/spanien/barcelona/forum/20867.aspx/spanien/barcelona/forum/20867.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Jay-z
2008-07-01 18:41
Dan alves har komit jag tror jag drömmer hoppas bara på att han och messi kommer bra överäns på kanten.

Ni när det kommer hagla in inlägg från högerkanten så känner jag att vi behöver en grym huvud spelare.

Huntelaar är en våååt dröm.

Glömde tillägga att han är den GRYMaste spelaren jag har sätt när det gäller på att möta inlägg låga och höga.
Barcelona OkkaPokka1
2008-07-01 16:46
LM19_

Där här du tröjorna. Bara att klicka runt och kollar ;)
Barcelona R_10_ME
2008-07-01 16:44
Läste att Alves ska komma till barcelona det ända jag kan säga är

ÄNTLIGEN
Barcelona poddalito
2008-07-01 16:31
Alves och Messi. Vilken högerkant!! Längtar tills vi får se dom ihop.
Barcelona BarcaMatte.
2008-07-01 16:26
El rey Lionel :)
Hernandes är väl närmst som ska bli Decos ersättare. Hleb är väl en annan en också. Troligtvis blir det någon av dem.

Skulle gärna ha sett Moutinho också som decos ersättare.
Barcelona Kapten11
2008-07-01 16:21
Dani Alves bara en läkarundersökning ifrån att tillsammans med Messi bilda världens mest underhållande högerkant, så underbart!

David Villa hade ju inte varit fel heller men han blir väl för dyr.
Barcelona LM19_
2008-07-01 16:17
El Culé:

Har du någon länk till det nya matchstället? Det skulle uppskattas.
Barcelona OkkaPokka1
2008-07-01 16:12
Nu har 1 och 2 kvalomgången av Champions League lottats. Men som sagt inte den tredje där Barca kommer vara.
Real Madrid Sherko
2008-07-01 16:08
Grattis alla barca fans :)

Alves :P, vilken högerkant ni kommer ha :D
Barcelona El rey Lionel :)
2008-07-01 16:00
Någon som vet vem det mest snackas om som ersättare för Deco? Eller är det tänkt att Iniesta ska ta den rollen? För vi kommer ju aldrig klara oss på Xavi, Iniesta, Keita, Yaya och till viss del Marquéz på 3 platser under en hel säsong. Vi behöver minst en till mittfältare! Hade ju varit kul med Moutinho, eller om man får drömma, Diego.
Barcelona El Culé
2008-07-01 15:52
Äntligen blir övergången ett faktum.

Usch och fy för vårt nya hemmaställ. Förra årets hemmatröja är den finaste vi haft på länge och var betydligt finare än årets!

¿Donde estan las rayas?
Barcelona Barca-nist
2008-07-01 15:30
"Alves arrives in Barcelona today"

jaaaa
Barcelona Gud är störst!
2008-07-01 15:28
Nu är det klart: Del Bosque ny tränare. Hans nya arbetslag:
General manager: Hierro (R.Madrid)
Tränare: Del Bosque (R.Madrid)
Andretränare: Grande (R.Madrid)
Fystränarna: Dem han hade i R.Madrid
Spejare: Dem han hade i R.Madrid.
Nya tränare för U-21, U-19, U-16 samt samordnare: alla har varit tränare eller spelare för R.Madrid.

Fyfan nya teamet för spanska landslaget ser inte ljust ut för Barca spelare jag kan ju inte veta att de kommer bli så men jag spekulerar bara. Tog det här från "Kubala" från landslagsforumet.
Barcelona Smogen
2008-07-01 15:28
Är det 31:a augusti som transferfönstret stänger?
OM det blir omval och det är stopp med transfers under resten av sommaren kan man ju undra hur det påverkar spelare som t.ex. Etoó, Ronaldinho och Gudhjonsen....det finns ju en klar rist att de inte kommer känna sig särskilt motiverade, å andra sidan...

om jag hade fått rösta hade jag varit jävligt osäker. Jag har ju hellre kvar Etoó och Ronaldinho än Laporta och Co. men å andra sidan förutsätter det att dom är motiverade att spela i Barca....
Barcelona OkkaPokka1
2008-07-01 15:25
FCB10

Inte dom snyggaste vi haft men vem bryr sig om uppvärmnings tröjor och tränings tröjor? Inte jag i alla fall.
Barcelona Gud är störst!
2008-07-01 15:13
FCB10

Haha jag tycker det ser mer ut som fritidströjor som man har på sig ute eller nåt.
Barcelona FCB10
2008-07-01 14:57
Checka in Barcas nya träningskläder med mera ;)
Barcelona Rambla
2008-07-01 14:45
tarrak:

Allt handlar väl om vilka som dyker upp, alltså de röstberättigade 10% som dyker upp. Annars har jag inte heller något att gå på förutom magkänsla.
Barcelona Exclusive
2008-07-01 14:45
Ämne: Dani Alves och Messi....
Ja, det kan ju knappast gå dåligt! ;-)
Barcelona Dizzy
2008-07-01 14:32
Dani Alves och Messi på samma kant kommer gå hur fort som helt:D
Barcelona Koeman_4
2008-07-01 14:30
Då ser det ut som Alves äntligen är i Barcelona :)

Exclusive

Du hann före mig :P
Barcelona Exclusive
2008-07-01 14:29
Så gött! :-)
Barcelona Dizzy
2008-07-01 14:26
Grabbar jag har bra nyheter

Kolla Länk!
Barcelona tarrak
2008-07-01 14:22
Rambla

Tror du verkligen Laporta bli avsatt? Man skall komma ihåg att det är de som är missnöjda som brukar höras mest, men när valdagen är kommen tenderar människor att välja tryggheten. Jag har svårt att se att 66% av de röstande är så pass upprörda, men jag har inget annat än min magkänsla att backa upp det med. :)
Barcelona Smacked
2008-07-01 14:20
Man kan liksom säga så här: Varför vill man ha kvar laporta & co? För inköpen att rulla in i sommar. Varför vill man inte? Listan är för lång
Barcelona Rambla
2008-07-01 14:16
tarrak:

Jag vet inte, men på något sätt känns det som om Laporta ryker. Vilket innebär att alla värvningar från och med måndag fryses. En interimledning tar då över klubben, säkert med pajasen Xala i Martin som senast i spetsen (ni vet han med de skrikiga kavajerna). Hur kommer detta att påverka Pep och hans förberedelser under försäsongen? Han får nöja sig med de spelare han har i dagsläget och några nya lär han inte få inhandla, för jag har svårt att se ett presidentval avgöras före den 31:a augusti.

Jag är orolig.
Real Madrid #Luiz Nazario de Lima#
2008-07-01 14:10
Vilket lag ni kommer att ha till sessong 08/09 ni som känner till Guardiola och sätt honom spela så vet man om honom att han är väldigt disciplinerad. Tror att han kommer klara av tränar posten med ett bravur, disciplin kryddat med ett taktiskt geni?. Backlinjen kommer bli bättre en på länge med Alves, Puyol och Abidal självklara enligt mig. sen tycker jag faktiskt att man ska köra med Cacéres brövid Puyol då han besitter kvalitér av världsklass! påminner faktiskt om Ramos när han anlände till Madrid i sin spelstil! alltså -----)

Alves---Puyol(C)-----Cacéres-----Abidal

Milito är klass spelare som kommer spela mycket! Pique med sin storlek gör att bredden finns iår!
Marques som kan i stort sätt spela överallt i backlinjen samt centrala mittfältet tycker jag att man ska använda som ytterback då Silvinho är den enda med lite kvalité! Oleguer håller inte!

om Guardiola fortsätter köra Rijkaards 4-1-2-3 recept med 3 centrala mittfältare kommer det att bli en mardröm för "Alla" lag i laliga och i Europa förutom vi eftersom vi kan matcha erat mittfält med vårat! men då är frågan?
defensiva posten Yaya Toure, brövid honom till höger 2-vägspelaren Seydou Keita. men nu när Deco har dragit så finns det inte en riktig playmaker! Iniesta klarar av den positionen galant. Xavi är inte någon playmaker. om man väljer att starta med Xavi kommer det ge bättre balans då han blir lite mera central och kan fördela bollar upp till vetifan vad hans moster Messi och co.. näe du har jag skrivit mycket hära! lycka till iaf //Madrista
Barcelona tarrak
2008-07-01 14:10
Jag har för mig att det är 10%.
Barcelona Rambla
2008-07-01 14:09
Ämne: Förresten, är det nå....
Hur många socis måste rösta för att göra valet giltigt?
Barcelona tarrak
2008-07-01 14:08
Förresten, är det någon som har sett några riktiga opinionsundersökningar inför valet?
Annons: