/spanien/barcelona/forum/20885.aspx/spanien/barcelona/forum/20885.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Moe-_-
2008-06-29 17:09
Barca är ett av de sämsta lagen på fasta situationer i hela ligan. Vi har inte gjort mer än 5 mål på fasta situationer förra säsongen. Det är riktigt dåligt, med tanke på att vi har spelare som Henry, Etoo, Puyol, Milito, Yaya, marquez och Thuram. Jag hoppas att vi gör mer mål på främst hönor och indirekta frispark.
Barcelona Unicef
2008-06-29 17:08
Ämne: Seriöst , man mår il....
vad har du fått den info ifrån? e det klart???
Barcelona Gaucho_10
2008-06-29 17:00
Seriöst , man mår illa...10 miljoner för deco?
Han är väl fan världens bästa playmaker just nu, vi är så usla på att sälja spelare...
Barcelona Blaugrana #99
2008-06-29 16:39
Spärrad!

Reklam förbjuden.
Barcelona Dizzy
2008-06-29 15:22
Spärrad!

Höj nivån en aning, tack?
Barcelona Vampíro
2008-06-29 14:52
Fattar inte heller varför Milan red skriver så mycket artiklar om Ronaldinho och Eto'o. För någon vecka sedan skrev dem ju att Ronnie skulle vara drogberoende(?) och innan det så var Eto'o väldigt nära Milan och nu skriver dem om vilken roll Ronaldinho kommer ha i laget som om han skulle vara klar för dem.

Patetiskt då Milan inte ens vill betala det Barça kräver. Men de kan ju alltid vänta tills kontraktet går ut 2010 och ta honom gratis när han är 30. Han lär säkert göra succé a lá Rivaldo.
Barcelona Criff
2008-06-29 14:14
Jag är också beredd på att låta han gå som fri transfer isåfall.
Ska bli rätt kul att se hur den här Ronaldo karusellen kommer sluta, sägs nu att Chelsea ska lägga ett bud på 35M Euro för Robinho.
Det ska väl antagligen då finansiera en del till Ronaldo.
Frågan är om Ronaldo kommer göra det bättre än Robinho?
Och vad som kommer hända med lagmoralen som dem har nu, t.ex Ronaldo vs Van Nistelroy...
Ska bli väldigt intressant som sagt.
Barcelona Rambla
2008-06-29 14:09
Criff:

Jag håller med även om det i slutändan innebär att han lämnar på fri transfer 2010. Milan har velat köpa Ronaldinho under minst 4 säsonger nu och har aldrig ens varit nära då Ronaldinho aldrig varit intresserad. Nu ser de sin chans att få honom till reapris när han inte längre är önskvärd i Barcelona.

Vill ni köpa? Fine, betala då vad Barça begär, annars dra åt....
Barcelona Criff
2008-06-29 14:05
Milan är bara pinsamma, jag hoppas verkligen inte att ledningen bara slänger iväg Dinho för något skambud bara för dem vill bli av med problemet.
Då är det bättre att han stannar och så får Pep köra hårt med honom och sen att man säljer av honom nästa sommar i fysisk form åtminstone.
Barcelona Ciao-V
2008-06-29 14:00
Tror att han vill ha Adebayor i laget för att vinna främst i Europa spel, CL. Han är fysiskt stark. Bra på huvudet och kan vinna de höga bolllarna i fasta situationer, exemplevis. Barcelona har varit svagt i fasta situationer. Man saknade en sån spelare senast i CL.

Antar att det är samma anledning som driver Schuster & Co. till vansinne när det gäller C. Ronaldo.
Barcelona Gud är störst!
2008-06-29 13:59
Rambla

Ja de har ju inte råd och betala det Barca vill ha, så jag tror en del av deras taktik var att säga vi vill itne ha Ronaldinho som de sa för några/någon vecka(or) sedan. Men de kan glömma att de ska få honom billigt eller till och med GRATIS(hahahaha skrattretande).
Barcelona Kallé
2008-06-29 13:53
Men vafan ska vi med en stor tank till?

Vi är FC Barcelona och vi ska hålla bollen på backen.
Barcelona Rambla
2008-06-29 13:53
Man kan ju inte annat än att garva åt Milan, Berlusconi, Galliani och även deras redaktion här på SF. Hur många gånger har de kovänt när det gäller Ronaldinho? Nu är han nära Milan, bara en tidsfråga. De skriver hur Ancelotti ska formera laget och vilken taktik som ska användas med Ronaldinho i laget. Det vore kanske läge att lugna ner sig en aning tills han faktiskt tillhör klubben, eller? De tror att de kan sitta lugnt och vänta ut Barcelona för att i slutändan få honom gratis, verkar de ju tro.
Barcelona Criff
2008-06-29 13:48
Villa är ingen stor "tank" som Pep tydligen vill ha in.
Jag tycker också Villa är bättre än Adebayor men om man ska se till vad Pep söker så passar väl Adebayor mer in på den beskrivningen.

Men det måste fan finnas någon annan än Adebayor för det priset.
Barcelona OkkaPokka1
2008-06-29 13:46
Dizzy//

Va precis de jag menade :D Blev lite fel då kanske.. Men vi är inne på samma spår i alla fall.
Barcelona Dizzy
2008-06-29 13:43
OkkaPokka1

Etoo får gärna stanna hur länge han vill i Barca:D Men skulle etoo lämna så in med Villa

Nej tack till Adebayor!
Barcelona OkkaPokka1
2008-06-29 13:39
Håller med Dizzy, Villa vore de bättre alternativet för Barca. Men de bästa enligt mig och många andra är att Eto'o stannar minst en säsong till.
Barcelona Dizzy
2008-06-29 13:33
Adebayor skulle kosta mycket för Barca om han skulle vara så dyr varför inte lägga pengarna på David Villa som kan Spanska Ligan plus att han är spansk!

Adebayor är bara ute efter pengar.
Barcelona Rambla
2008-06-29 13:28
Ämne: har du något emot ho....
Japp, gillar inte honom spelare. Han känns mer som en atlet som ibland slår knut på sig själv. Dessutom så verkar han tjafsa nu och enbart vara intresserad av att få en så hög lön som möjligt.
Real Madrid alex99
2008-06-29 13:17
Att ni bara orkar hålla på! Medan du är avstängd kan du lära dig stava till hyllningen av ditt eget lag./ Red
Barcelona Ciao-V
2008-06-29 12:19
Läste det också. Säkert bara ett spel för att höja sin lön.
Det börjar nästan likna C. Ronaldos soppa.

Han är verkligen ingen drömvärvning. Det finns bättre och billigare alternativ, tycker jag.
Det ser ut dock som om Pep är sugen på honom, helt enkelt.
Vem vet, vi kanske ändrar uppfattning om han levererar 40 mål. Om han tillsammans med Bojan och Henry kammar hem Peps första titel.

Jaja, vi får se hur den röran slutar.
Barcelona Unicef
2008-06-29 12:12
har du något emot honom som spelare?
Barcelona Rambla
2008-06-29 11:57
Igår fick man nöjet att läsa om Adebayor som skulle stanna i Arsenal. Idag står det lite över allt att långstånken kan tänka sig en flytt till Barcelona, att han föredrar det över Milan. Tidigare var det Milan som gällde och nu en tvärvändning? För guds skull, varför kan man inte få tillfredställsen att en gång för alla avskriva långstånken till Barça?
Barcelona R_10_ME
2008-06-29 11:49
Barcelona Exclusive
2008-06-29 11:45
Ämne: Det blev 7-7 i Messi....
Ronaldinho gjorde dock två mål ;)
Barcelona Abbe_
2008-06-29 11:31
Ämne: Tycker inte de här e....
De lägger inte upp rykten på hemsidan, de bekräftar bara vilka spelare som de har på önskelistan och vilka sorts spelare de vill få tag i.
Barcelona Unicef
2008-06-29 11:12
Silva vs Arshavin.
Barcelona Unicef
2008-06-29 10:46
Som vanligt öser Messi beröm över Ronaldnho...
Barcelona Kallé
2008-06-29 09:56
Jag undrar när det kommer bli helt klart med Alves och när det kommer dyka upp en nyhet på Barcas hemsida om det.
Barcelona 19
2008-06-29 09:40
Det blev 7-7 i Messi-Ronaldinho matchen.
Både Messi och Ronaldinho gjorde ett mål var. Det ser ut som Messi bara hade Argentinska spelare och Rpnaldinho brasilianska spelare i sina lag.

Mer info på länken =)

Edit: Stav fel.
Annons: