/spanien/barcelona/forum/20877.aspx/spanien/barcelona/forum/20877.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid Sherminator
2008-06-26 17:14
Sportal är värst, stod för några veckor sen att barca skulle sälja puyol yill arsenal och byta honom med fabregas.
Barcelona ElDuroDeFCB
2008-06-26 17:12
Goal är väl ok ... lite mer trovärdig än sportal kan man säga, men som ni säger det är så jävla mycket rykte hit och ditt speciellt när det gäller oss, att man till slut bara ska läsa om silly season i Augusti (skoja skoja man måste bara älska silly bullshit season)
Real Madrid Sherminator
2008-06-26 17:12
jag är musilm. :)
Barcelona R_10_ME
2008-06-26 17:06
Hoshiar

är du muslim???
vilket land kommr du ifrån
Barcelona poddalito
2008-06-26 17:06
Keita muslim? varför undrar du det?
Barcelona Hoshiar
2008-06-26 17:05
OkkaPokka1.

Det är väll inte sant det dära Ronaldinho och Messi?

Är det nån som vet om Seydou Keita är muslim?
Real Madrid Sherminator
2008-06-26 17:03
Goal är ingen pålitlig källa, enligt mig. Det står så mycket där hela tiden så man vet inte vad som är sant. Man får ju huvudvärk utav alla rykten där!
Lukas.RP
2008-06-26 17:02
OkkaPokka1

Nej, enligt El Mundo Deportivo skulle Barça och Arshavin vara överens redan för två månader sen. Förhandlingar skall ha skett innan matchen Zenit - Bayern München, i april.

Dock tror jag inte detta stämmer. Kommer nya rykten om Arshavin varannan sekund på Goal.com
Real Madrid Sherminator
2008-06-26 17:01
Jag tycker att vi behöver ny målvakt. Men victor valdes har faktiskt blivit bättre än vad han var förut :)
Barcelona OkkaPokka1
2008-06-26 16:59
Med Barca så klart!

Men hoppa inte i taket än, Man vet aldrig med tidningar i silly season.
Barcelona ElDuroDeFCB
2008-06-26 16:56
Förresten .... Är det bara jag som tycker att vi behöver en ny målvakt eller tycker ni alla att Valdes håller världsklass?? Vi kanske ska ta Rustu tbax :-P
Barcelona ElDuroDeFCB
2008-06-26 16:53
Ämne: Enligt elmundodeport....
Vem Har Arshavin gjort klart med ??? Jag hänger inte riktigt med
Barcelona ElDuroDeFCB
2008-06-26 16:49
Ok Nog om Arshavin jag hoppas på Ryssland ikväll men samtidigt så tror jag att endast Spanien kan slå ut Tyskland i final. Tyskland är som bekant ett lag som ingen gillar (eller kanske är det bara jag) Och jag hatar att se Ballack lyfta den vackara EM Trofe...Spaniens sanbbhet med ständiga löpningar kommer att krossa Tysklands stora sega försvar ....

Nu är det bara att vänta och se T minus 4 hours
Barcelona OkkaPokka1
2008-06-26 16:48
Enligt elmundodeportivo så har Arshavin gjorts klar för ungefär två veckor sen för summan 15m euro. Alltså så hade dom gjort klart med Arshavin innan denna superhype!

Hoppas detta är sant nu. Och cred till ledningen om det stämmer.
Barcelona Ciao-V
2008-06-26 16:46
Jag tror i och för sig att Arshavin inte uteslutar Hleb.
Kan tänka mig ha de bägge i truppen, om man inte lyckas värva Adebayor. Den ena som "left winger" och den andra som offensiv mittfätare. Som center "tank" har vi ju Henry och Bojan som kan turas om. Plus ett billgare alternativ, Pavlyuchenko som är bara 2 år äldre än Adebeyor.

Kanske en möjlig lösning. Möjligt att strunta i Adebayor med andra ord, i hopp om att värva Benzema istället i nästa säsong.
Barcelona r.Hyder
2008-06-26 16:37
Ämne: Är det någon här inn....
Ja, jag har sett en del UEFA-cup matcher med Arshavin i huvudrollen med sitt Zenit. I finalen la han exempelvis en riktigt smörpass som ledde till första målet. En riktig delikatess. Redan då såg man att han var grym, men inte trodde jag att han skulle vara så här bra som i EM. Grym spelare i varje fall som jag tycker att man ska värva mycket hellre än Hleb.

Det skulle dock vara kul att se hur vi skulle reagera om Hleb spelade i Ryssland och var lika bra som han faktiskt har varit stundtals i Arsenal (inte många mål eller assister men spelmässigt). Bara en rolig tanke, hade vi velat värva honom då? Kanske faktiskt eftersom att man inte kan komma ifrån att han är en bra spelare. I nuläget ser jag dock ingen plats för honom i laget och väljer Arshavin alla dagar i veckan!
Barcelona poddalito
2008-06-26 16:29
Är det någon här inne som sett fler matcher av den lille tsaren är dom i EM?
Barcelona Gabriel
2008-06-26 16:16
Den snyggaste hemmatröjan är fortfarande den från 05-06, året vi vann CL.
Barcelona Heywood Jablome
2008-06-26 16:13
Hemmatröjan är helt okej. Jag gillar dock när det är fler ränder. Däremot blir bortatröjorna fulare och fulare för varje säsong. Herregud. Någon sköter inte sitt jobb. :-)

Barcelona OkkaPokka1
2008-06-26 16:06
Färgerna på den nya hemmatröjan är bland de snyggaste på länge. Starka,Klara,Färglada färger. Men dessvärre är att de bara är två rand. Men ni som inte gillar tröjan kommer göra de sen under säsongens gång.

Sen i matchen idag.. Jag hejar på Ryssland. För Arshavins skull.
Barcelona RonaldinhoKungen
2008-06-26 15:56
Roligt att se Keita i Barcatröjan! Anser dock att den nya hemmatröjan inte är någon av de snyggaste varianterna Barca kommit ut med.

Man får verkligen hoppas att Arshavin är prioritet nummer ett om Ronaldinho lämnar, vore nästan en skam annars. Speciellt efter Arshavins uttalanden om att Barcelona är hans drömklubb.
Real Madrid Sherminator
2008-06-26 15:50

Själv tycker jag de nya tröjorna är ganska snygga, lite besviken på att det inte är randiga. Och borta tröjan var ju skitsnygg! :)
Barcelona Diego Armando Maradona
2008-06-26 15:48
Råkade dubbelposta inlägget, får väl bara skriva att verkligen hoppas att Ryssland går vidare idag de har vrekligen spelat en underhållande fotboll. Dessutom så skulle en final mellan Tyskland-Ryssland känns blytung med tanke på historien mellan dessa två nationer
Barcelona Diego Armando Maradona
2008-06-26 15:48
Är det någon annan än mig som längtar tillbaka till när Kappa gjorde vår matchställ? Måste säga att jag verkligen inte gillar att tröjorna inte är randiga i år, färgtonerna känns dock rätt.
Barcelona FCB10
2008-06-26 15:39
Kolla Arshavin med Barca tröja, för 4 år sen!
Barcelona Koeman_4
2008-06-26 15:39
Tänkte bara fråga hur det är med samlande för eran del?
Själv är jag hel tokig i Barca saker.
Allt ifrån samlarfigurer, halsdukar, glas tändsticksaskar, autografer mm.
Har redan påbörjat en hemsida med min samling på. Men min familj tar en rätt stor del av min tid, så den tar sin lilla tid att snickra ihop.

Men som sagt finns det fler av er samlare där ute, skicka gärna PM så kanske vi kan göra några affärer oss SF emellan :)
Lukas.RP
2008-06-26 15:13
Här är bilder från Keitas presentation!

Se länktips!
Barcelona DaniAlves
2008-06-26 15:10
Arshavin kommer göra bra ifrån sig idag!

så jag hoppas på att det är sant att vi lagt bud på honom.
Barcelona OkkaPokka1
2008-06-26 14:55
Tror väldigt mycket på att Arshavins framtid ligger mycket i hans prestation idag. Lyckas han äre Welcome to Barca!, Annars.. Ja då får vi hoppas på de bästa.

Men som sagt.. Jag har sagt att jag blir religös om Arshavin kommer. :)
Barcelona Bojan.Messi.Etoo
2008-06-26 14:50
Arshavins dröm kommer att bli sann han har alltid vällat spela för oss och nu kommer han jag lovar :D
Annons: