/spanien/barcelona/forum/20850.aspx/spanien/barcelona/forum/20850.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona LIONEL-MESSI
2008-07-04 18:52
har inte läst så mycket på forumet idag men många skriver om robinho och sånt själv har jag inte hört några rykten om det men om ni har det så kan ni väll visa länk för robinho skulle vara perfekt:D

Jag läste för några veckor sen om att man var tvungen att hitta balansen i ett lag så ifall man har en teknisk/snabb/ på höger sida så ska man ha det på vänster och då skulle robinho vara perfekt

tänk er bara:

Robinho-----?--------Messi
Barcelona Smacked
2008-07-04 18:49
Länktips!
Barcelona Barca o Mort!
2008-07-04 18:37
BlueRed

"Ibland är det prestationen du får titta på istället för att bara ha koll på ålder!"

Får jag fråga dig vad du har tyckt om Henrys prestationer iår?
Barcelona Messi_Number_One
2008-07-04 18:28
Ämne: vad säger ni om att ....
Jag tycker att det är en bra idé att alla culés här träffas någonstans och spelar fotboll.

Vill ju lära känna alla mina culésbröder.

Barcelona Jay-z
2008-07-04 18:25
BlueRed //

Heheh det va lite krångligt
Det är inte lätt att skriva när man är galet frustrerad.
Barcelona BlueRed
2008-07-04 18:21
Ämne: Alltså shiiit måste....
Du gjorde mig väldigt förvirrad!
Barcelona Jay-z
2008-07-04 18:17
Alltså shiiit måste få ut min frustration driver Barca ldeningen med vårat liv eller.

Adebayor för 36-40 mille OMG altså jag är en riktig gunner supporter och jag har bett till gud att få slippa den snubben i Arsenal tröjan. Nu är Barca intresserade av Ade och jag tror jag spyr. Att han gjorde så många mål förra året beror till stor del på Cesc, hleb och alla andra bkom han. Adebayor va våran enda forward alla sökte bollen upp i mot honom. Men fy faaan vad den snubben bränner mål chanser.

Alltså va har hänt med ledningen från att gå till att köpa hungriga spelare som lirar i mindre bra lag. Nu är det mer stjärnor ledningen är utefter fattar inte varför.

Deco, Dhinho, Eto,o alla kommer från relativt små klubbar och dom har utvecklas till världs stjärnor va har hänt med den filosofin. Köp in en Huntelaar som är sugen att visa upp sig.

Faaan börjar tvivla på Pep redan.
Barcelona BlueRed
2008-07-04 18:17
Ämne: Jag sitter och funde....
Henrik larsson var knappast en yngling när han lirade i Barca men varje match han lirade gjorde han det bra! Henry har fortfarande minst 2-3 år kvar i toppen och jag ser hellre han i Barca tröjan varje dag än Adebayor!

Ibland är det prestationen du får titta på istället för att bara ha koll på ålder!
Barcelona Unicef
2008-07-04 17:49
om de blir ett 4-3-3 anfall eller ett 4-4-2 vet vi ju inte än? jag ser mer än gjärna att vi värvar en äldre rutinerad "tank" för en rimlig peng typ Trez Berbatov Guiza,för att kunna värva en bra ytter o en offensiv mittf av bra kvalite och ålder. och de för att lägga allt krut på Benzema tills nästa sommar, då kommer vi ha ett lag att räkna med!!! även något år fram över=)
Barcelona GLB
2008-07-04 17:42
Ämne: Under 25millar euro ....
Hade man inte aviserat så tydligt att Deco, Dinho och Etoo skulle bort skulle man lätt kunna fått bättre betalt. Decos prislapp var ju ett skämt. Liksom att rea ut Ronnie och Samuel för 25 millar styck. Att kränga Etoo för 25 och köpa Adebayor för 40 är så dumt så man vet inte var man ska börja.
Barcelona GLB
2008-07-04 17:34
Ämne: Nu när Dinho med 90%....
Henry ensam på topp? För att han var bra i Arsenal?

Varför inte slänga in Romario och Bebeto på topp? Dom var ju bra i Brasilianska landslaget... Henry kan inte leva på gamla meriter. Sälj honom till QPR eller nån som vill betala. Han håller inte för Barçatröjan.
Barcelona GLB
2008-07-04 17:32
Jag sitter och funderar på vem man kan köpa för att ersätta Etoo som man nu verkar känna sig tvugna att bli av med. Jag kommer inte fram till nån. Jag kan inte tänka mig en enda spelare jag hellre skulle ha på den positionen.

Sen tycker jag att Adebayor får lite mycket oförtjänt kritik. Det skulle ju iaf vara ett bättre köp en Henry. Han gör ju ändå mål, vilket är det han ska göra, plus att han inte är 45 år gammal vilket alltid är ett plus.

Vissa nostalgiker verkar vilja göra Barça till nån sorts pensionärsklubb. Henke Larsson med Henry och Ronaldo på topp hade ju vart en hit.
Barcelona De Assis
2008-07-04 17:29
vad säger ni om att alla vi Cúles träffas nånstans och latchar lite med bollen?
och självklart snacka om fotboll, Barcelona.
skulle vara trevligt att lära känna igen allihopa tillsammans.
visca el barca y visca el catalyna !
Barcelona Gaucho!
2008-07-04 17:28
Ronaldinho, anfallare (Milan)
- 4 juli: Ronaldinhos bror, Roberto, låter meddela att Ronaldinho med 80-90% säkerhet kommer gå till Milan. Ronaldinho mår bra nu och jobbar för sin framtid, säger han. Han utesluter också en flytt till Los Angeles (Galaxy). Han är bara 28 och vill fortsätta spela fotboll på toppnivå i fem eller sex år till. Enligt Roberto kommer det hela att vara klart inom femton dagar.

Det förstörde min dag ganska mycket.
Någon som vet vad övergångssumman ligger runt vid en eventuell övergång?
Barcelona Barca_PXM
2008-07-04 17:12
jag har en känsla barca kommer värva 3-4 spelare till, barca måste ha bred och trygg trupp samt oberoende av nån stjärna. tror också Pep kommer få laget jobba oberoende av nån, xavi, iniesta och puyol har stort självförtroende vilket är stort plus. barca går på rätt väg, kan bara säga vi är tillbaka real madrid.
Barcelona Ylli_
2008-07-04 17:08
Samuel Eto'o = Världens bästa anfallare och en nyckel i Barcelonas framgång de senaste åren.

Emanuel Adebayor = Överskattad, Pengarsugen och helt enkelt en sämre spelare än våran Samu.
Barcelona Squez
2008-07-04 16:49
A.Gaudi
Jag håller med dig. Messi har själv uttryckt sin vilja om att representera Argentina i OS och då tycker jag att klubben ska respektera hans vilja. Samtidigt förstår jag att de vill ha kvar han. Och så sant, vi borde klara ett CL-kval utan messi.
Barcelona Bojano
2008-07-04 16:46
Heregud... Ni som vill ha hit Adebayor kan inte ha sett hela matcher med honom...
Barcelona A.Gaudi
2008-07-04 16:44
tycker klubben går för långt angående messi och OS. att dom försöker stopppa argentina ifrån att få använda honom. killen har ju själv sagt att han vill vara med och spela. då ska han fan också få det.

det är sånt där som skapar dåliga vibbar mellan spelare och klubb. han är ju karl nog att välja själv hur han ska spela. dessutom borde vi klara av ett CL-kval utan messi. annat vore pinsamt.
Barcelona OkkaPokka1
2008-07-04 16:35
Nej, Tar inte in Adebayor till Barca för fem öre så länge de finns en minsta chans att Eto'o stannar. För mig är Eto'o kanske världens bäste forward och han vet vad han spelar för. Adebayor känns relativt osäker och för de priset? No way.
Barcelona PILMÀ (Blaugrana en mi corazón)
2008-07-04 16:26
JA TACK till Ade nu när vi inte kan göra något åt saken.
Henry och Ade i samma lag? bästisar JA Tack accepterar det nu!
Barcelona barba
2008-07-04 16:18
Lyckas vi värva Adebayor är detta Barcelonas bästa silly season någonsin.
Ut - Giovani 60millar
In - Adebayor 360millar

Man vågar bara drömma om att Laporta ryker på söndag, in med Gaspart som direkt anställer Van Gaal.
Barcelona Gaucho_10
2008-07-04 16:10
Messidinho_10

Det är jättelätt att gå in i youtube och leta efter "best of the best" av olika spelarna, och döma utifrån det, om man ska göra sånt så kommer Oleguer att se ut som en världsbacken, leta bara efter "the best of Oleguer"
Barcelona Abbe_
2008-07-04 15:58
Ämne: Ämne: Vad är ....
Vadå "vi och alla andra"? Det är nog väldigt många fler här inne som inte vill ha Adebayor!
Och bra teknik? Vart har du hittat den? Hans teknik är knappast mycket bra.
Barcelona Bojan.Messi.Etoo
2008-07-04 15:42
Menar dem allvar adebayor :S sskiiiitt e han han tänker bara på pengar :S:S vad ska han göra i barca värma bänken eller han petar ingen han e skam.
Barcelona Barca o Mort!
2008-07-04 15:40
Messidinho_10

Kom igen han bränner ju lägen som fan även om han gör många mål. Eto'o är mkt bättre tycker jag. De spelare som jag tar före Ade är:
Villa
Torres
Gomez
Eto'o och Klose!

Alla de där även om de flesta inte går att värva tycker jag att vi hellre ska satsa på.
Aydin94
2008-07-04 15:39
adebayor ha när lätt värd dom pengarna hur bra som helst är han liksom 30 mål på en säsong hur bra som helst
Barcelona Messidinho_10
2008-07-04 15:28
Ämne: Vad är det med de ......
Kolla in detta så kommer du förstå varför vi och alla andra vill ha honom.
Barcelona Gaucho_10
2008-07-04 15:22
Vad är det med de ...360 miljoner kronor???!!!

Så bra är inte Adebayor, snälla....
Barcelona Kimmpa_fcb
2008-07-04 15:17
Jag kommer ihåg när Henry lämnade och Arsenal satsade på Adebayor, innan säsongen stog jag som ett frågetecken och täntkte att det verkligen inte kommer gå, men så gjorde han en väldigt lyckad säsong. Den kommer han leva på för alltid, jag tror aldrig att han kommer göra en +20mål säsong igen.
Annons: