/spanien/barcelona/forum/20882.aspx/spanien/barcelona/forum/20882.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona OkkaPokka1
2008-06-24 23:08
I och för sig så har bara Marc Inglas uttal skrivits i Sport.es. Och inte i elmundodeportivo etc.

Kan vara nåt gammalt citat från han, eller någon förhandlingstaktik.

Men jag tror inte riktigt de.. Menmen
FooTBaLL
2008-06-24 23:03
Ciao-V

´Visst han drömmer om att komma till Barcelona. Men nu kan vi drömma om honom här på forumet, Eftersom vår klubbledning PROFFESOR Marc Ingla, B.Txiki, Och den speciele LAPORTA har inte några planer och värva vår dröm värvning och ska jaga den klenisen som jag inte ens vill se i Barca tröjan ADEBAYOUR. Men om det vore så här istället om Barca skulle vilja ha Arshavin så skulle dem knappt få honom men nu när stackars killen vill komma till sin favorit klubb barcelona så är klubben I-N-T-E intresserade så förbannad blir man på denna ledning.
Barcelona OkkaPokka1
2008-06-24 22:54
FCB10

Tror du man kan ha mellanrum i namnet på tröjan då?
Onuritos
2008-06-24 22:54
Tja vänner!
Gazzettan skriver att Jorge Mendes (Mourinhos, Scolaris och Quaresmas agent) har kommit överrens med sina spelare, om att Inter och Mourinho lät Deco gå till Chelsea för att Quaresma ska gå över till Inter. Det handlade inte om 40 miljoner euro, utan 25. Synd skulle verkligen ha Deco i Inter. Hernanes är otroligt grymt kommer passa barca bra..
Barcelona Ciao-V
2008-06-24 22:52
Det vore väldig synd om ledningen inte låter denna spelare att komma och visa vad han kan tillföra, när de ändå ska bygga om. Han är underbar culè. Kul :).
Läs själv, länken.
Barcelona ElDuroDeFCB
2008-06-24 21:19
Hej Hopp på er alla Barca fans!!!

Jag kom hem från Brasilien för 2 dagar sen och jag kan nästan med 100% säkerhet bekräfta att vi värvar minst 1 spelare från Brasilien..100%säkert... Men jag säger så att vi måste ha Hernanes..Killen är Magnifik,Magisk, en krigare ur filmen 300...en sån vi behöver i laget inför 2008/2009 säsongen...Svaret om vem eller vilka det blir får vi i slutet på den här veckan eller nästa vecka....Håll tummarna Boys and Girls för vi kommer att bli super farliga om Mr Hernanes de Sao Paulo joinar el Grande Clube De Barcelona...
Barcelona Criff
2008-06-24 21:13
Ganska intressant läsning om för & nackdelar mellan Ronaldinho & Hleb för den som har lite tid över.
Barcelona barcadinho
2008-06-24 20:26
Dizzy/

Är du orolig att Alves ska göra en "David Beckham" U-sväng i sista minuten?
Det gör han inte.

Föresten så var Txiki ganska nära honom när han var i Brasilien före veckan, utan att tänka på och ta en signatur.

Det hör inte kanske till kulturen och inte leta på en. Det är förolämpade att inte tro på Alves löfte.

Du behöver vänta en vecka till, kan jag gissa.

Jag känner mig på samma sätt som nån ner har skrivit. Man blir yr i huvud just nu med alla rykten hit och dit. Det är ibland inte så kul och följa massa med smörja också.
Jag vill att den riktiga fotbollen i primera ska börja.
Barcelona FCB10
2008-06-24 20:11
Här är målet som Ebwelle gjorde, det bästa var ju att han gjorde målet mot real madrid!! :D

KOLLA LÄNKTIPS! o grattis Messi!
Barcelona Salcini
2008-06-24 20:09
Någon som har koll på hur ombyggnationen av arenan går? Det skall väl vara klart till hösten så den borde börja ta form.
Barcelona FCB10
2008-06-24 20:04
OkkaPokka1

Tor inte att man kan ha ÅÄÖ, man kan ju inte ens ha Ñ tror jag

Barcelona OkkaPokka1
2008-06-24 19:53
Om man beställer en tröja från fcbarcelona.cat och vill ha eget tryck på tröjan, Tror ni man kan ha mellanrum i namnet och å,ä,ö då?

Vill nämligen ha den nya hemmatröjan med ,OSKAR ÅHL 22 på ryggen :) Nån som har ett svar?
Barcelona Dizzy
2008-06-24 19:47
Grattis Messi!!
Barcelona PILMÀ (Blaugrana en mi corazón)
2008-06-24 19:38
Ännu en gång GRATTIS MESSI.
Barcelona OkkaPokka1
2008-06-24 19:35
Alves skriver på snart, No worries.

Grattis Leo Messi på din 21 födelsedag
Barcelona r.Hyder
2008-06-24 19:31
Riktigt synd om Eto'o drar eftersom ingen i världen kan ersätta hans fotbollskunskaper. Men Adebayor är faktiskt en riktigt duktig spelare. Stor, stark och faktiskt snabb. Det som känns lite sisådär är hans "killer-instinct" som krävs för att spela på topp i ett lag som Barça. Priset är högt men jag tror att om Pep får chansen att jobba med Adebayor så kommer han att blomma ut ännu mer. Visst, man kan tro att Ade är en "one-hit-wonder" men det kan likväl vara så att han fått sitt stora genombrott. Det får framtiden utvisa.

Grattis på födelsedagen, Lionel Messí!
Barcelona Rambla
2008-06-24 19:21
Hade nästan glömt bort att vi har värvat den här argentinska talangen, Mauro Icardi. Det var visserligen ett tag sen nu.

¡Felicidades! Lionel Andrés Messi!
Lukas.RP
2008-06-24 19:18
PILMÀ

Visste jag faktiskt inte, grattis Messi!
Barcelona PILMÀ
2008-06-24 19:09
GRATTIS LEO MESSI till din födelsedag.
idag fyller Messiiiiiiiiiiii år.
har ni inte märkt det??????
Barcelona Dizzy
2008-06-24 19:02
Lukas.RP

Haha nä jag är inte orolig. Tycker det bara dröjer hur mycket som helst för att skriva på ta första flyget och skriv på och gör oss alla glada:D

Hoppas Etoo stannar!
Lukas.RP
2008-06-24 18:59
Dizzy

Fortfarande orolig? ;-)
Han kommer skriva på kontraktet, var bara lugn.

Jag blir för övrigt helt yr av Silly Season-cirkusen, man vill bara inte läsa några tidningar eller sidor på internet på en vecka. Släppa allt för en stund.
Barcelona Dizzy
2008-06-24 18:49
Har en känsla att imorn så kommer Dani Alves komma till Barcelona och skriva på sitt kontrakt:D

Visca Barca!!
Barcelona FCB10
2008-06-24 18:10
Här är Eto'os presskonferens från igår i Kamerun! ;)
Barcelona Gaucho_10
2008-06-24 17:51
Hleb känns lite "meh", kan hålla med om att han är överskattad , men SILVA? No way
Barcelona OkkaPokka1
2008-06-24 17:21
Arshavin är inte alls överhypad. De är bara de är forumet som ballar ut igen. Varje gång nån ryktas hit så är den eller dom spelarna bra och bland de bästa. Men sen direkt när chansen är försvunnen eller Ryktet dementerats av någon så är den eller dom spelarna överhypad.

Gaah, Man blir galen. Arshavin är bra..

Ursäkta om allt lät pannkaka.
Ashburn
2008-06-24 17:07
Criff//

Ok, men Tottenham. Den unge mannen vet inte vad som väntar honom. Tack för svaret.
Barcelona Koeman_4
2008-06-24 17:06
Ämne: Vilken målvakt tror ....
Valdes, utan tvekan!
Pinto får nog nöja sig med några CDR matcher så länge VV är hel och frisk, eller han får gärna stå några matcher på slutet av säsongen när vi redan vunnit ligan :P
Barcelona Holländaren
2008-06-24 17:03
Konstigt att Arshavin blivit så hypad nu, visst, han har varit bra i EM men alla med någorlunda koll borde ju känna till karln sen tidigare, han har trots allt varit en storstjärna i 4-5 år nu.

Arshavin vore en bra värvning för övrigt, men det är inte så att ledningen gör ett dåligt jobb bara för att man inte värvar honom.

Angående Hleb och Silva så hävdar jag bestämt att det är svårt att hitta två mer överskattade spelare.
Barcelona DaniAlves
2008-06-24 16:37
Ciao-V

såg nyss videon med Alain Richard Ebwelle, grymt att han vänder matchen och är bara 12 år(!).
Framtida Eto'o, han är från cameron han med.
Barcelona Salcini
2008-06-24 16:33
Ämne: Tjena grabbar

Jag....
Problemet är väl att Henry inte fungerade som den target playern i Arsenal som du förväntar att han ska göra i Barcelona. I Arsenal hade han en väldigt fri roll högst upp och ville allra helst vandra ut på vänsterkanten där han kunde hitta ytor. I Barca skulle den kanten vara upptagen av (förhoppningsvis) Arshavin. Henry fungerar bäst när det är två anfallare högst upp och han har fria ytor framför allt till vänster. Därför ser 4-3-1-2 lovande ut med Messi på 1:an och Henry och kanske Eto'o/Bojan framför(i dagsläget)
Annons: