/spanien/barcelona/forum/20814.aspx/spanien/barcelona/forum/20814.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid Mr Baloo-Gonzalez.
2008-07-15 01:18
Ämne: Ämne: Ämne....

..Tror dock att barca ledning lär behålla Guddy för sin spel för att just han kan spela lite där och här.
Barcelona FCB10
2008-07-15 00:41
Kolla videon från igår, grym! :D
Barcelona SaM__-
2008-07-15 00:38
Ämne: Ämne: Såg att....
Mr Baloo-Gonzalez:

Jag skulle också kunna visa fin attityd. Men det räcker inte då jag inte håller måttet fotbollsmässigt. Likaså guddy :)
Barcelona Gaucho_10
2008-07-15 00:34
Tror att Hleb ersätter Guddy/dos santos, och Silva ersätter Ronaldinho, så det kommer att lösa sig.

Vi lär behöva alla dessa spelare, säsongen är lång och alla vet att skadorna och tröttheten kommer att visa sig
Barcelona Barca Barca
2008-07-15 00:21
Jag börjar förstå mig lite på barcas strategi av värvingar denna sommaren. En sak är säker, en av Silva eller Hleb kommer komma till oss, tyvär lär det inte bli båda . För om Silva kommer lär han ersätta dinho, blir det istället Hleb så får Iniesta gå upp ett steg i banan och Hleb tar hans plats, sen under 90 min får fom byta positioner då o då. Båda lär inte komma till oss och om de nu händer, får tyvär Iniesta och Xavi nöta allt för mycket bänk. Txiki kollar först med Valencia, får han ett rimligt pris för Silva då är saken klar, annars tar han nästa flyg till London och klipper till sig Hleb som faktis kommer lämna Arsenal för ett rimligt pris på 15 mili. Som sagt den som lever får se...

Åsikter?
Real Madrid Mr Baloo-Gonzalez.
2008-07-15 00:19
Ämne: Såg att Gudjohnsen v....

Varför göra sig av med en spelare som VILL spela och som även gör det, Guddy har en attityd på plan som många borde se upp till.
Barcelona BlueRed.
2008-07-14 23:58
Ämne: Kan bara gratulera e....
Tack.

Mjoo visst längtar man, men det är lite lättare för er att säga då ni inte har lika stora problem som oss. Ronaldinho ska ut och en ersättare måste hittas, Eto'o är fortfarande oklart, plus att vi har massa brassar i siktet som måste göras upp med. :)
Real Madrid Sherko
2008-07-14 23:50
Kan bara gratulera er för era grymma värvningar i år, riktigt bra gjort av er ledning osv.

På sätt och vis var det era backups som svek er i ligan. T.ex Thuram på mittbackspositionen...

Är det bara jag som ivrigt längtar efter liga starten eller? :P

Barcelona Unicef
2008-07-14 23:39
då ser jag hellre en från La masia göra de få in hoppen o chansen att bli en framtids spelare i start elvan=) alskar Guddys inställnig men han passar inte in i Barca...
Barcelona Shqipi
2008-07-14 23:05
Han har gjort stabila matcher men han e inte bra nog för barca och för bra för att ruttna på bänken. Dock kan han vara användbar i.o.m att han kan spela på många olika positioner. I vilket fall som helst, tror inte man får nån större summa för honom o hans lön e väl inte den högsta så man kan väl lika gärna ha honom som "all-round backup"
Barcelona Barca o Mort!
2008-07-14 22:58
Shqipi

Barca har inte fått bud på honom ännu, men det ryktas om att West Ham ska lägga ett inom kort tid.

För mig får han gärna stanna då vi har ganska några mittfältare/anfallare och han ger alltid 100% på planen..
Barcelona Barca_PXM
2008-07-14 22:57
Dizzy

säg det till ronaldinho!!
Barcelona Shqipi
2008-07-14 22:56
Såg att Gudjohnsen var kvar på bilderna från hälsotesten. Har barca glömt att göra sig av med honom eller vaddå?
Barcelona Dizzy
2008-07-14 22:53
Kolla in Ronaldinhos frisparks mål. Kolla in glädjen dansen leendet. Kan inte fatta att han ska lämna:( Sorligt är det! Helt sjukt..
Barcelona Dizzy
2008-07-14 22:49
Gud är störst!

Juste Dani Alves glömde jag:D
Barcelona Klint
2008-07-14 22:47
Om vi nu mot förmodan skulle få €32 M för Ronaldinho så kan vi smälla dessa pengar på Silva och Hleb och sedan luta oss tillbaka.

För övrigt så är "ryktet" om Eto'o till Uzbekistan bland det roligaste som har hänt under sommarens Silly Season.
Barcelona BlueRed.
2008-07-14 22:47
Ämne: Dizzy

Haha, fel. ....
Henry kommer garanterat ta ett par frisparkar han också.
Barcelona BlueRed.
2008-07-14 22:46
Ämne: BlueRed.

Prispark....
Jo, bara dem får till det också. Men dem får väll pröva sig fram. Den första som sätter en kanske får bli ordinarie, haha.
Barcelona Gud är störst!
2008-07-14 22:46
Dizzy

Haha, fel. Det kommer bli antagligen mellan de här: D. Alves, Xavi, Messi och Henry men tror mest po Alves och Xavi ibland Messi.
Alkisen
2008-07-14 22:44
Checka in Ronaldinho Gauchos nya gangsta look :-P
Barcelona Dizzy
2008-07-14 22:43
BlueRed.

Prisparksskytt i Barca kommer bli Henry toure eller Keita. Keita och Toure har en riktig bössa man vill inte stå i muren!
Barcelona Jimi Disko
2008-07-14 22:43
Säkert inte billig men hoppas! 25M Eur e han ju lätt värd men kan tänka mig att Valencia vill ha det dubbla..

Känns som vi spenderar ordentligt denna silly. Snackas i Barca om att Hlieb ska va klar också, frågan är hur mycke pengar Barca har att spendera, börjar ju bli en ordentlig summa nu..

Barcelona Smacked
2008-07-14 22:42
Hoppas fan inte det blir Xavi bara,inte många som missar skott som frisparksläggare som Mr gör.
Barcelona BlueRed.
2008-07-14 22:40
Undrar vem som blir ordinarie frisparksskytt efter att Ronaldinho lämnat? Jag gissar på Henry.
Barcelona Rambla
2008-07-14 22:38
Silva är för dyr.

Valencia vill köpa Xavi. Allt enligt Marca. Hahaha...
Barcelona Jimi Disko
2008-07-14 22:35
Hade vatt underbart, Silva är helt perfekt för Barca! Ett drömköp enligt min mening =)
Barcelona Dizzy
2008-07-14 22:21
Kolla länk det sägs att Txiki Begiristain ska åka ner till Valencia och lägga ett bud på David Silva? Blir det Ronaldinhos ersättare?
Barcelona Rambla
2008-07-14 21:57
Ämne: Ämne: Gattuso....Först så lär han skickas till en avvänjningsklinik innan det blir tal om att briljera på en fotbollsplan för Milan.
Barcelona Ciao-V
2008-07-14 21:55
Ämne: Gattuso #8:

seriö....
Pressen på honom hade varit mindre i Man City än i Milan, kan jag tänka mig.
I Italien är både supportrar och media lika krävande som Spanien.
Inte otroligt att han kan buas där också om han inte levererar i matcherna eller inte sköter sig i träningen. Och den risken finns ju...

Önskar honom lycka till vart han än går.
Barcelona Barca_PXM
2008-07-14 21:33
Gattuso #8:

seriöst tror inte ronaldinho borde gå till milan, det blir hans livs misstag. ronaldinho e inte direkt lagspelare som kaka, ronaldinho kräver mer frihet med lagspelet/bollan.

undrar om ancellotti går med på sånt, och milan spelar defensiv fotboll. väldigt tveksam om ronaldinho passar in i milans system.

1-defensiv fotboll
2-långsammare fotboll
3-rivaldo har man som exe
4-brasillianska stjärnor har svårt ettablera sig i italiensk fotboll

5-alla vet hur fulare fotboll de spelar i italien
6-milan countrar mycket på borta plan och ronaldinho e inte den som gör det, men henry gör det
7-man kan bygga ett spelsystem runt ronaldinho men tror inte att milan redo göra sånt

8-stenhårda krav milan lägger på honom för pengar milan spenderar på honom
9-italiensk media SÅGAR honom sålänge han inte kommer igång
10-tuffare/hårdare fotboll i serie A än la liga, som spelare man ska ettablera där för gå vidare i rätt väg.

med andra ord annorlunda värld!!!
Annons: