/spanien/barcelona/forum/20878.aspx/spanien/barcelona/forum/20878.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Unicef
2008-06-27 18:49
länk...
Barcelona Unicef
2008-06-27 18:48
bara att ladda hem!!!
Barcelona Ani Lorak
2008-06-27 18:47
Hejsan alla vad heter barcelona sidan där man kollar transfers rykten och sånt?...heter någonting med blogg.....typ fcbblogg...lr barcelonablogg....svensk text på sidan...tack för svar.
Barcelona Ani Lorak
2008-06-27 18:38
Ämne: Sitter och tittar på....
hejsan såg att du skrivit att du såg på filmen "Barcelona more then a club"...vart kan man få tag på filem.
Barcelona ElDuroDeFCB
2008-06-27 18:23
På tal om hejarramsor så borde Barca använda Italiens ramsa CHI NON SALTA...fast på spanska och då skulle man säga CHI NON SALTA E MADRIDISTA EI EI .... tänk er 80-90 tusen barca fans som hoppar och skriker ramsan .... det skulle va något eller va säger ni-+?
Barcelona Unicef
2008-06-27 18:22
Sitter och tittar på filmen Barcelona more than a club.helt fantastisk film som e ett måste för alla med eller utan ett blått o rött hjärta!!!
Barcelona Criff
2008-06-27 18:20
Madridistan A, Nu sitter du och skriver om saker som du inte vet någonting om igen.
Kommer inte ihåg om det var Txiki som sa att Rijkaard och Neeskens hade hållt koll på Arshavin långt innan EM började.
Så att ett intresse inte funnits innan Holland matchen är rent skitsnack och du dumförklarar hela Barcelonas ledning genom att säga att om det inte vorde för 1 enda match så skulle dem aldrig tänkt sig kunna värva honom.
Lägg av nu, trodde du lärde dig första gången.

Kim, sen vet jag inte vad du snackar om, forum är till för att diskutera, diksuterar man väldigt klumpigt så självklart får man svar på tal.
Ni kanske båda 2 borde gå och lära er lite i hur man diskuterar.
Barcelona ElDuroDeFCB
2008-06-27 18:16
gOTT folk tro inte på allt ni läser. Dinho blir nog inte kvar...och vi kommer inte att få 30milj euro för honom ... vi skulle ha sålt honom redan förra sommar för de 75milj euro som sägs ha erbjudits av MILAN o Chealsea...

sagan om dinho fortsätter men inte i barca även om vill ha kvar honom
Barcelona concorazon
2008-06-27 18:13
Gud är störst!

Den där vill jag oxå veta hur den går! Hoppas nån kan svara på det.. Förresten. Vet inte om det har nämnts men jag hörde att hymnen är inbroderad i nya matchtröjan - FETT!!!
Barcelona Hoshiar
2008-06-27 18:02
Grabbar denna meningen om Thuram skrämmer mig.

It could be the same problem that killed his brother.
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2008-06-27 17:41
Madridistan A

Jag vet inte vad detta handlar om och har ingen som helst lust att scrolla ner, men självklart har du rätt att skriva i detta forum barca fan eller inte så länge du inte skriver nåt medvetet för att reta upp folket.

För att svar på din fråga angående hur många som följt honom?

-Ja du em kvalet samt stora skrällarna i uefa cupen räknas dem?

Hyffsat koll tror jag folk har haft ändå, men att han skulle vara en av de som stod ut mest var det nog ingen som trodde, med tanke på vilka namn som ändå var med denna tunering.

Barcelona Kim
2008-06-27 17:40
Ämne: Sunol

Förstår &qu....
Grattis till påhoppen! Tyvärr ser det ut på precis samma sätt inne i ert forum, därav har jag slutat skriva där, ja till och med läsa. Ni är naiva i ert forum, och som culé hoppas man på hela tiden. Vi är inte ett dugg bättre här, utan här flödar idiotin lika bra, och sannolikt så hoppas du på av just den anledning du nämner, din vita tröjfärg.

Tyvärr kan jag inte råda dig till annat än att sluta bry sig och därmed acceptera att bli häcklad, eller så gör du som jag, slutar läsa och skriva i antagonistens forum. Fortsätt att debattera på saklig nivå så är det du som framstår som geniet och de andra som idioter.

Väl mött vad du än bestämmer dig för! :)
Madridistan A
2008-06-27 17:32
Sunol

Förstår "inte" varför jag blev påhoppad när jag uttryckte min åsikt om de spelarna. Men nu har jag lärt me jatt aldrig mer skriva något här inne, iaf något som inte stämmer överens med barcafansen åsikter, för då kommer jag nog riskera att bli blockad. Eller? Jag förstår "inte" varför jag blev påhoppad för mitt felkatiga slutsats om Arshavin/misstag(om vi ska kalla det så) när samma sak, samma fel/misstag gjordes av er Barcafans här inne, t o m Pep Guardiola, efter Holland matchen. Efter den matchen höjdes han mot skyarna, men sedan när jag efter Spanien matchen också dömer ut honom blir jag idiotförklarat. Varför? Snacka om att kasta sten i glashus. Det måste bero min tröjfärg. Hade inte Arshavin spelat den matchen som han gjorde hade inte Barca lagt ett bud på honom och ni här inne hade inte ens nämnt honom. För egentligen hur många var det här inne eller överhuvudtaget som visste vem Arshavin var för en spelare innan EM, inte så hemskt många.
Barcelona Gud är störst!
2008-06-27 17:12
En fråga bara det är en hejarramsa som publiken på Camp Nou brukar sjunga ibland jag kan inte hela men kan någon fylla i den går typ såhär: Óle Óla ---- Blaugrana (Repeteras).
Barcelona Gud är störst!
2008-06-27 16:55
Kom igen Thuram lägg skorna på hyllan istället snälla fyfan alltså hoppas det aldrig aldrig händer men vi vill inte ha ny Puerta fall. Hoppas han lägger av istället och jag håller med Rambla Thuram är en smart person som är riktigt ödmjuk och vill också att han får ett erbjudande från klubben som någon slags ambassadör.
Barcelona gio santos
2008-06-27 16:45
Dizzy//

Förvånansvärt att han INTE titta på dommaren efter... :D
Barcelona poddalito
2008-06-27 16:34
Eto´o verkar vilja röra på sig och en sådan spelare vill man inte ha kvar i truppen.
Barcelona Rambla
2008-06-27 16:24
Laporta borde ge Thuram en tjänst inom klubben. En bättre ambassadör för FC Barcelona kan han inte få. Laporta, gör din plikt.
Barcelona Roni#10
2008-06-27 16:23
fattar inte varför barca vill sälja eto'o! Det är skitkonstigt för jag tycker att han nästan utan tvekan är världens bästa anfallare. Jag är förvirrad:(
Barcelona Dizzy
2008-06-27 16:18
Kimmpa_fcb

Håller med dig även om läkarna skulle säga Thuram är redo för spel inget är allvarligt så är det stor risk att spela ändå. Killen är väl 35 år va? Tycker Thuram borde sluta.
Barcelona Kimmpa_fcb
2008-06-27 16:16
BIGBarcelona

Tänkte precis påpeka det.
Om det är så allvarligt så borde han för sitt egna bästa avsluta sin karriär.
Barcelona BIGBarcelona
2008-06-27 16:05
Hmm, det har var intressant. Undrar varför det inte har upptäckts tidigare hos Thuram. Kolla länktips.
Barcelona Braxingen
2008-06-27 15:56
barcadinho

Är du säker på att du följde honom så noggrant? Jag såg inte samtliga matcher men 4-5 Zenitmatcher och även ett par matcher med Ryssland. Jag varnade hela min omgivning för denna spelare inför EM. Som Niva skrev: Första gången man såg honom så förstod man att det var någonting speciellt...

Att du sedan säger att Zenit inte presterade i gruppen osv är ju lite vinklat. Är det inte det som är konsten, nämligen att prestera på topp när det verkligen gäller? Försöker du få det till att "allting stämde" i slutspelet. Vänd på myntet och se det även från den andra sidan: Det kanske inte stämde i gruppen.
Barcelona Gabriel Batistuta
2008-06-27 15:44
Ämne: Gabriel Batistuta //....
Om fotboll var som basket där man spelar man mot man och är bara fem spelare så hade Messi ägt Man U och tagit Barca till CL final.

Men fotboll handlar om 11 mot 11. Hur bra Messi än är så kan han inte passa sig själv eller göra solomål när hela försvaret plus mittfältet gick på han. De andra svek honom offensivt.
Barcelona KeitaTObarcelona
2008-06-27 14:54
Btw: Milan tkr 35 euro milj är lite för dinho, fatta reklam värdet bara..snåla jävlar.

Undrar vad dom ska säga om vi lägger 30 milj eur för kaka..

IDIOTER
Barcelona KeitaTObarcelona
2008-06-27 14:53
http://fcb-sweden.blogspot.com/

Spana in bloggen. (om ni vill)

Ska ut o sola nu :) Hörs
Barcelona barcadinho
2008-06-27 14:51
Några ord om Arshavin/

Sanningen är att jag har sett Ryssland inför EM några gånger (mot England, kroatien ch mot Israel), samt Zenit flera gånger (mot Bayern båda matcher, finalen mot Rangers och nån match i gruppspelet).
Ryssland imponerade inte alls under kvalomgångarna (utan vinsten hemma mot England) och var nära att missa platsen.
Zenit imponerade inte heller i gruppspelet i sin grupp. Hamnade vidare med små marginaler (Everton var det lag som var starkast i gruppen).
Zenit fick allt att stämma mot Leverkusen i kvarten, Bayern M i semin och i finalen mot Rangers. Men inte på matcherna innan.

Och jag märkte inte särskilt Arshavin på de här matcherna. Inte så att han fastnade i mina ögon iaf.

Sen gjorde han två bra matcher i EM och fick alla, inkluderad mig att applådera.

Jag vill ändå inte vara negativ mot honom. Vi behöver en duktig spelare som kan spela i mittfältet eller anfallet. Han kommer kanske lyckas bättre när han har andra kreativa spelare runt omkring honom.
Zenits tränare Dick Advocaat från Holland sägs rekommendera honom redan förut (via Cruyff). Han känner till honom bäst.
Han är lite försiktig med att använda fysiken, men det kan han lära sig snabbt. Han ser stark ut och tekniken har han helt säkert

Spanien spelade en gudomlig fotboll annars. Helt överlägsen sin motståndare och vi culés kan vara stolta (Ramos och Senna spelade också otroligt bra).
Spanien verkar äntligen få ett riktigt bra och fungerade lag.
Håller tummarna till på söndag.
Barcelona Dizzy
2008-06-27 14:50
Bra att han stannar i Arsenal vill verkligen inte se han i Barca. Lämnar Etoo så in med David Villa.
Barcelona Kimmpa_fcb
2008-06-27 14:42
Criff

Men om vi får tillbaks det, vinnar mentaliteten och att alla kämpar och springer som aldrig förr, då borde vi kunna vinna titlar.
Även om jag inte har förväntningar av att vi kommer göra det.
Barcelona Criff
2008-06-27 14:37
lovebarca_megi, Dina förväntingar är nog lite för höga då vi kommer ha många nya spelare samtidigt som det kommer bli en generationsväxling.
Blir nog inga titlar nästa år.
Det jag ser fram emot mest är det som Pep själv sa, "Jag kan inte lova er titlar, men alla ska känna sig stolta över hur spelarna kämpar".

Titlar får vara en bonus nästa år, men att få tillbaks den där vinnar mentaliteten och springet i laget är något jag längtar efter,
Annons: