/spanien/barcelona/forum/20880.aspx/spanien/barcelona/forum/20880.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Gud är störst!
2008-06-27 01:28
Maldini fyllde 40 år igår (Torsdag). Imponerande faktiskt Grattis Maldini!
Barcelona DaniAlves
2008-06-27 01:21
Madridistan A

Ja självklart så visade Casillias och Ramos klass, Ramos hade ju Zhirkov hela matchen!
Det var krig mellan de 2 ytterbackarna.

Men någon som har imponerat stort under EM för spanien är Marcos Senna! Kung på mittfältet defensivt!
Madridistan A
2008-06-27 01:21
Ämne: Madridistan A: Ja du....Ronaldo har iaf gjort 42 mål i en av världens svåraste och tuffaste ligor. Vad har Arshavin gjort? Vunnit ett UEFA-Cupen guld medans ronaldo har vunnit CL. Allvarligt talat Du kan inte säga att Arshavin är bättre än Ronaldo eller lika bra? Eller? Så du menar barca hade inte velat ha världens just nu bästa spelare om han hade öppet talat det, någon som är Mittfältare fast gjort fler mål än alla anfallarna i united gjort tillsammans i år x 2, lägg därtill några målgivande passningar också.

Suñol

Såg du fel match? Menar du att Ramos inte var duktig idag? Killen gjorde sin bästa match, oki Puyol håller ihopa allt, inte så konstigt med tanke på att han är äldre, har mer rutin och spelar mittback. Ramos är ung och inte så oerhört rutinerad som Puyol. Du kanske glömde nämna vem tog Spanien vidare till semin om inte Sankt Iker;) Och idag var det Barcaspelarnas tur att visa sig. Så där är det 1 lika, hehe. Vi får se nu Finalen, hoppas bara att båda Real och Barca spelarna briljerar, för då lär inte Tyskland ha en chans:D Eller vad säger du?
Barcelona Ciao-V
2008-06-27 01:15
Här kommer länken.
Barcelona Ciao-V
2008-06-27 01:15
Ämne: Madridistan A: Ja du....
Vilket bra svar du gav honom...
Håller med. Det går inte att döma honom utifrån bara en match. Alla kan ha en dålig dag.
Pep har Arshawin i sikte, se länk.
Real Madrid Sherminator
2008-06-27 01:07
Jag tror jag snackar för alla när jag säger att casillas är världens bästa målvakt! :)
Barcelona Suñol
2008-06-27 00:58
Sedan undrar jag varför alla hyllar Cesc som den stora matchvinnaren då Iniesta utan tvekan var briljerade bakom två av målen plus var grym i defensiven.
Barcelona Suñol
2008-06-27 00:57
Madridistan A: Ja du såg ju även hur Cristiano Ronaldo blev helt utraderad av mertesacker och eran bänknötare Metzelder och den soppan vill ni lägga en miljard på... Sedan är det Puyol som håller ihop försvaret i spanien inte Ramos.
Madridistan A
2008-06-27 00:51
Ämne: Spanien=Ingenting ut....
Visst katalanska spelarna briljerade/briljerar i offensiven men du kanske har glömt vilka är det som briljerar bakåt?;) Casillas och Ramos! Tror nog många här håller med mej.

inte för provocera men: Visst ångrar ni er att klubben la en bud på Arshavin? vi såg ju vad som hände med honom när han mötte bättre motstånd som Puyol, Ramos osv Vad har killen att göra i den spanska ligan då? Han passar bra ett mittnelag som Real Betis, enligt mig.
Barcelona Gud är störst!
2008-06-27 00:44
AHHAHHA Sista dinosaurien! HAHA. Jo jag tror också de sa att han skulle fylla 70 sorry.
Barcelona Dizzy
2008-06-27 00:32
Ok tack för hjälpen alla:) Men jag tycker 70 är riktig grym ålder att vara tränare i. Men duktig är han så att han tar Spain till final.
Barcelona tarrak
2008-06-27 00:29
Ämne: Någon här inne som v....
Därom tvista de lärde. Vissa forskare hävdar att han är den sista överlevande dinosaurien, men i hans pass står det att han fyller 70 i sommar.
Barcelona Palle Kuling....
2008-06-27 00:28
Gud är störst!

Jag tyckte dom sa att han ska fylla 70.
Barcelona Palle Kuling....
Dizzy

69
Barcelona Gud är störst!
Dizzy

Han var 70 år tror jag det var. ´Det sa de ¨på matchen mot Italien i alla fall.
Barcelona Dizzy
2008-06-27 00:24
Någon här inne som vet hur gammal Aragones är? Hoppas Spanien tar det hära nu!

Visca Xavi Iniesta och Puyol!
Barcelona Gud är störst!
2008-06-27 00:20
Ämne: Haha okej. En sak är....
Ja det har han gjort bara han ser till nu att vinna finalen så blir det historiskt och jag är säker på att det är dags för Spanien att vinna nu jag kan bara inte föreställa mig att de missar den här chansen!
Barcelona Criff
2008-06-27 00:18
Haha okej. En sak är säker iaf, dem är båda 2 riktigt bra tränare, Hiddink visste man väl innan men Aragones har skapat historia.
Barcelona Gud är störst!
2008-06-27 00:17
Criff

Ja underverk minst lika bra som Aragones betyder lika bra som aragones och till och med bättre. :D
Barcelona Criff
2008-06-27 00:15
Gud är störst!, på att han skulle kunna utföra underverk med Spanien ja.
Det var du som ändrade dig från ditt första inlägg från underverk till att han skulle kunna göra minst lika bra som Aragones.
Det var ungefär det jag skrev också. :)
Barcelona Dizzy
2008-06-27 00:14
Iniesta Xavi Poyul äger juh! Borde inte Spanien ändra namn till Spain= Barca?
Barcelona MESSI_CE_Iniesta_V.Valdes
2008-06-27 00:04
Jaja, Xavi startar utan tvekan finalen. Han gör en grym match idag och jag tycker det är han som styr tempot på mittfältet.

Visca Xavi, Andres och Carles!
Barcelona Gud är störst!
2008-06-27 00:02
Criff

Du skrev ju jag är beredd att INTE hålla med.
Barcelona el diablo
2008-06-27 00:01
Spanien=Ingenting utan de katalanska lirarna
SPANIEN+KATALONIEN= TOGETHER FOREVER NO MATTER WHAT.
Barcelona Criff
2008-06-27 00:00
Gud är störst!, Vad skrev jag då? hehe.
Barcelona Gud är störst!
2008-06-26 23:55
MESSI_CE_Iniesta_V.Valdes

Ja Pavlyuchenko borde vi koncentrera oss på istället för Adebayor. Som är ÖVERDRIVET dyrt jag fattar inte ens hur Barca itne backar ur när ARsenal begär 30 MILJONER! Fyfan stick härifrån säger jag.

Criff

Ja det går ju bra nu för Aragones men fortfarande så tycker jag Hiddink hade gjort minst lika bra jobb med den truppen.
Barcelona DaniAlves
2008-06-26 23:54
Där har ni videon från igår då Jimmy Jump hoppar in på plan.
Barcelona OkkaPokka1
2008-06-26 23:54
Ämne: Undrar om det jublas....
Sånt kommer alltid sitt kvar nånstans. Katalanerna glömmer aldrig deras historia.
Barcelona el diablo
2008-06-26 23:52
Undrar om det jublas i katalonien eller (Barcelona just nu) efter Spaniens fenomenala match... Jag menar Fabregas,Iniesta, Puyol, Xavi är ju högst delaktiga i Spaniens framfart.

Dags att förena eller "Unite" with Spain" nu kanske?Det kanske ÄNTLIGEN är dags att gräva ner (myten?) om splittringar i Spaniens landslag pga av regionala skillnader. Dags att begrava myten eller..?
Barcelona DaniAlves
2008-06-26 23:51
Xavi kommer starta finalen! var så säkra angående det.
Annons: