/spanien/barcelona/forum/20864.aspx/spanien/barcelona/forum/20864.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid Sherminator
2008-06-26 03:55
Vilka är alla de här spelarna i brasilien som Txiki har kollat på?

och vilket tycker ni är snyggast, långärmat eller kortärmat?
Barcelona DaniAlves
2008-06-26 01:59
OkkaPokka1

hahaha tuuung story!

Gonzalez_Barca
Håller med upp till 100%, ledningen står och kämpar för Adebayor som kommer kosta 30 +..
medan Arshavin ber om att få komma till oss.
Han är lätt värd pengarna!
Barcelona Gonzalez_Barca
2008-06-26 01:37
Hahahhaha tribente_magico!

DaniAlves
Lätt 20 miljoner för Arshavin istället för Hleb..
Barcelona OkkaPokka1
2008-06-26 01:35
Haha födelsedags presenten till Messi,

Ronaldinho sa till Messi när du kommer hem väntar en överraskning. Leo gick hem och tänkte "Har Ronnie äntligen köpt Playstation 3 till mig? Jag får se när jag kommer hem" Tänkte han glatt. Sedan när väl Messi kom hem så var de inte de han förvänta sig de var...! En supermodell

My Birthday Story//Lionel Messi :D
Barcelona tribente_magico
2008-06-26 01:32
hoppas att han (messi) skydda sig bara, så han inte blir borta den här säsongen pga rehabilitering av könsjukdomar!:D
Barcelona DaniAlves
2008-06-26 01:21
Gio santos

Ja, det är nog dags det..
Barcelona DaniAlves
2008-06-26 01:20
Enligt länk så sägs det att Arshavin's pris ligger på ett ungefär runt 20 Milj Euro.
Angående vänsterbacken Zhirkov så sägs det att hans pris ligger i närheten av Arshavins.
Barcelona gio santos
2008-06-26 01:17
HAHA, han har bra smak iaf:D PIMP! :D

nog dags o ändra mitt namn? :D
Barcelona DaniAlves
2008-06-26 01:15
Det kanske är någonslags "födelsepresent" han fått av någon kompis.

Han fyllde ju 21 igår (förrigår om man ska vara mer exakt), så någon kanske hyrde henne åt honom och nu är han fäst vid henne :P
Barcelona OkkaPokka1
2008-06-26 01:10
Eller varför inte? Messi är kanske en riktig charmör ;) "Det är insidan som räknas"
Barcelona DaniAlves
2008-06-26 00:51
OkkaPokka1

haha roligast man hört på hela dan :D
Barcelona OkkaPokka1
2008-06-26 00:46
Om någon är suget på ett skämt. Länktips!

Tydligen så ska våran Lionel Messi ha en relation med en modell xD haha
Barcelona Suñol
2008-06-26 00:27
Tack och lov vann Tyskland, hade inte orkat med ett till pajas-em där B-lag som Turkiet och Grekland går till final. Och så tråkigt har inte tyskarna spelat men när det ska stämmas upp i klagosång så vill alla vara med här inne.

Gör spanien första målet imorgon så tar dom det enkelt men vi ska nog bli oroliga om det börjar dröja med spanska mål en bit in i andra halvlek.

Barcelona Ravo
2008-06-26 00:10
Jag vet inte om ni har sett de nya tröjorna, har inte vart här inne på ett bra tag, men man kan se de på hemsidan iallafall.
Barcelona Rambla
2008-06-25 23:54
Ryssarna har helt klart spelat den mest underhållande fotbollen.
Barcelona BlueRed
2008-06-25 23:50
Ämne: Utan att spela särsk....
Rambla
hahahahha

barcadinho

Mjoo samma här.. aldrig tyckt om Ballack. Puyol får mer än gärna ta ner han under finalen.. om Spanien går vidare. Hoppas det :), mer av Xavi, Iniesta och Puyol då!
Men visst fan har ryssarna spelat finast hittills!!
Barcelona OkkaPokka1
2008-06-25 23:45
Jag vetinte vilket lag jag ska supporta imorgon.Min bror och jag gjorde en vadslagning innan EM. Han tog Tyskland och jag tog Spanien.

Jag vill att Spanien ska vinna för att jag ska ha rätt nu. Men dessutom gillar jag Ryssland mer nu, Underdogsen är nästan alltid min favorit.

Men vetinte vilka jag ska heja på imorgon. Spanien eller Ryssland? :/

Vilka tar ni som favorit imorgon då?
Barcelona barcadinho
2008-06-25 23:44
Utan att spela särskilt vackert så är Tyskland i finalen. Så är det ibland (ofta). Vi ger dem några bonus poäng för sista VM - då de spelade kanon utan att gå hela vägen.

Spanien/Ryssland mot Tyskland.

Det är redan en förbättring. Tänk att vi skulle hamna med Italien mot Tyskland.
Då skulle jag gå och lägga mig för första gången när det är final.

BlueRed/
Ja, tänk. då kommer jag också ha fel (var med på the loser side)
Barcelona Rambla
2008-06-25 23:43
BlueRed:

Ja, det är väl ändå på tiden kan man tycka så här på ålderns höst. Han är ju inte precis purung.
Barcelona Dizzy
2008-06-25 23:32
Rambla

Kompis vi har Dani Alves vem är Lahm?? Haha:D
Barcelona BlueRed
2008-06-25 23:31
Ämne: Tyskland förtjänar v....
Rambla

Ballack kanske blir en vinnare trots allt. haha.
hoppas inte det. :P
Barcelona Rambla
2008-06-25 23:26
Lahm blev rejält uppsnurrad upp på läktaren av Sabri vid turkarnas 2-2. Jag tycker det är tur att vi ej värvade Lahm trots allt, han är helt kass defensivt ju. Dock är han bra offensivt.
Barcelona barcadinho
2008-06-25 23:21
Och tur för Lahm att han gör det avgörande målet och att han leder statistiken med passningar.
Kazim har gjort bort honom flera gånger på vänsterkanten och i båda turkiets mål var Lahm inte alls på noterna.
Barcelona Dizzy
2008-06-25 23:21
Jag själv hoppas Ryssland vinner imorgon och hoppas Arshavin snurrar upp Ramos några gånger:D
Barcelona barcadinho
2008-06-25 23:16
Jag gogglade lite och det ser ut att vara ett namn på ett universitet i Valencia. Jag kan inte tänka mig att ett universitet driver ett verksamhet med ungdomsfotboll, men det är nog en ungdomslag som ligger nära skolan, kan jag gissa.
Barcelona Rambla
Tyskland förtjänar verkligen inte att vara i final. Ren och skär tur hade de i kväll, tur framför allt att Rustu sin vana trogen gör en tavla. Tyskland har åkt gräddfil till finalen. Tycker synd om turkarna som tvingades spela med sina reserver trots att de gjorde det riktigt bra. De saknade 4 ordinarie spelare, riktigt bra sådana, som var avstängda. Sen har de väl minst 5 spelare skadade också, där Emre och Nihat sticker ut mest. Med fullt lag så hade de lätt vunnit i kväll. Tack för underhållningen Turkiet. Tyskland, vilket tråkigt lag helt utan eget spel.
Barcelona Hoshiar
Rambla..

Okej..
Barcelona barcadinho
2008-06-25 23:12
Bara det inte blir såna avbrott imorgon. Jag vill se Arshavins show imorgon utan några problem.
Det är inte så ofta jag ser så starkt fram emot att se en enskild spelare köra en match. Jag är helt nyfiken och se hur det kommer att bli. Helt nyfiken.
Är han verkligen en sån spelare som tusentals fans betalar för att titta på? Då ska man ta direktflygg på fredag till Ryssland med massa med cash i fikan.
Offensiva spelare drar med publik och massa med pengar in också.
Barcelona Rambla
2008-06-25 23:10
Ämne: Men tror ni att det ....
Självklart är det inte ett ungdomslag från klubben Valencia. Laget heter Uni Politécnica de Valencia och är ifrån någon för oss okänd liten klubb från staden Valencia.
Barcelona Hoshiar
2008-06-25 23:07
Men tror ni att det är självaste Valecias ungdom för att i spanien så brukar dom heta något annorlunda . Som barcelona deras ungdoms lag heter ju konstiga saker men vad tror ni elr är det bara ett lag från Valencia?
Annons: