/spanien/barcelona/forum/20845.aspx/spanien/barcelona/forum/20845.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2008-06-30 06:08
Sherko

Det är just det jag menar Fabregas är redan nu bättre än vad Guti är i passningsväg, har du missat hans passningar denna tunering?

Nej de som var i bänken är hungriga och de flesta är unga som inte klagar, perfekt mix guti har inget att göra i landslaget.

Henk Ten Cate - El Mister

Xavi gav assisten.

Senna är tuneringens kung, sicken vilken bra lirare.
Barcelona Henk Ten Cate - El Mister
2008-06-30 04:09
Vem gav Torres assisten vid målet? Xavi eller Cesc?
Real Madrid Sherko
2008-06-30 02:16
Senna är har enligt mig varit bäst i spanien, faktum är att han kanske varit bäst i em? :)

Jag tycker faktiskt det, det enda som fattas är ett mål :P, men dem flesta vet vilken bössa han har....
Barcelona A.Gaudi
2008-06-30 01:47
casillas bäst från Real. men Senna kanske allra bäst i laget. jag tror inte spanien kunnat gå hela vägen utan honom.
Madridistan A
2008-06-30 01:37
Vem av era spelare i Spanien har varit bäst i EM 08? Jag säger: XAVI! Men Iniesta är inte lång bort ifrån honom. Puyol hamnar trea. Och vem tycker ni från Madrid spelarna i spanien har varit bäst i EM 08? Casillas är sol klar etta, Ramos tvåa och De la Red trea.
Barcelona Dizzy
2008-06-30 01:14
Tycker det är konstigt att vi inte har hört nåt mer angående Moutinho till Barca? Kanske rykterna har sjunkit lite? Skulle vilja se han i Barcelona.
Barcelona FCB10
2008-06-30 01:00
Måste bara skriva att Sergio Ramos har en STOOR hjärta, stor respect till han, såg ni hans t-shirt? Han hade Antonio Puerta på den!

VIVA ESPAÑA!!
Barcelona A.Gaudi
2008-06-30 00:52
Aragones visste väl vart hna hade Raul. inget illa om honom men det kan väl finnas psykologiska grejer också. han skulle nog bara kunna skapa rubriker och problem för laget. Tänk er en match som spanien spelade dåligt i samtidigt som Raul satt på bänken?

tror ni inte hela madrid hade eldat upp aragones hem i förtvivlan och vrede. sen satsade ju den gode luis ultra snabba anfallare.
Barcelona Gaucho_10
2008-06-30 00:51
Kommer ihåg när Kviborg sa att Aragones är "inkompetent"...ja du, EM guld säger väl allt, och det är utan Raul och Guti

Jag måste erkänna, jag ville ha Raul i laget, även om han skulle bli bänkad så skulle det ändå vara kul att se honom, men GUTI??!!
Hell No, det är som att ha diamanter (xavi, fabregas) , slänga bort det och ta in koppar
Real Madrid Sherko
2008-06-30 00:47
Ämne: Sherko

Guti har s....
Ride_The_Big_One(6)

Guti behöver inte starta precis, men han kan behövas när spanien ligger under :)
Han kan vända en match helt på egen hand....

Hellre han än t.ex. sergio garcia på bänken, eller vad säger du?
2008-06-30 00:45
Sherko

Guti har sina stunder fortfarande men de han har i sitt repotoir har Fabregas så varför ska Guti vara med?

De resonemanget köpet jag inte, hans tid är över finns spelare som är bättre än han och de spelar i landslaget.

Angående Raul, så hade det varit nice om han var med, kanske inte starta men bara vara med hade nog varit skönt för han.
Barcelona Barcamartin
2008-06-30 00:37
Medan jag ändå är igång plockar jag nog med en med #6 på och en med #5 på. INIESTA och PUYOL!!
Barcelona Criff
Guti hade bidratt med att Tyskland hade gjort mål på Spanien istället, han med sitt bolltappande för att sen ställa sig och se lite halvt gråtande ut istället för att jaga tillbaks bollen hör inte hemma i något landslag.

LIONEL-MESSI, Pique och Hernandes kan också lira som defensiva mittfältare.
Barcelona LIONEL-MESSI
kanske byter samtalsämne men angående bacas lag så undrar jag ifall hleb kan spela innermittfälltare ?? för ifall gudhjunson(stavning) lämnar deco lämnar edmilson har lämnat så har vi bara kvar xavi iniesta yaya keita har precis kommit så därför så måste vi ha några till har för mig att hleb kan spela där men ifall ni vet så säg till marquez kan spela defensiv mittfälltare ifall keita yaya är skadade eller vilas men om inte hleb kan spela där så tycker jag barca ska köpa in moutinho eller vad tycker ni. hoppas ronaldinho stannar och han får inte starta direkt utan tills han kommer tills han form kanske starta ibland men sen när han är i form kommer han starta med messi på kanterna men när han inte är det så får arshavin eller hleb spela där och nu har vi bred trupp ifall dem 2 kommer så då kan man vila messi ibland men angående en ny anfallare så kommer inte trez men hoppas adebayor stannar och att henry lämnar till MLS och att etoo stannar ifall han lämar så villa in och bojan inhoppare där. har för mig också att hleb kan spela där och arshavin vet jag kan spela där och sist men inte minst abidal ut och zhirkhof in please men rätta mig ifall jag har fel

nån som kan säga bra sidor man kan läsa transfersrykten själv läser jag bara sportal goal svenskafans fotbollskanalen tribalfootball ibland och ibland den där sidan bloggen eller vad den heter tar den från forumet men finns det nån mer bra sida så länktipsa
Barcelona Gud är störst!
2008-06-30 00:35
Grabbar kolla in de här räddningarna från Puyol, han är fenomenal!
Barcelona Barcamartin
2008-06-30 00:34
Ämne: Ämne: Vad läs....
Det är jävligt starkt att slå så många och sån passningsprocent! Nej nu bär det av till närmaste affär där man kan få tag i en Spanien-tröja med #8 på ryggen, XAVI!!
Real Madrid Sherko
2008-06-30 00:29
Ämne: LOL!! Vem ska klaga ....
FCB10

Lägg av med det där snacket, jag lovar att om guti hade varit med skulle spanien gjort ett par mål till på tyskarna....sådana passningar han slår alltså :)

Och angående Raul, det är synd fan....han har aldrig vunnit någon titel med spanien, det tycker jag han är värd....han borde åtminstone fått vara med på bänken....tycker ni barcanfans inte så också?
Barcelona Ani Lorak
2008-06-30 00:29
hej allihopa STORT GRATTIS tils spanien och barca spelarna..vilken turnering dem gör..fantastiskt....tänkte fråga gällande Ronaldinho...det spelades en välgörenhetsmatch i Venezuela...där ronaldinho och mssi var med...Ronaldinho näta men hittar inte målet att se..om någon vet..länka tack....VIVA ESPANA!!!
Barcelona FCB10
2008-06-30 00:20
LOL!! Vem ska klaga nu på att Aragones inte tog med Raúl och Guti!!?? VEM!?? HAHAHA!!

VIVA ESPAÑA!!!
Barcelona MESSI_CE_Iniesta_V.Valdes
2008-06-30 00:19
Rambla

Ja det är sjukt, och då ska ju nämnas att han slog väldigt många avgörande-passning passningar också!

Jag skiter i betygsättningen egentligen men vad fan? Vart hittar han 4 på Cesc egentligen? Spelade han förresten?
Barcelona Duda
2008-06-30 00:19
Jag tycker att Senna verkligen var turneringens gigant på mittfältet... Skönt att våra grabbar får fira, även fast det inte är med klubblaget. Xavi - vilken lirare!!!
Barcelona Rambla
2008-06-30 00:16
Ämne: Vad läskigt bra Xavi....
Xavi fick faktiskt först bara en 3:a, men han ändrade sig lite senare.

Total passes - Players
Xavi Hernández - ESP 62 94%
Barcelona MESSI_CE_Iniesta_V.Valdes
2008-06-30 00:14
Vad läskigt bra Xavi var idag, helt sjuk faktiskt!
Underbart, VIVA ESPANA!

Betygsättninen från spanien red. ifrågasätter jag dock: Cesc 4? Xavi 4?!!!

Så Fabregas var lika bra som Xavi alltså?

Aja skit samma! EM-GULD!
Barcelona Ciao-V
2008-06-30 00:05
Ämne: Rickard som skötte b....Jag har inte sagt annat än att betygsättningen är subjektivt. Det är det alltid.

Nog om det.
Madridistan A
2008-06-30 00:05
Eftersom det är så mycket hyllningar för Ramos och Casillas måste jag även hylla era spelare:

TACK INIESTA!
TACK XAVI!
TACK PUYOL!
OCH TACK FABREGAS!

TACK RAMOS & CASILLAS!

TACK SPANIEN!
Barcelona Kallé
2008-06-30 00:03
"Fabregas - 6 Contributed to the team effort but it never really happened for Fabregas tonight. Was overshadowed by his midfield peers."

XAVI HERNANDEZ!
Barcelona A.Gaudi
2008-06-30 00:00
måste nästan hålla med Goal angående att Senna skulle vara turneringens spelare. Han har varit så extremt bra, han har varit världens bästa defensiva mittfältare under EM. Spaniens bästa spelare var en brasse :)
2008-06-29 23:59
Rickard som skötte betygsättningen för spanska spelarna i sf har ändrat sin betygsättning, så cut the man some breake, alla kan göra ett misstag.

=)

Barcelona BlueRed
2008-06-29 23:58
Senna tycker jag har varit den bästa mittfältaren, om man räknar alla spaniens matcher, idag tycker jag han och Xavi var dem bästa, därimot var Xavi vassare offensivt. Men det är ju bara vad jag tycker.
Barcelona Ciao-V
2008-06-29 23:55
Betygsättning är väldig subjektivt.
Men den som har satt betygen på Goal.com , har nog sett samma match som oss.

Se länk.
Annons: