/spanien/barcelona/forum/20866.aspx/spanien/barcelona/forum/20866.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid Sherko
2008-06-28 02:14
AntonAronzon

Har alltid beundrat puyol men denna gångna säsong har han varit lite svajig som hela barcelona, vet inte om det är samarbetet med milito som inte fungerar eller vad, för helt ärligt har eran backlinje varig svag i år...jag har aldrig sett den så svag innan.

[Ronaldinho#10]
Hehe, vem minns inte Ronnie 05-06 :)

Personligen hoppas jag han går till milan för sitt eget bästa, för han verkar inte ha någon motivation i barca längre.

Men om jag vore ett barcafan skulle jag inte gillat att se honom i någon annan tröja men som sagt, tror det är bäst för honom så...men vem vet, Guardiola kanske får honom på rätt spår igen :)

Barcelona Gud är störst!
2008-06-28 02:13
concorazon

Haha men jag har kommit på en egen av den ramsan så här går min version: Óleee!! Ólaaaa!!! Bienvido Blaugrana!! sen repeteras. Av någon konstig anledning så fick jag in Bienvido där sen senare så fick jag reda på att det betydde "Välkommen" Haha jag hann sjunga det i en stund. Men men vore snällt om någon kunde skriva ner ramsan i originala version!
Barcelona [Ronaldinho#10]
2008-06-28 01:38
Sherko

Själv älskar man Iker Casillas. Jag tycker att han är den bästa målvakten. Men en sak ska du veta!!

Du kommer säkert ihåg Ronnie 05-06?

Så fort han hade bollen så visste alla att det skulle hända något farligt.

Det jag mena är att alla kan ha sina år.
Hade inte ni Casilas, Robinho och Ramos så skulle fan ni vara helt bedrövliga.
Barcelona R_10_ME
2008-06-28 01:36
Slaget om fc barcelona har börjat enligt Fotbollskanlen
Barcelona AntonAronzon
2008-06-28 01:36
Ämne: Grabbar, även om ni ....
Mycket duktig kille ja.

Kolla även in denna videon du ;)

http://www.youtube.com/watch?v=xMFZK3OYQ1s
Barcelona Ciao-V
2008-06-28 01:33
Det här är rolig:)-.
Rysk energi bolag funderar på att köpa Messi... Se länk.

Tyckte att inläggen som jag har kopierar från bloggen är komisk men reflekterar också min reaktion när jag läste den lösa rykten.

"Anonymous said...
cocaine is a helluva drug!!!

Have they been drinking Vodka all day before coming up with that proposal? what a LAUGHABLE offer...Arshavin and 20 mio? whats next? Bojan for a bag of peanuts and a bottle of sprite?

my goodness, can't stand this rich and stupid Russian moguls that have no idea about soccer and have stretched the transfer market all over the world...with ridiculous offers (too low and too high)

I wouldn't even give them one of Messi's bollocks for 20 mio. and Arshavin."

Håller med helt och hållet.
Barcelona R_10_ME
2008-06-28 01:23
OkkaPokka1
joninho__90

tackar
Barcelona joninho__90
2008-06-28 01:11
här är videon från caceres presentation - LÄNKTIPS.
och självklart en barcatoon: http://youtube.com/watch?v=QgGvF0yBxn8&feature=related
Barcelona OkkaPokka1
2008-06-28 00:34
Ämne: Ämne: R_10_ME....
Aa de är det, tog fel på dagarna bara ;) Den 30 är korrekt.
Barcelona LIONEL-MESSI
2008-06-28 00:07
inte för att jag har emot kristendomen och jag tycker inte religion har nått med fotboll och göra så finns det jäävligt många fotbollsproffs som är muslimer.

kolo toure och yaya är muslimer samt abidal thuram. benzema nasri ben arfa zidane. anelka zlatan hasan salihmidzich (stavning) malouda persie är också muslimer och diarra niang finns många mer har också ryktast om att henry är muslim

kolla länkttips
Barcelona joninho__90
2008-06-28 00:00
sorry dubbelpost
Barcelona joninho__90
Barcelona joninho__90
Ämne: R_10_ME

Pique pre....
är det inte 30 juni? Kolla Länktips!
Barcelona FC-Barcelona
2008-06-27 23:23
Sherko

det finns inget att börja tjafsa om men eftersom du tog upp det så tycker jag att jag har rätt till att svara för Videon,

Där har du svaret varför La Liga har hamnat till er dem 2 senaste åren =)

Då dinho var bäst under 05-06 så skrev alla att han var från en annan planet det kan jag säga för er målvakt med!
Barcelona OkkaPokka1
2008-06-27 23:21
R_10_ME

Pique presenteras imorgon ;)
Real Madrid Sherko
2008-06-27 22:27
Grabbar, även om ni är barcafans tycker jag ni borde ta en titt på detta klipp på den spanska målvakten :)

http://www.youtube.com/watch?v=6qTCf8JExCM

Helt fenomenal
Barcelona Suñol
2008-06-27 21:59
Kim: Vad snackar du för goja? Kommer man in på värsta rivalens forum och dömer ut en spelare som länkas med Barcelona efter ha sett honom i max tre matcher är en ren provokation. Men det jag störde mig på var argumentationen för varför Arshavin kanske skulle platsa betis och inte i ett topplag. Den var: Blir man utraderad en match ja då kan man aldrig vara en bra spelare som inte Messi, Ronaldo etc inte har spelat som soppor i vissa matcher. Men jag sa att "Madiristan A" han kanske till och med har rätt om Arshavin men hans resonemang inte höll då han inte vet något mer om spelaren en att han sett ett par matcher. Phu... Det jag ville säga var att det är jävligt lätt att döma ut någon även om man inte vet ett skit.
Barcelona R_10_ME
2008-06-27 21:52
Hade en fråga angående Pique när ska han presenteras???

Thanks for the answer
Barcelona barcadinho
2008-06-27 21:51
Braxingen/

Nej, jag har inte lagt särskillt märke till honom. Klart att här och där ser man geniala passningar osv i nästan vilken match som helst.
Men jag berättade hur jag upplevde de här matcherna. Det är roligt att du och andra har lagt märke till honom. Jag var kanske inte extra noga. Det händer så klart när man tittar på för många matcher och när man innerst inne bryr sig mest om barca egentligen.
Men igen, roligt att du har lagt märke till honom.

Om Ryssland och Zenit - jo då. De har inte haft det så lätt i alla fall. Det var inte precis glänsade fotbboll från början till slut alltså.
(Zenit slutade trea i sin grupp med 5 poäng bara en poäng ifrån AZ som inte avancerade).
Det gick sämre för de på hösten men otroligt mycket bättre på våren.

Men som sagt.
Jag välkommer Arshavin till barca.
Han har en stor del i Zenits framgångar under 2008 (mästarna i Ryssland och eufacupen).
De körde över rejält Bayern. Jag var jätte glad och se detta.
Barcelona Rambla
2008-06-27 21:11
Allt som sker inom canteran.
Barcelona Rambla
2008-06-27 21:10
En till, även den på spanska.
Barcelona Rambla
2008-06-27 21:09
Där har du. Hoppas att du fixar spanskan. :)
Barcelona poddalito
2008-06-27 20:59
någon som har några bra länkar med matnyttig info om barca?
Barcelona Unicef
2008-06-27 19:21
Ämne: Ämne: länk.......
Absolut! Den e i 5 delar, More then a club,european matchs, Laliga matches,La masia,Ronaldinho...
Barcelona Ani Lorak
2008-06-27 19:11
Ämne: länk.......
Tack så mycket för länken...dåligt med seed men det är VÄRT det:D.
Barcelona Unicef
2008-06-27 18:49
länk...
Barcelona Unicef
2008-06-27 18:48
bara att ladda hem!!!
Barcelona Ani Lorak
2008-06-27 18:47
Hejsan alla vad heter barcelona sidan där man kollar transfers rykten och sånt?...heter någonting med blogg.....typ fcbblogg...lr barcelonablogg....svensk text på sidan...tack för svar.
Barcelona Ani Lorak
2008-06-27 18:38
Ämne: Sitter och tittar på....
hejsan såg att du skrivit att du såg på filmen "Barcelona more then a club"...vart kan man få tag på filem.
Barcelona ElDuroDeFCB
2008-06-27 18:23
På tal om hejarramsor så borde Barca använda Italiens ramsa CHI NON SALTA...fast på spanska och då skulle man säga CHI NON SALTA E MADRIDISTA EI EI .... tänk er 80-90 tusen barca fans som hoppar och skriker ramsan .... det skulle va något eller va säger ni-+?
Annons: