/spanien/barcelona/forum/20842.aspx/spanien/barcelona/forum/20842.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Gaucho_10
2008-07-04 15:05
Förstår inte det här med brassar alltså, man har sett det med Adriano, Ronaldo och nu så ser man det i Ronaldinho

Verkar som han har förlorat motivationen att komma igång, man hoppas och hoppas men man ser aldrig några förbättringar
Barcelona OkkaPokka1
2008-07-04 14:59
Ja vet inte. Känns som att Ronnie gått vidare, märks lite på hans uttalanden. Tycker att vi ska gå vidare också.
Barcelona Gaucho_10
2008-07-04 14:55
Personligen så tycker jag att man ska behålla Ronaldinho , MEN om Man C eller Galaxy vill lägga 40 milj +, så varför inte, det finns många bra spelare där ute

Jag hoppas verkligen att Ronaldinho tränar och kommer igång på allvar och att vi behåller honom, men det funkar inte alltid så

Ronaldinho och Abidal på ena kanten, och Messi och Alves på andra kanten...kan det bli bättre?
Barcelona forca_barca_forca
2008-07-04 14:41
vad tycker ni ska ronnie stanna?
2008-07-04 14:32
Barcelona FCB10
2008-07-04 13:54
Bojan Krkic#27

Tack för tipset, programmet är rätt bra! :)

Det jag gillade är att Dani Alves INTE gillar att gå ut på kvällarna. Tur de...
Och han får 5 gånger i lön!
Barcelona Suñol
2008-07-04 13:40
Nej Malouda är inte så kul en habil truppspelare dock. Tevez känns inte som den spelaren som Barca söker.
Barcelona Smacked
2008-07-04 13:31
Ja,min stora dröm vore att Tévez skrev på för barca.Han har själv sagt att han en dag drömmer om att spela för barca och han har gjort det sedan han var barn,om det blir ett lag i primeran så blir det Barca,han avskyr allt vad madrid står för. Fast jag ser det vädldigt svårt då han är mycket betydelsefull för Man utd...men drömma går ju:)
Barcelona FCB for life
2008-07-04 13:29
Om vi ska vinna titlar ska vi köpa tevez :D
snabb, bra teknik, stark och grym målskytt:D
vilken spelare.
Kasta alla spelare som ni pratar om nu för fan.
Barcelona ElDuroDeFCB
2008-07-04 13:25
Tycker ni att vi ska köpa Ade för 30ilj £ och sälja Etoo för 25milj £ ?? Jag tycker att Ade kostar för mycket plus att han är lite ojämn
Barcelona Smacked
2008-07-04 13:20
Nej snälla,inte malouda. Ett toalt fiasko och underpresterar nästan alltid och tror för mycket om sig själv(Adebayor???)
Barcelona Rambla
2008-07-04 13:11
Ämne: Rambla

sopan Malo....
Jag personligen tycker att han är en överskattad och medioker spelare. Tycker du annorlunda så är det helt okej.
Barcelona ElDuroDeFCB
2008-07-04 13:07
Rambla

sopan Malouda var en ut av Frankrikes bästa spelare innan han lämnade för spel i England. Greje med britisk fotboll är att du antingen lyckas på en gång som Torres gjorde eller så blir du helt bortspelad som MAlouda blev. Om han är så pass dålig så skulle han aldrig ha spelat från start i Le Blue under EM
Barcelona Bojan Krkic#27
2008-07-04 13:03
Kolla in denna intervjun med Dani Alves när han var hos Buenafuente. Buenafuente är som Jay Leno som går på Spaniens la sexta.

Hoppas ni kan spanska så ni förstår vad dem snackar om hahaa
Barcelona Rambla
2008-07-04 13:00
Fattar inte att några faktiskt vill ha sopan Malouda. Jag hoppas jag slipper se honom i Barcelona.

Sen kan man ju inte låta bli att garva åt Chelseas Silly Season, de har knappt någon koll alls.

Senaste nytt från Ryssland om Arshavin:

Zenit säger själva att de endast fått in ett enda officiellt bud på Arshavin och det är från Barça. De har inte svarat på Barças bud. Däremot har Zenit själva erbjudit Arshavin ett nytt och förbättrat kontrakt och de kommer inte att diskutera någon transfersumma eller detaljer innan Arshavin har tänkt över deras bud och beslutat sig för vad han ska göra.

Glöm vad engelsk press eller Chelsea på SF skriver, det stämmer inte.
Barcelona ElDuroDeFCB
2008-07-04 12:48
Nu när Dinho med 90% chans kommer att lämna, så tycer jag att Malouda + 22milj Euro inte låter dumt för Etoo. Vi kommer då att ha ett problem mindre på vänster kant. Plus att Malouda trivs med Abidal. Sen väntar vi på en mittfältare, men jag tror Henry kan axla forwards rollen själv. Vi skiter i att köpa en forward om Etoo lämnar och då får Barca spela som Arsenal gjorde för 4år sen med Henry ensam på topp. VA SÄGS?
Barcelona Exclusive
2008-07-04 12:47
Thiago Alcantara som nr 10 tack! ;-)
Barcelona Cristocea
2008-07-04 12:44
Vad? Är det Santiago Bernabeus barnbarn? Det verkar dock som namnet Gerard är ganska allmännt i Katalunien? Ett katalanskt namn förmodligen?
Barcelona Hoshiar
2008-07-04 12:31
Om ni inte vet så heter Pique
Gerard Pique Bernabeu
Barcelona Cristocea
2008-07-04 12:05
Jag vill gärna se en katalan bära nr 10 på ryggen. Eller Messi, för den delen.
Barcelona Riiio!!
2008-07-04 11:57
Håller med dig.. Rafael vdv skulle vara överbra i Barças trupp, istället för Ronaldinho. Dom flesta holländare har lyckats bra i Barça.
Barcelona Hoshiar
2008-07-04 11:51
Grabbar vad säger ni om Rafael van der vart?
Han var ju grymm i Em.
Barcelona Myrran
2008-07-04 11:33
Cristocea

Gerard Deulofeu kanske du menar? Dock lite ung att ta över efter Dinho än. Närmast till hands att komma upp i a-truppen som Dinhos ersättare är väl Gai Asulin. Tycker dock att det är synd att man inte har fått sett med av Iago Falque, en vassare vänsterfot får man leta efter.
Barcelona Riiio!!
2008-07-04 11:27
Vet någon ifall PeP har gått ut o sagt ungefäär hur han planerar att spela, alltså formation? tror ni att han helt o hållet slopar 4-3-3 eller behåller den formationen??
Barcelona Cristocea
2008-07-04 11:18
Vad heter talangen som härjar runt akademin? Han har ett franskt klingade namn. Kallas även för "Ronaldinho de Catalunya".

Rambla, du måste veta?

Isåfall, han borde ersätta Ronnie.
Barcelona Palle Kuling....
2008-07-04 11:17
Ämne: Jag tycker det är jä....
Inte lika vass? Han gjorde ju fan 14 mål på 16 matcher!
Barcelona Milbona
2008-07-04 11:17
hade nappat direkt på chelseas bud utan att tänka, kan visa sig att malouda får en nytändning igen å blir en grym jävel som han var när han spela i lyon. Inte alls vart sig lik sne han kom till chelsea innan dess var han hur grym som helst av dom amtcherna jag sett med han.

Och om det sen visar sig att han skulle flopa så e d en bra breddspelare plus att vi fick 22milj euro som kan användas till annat.

Ser absolut inget negativt med detta!!
Barcelona Riiio!!
2008-07-04 11:09
precis som jag sa innan (för att svara på din fråga nr2): Malouda kan bli en överaskning ifall han o abidal lyckas som dom gjorde i Lyon. men sen skall vi ha tjockt betalt från chelsea och 22millar euro är helt okey.
2008-07-04 11:00
jag har ett par frågor

1 har någon nån länk där man kan se HELA presentationen på de nya spelarna

2 ronaldinho lämnar vem tycker ni ska ersätta? de sista ryktet säger malouda+22miljoner euro för eto´o så kanske malouda inte är så dumt?
Barcelona FCB_armin
2008-07-04 06:12
MADRID 1902

Du vet verkligen inte vad du pratar om;"han var ung när han kom till oss då behandlar man honom annorlunda än om han var 33 år gammal och kom till oss."
Är han 33 år och stänker in mål och bjuder upptill show så kan han väl fortfarande vara en publikfavorit eller? Det är väl bara bättre om han är yngre, och du vet själv hur eftertraktade brassarna är ute i Europa.
Jag sade en sak och jag säger det igen.
Stick tillbaka till Puerta med dig.
Annons: