/spanien/barcelona/forum/20858.aspx/spanien/barcelona/forum/20858.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona FCB10
2008-06-30 14:19
cvblol

hahaha :P du har verkligen rätt där, nu är alla fans förenade men om 1 vecka eller så är de samma vanliga fajt :P vem som värvar bäst, bättre lag, etc, etc... ;D
Barcelona BlueRed
2008-06-30 14:18
Ämne: Tycker Xavi förtjäna....
Synd? Hur skulle El Clasico se ut om vi gick runt o kramades :P haha.
Real Madrid cvblol
2008-06-30 14:14
Tycker Xavi förtjänar titeln. Han har verkligen spelat bra. Haha skönt och se att barca och real supportrar förenar sig med varandra, synd att det över om några dagar. =)
Barcelona Gaucho_10
2008-06-30 14:07
Grattis Xavi, MÄKTIGT alltså =)
Barcelona AllramEest
2008-06-30 14:06
Bara jag som mer tycker Iniesta mer påminner om Cruyff. I alla fall det jag sett av Cruyff.
Kom o tänka på det igen under matchen igår när han gjorde en Cruyff fint. :)

Sen så kan jag hålla med om att Xavi är välförtjänt av att bli utnämnd till EMs bästa spelare.

Men Ramos och Casillas var ju inte så dåliga de heller. :)
Barcelona r.Hyder
2008-06-30 14:06
pezhman

Håller med dig angående Iniestas likhet med Zidane. Det har jag alltid sagt. Liknande rörelsemönster och touches. Iniesta är dock en bra bit ifrån vad Zidane var som fotbollsspelare men han är på väg dit!

Några kanske kommer tycka att det är konstigt att jämföra vilken spelare som helst med en legendar som Zidane men om man ska göra det med någon är det fan Iniesta. Han har X antal nivåer kvar att höja sig självklart!
Barcelona BlueRed
2008-06-30 13:56
Kul och se hur landslaget förenar vissa barca supportrar med Reals, om en vecka kommer det börja snackas skit igen dock.
Real Madrid pezhman
2008-06-30 13:52
Viva ESPAÑA!! Iniesta och Xavi, vilka lirare!!
Iniestas spel och kyla påminde mig om en levande legend och den legenden är ingen annan än Zinedine Zidane!! Och Xavis passningspel var otroligt.
Campèones grabbar!
Barcelona Barcamartin
2008-06-30 13:32
Grattis Xavi! EM:s bästa spelare!
Barcelona Barca-nist
2008-06-30 13:15
faktiskt sant - Ronaldinho har fått mage o ser lite rundare ut. hoppas han är vältränad innan La liga börjar!
Barcelona Barca-nist
2008-06-30 13:07
det sästa EM spelarnas betygsättningen jag har sett är detta !!!!!
Barcelona Dizzy
2008-06-30 12:52
Fi fan hjärtat kommer spricka när Ronaldinho lämnar kommer kännas hur konstigt som helst. Känns som en spelare är försvunnen i Barcelonas trupp:(

Du är nummer 1 och kommer alltid att vara de!

Visca Ronaldinho!! The KING!
Barcelona Gaucho_10
2008-06-30 12:49
Varför inte, jag skulle vilja se Shevchenko i barca, men så länge man inte betalar mer än 10 milj så är det ok för mig
Barcelona OkkaPokka1
2008-06-30 12:46
Näe då vare slut på Ronaldinho sagan.. Säger redan nu..

Tack för allt, Tack för underhållningen, Tack för glädjen , Tack för att du spelat i FCBarcelona. Du har skrivit historia med oss och går ner som en av fotbollshistoriens bäste..

Tack Ronaldo De Aziz Moreira.. Men nu var de slut..
Barcelona Ciao-V
2008-06-30 12:30
r.Hyder:

Vad härlig att se
"Spain’s Xavi Hernández has been nominated as the Castrol Player of the Tournament."

Han förtjäner det verkligen. Men det var på håret då jag tycker att Senna har varit lika imponerande som honom.
Barcelona Dizzy
2008-06-30 12:30
Vad tycker ni om det hära? Barcelona vill låna Shevchenko. Tycker det finns mycket bättre spelare där ute.

Kolla länk!
Barcelona r.Hyder
2008-06-30 12:21
Ingen kommentar behövs egentligen. Hans fötter har redan talat.
Barcelona r.Hyder
2008-06-30 12:12
9 spanjorer med i Euro Team of the Year. 4 La Masía produkter är med. Xavi, Puyol, Fabregas och Iniesta. Det är riktigt jävla bra jobbat!

Frågan är om inte Marcos Senna överglänste dem alla det här mästerskapet? Vilken lirare, krigare och spelare. Synd att han är så gammal bara.

Våra spelare gjorde det annars riktigt jävla bra när det som mest gällde i det här mästerskapet. Riktigt skönt att några av spelarna i Barça får komma hem som vinanre, det behövs. Sedan att det är lagstommen i Puyol, Xavi och Iniesta gör inte saken sämre ;)
Barcelona Majsan
2008-06-30 12:07
Criff/ Håller helt med, Capel är ju både ung och dessutom spanjor, så det känns ju som en given värvning för de pengarna! Han är ju verkligen en riktig kantlöpare. Kan inte se vad Hleb ska tillföra ett mittfält som har iniesta, keita, toure och xavi?
Barcelona Ani Lorak
2008-06-30 12:00
tack för länken till matche messi vs gaucho..fy fan va härligt det är att se han lira boll på plan..de va juu ett tag sen....han har fått lite kagge men va fan när han gör sådant på plan så njuter man...FORCA GAUCHO!!!
Barcelona Criff
2008-06-30 11:41
Shit asså, vår ledning är rolig. Diego Capels klausul ligger på bara 12 Miljoner Euro.
Juande Ramos med sitt Tottenham har lagt det budet men Del Nido tackade nej just för dem är fortfarande skyldig Juande Ramos 5 Miljoner Euro.

Om detta nu stämmer, varför gick inte Barca efter Capel? Jag menar mer renodlad ytter får man leta efter + att han är ung & hungrig efter titlar.

Istället har man fått stå ut en hel sommar med att spelare som Hleb och Malouda ska täcka upp den platsen. Blir knäpp ibland.
Barcelona Dizzy
2008-06-30 11:38
FCB_armin

Oj sorry
Barcelona FCB_armin
2008-06-30 11:38
Dizzy

Men han menar ju att han ska lämna ditt pucko..........
Barcelona Dizzy
2008-06-30 11:32
Kolla länktips. Verkar som Ronaldinho stannar. Hoppas!
Barcelona FCB_armin
2008-06-30 11:30
Majsan

Äntligen någon som håller med!!
Barcelona FCB#19
2008-06-30 11:29
Criff

Vad menar dom med Gordinho??
Barcelona Criff
2008-06-30 11:17
Gordinho! hahaha, som jag skrattade när han sa det i den andra länken.
Men ja han ser väldigt otränad ut och överviktig.
Hoppas dem får ordning på honom.
Barcelona Majsan
2008-06-30 11:07
Jag tycker också att det bästa för både Ronaldinho och barca är att han stannar och gör ett försök. Han verkade ju ha spelglädje och spelkänsla på topp, men kroppen såg inget vidare ut. Såg ut som att axlarna blivit smalare och hans annars muskulösa överkropp mest satt på magen.. I nuläget tror jag inte man kan få rimligt betalt för honom. Allt under 30 milj Euro är ju ett skämt för en sån stjärna i hans ålder.
----Messi----
2008-06-30 10:56
Ronaldinho skulle behöva några veckors hårdträning. Vi ska fan inte sälja Ronaldinho.
Barcelona Kimmpa_fcb
2008-06-30 09:34
Ronaldinho har fått mage ser man.
Annons: