/spanien/barcelona/forum/20813.aspx/spanien/barcelona/forum/20813.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Nian!
11/23/2008 19:55
Sluta klaga på Pep.
Delarocha RIP Puerta
Är Messi med på bänken?
Barcelona kallesiete

Vadå varför fick dom gula kort? Varför brukar man få gula kort? Spelförstörelse, slå undan bollen, filmningar.. Kan säker komma på fler.
Barcelona Mes Que un Club ! 3
Madridfansen är ett skämt, Gå in på deras forum.

Vi har Iniesta och Messi skadade och kolla vad dom skriver.
Hoppas vi vänder så ska jag skratta upp i deras ansikte..Men det behövs ju inte, vi leder ju tabellen oavsett !! hahah..

Dom kan inte heller se att vi faktiskt spelade bra på slutet, hade ett skott i ribban. Nej allt dom ser är 1-0 getafe...Patetiska äckel.
Barcelona BlueRed.
Criff

Så defensiva tycker jag ändå inte att Getafe har varit, däremot förväntar jag mig att dem parkerar bussen i andra.
Barcelona Messidinho_10
11/23/2008 19:54
Jaha vad ska man säga vi ligger under mot ett skit lag. Vi saknar Messi i vårt spel så oerhört mycket hoppas Pep kan kalla ner honom från läktaren där han sitter i träningsklädder och bara väntar!!

IN med PEDRO annars !!!
Barcelona Rambla
Förr eller senare så kommer det en förlust efter så många vinster i rad. Det måste ni vara medvetna om. Frågan är om den kommer i kväll eller är laget taggade och visar moral i andra halvlek?

Jag fattar inte gnället på Bojan. Han har ju visat prov på bra rörelse och bra löpningar. Att han sen tappar en del bollar och har lite felprocent i passningar får tillskrivas brist på speltid så här långt in på säsongen.
Madridistan A
Varför fick Granero och Gavilan gult kort för?
Barcelona Criff
Tycker hela laget ser stressade ut, massvis med enkla fel pass från Hleb, Keita, Bojan & Pique bara för att nämna vissa.
Xavi blir ut wipad så fort han får bollen.

Hade bara det skottet utav Eto gått in!! Vi har alltid sån skit otur mot sånna här defensivt inlagda lag.

Vi får väl se vad Pep har i rockarmen.

Ni som gnäller på att Bojan är ur form och hur Pep kan spela honom kan ju skjuta er i foten, hur fan ska Pep se att Bojan är ur form innan han ens fått spela? *applåder*
Barcelona kluivert9
11/23/2008 19:52
fattar inte. först vill ni ha bojan istället för henry, nu vill ni ha henry istället för bojan .pfff
Barcelona Visca_Barca
Herregud säger jag ba. hur dålig kan man spela ?
jag kan behandla bollen bättre än båda Bojan o Alvez. att man tappar o passar så fel . shiit.
vad håller pep på me? bojan som är ej i form e från start o henry på bänken.
Barcelona BlueRed.
Skulle vilja se Henry och Guddy komma in, samt Keita och Bojan ut.
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
rayan_

Messi är en stor pjäs i vårat spel inget snack om saken precis som ronaldo är för man u, kaka för milan,aguero för atl madrid osv osv.

Vi har inte bara messi,iniesta borta det är små förändringar som pep gjort inför denna match som inte rullat på som han och vi hoppats på.

Lite nya ansikten till start 11an därav går det inte lika smort.

Men upp till bevis nu till 2a att vi ska kunna vinna och spela bra utan messi och iniesta, vi har faktist bra spelare på plan.

Eller är jag ute och cyklar?
Barcelona DM1982
Bojan.

Vad sysslar han med? Inte många rätt så här långt.

Keita.

En ytters medelmåttig spelare som har problem med att slå passningar på fem meter.

Nåväl, det såg ut som om det började vända lite men å andra sidan kan nog Getafe hålla ut med lite gnetspel.
Barcelona El Culé
Ut med Bojan och in med Henry. Flytta över Hleb till höger och lägg Thierry på vänster, då har vi 2-1.
11/23/2008 19:51
Så här borde vi göra:

1. Det är överflöd att spela med både Yaya och Keita mot detta motstånd o hemmaplan som någon också nämnde.
2. Bojan som tydligt är ur form borde inte starta, Henry borde ha startat.
3. Gudjohnsen borde komma in nu i andra, Ut med Toure / Keita.
4. Sen så kör vi :)

/M
Barcelona kallesiete

Bojan ut,
Henry in.
Barcelona Dedeffo
Bojan måste ut han har gjort så mycket fel.
Barcelona Saman.
Måste nog säga att Yaya Toure stod för den bästa insatsen i första halvlek. Tycker annars att matchen ser ut så som jag förvänta mig dock synd att vi åkte på ett baklängesmål pga ett individuellt misstag i första tjugo.
Barcelona Dedeffo
11/23/2008 19:50
Ämne: ska ej säga att mess....
Snälla lämna din lilla Romanista. Gå tillbaka och se hur det går för Roma istället.
Barcelona Nian!
11/23/2008 19:49
rayan_

SÅ klart att man inte är lika bra när världens just nu bästa spelare inte är med. Är det ens konstigt?
11/23/2008 19:49
Gud är störst!

SÅ här ska vi spela på borta plan inte på hemma plan, därför tycker jag det blir överflöd när vi kör med yaya och keita.

Få se om det blir några ändringar för vi har kommit igång nu på slutet.

Mes Que un Club ! 3

Bojan har inte formen inne det stämmer bra det, samtidigt så spelar han inte på sin position precis. När han dock har formen inne klarar han av formen eller när han spelar med själförtoende, det gör han inte för tillfället.

Liten miss ifrån Pep som har chansen att revanchera sig till 2a.
rayan_
11/23/2008 19:48
ska ej säga att messi är hela barca men utan honom är ni inte alls lika bra, o vf spelar ni ej med henry istället för bojan?
Barcelona Bojan#11
haha getafe är helt slut..tror jag vi fixar detta utan problem =)
Barcelona Gud är störst!
Det saknas en messi en som kan göra 2-3 gubbar sen får vi lite ytor. Det finns några som kan göra det just nu men har inte synts.
Barcelona Barcalonawi
11/23/2008 19:47
Barca har haft d svårt med Getafé det senaste året. Jag tror att stressen av att MÅSTE vinna ikväll ligger bakom d här resultatet nu. Men jag tror på Barca.. ikväll ska Pep å hans lag bevisa EN GÅNG FÖR ALLA att Barca kan göra en comeback MED ELLER UTAN MESSI.

Visca Barcaaa culés!
11/23/2008 19:46
Fyfan vilka äckliga medgångsfans de finns, Lägg ner. jag spyr på er.

Vi ligger under so what. Vi har kommit igång nu och Etoo hade ett ribbskott, själv tycker jag inte Bojan håller måttet, verkar vara ur form...Hade hellre sett Henry..
Barcelona Barça-fan
11/23/2008 19:46
Bojan har inte varit bra i första. Tappar en hel del boll och passar ganska mycket fel.
Barcelona Gud är störst!
11/23/2008 19:45
Ride_The_Big_One(6)

Sant, det för lite kreativitet i mittfältet, det är där vi tappar boll det mesta.
11/23/2008 19:45
Kom igen Xavi kom igen
Annons: