/spanien/barcelona/forum/20874.aspx/spanien/barcelona/forum/20874.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona r.10
2008-06-23 19:29
Vart håller Dinho hus? inga kommentarer från honom?
Barcelona Barca o Mort!
2008-06-23 19:24
Ämne: Ämne: Aguero.....
Ja men jag tror att det är lättare att få Villa eftersom Agüero rejectade Chelski som säkerligen erbjöd honom dubbelt mera län än barca kommer att göra isåfall.
Barcelona Gabriel
2008-06-23 19:17
Jag tänkte på en sak, inte troligt att det lär hända (MEST PGA HUR LEDNINGEN SAMT PEP RESONERAR) men det är bara roligt att spekulera kring det. Eftersom ledningen samt Pep verkligen är så keen on selling världens bästa anfallare, Eto'o så kanske det vore en tanke att försöka få en bytesaffär med Liverpool för Torres. Visst, det kommer bli svårt för Torres har verkligen slått sig in i L-fansens hjärtan efter hans första säsong men samtidigt ska man tänka på att om Barça knackar på Torres dörr och verkligen gör det klart för honom att man vill ha honom så ser jag det svårt i att han inte skulle vilja suga på den karamellen. Torres har alltid visat sympatier för oss. Det är en tanke. Den andra tanken jag fick vore att köpa Villa för 25-30 mille. Det kommer att gå pengar denna sommaren, det e klart, men det är bara att betala om det ska smaka. Så enkelt är det. Tänk er Villa och Torres som anfallspar på Camp Nou. Tycker inte heller Henry ska stanna. Han blir mer och mer ineffektiv framför mål och han blir dessutom inte äldre, det spelar ingen roll hur bra han avslutade förra säsongen. Jag vill ha ett Barça för framtiden.

Bara en tanke, men som sagt, så som vår ledning tänker lär det knappast hända. Istället för vi drömspelare Adebayor. WOW!

Vilket skämt :S
Barcelona r.10
2008-06-23 19:17
Hej vet ngn vart man kan få tag på FcB Match tröjor från historien alla olika som de har haft, hemma borta tredjeställ osv! :) ska nämligen göra ett arbete om det.
Lukas.RP
2008-06-23 19:05
Inte säkert att Eto'o lämnar, snart avslöjar han sin framtid. Ska bli väldigt intressant att se vad han säger. Hoppas innerligt att han väljer att stanna i klubben!

Se länktips.
Barcelona Unicef
2008-06-23 18:29
Ämne: Aguero...visst vore ....
Villa lär kosta fläsk han med! Aguero blir bättre o bättre de blir inte villa...
Barcelona Gaucho_10
2008-06-23 18:25
Aguero...visst vore det bra, men killen är ju superdyr, hellre villa

Å andra sidan så är Atletico sugna på Marquez, så varför inte byta marquez + pengar= Aguero

Barcelona Unicef
2008-06-23 18:23
men tänk er rörligheten med Messi Inesta Aguero på planen samtidigt, Keita o Yaya på mitten med Xavi som spelmotor. kan de bli tråkig fotboll?
Barcelona Criff
2008-06-23 18:10
Rambla, tror du verkligen den plan B är Aguero? Isåfall tror jag mer att han har en billigare och kanske äldre tank i tankarna som kan fylla luckan ett tag.
Barcelona Rambla
2008-06-23 17:52
Criff:

Pep lär knappast få köpa en centertank till vilket pris som helst. Priset på Adebayor, jag har för mig Wenger vill ha 40 mille för honom, är bara skrattretande. Får han inte sin centertank så har han även en plan B.
Barcelona Unicef
2008-06-23 17:51
Ge fa- i våra spelare!!!
Barcelona Ciao-V
2008-06-23 17:49
Ämne: Ciao-V:

Jag hade ....
Rambla:

Hahaha..
Det skulle bli en krigsförklaring, helt klart.
Barcelona Criff
2008-06-23 17:49
Sanningen är väl att Pep inte letar en Aguero typ. Bojan kan väl jämföras som en yngre version utav Aguero.
Dem söker en tank som kan bryta mönstret, och Aguero är tyvärr inte en sådan.
Barcelona Unicef
2008-06-23 17:43
Ämne: Det vore bara en drö....
läste den nyss oxå,nu börjar vi prata ersättare Aguero Henry Messi=) men de lär tyvär aldrig hända...
Barcelona Rambla
2008-06-23 17:42
Ciao-V:

Jag hade ju lätt pyntat 55 mille för honom istället för att slänga iväg 30 mille på Adebayor, utan att blinka.

Löser Barça hans klausul kan inte Atlético säga något, men snacka om att den klubben hade hatat Barça efter det jämfört vad de redan gör. :D
Barcelona Ciao-V
2008-06-23 17:35
Det vore bara en dröm. Se länk.
Men icke troligt att Atletico Madrid skulle släppa iväg honom så lätt. Bara kanske om man ger hela klausulen, 55 miljoner euro. Man undrar varför Atletico Madrid har satt en så låg klausul på en sån lirare. Bara 20 år!

Killen borde vara värd mer än C. Ronaldo + Robinho och lite till.
Barcelona Criff
2008-06-23 17:31
Matte_cm,
"A representative of Traffic says in a reaction to Brazilian newspaper Folha de S. Paulo that the bid is nevertheless fair: "No Brazilian midfielder or no player of over 23 years old has ever been sold for more than 9 million euro. So how can it be that Barcelona is now offering 11 million euro° and São Paulo thinks that's not enough?"

Spelare över 23 då :P
Barcelona MESSI_CE_Iniesta_V.Valdes
2008-06-23 17:24
Snälla Pep, Värva Pavlyuchenko! :)

Tror ni att han kommer att komma?
Barcelona Gud är störst!
2008-06-23 16:50
Oj såg inte att Smogen redan hade skrivit om det här. :D
Barcelona Matte_cm
2008-06-23 16:44
Criff
Tror Robinhos övergång var på € 20-25miljoner.
Barcelona Gabriel
2008-06-23 16:31
Att ledningen och Guardiola inte vill ha kvar Eto'o får mig att vilja byta ut både ledning och tränare redan innan Guardiola ens påbörjat sitt arbete!

Idioter!
Barcelona Criff
2008-06-23 16:22
Smogen, 15 Miljoner Euro för Hernanes är ett överpris då den dyraste övergången någonsin från Brasilien till Europa låg på 11 Miljoner Euro om jag minns rätt.
Barcelona Messi-Lona
2008-06-23 16:17
Det kanske är så att Laporta och Pep gått utt och sagt att man inte räknar med R10 o Etoo för att skrämma dom så att dom inte känner sig för bekväma,, men endå inte vill bli av med dom (Taktik).. Och ifall dom blir kvar så vet dom att dom måste ge 100% ...

Men vad vet vi
Barcelona Zamboza
2008-06-23 15:50
Jag har väldigt svårt att ta till mig när Ronaldinho går ut och säger att han återigen vill bli bäst i världen. Det sa han inför förra säsongen och vi vet ju hur ärlig han var med de uttalandet. Samtidigt kan jag förstå att han inte vill lämna barca , men det bästa vore om han gjorde det, då det finns ersättare som är hungrigare. Han har helt enkelt haft sin tid i klubben och dessutom gjort sig av med chansen att få stanna kvar.
Barcelona Smogen
2008-06-23 15:30
Citat från senaste intervjun med Ronaldinho,

Ronaldinho's stock has fallen in recent times due to a lack of fitness and an injury-hit season with misfiring Barcelona.

"When problems collide, the team doesn't do well and the players struggle to shine," he said.

"I'm just as upset as my teammates after not playing well. Not winning anything was hugely disappointing.

"But I've recovered now. Everything is perfect and I'm entering a new phase of rehabilitation.

"I want to use my vacation to return as soon as possible to achieving my dreams of being the world's best player in the world's best team."

vet dock inte om han snackar om Barcelona eller Brasilien. Låter som Barcelona och stämmer det är det ju en ganska stor antydan om att han hoppas att Pep kanske ska ändra sig och vilja behålla honom.
Ett hopp som faktiskt växer för varje dag, Barcelona verkar ju inte ens få 75% av summan man vill ha för honom, då är det kanske lika bra att chansa och behålla honom istället.

Låta honom bli bäst i världen igen och ge honom ett livstidskontrakt istället... :)
Barcelona Smogen
2008-06-23 15:27
Snackas en del om att Arshavin är på väg till Arsenal som en ersättare till Adebayor som då skylle komma till Barca för Ca 30 mille. Det skulle dessutom ge Arsenal ungefär 15 mille extra att köpa spelare för....
hmm...snacka om nedköp om det stämmer.

Arshavins senaste uttalande om att han helst vill till La Liga samtidigt som han inte förnekar det stora ryktet om att han helst vill till Barcelona känns som en gigantisk "kom och köp mig" annons. Han ska väl inte behöva annonsera i tidningarna och gå ned på knä för Cruyff, Laporta och Pep för att vi ska köpa honom?

Ps. Väldigt intressant med att Hernanes vill tvinga fram en övergång till barcelona, 15 miljoner för honom är ju inget överdrivet pris.

Ut, Deco, Gudhjonsen
In Arshavin, Hernanes

Barcelona Smacked
2008-06-23 15:26
Jalla jalla Txiki,gör ditt jobb rätt för ovanlighetens skull och få in Arshavin NU!
Barcelona Dizzy
2008-06-23 15:22
Criff

Vi har lätt dom bästa talangerna:D

Barcelona Criff
2008-06-23 15:19
Haha så grymma våra talanger är.
U-19 laget spelade semifinal i Copa del rey mot Celta Vigo, dem förlorade med 1 - 0 på borta plan, och nu så vann dem med 2 - 0 på hemma plan så dem gick vidare :)
Iago Falque gjorde båda målen, han är en peronlig favorit till mig!
Silka lirare vi har i ungdomsleden. Smaskig framtid!
Real Madrid Mr Baloo-Gonzalez.
2008-06-23 15:07
FooTBaLL

Synd, hade velat se han spela i La liga.
Tack för infå..
Annons: