/spanien/barcelona/forum/20870.aspx/spanien/barcelona/forum/20870.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona tarrak
2008-06-25 19:00
Riktigt lågt av Cesc, men han har väl rätt i en sak och det är att Arsenal agerar i tysthet. Det är väl bäst så när man skall suga ut all världens plantskolor på talanger.
Barcelona Allendinho
2008-06-25 18:55
ååh gud slut aklaga på tröjerna det är hur vi spelar!! tro mig ni kommer gilla dom när dom vinner matcher i tröjan(-erna)
Barcelona Gud är störst!
2008-06-25 18:54
Ciao-V

Ska verkligen hans lag Arsenal snacka, de går runt i småklubbar och i hemlighet snor unga afrikanska talanger sen ska Fabregas komma o snacka om orespekt från barcas håll. Hoppas han ruttnar i Arsenal hatar han alltså den dagen han vill komma tillbaka till Barca så hoppas jag ledningen dissar han så hårt att han slutar med fotboll.

Det är inte barca som skriker ut i media att Adebayor är nära en barca övergång, det är media som skriver sånt. Är han verkligen så dum att han tror på allt media skriver eller är han bara bitter att nyckelspelarna i Arsenal flyr från klubben? Och han vill hitta någon att klaga på. SMUTS!
Barcelona Dizzy
2008-06-25 18:50
Ska jag vara ärlig så är våra nya tröjer helt ok! Men det viktigaste är väl att vi spelar fint och vinner våra matcher. Tycker det är viktigare:D

Visca Barca!!
Barcelona Gud är störst!
2008-06-25 18:45
Ärligt talat de här nya hemma tröjorna måste vara en av de fulaste vi har haft genom tiderna. Fan också jag längtade efter att vi skulle få se fina tröjor. :S
Barcelona Ciao-V
2008-06-25 18:33
Nu vinklar ju media på det hela men jag tycker personligen att det är löjligt av honom att påstå att Barcelona agerar respektlöst under silly-säsongen mot Arsenal.

Någon borde påminna honom om hans agerande var respektfull mot klubben när han stack i hemlighet för några år sen.
Dock var han ju så ung på den tiden.
Barcelona FCB10
2008-06-25 18:31
Gonzalez_Barca

tack

KOLLA LÄNK TIPSET, det var Cesc Fábregas sista straff innan han sköt straffet mot Italien, han gjorde bland annat hat-trick den dan och spelare som Messi och Pique spelade också då! :D
Barcelona Gonzalez_Barca
2008-06-25 18:26
FCB10

kolla länktips, där finns de flesta tröjorna i världen. och rör på din feta hand fan så svårt kan det väl inte vara, du har ju redan tagit dig hit, då kan du lika gärna ta dig till google.. ^^
Barcelona PILMÀ (Blaugrana en mi corazón)
2008-06-25 18:12
Ämne: Fy fan vad ful hemma....
hahahahahahah kan fan inte sluta skratta efter det du sa ((Adebayor först och nu hemmatröjorna))

Mot Nya Tider

Vet du vrf alla blev besvikna på hemma match tröjorna? jo det har du redan förklarat, vi är inte bara en klubb utan den här citaten säger väl allt ((Mes que un club)).
Barcelona FCB10
2008-06-25 18:11
Har nån länk till Man U, Arsenals och Inters nya tröjor, pallar inte leta :P
Barcelona Gabriel
2008-06-25 18:08
Fy fan vad ful hemmatröjan är! Skitmycket som jag inte alls är nöjd med på sistonde, har varit en riktig pessimist men det skiter jag i. Adebayor först och nu hemmatröjorna.

Bortatröjan är fin men jag gillar verkligen inte när det inte ränder på tröjan.
Barcelona Rambla
2008-06-25 17:55
Camparn:

Gai känns som en mycket större talang än Giovani ja, det är nästan så man tror att en ny Messi är på gång när man ser honom göra sina tricks.

Pep har varit ganska så försiktig med Gai under säsongen i Barcelona B för att inte bränna ut honom för tidigt eller sätta för stor press. Så Gai har mest spelat hemmamatcher på Mini-Estadi. Dessutom så är bortalagens planer av ganska dålig kvalité så en av anledningarna kan också ha varit att inte spela honom för att slippa skador. Trots det så gjorde Gai 9 mål i ligan under säsongen vilket måste anses vara godkännt.

Det är nog så gott som bestämt att Gai och några till från B-laget kommer att få starta försäsongen med Barça. Om han flyttas upp när säsongen startar är nog för tidigt att spekulera i.
Barcelona Mot Nya Tider
2008-06-25 17:52
Haha, skrattretande hur folk kan kan påverkas av en tröja. Vi måste spela snyggt, men dessutom så måste vi se snygga ut? Mes Que un Club..verkligen!
Barcelona PILMÀ (Blaugrana en mi corazón)
2008-06-25 17:46
sämsta tänkbara tröjan i världen. menar hemma tröjan fannnnnnnnnnnnn.
Däremot borta tröjorna är snyggare än anat.
Barcelona Smacked
2008-06-25 17:46
Det kommer alltid bjudas på underhållning varje gång Barca spelar med de nya tröjorna iaf...fast kanske inte som vi hade förväntat oss^^
Barcelona FCB_armin
2008-06-25 17:43
Hemmatröjan är nog det fulaste jag har skådat på länge, fyfan har lust att gråta nu...
Barcelona Camparn på nou
2008-06-25 17:39
Nej jag gillar inte heller hemmatröjan.
Jag associerar till en joker/clown när jag ser den tvådelade designen med blått och rött.
Det var inte snyggt för två säsonger sedan och det är inte snyggt nu heller, dock aningen bättre nyanser på färgerna.

Bortatröjan tyckte jag var riktigt lyckad snygg gul färg och snyggt hur den rödblåa randen följer med till klubbmärket.

Rambla

Har du en bra bas att bedömma Gai ifrån?
Tror du han kommer få göra en del inhopp i ligan kommande säsong?

Min känsla ifrån lite läsning och några klipp är att han har större potensial än Dos Santos.

Jag drömmer om ett ex La Masia anfall om säg två säsonger i Gai Bojan och Messi.
Barcelona OkkaPokka1
2008-06-25 17:36
Tror ändå om man har tröjan utsläppt så blir de snyggt. Sen när de är tryck på ryggen så är den genast snyggare.

Sen tror jag den kommer vara mycket snyggare när den är i match.
Barcelona Unicef
2008-06-25 17:33
jag kan tycka att den långärmade hemma tröjan e helt ok, men med korta ärmar kommer dom korta spelarna se lite lustiga ut=)
Barcelona Unicef
2008-06-25 17:33
sorry..
Barcelona Smacked
2008-06-25 17:22
Finns rum för förbättringar angående tröjorna om man ska uttrycka sig milt:D
Barcelona Rambla
2008-06-25 17:17
Jag ska inte spy galla över de nya tröjorna, men måste vara ärlig över att jag inte gillar hemmatröjan. Det ska självklart vara ränder, nu ser det helt fjantigt ut ju. Besviken över det valet. Bortatröjan har jag inget emot alls.
Barcelona DaniAlves
2008-06-25 17:11
Tycker att den svarta målvaktströjan var riktigt fin, men hemmatröjorna får inte godkänt.
Barcelona Gonzalez_Barca
2008-06-25 16:50
HELVETE!
jag som vakna idag helt förväntansfull att se några snygga Nike tillverkade Barcelona tröjor.. men istället vaknar jag upp till att se de fulaste barca tröjor jag någonsin sett :(
Fan jag som ville ha deras nya, men nu är det typ ingen ide för jag har redan deras gamla hemmatröjoa som de hade 06/07 säsongen och de är exakt likadana.. ingen idé o köpa de fan..
tur iaf att bortatröjan är snygg.
Barcelona Gud är störst!
2008-06-25 16:38
Tröjorna verkar vara lite hängiga också vore bättre om de var lite mer tajta.
Barcelona poddalito
2008-06-25 16:31
Som den konservativa bakåtsträvaren man är får jag också säga att jag föredrar ränder.
Men inget i barcas färger kan vara fult!
Barcelona Jugador
2008-06-25 16:22
FCB10

Arsenal, Man.U, Inter's osv. Deras nya tröjor är helt okej som även också är gjorda av Nike. Medans Real, Chelsea's tröjor med krage ser skrämmande ut. Så det är nog bara Barça's som inte är så värst fina. Annars så gör Nike riktigt fina matchställ tycker jag. Men men, smaken är som baken.
Barcelona OkkaPokka1
2008-06-25 16:20
Om ni kollar på bilderna i shopen på Barcas officiela är dom riktigt sexiga:)
Barcelona Gud är störst!
2008-06-25 16:19
Fan jag tycker hemma tröjorna var riktigt fula. :S
Barcelona OkkaPokka1
2008-06-25 16:16
Alltså man behöver bara vänja sig vid tröjan så är det. Kolla istället på tröjan och försök hitta de du gillar med tröjan. Som jag tycker att färgerna är mycket starkare på nu än på den förra. De är snyggt :)

Så ta tid på dig sen kommer du gilla tröjan sen så;)
Annons: