/spanien/barcelona/forum/20823.aspx/spanien/barcelona/forum/20823.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Unicef
2008-07-08 14:34
hoppas vi köper Silva o hleb,då e alla mittf positioner samt ytter mittf lösta,back linjen oxå den klar...
Barcelona Abbe_
2008-07-08 13:56
Hoshiar

Hade han bestämt sig för att stanna i Man U så hade han väl aldrig sagt på presskonferenserna under EM att han bestämmer sig efter turneringen och då meddelar sitt beslut? Han har haft chansen att dementera allting gång på gång, men han har ej gjort det? Tydet väl på någonting, inte sant?
Barcelona Lionel M.
2008-07-08 13:55
Enligt SPORT.es så avgår Laporta på torsdag.

Detta trots att han klarade sig i missförtroendeomröstningen.

Hur mycket substans det finns i denna artikel är svår att säga. Det ser ut som att artikeln är exklusiv för SPORT.es.

Okey, nu börjar jag bli orolig över hur det ser ut i vår styrelse.
Barcelona Hoshiar
2008-07-08 13:44
Abbe_

Vf ska han inte vinna tillbaka fansen på Old trafford? För att han har "sagt" att han vill till Madrid? Försök att hitta en videoklipp där han själv säger att han vill till madrid . Det e bara pressen som skriver och och inte minst MARCA.

1. Har han förlorat fansen elr ? På grund av vad? Att han sagt att han vill till Madrid ? När?

2. Kolla hur mcyket han hjälpt dom . Tack vare honom har dom vunnit Cl och Ligan.

Ska det här blir en liknande sak som hände med Maradona efter att han nästan på egen hand slagit ut Italien och inte mer var välkommen tillbaka till Napoli ? Men senare blev han det .
Barcelona Abbe_
2008-07-08 13:31
Hoshiar

Och ändå verkar det som att Ronaldo är på väg till Real Madrid för ca 900 miljoner? Efter alla Ronaldos uttal och velande i pressen om en eventuell övergång till spanska huvudstaden tror jag har inneburit att han kommer ha svårt att vinna tillbaka fansen på Old Trafford.
Barcelona Hoshiar
2008-07-08 13:28
Abbe_

ManU vill ej sälja honom och Calderon har många gånger sagt att han inte tänker betala mer än 800milj.
Barcelona Abbe_
2008-07-08 13:25
Smacked

Du verkar ju inte vara mycket trovärdigare än vad Marca är?
Vad har du för grund när du säger att Ronaldo kommer stanna i Manchester då?
Nu vill jag inte ta upp en diskussion om denne portugis i och med att det är en spelare jag avskyr mer än någon annan spelare.
Barcelona Hoshiar
2008-07-08 13:23
Gaucho_10

Roandlo går stoppa det vet vi. vi har stoppat honom . Om ronaldo skulle vara en real-spelare nästa säsong så lär ju dom sälja Robinho till chelsea.
Barcelona Smacked
2008-07-08 13:14
Hahaha tror ni seriöst på det ryktet? Det är ju för faen publicerat av MARCA som sedan andra tidningar har snappat upp och publicerat. Källkritiska källor?
Nej,Ronaldo kommer att stanna i Manchester United ett år till åtminstone.
Barcelona Gaucho_10
2008-07-08 13:09
Det är inte officielt, men låter inte heller osannolikt.

Calderon må vara en gubbe som snackar en hel del skit, men enligt honom så har C.Ronaldo tackat ja, så vi får väl se

Det sista jag läste om Silva , så är det tydligen så att Barca är sugna på att köpa honom, men valencia vill inte släppa honom för mindre än 35 miljoner, då får man fråga sig: Är han värd så mycket?

Då måste man också fråga: Om vi är beredda att slösa 36 milj på Adebayor så borde väl Silva vara värd 35 milj?

Det finns inge snack om saken, de 4 herrarna kommer att bli svåra att stoppa
Barcelona Hoshiar
2008-07-08 13:05
Gaucho_10

Vart har du läst att C.Ronaldo är officiell klar?
Barcelona Gaucho_10
2008-07-08 13:01
Se upp nu grabbar, C.Ronaldo, Robben, Robinho , RVN...jävlar , det kommer att bli svårt
Barcelona Hoshiar
2008-07-08 13:01
Kolla in länktipsett , Hleb vill spela för oss elr Arsenal nästa säsong men helst oss om jag tolkar det rätt.

I nuläget så ryktas ju det om Adebayor,Hleb,Arshavin,Hernanes,Henrique, Silva .

Jag vet att många här inne skulle vilja locka hit Silva det skulle också jag vilja men det är ju inte så troligt att han kommeer. Jag skulle också vilja hit Arshavin men Zenit kräver ju mer pengar än vad Barca har erbjudit . Ärligt jag gillar honom mycket men om dom(Zenit) inte går med på det så hoppas jag att vi skiter i det.

Och om Adebayor så behöver jag inte skriva så mycket ni vet ju hur det står till där.

Eftersom vi fortfarande ska värva 3st till så har jag har plockat ut 3st som jag gärna skulle vilja se i Barca nästa säsong och det är Hernanes,Hleb och Henrique.

MEN JAG HAR ALLTID SAGT DET OCH NU SÄGER JAG DET IGEN RAFAEL VAN DER VAART!

Kommentera gärna!
Barcelona Unicef
2008-07-08 12:55
match på G...
Sevillista1
2008-07-08 12:47
Är Barcelonas andra målvakt fortfarande skadad?, nån som vet?
Barcelona Henry#14
2008-07-08 12:17
FCB Armin

Jo, det är den väl. Det är bara fotbollskanalen som inte har ändrat eller något liknande.
Barcelona FCB_armin
2008-07-08 12:15
Henry#14

Det står till och med att Lilian Thuram drar till PSG. Är inte hans karriär i fara?
Barcelona Etoo#93
2008-07-08 12:14
Visca Ronaldinho y Visca Barca!
Barcelona Etoo#93
2008-07-08 12:14
Visca Ronaldinho y Visca Barca!
Barcelona Rickiboy
2008-07-08 12:12
Jajamen Ronnie det är dags igen..
Visca ronnie & Barca
Barcelona Messidinho_10
2008-07-08 12:08
Ronaldinho är med i OS-truppen fyfan vad gött hoppas att han gör e SUPER bra insats där.

Visca Ronaldinho
Barcelona Henry#14
2008-07-08 11:54
Enligt fotbollskanalens Silly Season har Henrique skrivit på för Barcelona. Är det sant eller är det fotbollskanalen som är ute och cyklar?

Barcelona
In: José Manuel Pinto, mv, Celta de Vigo, Gerard Pique, b, Manchester United, José Martín Caceres, b, Villarreal, Seydou Keita, mf, Sevilla, !Henrique, Palmeiras!
Barcelona FCB_armin
2008-07-08 11:54
Ronalginho uttagen till OS-truppen!! :)
Barcelona Gud är störst!
2008-07-08 11:18
HAHA! Márquez världens bästa frisparksskytt, en bsömnig Messi var med po tävlingen och Ronaldinho var där ockso men hanbedömde egenskaper.

Men Marquez är en rätt so bra skytt.
Barcelona Kimmpa_fcb
2008-07-08 08:25
Jag ser att det är jävligt många som rankar Eto'o som bästa strikern i världen, enligt mig är han inte ens topp 3 även om jag gillar honom grymt mycket och att han är en fantastisk spelare.

Gaucho_10

Om Eto'o har sånt hjärta, hur kan han då gå ut i pressen och säga att han vill lämna klubben om de inte vinner någon titel nästa säsong. Hjärta va?
Barcelona Barca_PXM
2008-07-08 03:11
det känns oerhört skönt att laporta sitter kvar, kanske någon härinne inte håller med vilket jag förstår fullständigt. båda barcas trupp, fansen, styrelsen samt själva laporta har gått genom ett helvetes säsong tillsammans, i alla fall vi bygger om barca och barca har en ny säsong framför sig.

barcas trupp kommer vara färsk med nytt hopp, jag kan tänka mig att barca vinner la liga i kommande säsong. det kan man göra ifall Pep presterar med truppen väldigt seriös och stark prestation.

jag e säker på att det var rijkards tid som var slut men inte laportas, styrelsen tar ansvaret för de värvningar de gör. men man kan inte lova nåt, man kan inte lova en titel. för att ingen vet vad som kan hända.

första säsongen som real vann då lägger jag ansvaret på alla, alltså båda styrelsen och rijkard samt spelarna som delar på ansvaret tillsammans. men personligen lägger jag ansvaret för speciellt sista säsongen på rijkard men inte, eftersom barca spelade 4-3-3 men man märkte ingen förändring. varken på spelarnas sätt att spela eller taktiken.

samtidigt fanns andra stora hinder för barca som vi känner till och inte behöver ta upp igen, men jag skyller mycket också på spelarna för sista säsongen. de hade säkert jobbiga dagar framför sig, men oavsett om laporta var 100 gånger smartare det hade inte spelat absolut mågon roll, eftersom spelar spelarna bra då vinner man men om de inte gör det så förlorar man.

ser fram emot nya säsongen!!!!!!!!!!!
Barcelona GLB
2008-07-08 02:40
Ämne: När drar OS igång ?....
Fotbollsturneringen i OS spelas 6-23 augusti.
Barcelona Barca_Bäst
2008-07-08 01:59
Kolla min profil....Den hjälpe ju inte till på nått sett ?
Spanien Freakasset
2008-07-08 01:42
Kolla min profil
Barcelona Barca_Bäst
2008-07-08 01:36
När drar OS igång ?
Annons: