/spanien/barcelona/forum/20881.aspx/spanien/barcelona/forum/20881.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid MADRID 1902
2008-06-29 17:55
Ursäkta att jag lägger mig i men att få BARA 10 milj för Deco är riktigt dåligt.
Men som tarrak säger tror det beror mycke på att alla vet att Deco vill dra.

Barcelona tarrak
2008-06-29 17:53
Förresten, har du exempel på någon 31-åring (han fyller om en månad) som gått för 30 miljoner euro?
Barcelona tarrak
2008-06-29 17:50
Ämne: Ok. hur mycket tycke....
Varför skulle det spela någon roll vad jag tycker Deco är värd? Jag är knappast någon expert på att värdera spelare och sitter på alldeles för lite info om hur förhandlingarna gått till. 10 miljoner euro var tydligen det högsta budet man fick, om du tror att du kunde få någon att betala det tredubbla tycker jag att du kontaktar Laporta och berättar hur. Och snälla, bespara mig dina spydigheter.
Barcelona Gaucho_10
2008-06-29 17:44
Ok. hur mycket tycker du att deco är värd?
Om du tycker att 10 miljoner är rimligt så borde du nog gå och lägga dig.
10 miljoner är ett skämt fan
Barcelona Daninho [Antonio Puerta, descanse en paz..]
2008-06-29 17:40
yo boys!

tänkte kika om det är ngn här inne som vet om (och isf vart) man kan köpa likadant svettband som sergio ramos har? det som ser ut som en spansk flagga.

visst han är maräng, men jag är även spanjor, så uppskattar om jag slipper pikar om att jag skulle svika barcelona elr dylik strunt!

PM:a mig!

Visca Barca!
Barcelona tarrak
2008-06-29 17:40
Ämne: En och en annan milj....
Vad baserar du det på? Andra jämförbara transfers eller bara ditt eget osvikliga sinne för spelaraffärer?
Barcelona Gaucho_10
2008-06-29 17:35
En och en annan miljon...vi snackar om att sälja deco för 10 milj, vi borde få runt 30 miljoner för honom
Barcelona tarrak
2008-06-29 17:31
Visst, jag kan hålla med om att man hoppas på lite mer pengar för Deco, men det är svårt att få bra betalt för en spelare man själv vill bli av med. Och ett sådant våldsamt underpris kan det väl inte vara, för då hade andra klubbar stått på rad för att bjuda över. Hur som helst, Laporta och gänget kanske inte är de bästa på att få bra betalt för spelare, men så länge de ser till att klubben tjänar pengar i nuvarande takt, så bryr jag mig inte om de missar en eller annan miljon på spelarförsäljningar.
Barcelona Gaucho_10
2008-06-29 17:31
Säger ju, vi är så usla på att sälja spelare... om det hade varit t.ex: Milan så hade de fått minst 30 milj för deco, men nej, vi ska bara slänga bort världens bästa playmaker som vi inte ens kan ersätta i dagsläget
Barcelona NoGo^
2008-06-29 17:29
Vafan!! 10 miljoner, 20 minst, hoppas att det inte stämmer.
Barcelona Unicef
2008-06-29 17:22
Ämne: Unicef

Står i Sil....
om de stämmer så e de helt bedrövligt!!!
Barcelona En_Gång_Barca_Alltid_Barca
2008-06-29 17:17
när är CL-kval lottning
Barcelona Gaucho_10
2008-06-29 17:16
Unicef

Står i Silly Season 2008
Barcelona Moe-_-
2008-06-29 17:09
Barca är ett av de sämsta lagen på fasta situationer i hela ligan. Vi har inte gjort mer än 5 mål på fasta situationer förra säsongen. Det är riktigt dåligt, med tanke på att vi har spelare som Henry, Etoo, Puyol, Milito, Yaya, marquez och Thuram. Jag hoppas att vi gör mer mål på främst hönor och indirekta frispark.
Barcelona Unicef
2008-06-29 17:08
Ämne: Seriöst , man mår il....
vad har du fått den info ifrån? e det klart???
Barcelona Gaucho_10
2008-06-29 17:00
Seriöst , man mår illa...10 miljoner för deco?
Han är väl fan världens bästa playmaker just nu, vi är så usla på att sälja spelare...
Barcelona Blaugrana #99
2008-06-29 16:39
Spärrad!

Reklam förbjuden.
Barcelona Dizzy
2008-06-29 15:22
Spärrad!

Höj nivån en aning, tack?
Barcelona Vampíro
2008-06-29 14:52
Fattar inte heller varför Milan red skriver så mycket artiklar om Ronaldinho och Eto'o. För någon vecka sedan skrev dem ju att Ronnie skulle vara drogberoende(?) och innan det så var Eto'o väldigt nära Milan och nu skriver dem om vilken roll Ronaldinho kommer ha i laget som om han skulle vara klar för dem.

Patetiskt då Milan inte ens vill betala det Barça kräver. Men de kan ju alltid vänta tills kontraktet går ut 2010 och ta honom gratis när han är 30. Han lär säkert göra succé a lá Rivaldo.
Barcelona Criff
2008-06-29 14:14
Jag är också beredd på att låta han gå som fri transfer isåfall.
Ska bli rätt kul att se hur den här Ronaldo karusellen kommer sluta, sägs nu att Chelsea ska lägga ett bud på 35M Euro för Robinho.
Det ska väl antagligen då finansiera en del till Ronaldo.
Frågan är om Ronaldo kommer göra det bättre än Robinho?
Och vad som kommer hända med lagmoralen som dem har nu, t.ex Ronaldo vs Van Nistelroy...
Ska bli väldigt intressant som sagt.
Barcelona Rambla
2008-06-29 14:09
Criff:

Jag håller med även om det i slutändan innebär att han lämnar på fri transfer 2010. Milan har velat köpa Ronaldinho under minst 4 säsonger nu och har aldrig ens varit nära då Ronaldinho aldrig varit intresserad. Nu ser de sin chans att få honom till reapris när han inte längre är önskvärd i Barcelona.

Vill ni köpa? Fine, betala då vad Barça begär, annars dra åt....
Barcelona Criff
2008-06-29 14:05
Milan är bara pinsamma, jag hoppas verkligen inte att ledningen bara slänger iväg Dinho för något skambud bara för dem vill bli av med problemet.
Då är det bättre att han stannar och så får Pep köra hårt med honom och sen att man säljer av honom nästa sommar i fysisk form åtminstone.
Barcelona Ciao-V
2008-06-29 14:00
Tror att han vill ha Adebayor i laget för att vinna främst i Europa spel, CL. Han är fysiskt stark. Bra på huvudet och kan vinna de höga bolllarna i fasta situationer, exemplevis. Barcelona har varit svagt i fasta situationer. Man saknade en sån spelare senast i CL.

Antar att det är samma anledning som driver Schuster & Co. till vansinne när det gäller C. Ronaldo.
Barcelona Gud är störst!
2008-06-29 13:59
Rambla

Ja de har ju inte råd och betala det Barca vill ha, så jag tror en del av deras taktik var att säga vi vill itne ha Ronaldinho som de sa för några/någon vecka(or) sedan. Men de kan glömma att de ska få honom billigt eller till och med GRATIS(hahahaha skrattretande).
Barcelona Kallé
2008-06-29 13:53
Men vafan ska vi med en stor tank till?

Vi är FC Barcelona och vi ska hålla bollen på backen.
Barcelona Rambla
2008-06-29 13:53
Man kan ju inte annat än att garva åt Milan, Berlusconi, Galliani och även deras redaktion här på SF. Hur många gånger har de kovänt när det gäller Ronaldinho? Nu är han nära Milan, bara en tidsfråga. De skriver hur Ancelotti ska formera laget och vilken taktik som ska användas med Ronaldinho i laget. Det vore kanske läge att lugna ner sig en aning tills han faktiskt tillhör klubben, eller? De tror att de kan sitta lugnt och vänta ut Barcelona för att i slutändan få honom gratis, verkar de ju tro.
Barcelona Criff
2008-06-29 13:48
Villa är ingen stor "tank" som Pep tydligen vill ha in.
Jag tycker också Villa är bättre än Adebayor men om man ska se till vad Pep söker så passar väl Adebayor mer in på den beskrivningen.

Men det måste fan finnas någon annan än Adebayor för det priset.
Barcelona OkkaPokka1
2008-06-29 13:46
Dizzy//

Va precis de jag menade :D Blev lite fel då kanske.. Men vi är inne på samma spår i alla fall.
Barcelona Dizzy
2008-06-29 13:43
OkkaPokka1

Etoo får gärna stanna hur länge han vill i Barca:D Men skulle etoo lämna så in med Villa

Nej tack till Adebayor!
Barcelona OkkaPokka1
2008-06-29 13:39
Håller med Dizzy, Villa vore de bättre alternativet för Barca. Men de bästa enligt mig och många andra är att Eto'o stannar minst en säsong till.
Annons: