett bedrövlig ut under Em. Frågan är bara vad priset landar på.
Barcelona Ciao-V
2008-06-28 13:26
Skulle vi vilja ha den här killen i Barcelona?
Helst inte säger jag.
Han verkar vara en "one seasong wonder" som en del hävdade tidigare.
Han gör motsägande uttalanden i försök att punga ut lite mer pengar från Arsenal.
Barcelona och Milan verkar vara slagträdet.
Barcelona Bojan.Messi.Etoo
2008-06-28 13:14
Ämne: Ämne: Tjena G....
okej då tack men vi får hoppas på att argetina inte kommer till final vill inte att messi ska missa kvalet :(
Barcelona Rambla
2008-06-28 13:12
Ämne: Tjena Grabbar :D
....
Ingen vet då det ej är bestämt ännu. Du får vänta minst en månad till innan det blir klart vilka Barça möter.
Barcelona Bojan.Messi.Etoo
2008-06-28 13:09
Tjena Grabbar :D

Vett ni vem vi mötter i Cl kvalet ?
Barcelona Lionel Andrés Messi
2008-06-28 13:06
dnw

Abidal är muslim, han heter Eric Bilal Abidal
Barcelona dnw
2008-06-28 13:00
LIONEL-MESSI

Bara så du vet så är inte Abidal och Thuram muslimer.

Thurams största dröm var att bli präst som liten, och han är, övrig, en väldigt religiös kristen människa.

VISCA
Barcelona AlexC
2008-06-28 13:00
Ämne: joninho_90

A det ....
Du menar säkert denna:

"Ole, Ola, ser del Barça es, al millor que hi ha" - vilket betyder ungefär: att vara Barça-fan är det bästa som finns.
Barcelona the culé
2008-06-28 12:56
Ha Ha Zenit vill värva Messi.
Barcelona Dizzy
2008-06-28 12:49
Om pep skulle välja spela 3-4-3. Vilka 3 mittbackar tror ni Pep skulle välja först?
Barcelona Palle Kuling....
2008-06-28 12:12
Nån som vet när Piqué presenteras? Jag kollade på Barcas hemsida men jag hittade inget.
Barcelona Gaucho_10
2008-06-28 12:03
Hmm, kanske dani alves som yttermittfältare?
Barcelona Rambla
2008-06-28 11:21
Enligt Sport och andra spanska tidningar så har Barça gjort klart med Palmeiras mittbackslöfte Henrique. Han anländer nästa vecka till Barcelona för att skriva på ett femårskontrakt. Det snackas om att han kan lånas ut nästa säsong men lär ändå göra försäsongen med Barça.

Hm, många mittbackar nu. Funderar Pep att testa 3-4-3?
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2008-06-28 11:14
Sherko

Vet inte riktigt vad det berodde på, Milito och Puyol är rätt lika i sitt sätt att försvara men jag tror inte det var skälet till de svajjiga försvaret.

Svårt att säga, men det var ju inte bara försvaret som vek ner sig, inget gick rätt kändes det som. Saknade anamma dessutom i helhet dessutom. Tror ronaldinho grejen störde hela laget dessutom, den kritiken han fått hela året samt laget lägg till pressen gjorde väl att de flesta choka totalt.

Guardiola och Txiki har värvat bra och låt oss hoppa att han får laget att fungera som ett lag igen, kanske man kan ge titelhållarna en värdig kamp in i det sista.

Har läst lite angående Ronaldinho eventuella kovändning, det sägs att han tagit ett snack med Guardiola om att skita i sin semester och fokusera sig på att komma i form och stanna kvar i Barca. Men det kan mycket väl vara skitsnack då sånt ibland förekommer i de spanska sidorna.

Tiden får avgöra.
Barcelona Montjuïc (D.E.P. PUERTA)
2008-06-28 11:07
Så underbart snyggt att se Barcas hymn på nya tröjan!
Texten, det känns underbart.

Blir att köpa en jäkel ;)
Barcelona Palle Kuling....
2008-06-28 10:54
Messi ska vara med i OS!
Barcelona concorazon
2008-06-28 09:26
joninho_90

A det där är ju hymnen! Jag och "Gud är störst!" letar efter en annan ramsa jag har hört på matcherna. OLE, OLA sen nånting jag inte förstår.. Men tack ändå!
Barcelona joninho__90
2008-06-28 02:27
Ämne: concorazon

Haha m....
här har du den:
Tot el camp
Es un clam
Som la gent blaugrana
Tan saval don venim
si del sur o del nord
ara estem dacord estem dacord
una bandera san germana

Blaugrana el vent un crit balent
tenim un nom el sap tothom

Barça!Barça!Barça!

Jugadors
Seguidors
Tots unim fem força
son mols añs plens de fan
son mols gols q em cridat i sa demostrat sa demostrat
q mai ningu nos podra torça blau grana el vent
un crit valent
tenim
un nom el sap totho

Barça!Barça!Barça!
Real Madrid Sherko
2008-06-28 02:14
AntonAronzon

Har alltid beundrat puyol men denna gångna säsong har han varit lite svajig som hela barcelona, vet inte om det är samarbetet med milito som inte fungerar eller vad, för helt ärligt har eran backlinje varig svag i år...jag har aldrig sett den så svag innan.

[Ronaldinho#10]
Hehe, vem minns inte Ronnie 05-06 :)

Personligen hoppas jag han går till milan för sitt eget bästa, för han verkar inte ha någon motivation i barca längre.

Men om jag vore ett barcafan skulle jag inte gillat att se honom i någon annan tröja men som sagt, tror det är bäst för honom så...men vem vet, Guardiola kanske får honom på rätt spår igen :)

Barcelona Gud är störst!
2008-06-28 02:13
concorazon

Haha men jag har kommit på en egen av den ramsan så här går min version: Óleee!! Ólaaaa!!! Bienvido Blaugrana!! sen repeteras. Av någon konstig anledning så fick jag in Bienvido där sen senare så fick jag reda på att det betydde "Välkommen" Haha jag hann sjunga det i en stund. Men men vore snällt om någon kunde skriva ner ramsan i originala version!
Barcelona [Ronaldinho#10]
2008-06-28 01:38
Sherko

Själv älskar man Iker Casillas. Jag tycker att han är den bästa målvakten. Men en sak ska du veta!!

Du kommer säkert ihåg Ronnie 05-06?

Så fort han hade bollen så visste alla att det skulle hända något farligt.

Det jag mena är att alla kan ha sina år.
Hade inte ni Casilas, Robinho och Ramos så skulle fan ni vara helt bedrövliga.
Barcelona R_10_ME
2008-06-28 01:36
Slaget om fc barcelona har börjat enligt Fotbollskanlen
Barcelona AntonAronzon
2008-06-28 01:36
Ämne: Grabbar, även om ni ....
Mycket duktig kille ja.

Kolla även in denna videon du ;)

http://www.youtube.com/watch?v=xMFZK3OYQ1s
Barcelona Ciao-V
2008-06-28 01:33
Det här är rolig:)-.
Rysk energi bolag funderar på att köpa Messi... Se länk.

Tyckte att inläggen som jag har kopierar från bloggen är komisk men reflekterar också min reaktion när jag läste den lösa rykten.

"Anonymous said...
cocaine is a helluva drug!!!

Have they been drinking Vodka all day before coming up with that proposal? what a LAUGHABLE offer...Arshavin and 20 mio? whats next? Bojan for a bag of peanuts and a bottle of sprite?

my goodness, can't stand this rich and stupid Russian moguls that have no idea about soccer and have stretched the transfer market all over the world...with ridiculous offers (too low and too high)

I wouldn't even give them one of Messi's bollocks for 20 mio. and Arshavin."

Håller med helt och hållet.
Annons: