/spanien/barcelona/forum/20806.aspx/spanien/barcelona/forum/20806.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona FCB10
2008-07-17 20:25
Dinho, Alves, Messi

Kan det vara den här ?_?
Real Madrid |RealMadrid C.F|
2008-07-17 20:23
tribente_magico

Robinho har tusen gånger sagt att han älskar staden klubben och allt med Madrid!
Och det va fotbollsfilosofin vi pratde om inte att det e olika spelare, det e fotbollsfilosofin som e samma och det va det jag skrev också inget annat!
För att folk påstod att lagen har helt olika fotbollsfilosofi!
Real Madrid Mr Baloo-Gonzalez.
2008-07-17 20:23
Dizzy
Det finns mer trovärdighet i Jerry springer än i självaste agenten.
Barcelona tribente_magico
2008-07-17 20:21
|RealMadrid C.F|// alltså va fan grundar du fina påståenden ifrån?, tex "Varför skulle Robinho "Blomma ut till nått utöver det vanliga" i barcelona? när han inte gjort det i Real Madrid?"

Det kan va otroligt mycke små detaljer som spelar in, som du inte har en aning om. Kanske skulle trivas bättre med spelarna runt omkring, med tränarn, med staden, och ska säga dig att real o barca fotbollsfilosofi är kanske lika men dom spelar inte precis likadan fotboll, för dom har inte SAMMA spelare!, finns otroligt många exempel på spelare som inte lyckas i klubbar man tycker dom ska lyckas i, sen byter dom och det blir succe, så snälla lägg ner dina påståenden som inte ens stämmer.
Barcelona FCB10
2008-07-17 20:19
Det som är ledsen med Ronaldinhos flytt är att vi aldrig fick se dem "4 fantásticos" :(

Barcelona Dizzy
2008-07-17 20:17
Här står det lite om Robinho. Robinhos agent har sagt att Barcelona har visat intresse. Men det är bara rykten så vi kan glömma han!
2008-07-17 20:14
Shi

Tala om för mig vad skillnaden e på vad båda lagen eftertraktar för typ av fotboll?
Etoo fick inte gå från madrid för att han var dålig och sedan sticka för att spela grymt i (mallorca)Barca. Man släppte honom pga att han inte fick plats i laget då när vi för tillfället hade 3-4st av världens bästa spelare offensivt, eller skulle man peta Ronaldo eller Raul till förmån av Etoo då??
"spelare blir bättre när dom gått över till Barca".
Du e rolig du!
Barcelona Dinho, Alves, Messi
2008-07-17 20:13
Har för mig att det gjorts en dokumentär om fcbarcelona. Är det någon som kan hjälpa mig med vad den och vart man kan få ta på den?
Barcelona A.Gaudi
2008-07-17 20:13
Men barca och Real spelar inte likadant. ganska stora skillnader i spelen även om båda vill ha det vackert.

Hur som. Berbatov i barca skulle vara otroligt bra, han är verkligen grymt jävla bra. Fast jag vet ändå inte riktigt, jag gillar tottenham och skulle också gärna se honom kvar där. Ska tottenham nå top4 i PL krävs berbatov.
2008-07-17 20:10
SaM__-

Och Barcas "fotbolls filosofi e nästintill samma som Real Madrids.

Så det skulle inte göra någon skillnad överhuvudtaget.
Båda lagen strävar efter elegans i sitt spel och spela vakert och se värd fotboll.
Real Madrid Shi
2008-07-17 20:09
|RealMadrid C.F|

Där avslöjade du min cover.

Robinho hade lyckats mycket bättre i Barcelona, först och främst på grund av deras fotbollsfilosofi och på grund av att alla som har några form av tidigare erfarenheter med Real Madrid och sedan drar till Barcelona blir jävligt bra spelare, se Eto'o och Luis Enrique.
Barcelona SaM__-
2008-07-17 20:05
Ämne: Shi

"Tror R....Heh, jag tror Shi menar att Robinho skulle passa bättre i Barcelona. Kanske för att klubbens fotbollsfilosofi passar bättre, man förespråkar en fotboll som helt enkelt passar Robinho.

Men jag håller inte med Shi ändå. Jag tror inte Robinho skulle blomma ut till något utöver till vanliga i Barcelona. Visst är han en fantastisk fotbolls spelare men ändå inget unikt som exempelvis Ronaldinho och Messi.

Sedan alla dessa rykten om Ronaldinho bör tas med en nypa salt. Skulle inte tro att Robinho vill utsätta sig för det Figo gjorde. Eller får fotbollsvärlden skåda ännu en judas?
Barcelona Smacked
2008-07-17 20:03
För att det är Barcelona,fniss.
2008-07-17 20:00
Shi

"Tror Robinho hade blommat ut till något utöver det vanliga i Barcelona, tänk er Robinho på ena kanten och Messi på andra, ett skapligt anfall med andra ord. "

Shi e du nån hemlig Barcelona suporter med Real tröja eller vad? Man kan ju undra ibland när man läser dina inlägg.

Varför skulle Robinho "Blomma ut till nått utöver det vanliga" i barcelona? när han inte gjort det i Real Madrid?
Barcelona bearlakeyours86
2008-07-17 19:52
Tack Ronnie för allt!
Barcelona SaM__-
2008-07-17 19:41
Ämne: SAM SAIDI
Tack för ....Tack ska du ha!

Angående just Ronaldinho om Messi kommer bli den "nye" är jag tveksam till. Inte för att Messi på något vis är sämre, men det som gjorde El Mago så unik var just hans finess rika spel som samtidigt va så effektiv. All cred till Messi som är helt otrligt idag (bäst i världen i mina ögon) men han har inte samma spelstil som Ronaldinho riktigt. Messi är unik på sitt sett, och det kommer göra honom ihågkommen som en av de största om han får vara skadefri för engångs skull.
Barcelona Rambla
2008-07-17 19:39
Det är ju smått komiskt hur en del kallar Eto'o för girig. Nämn en spelare till som gör så mycket för barnen i Afrika. Han har med egna medel bekostat mer än en fotbollsakademi. Skulle han hoppa på det här erbjudandet och få de galna pengarna det handlar om, är jag övertygad om att han har en tanke med vad han ska göra med de pengarna.
Barcelona Ciao-V
2008-07-17 19:27
Angående rykten om att Eto'o ska till Uzbekistan. Det är ett rykte som inte är värd att kommentera. Det är ett skämt. Han är inbjuden där av en annan anledning. Tror mer på rykten som säger att Inter är sugen på att värva honom. Det kan jag tänka mig.

Robinho i Barcelona... Att han skulle gå till rivalen i Spanien är inte att tänka på. Ska han lämna Real Madrid så tror jag att han väljer att gå till Scolari och till Chelsea.
Dessuttom vet jag inte om jag skulle vilja se honom i Barcelona. Mycket tveksamt!

Berbatov skulle jag däremot inte tacka nej på. Han skulle passa in Barcelonas spel, tror jag. En riktig "target player" som kan fungera som ett bra komplement till Bojan och Henry.
Barcelona Rambla
2008-07-17 19:05
Ämne: Vad tror ni om Robin....
En omöjlig värvning. Jag tror att detta är något som EMD helt enkelt bara hittat på. Det är ingen hemlighet att de är riktiga anti-Laportistas. Annars är Laporta korkad, för han och Calderon har en tyst överenskomelse att inte jaga spelare från varandras klubb. I sådana fall respekterar inte Laporta det, och då är det illa.
Barcelona Barca_PXM
2008-07-17 19:05
Kimmpa_fcb

du kallar inte mig pinsam utan anledning, gå inte över gränsen. om du läser vad realfans skriver då fattar du varför jag skriver så. varför lägger du din näsa i min stavning, du har ingen skyldighet eller rätt att bry dig om min stavning eller om min ålder.

jag skiter i ifall jag råkar stava fel, ingen e FELFRI men kanske du e det. eller du e MR PERFEKT, kom ihåg MR PERFEKT om du ska tycka jag e pinsam då gör det för en bra anledning.
Barcelona Dizzy
2008-07-17 19:04
Shi

Robinho i Barca hade varit grymt! Han hade fått fina passningar av xavi och iniesta som han kan bara rulla in i mål:D

Men tror inte han kommer.
Real Madrid Shi
2008-07-17 19:00
Vad tror ni om Robinho i Barcelona? Skulle ni fira eller spy galla över ledningen?

Tror Robinho hade blommat ut till något utöver det vanliga i Barcelona, tänk er Robinho på ena kanten och Messi på andra, ett skapligt anfall med andra ord.
Barcelona Pretend
2008-07-17 18:55
Såg nu att vi var intresserad av Berbatov, Hade vi varit riktigt smart så skulle Txiki knytit till sig Berbatov under Dos Santos Affären. Dos Santos+ Pengar= Berbatov Ex. Men så smart är ju verkligen inte våran ledning
Barcelona FCB10
2008-07-17 18:50
|RealMadrid C.F|

Skriv nåt som SPORT har haft fel om. För SPORT är mer trolig än MARCA...
Barcelona Xoonix
2008-07-17 18:21
Jag tycker helt klart S. Eto´o ska stanna, en av mina absoluta favoriter, helt klart den bästa strikern och målskytten i truppen, varför göra sig av med honom?? Hoppas verkligen inte på Adebayor ....Keep Eto´o! Dock är ryktet om Robinho faktiskt ganska kittlande om än inte särskildt troligt:)
2008-07-17 18:19
Rambla

Det andra du skrev nu har han sagt, men han har aldrig sagt något datum Ronaldo skulle vara klar, det du läst e påhitt om att han sagt det.
Peace Out
Barcelona Rambla
2008-07-17 18:16
Ämne: Så du menar att SPOR....Jo, Sport är en Barcelona-baserad tidning, jag har inte påstått motsatsen. Det jag påstod var att det inte är klubbens tidning. De skriver också en hel del skit och negativt om klubben. För att inte tala om EMD som har haft en hatkampanj mot Eto'o sedan han värvades och har konstant försökt jaga ut honom från klubben.

Jodå, Calceron har sagt det. Han har även sagt,

citat: "Manchester borde inte vara arga, och de borde vika ner sig, sa han och fortsatte, Om jag vore Manchester skulle jag vara glad och stolt över att kunna förhandla i en liknande affär om en av mina spelare."

Ödmjukt värre. ;)
Barcelona kluivert_nr9
2008-07-17 18:12
Ämne: Ämne: Ämne....
Tydligen har han missat länken eller så kan han inte engelska... jag vågade inte chansa.

Barcelona En_Gång_Barca_Altid_Barca
2008-07-17 18:11
hur mkt får klubben om han nu lämnar ?
2008-07-17 18:09
Så du menar att SPORT inte är en barca baserad tidning som as till real madrid?

Och nej Calderon har inte sagt att han ska vara klar den 7.
Annons: