/spanien/barcelona/forum/20810.aspx/spanien/barcelona/forum/20810.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Gaucho_10
2008-07-15 23:29
Jag är också ledsen och lite bitter, ,men fyfan det är dags att gå vidare, lägg av med "Åh Ronaldinho" hit å dit!

Vi har världens bästa trupp, och vi har redan världens bästa spelare i laget (Messi), så gå
vidare med livet.

Men lycka till Ronaldinho, you rock dude!

Rambla

Kostar inte David Silva runt 20-25 milj, varför inte lägga pengarna på honom?

Tyvärr luktar det som om Barca ska försöka köpa Adebayor med pengarna...
Barcelona Rambla
2008-07-15 23:28
25 mille! Hoho, det är ju för fan bra betalt.
Barcelona Mot Nya Tider
2008-07-15 23:28
Jag känner en stor sorg på grund av att Ronaldinho är min idol, en person jag har sett upp till så länge jag följt han. En person som har hjälpt mig genom livet faktiskt, både fotbollsmässigt och utanför. Det sårar mig att han sticker till Milan nu, men man måste acceptera det, kommer aldrig sluta beundra honom.
Barcelona Tiago
2008-07-15 23:27
Ganska roligt att barcelonas officiella hemsida inte lagt upp nått än?
Barcelona FCB10
2008-07-15 23:26
shit! vem fan trodde att det skulle sluta såhär med Ronaldinho?!?!? det trodde jag aldrig!! :(

Vi får 21 milj euros och 4 milj till om Milan kvalificerar sig till CL nästa år..

lycka till!
Barcelona Rambla
2008-07-15 23:25
A.Gaudi:

Äsch, varför vara bitter på Milan? Barcelona har väl lite sig själva att skylla också, och delvis är det också Ronnies fel. De kunde ha sålt honom förra sommaren, men alla inblandade lovade då varandra dyrt och heligt att satsa ordentligt inför den säsongen. Nu blev det ju fiasko när det gäller Ronaldinho, men det kunde man ju inte veta då.

Milan tar en jävla risk för det är då inte alls säkert att detta blir något bra. Det var likadant jubel när de värvade den stora Gordo och se hur det gick med det. Jag är inte så säker att den lille Gordinho har "det" längre. Visst kan det hjälpa med en ny miljö men han ska också prestera och alla förväntar sig att det blir på samma nivå som när han var som bäst i Barcelona. Det undrar jag om han är kapabel till igen.
Barcelona Ghazza
2008-07-15 23:25
Väntat, och som de flesta säger, ganska skönt. Jag kommer aldrig att glömma spelaren vi hade för ett par år sen. Då skojade Ronnie med vem som helst och log hela tiden. Jag blev glad att få se honom spela och av att "leka" fotboll.

Lycka till!
Barcelona Gonzalez_Barca
2008-07-15 23:24
Blandade känslor såhär i efterhand.. Ronaldinho drog till sig så många fans runt om i världen. En riktig CRACK under 2000- talet. Känns lite sorligt men samtidigt är man glad över att slippa hela den här soppan angående honom som har varat i 2 år snart. Tack för allt Ronaldinho, en legend i Barcelonas historia! Tack för att du hjälpt Messi bli den han var. Tack för La liga vinsterna och CL vinsten. Men framför allt tack för den magiska kvällen mot Real Madrid 2005 då han briljerade som mest!
Barcelona messi_nr30
2008-07-15 23:21
Någon som vet vad vi fick för Ronaldinho?
Barcelona Koeman_4
2008-07-15 23:21
Fan vad skönt att sörjan Ronaldinho äntligen verkar fått ett slut!
Tack för dom 3 första åren av glädje du gav oss, men usch för resten.
Hade hellre sett att han gått till city eller var som helst utan Milan. Men man får väl vara glad för Milans fans att äntligen få en (fd) storstjärna som inte passerat 30 strecket.
Barcelona lundell
2008-07-15 23:20
Bara jag som känner en sorg över att han lämnat?
HAN HAR MER O GE!
Barcelona Mot Nya Tider
2008-07-15 23:20
Tack Ronaldinho, vi kommer alltid minnas dig!
Barcelona Tiago
2008-07-15 23:19
Gött att det äntligen är klart, Känns som det bara varit en jobbig börda för klubben senaste tiden verkar som detta var bäst för alla.
Ja hoppas han misslyckas i milan dom har verkligen sjunkit i mina ögon riktig snyltar klubb fy hade hellre sett att han gick till city och gjort dundersucce.
Hoppas iallafall att Laporta tömde den snåle jä**** galliani på pengar.
Barcelona Mot Nya Tider
2008-07-15 23:18
Ja, vad ska man säga? Så mycket minnen den karln har gett oss, det kommer ta en lång stund innan vi får uppleva en sån lirare igen :(
Barcelona Messidinho_10
2008-07-15 23:18
Fan vad man kommer sakna honom. Tack RONNIE
Pato
2008-07-15 23:17
@ Rambla

Lite högre.
Barcelona Cristocea
2008-07-15 23:16
Ja Rambla, det är en tillförlitligt sida. Jag blir bara glad att vi äntligen skippar "Ronaldinho-Fan Boys" från forumet.
Barcelona A.Gaudi
2008-07-15 23:15
vet inte vad jag ska tycka. men milan har sjunkit i mina ögon. jag hoppas dom hamnar utanför CL i år igen.
Barcelona Tiago
2008-07-15 23:13
Ämne: Ämne: Officie....
Det är även bekräftat på www.acmilan.com nu.
Barcelona Rambla
2008-07-15 23:11
Ämne: Officiellt: Ronaldin....Är den websidan verkligen tillförlitlig? Den ser ut som om det är några gymnasiegrabbar som slängt upp den i all hast. ;)

Om det stämmer, äntligen är det klart! Nu kan resten av de tänkta nyförvärven strömma in igen.

Det blev allt en högre summa än vad du igår var så självsäker på att den skulle hamna på? Fast det är klart, Galliani och Bronzetti slapp nog betala middagen igen.
Barcelona Kallé
2008-07-15 23:11
tack för allt Ronaldinho.
Pato
2008-07-15 23:07
Officiellt: Ronaldinho till Milan.
Barcelona Kallé
2008-07-15 22:52
FCB_armin gå in på Milans sida här på sv fans och klicka på "Ronaldinho-dagen" .. Typ live-rapportering.

Laporta har ett möte med Berlusconi tror jag, eller vad han heter.. Allt känns bara som en soppa iaf, när något är klart tar jag till mig det.
Barcelona FCB_armin
2008-07-15 22:39
Senaste nytt om Ronalginho, någon?
Barcelona Rambla
2008-07-15 22:23
Ingen presentation av Henrique idag heller och ingen Hleb. Visserligen är ingen av dom officiellt klara ännu. Jag misstänker att Ronaldinho-soppan har gjort så att alla andra värvningsaktiviteter legat på is.
Barcelona westinhoblaugrana
2008-07-15 22:18
Lol okej, jag tror bara inte att han e över 20 efter alla hans inlägg jag läst, men det e skitsamma. Skrev bara att jag störde mig på alla utropstecken han använder, missbruk! :)
Barcelona Gonzalez_Barca
2008-07-15 22:10
Palle Kuling....

Haha det är ju mer folk på el clasico än under hela säsongen på Trelleborg matcher.

Och till westinhoblaugrana, Finns flera 20+ are som skriver med hundra utropstecken. Bland annat min gamla idrottslärare som lekte Hitler med tangenterna.. (lagom off topic :P)
adiiL
2008-07-15 22:07
Denhär Ronaldinho leken börjar ju likna vem vill bli miljonär eller något i den stilen. 3 alternativ och folk väntar spänt på vad det är.

För övrigt har jag ställt mig den frågan hur en Ronaldinho som föds en gång per ljusår inte kan ingå i en tränares planer. Förstör hans gudomliga passningar och blick för spelet spelsystemet på något sätt eller? Trodde att den enda anledningen till att han skulle lämna var hans misslyckande och för att det är ny era på gång.
Barcelona FCB_armin
2008-07-15 22:07
@kon

Roligt att du tog upp det där med CL. Vilken grupp är ni med i?
Barcelona Gud är störst!
2008-07-15 21:47
Rambla

Haha. Har en kompis som är milanfan och har varit glad hela dagen. Det blir skönt och berätta de här för honom.
Annons: