/spanien/barcelona/forum/20799.aspx/spanien/barcelona/forum/20799.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Kallé
2008-07-15 22:52
FCB_armin gå in på Milans sida här på sv fans och klicka på "Ronaldinho-dagen" .. Typ live-rapportering.

Laporta har ett möte med Berlusconi tror jag, eller vad han heter.. Allt känns bara som en soppa iaf, när något är klart tar jag till mig det.
Barcelona FCB_armin
2008-07-15 22:39
Senaste nytt om Ronalginho, någon?
Barcelona Rambla
2008-07-15 22:23
Ingen presentation av Henrique idag heller och ingen Hleb. Visserligen är ingen av dom officiellt klara ännu. Jag misstänker att Ronaldinho-soppan har gjort så att alla andra värvningsaktiviteter legat på is.
Barcelona westinhoblaugrana
2008-07-15 22:18
Lol okej, jag tror bara inte att han e över 20 efter alla hans inlägg jag läst, men det e skitsamma. Skrev bara att jag störde mig på alla utropstecken han använder, missbruk! :)
Barcelona Gonzalez_Barca
2008-07-15 22:10
Palle Kuling....

Haha det är ju mer folk på el clasico än under hela säsongen på Trelleborg matcher.

Och till westinhoblaugrana, Finns flera 20+ are som skriver med hundra utropstecken. Bland annat min gamla idrottslärare som lekte Hitler med tangenterna.. (lagom off topic :P)
adiiL
2008-07-15 22:07
Denhär Ronaldinho leken börjar ju likna vem vill bli miljonär eller något i den stilen. 3 alternativ och folk väntar spänt på vad det är.

För övrigt har jag ställt mig den frågan hur en Ronaldinho som föds en gång per ljusår inte kan ingå i en tränares planer. Förstör hans gudomliga passningar och blick för spelet spelsystemet på något sätt eller? Trodde att den enda anledningen till att han skulle lämna var hans misslyckande och för att det är ny era på gång.
Barcelona FCB_armin
2008-07-15 22:07
@kon

Roligt att du tog upp det där med CL. Vilken grupp är ni med i?
Barcelona Gud är störst!
2008-07-15 21:47
Rambla

Haha. Har en kompis som är milanfan och har varit glad hela dagen. Det blir skönt och berätta de här för honom.
Barcelona Palle Kuling....
2008-07-15 21:45
Hahaha! Det var mer publik på Barcas träning idag än på Trelleborgs hemmamatcher.
Barcelona Rambla
2008-07-15 21:44
Ämne: Rambla

HAHA! The....
Om det nu stämmer, så kommer 100-tals unga milangrabbar på olika platser ute i landet somna med gråten i halsen i kväll. ;)
Barcelona Gud är störst!
2008-07-15 21:40
Rambla

HAHA! The story goes in, You never know when it ends! Det är som turkisk serie som gor po arabisk kanal den slutar aldrig.
Barcelona Rambla
2008-07-15 21:39
Den spanska nyhetsbyrån EFE skriver att Barça har nobbat Milans bud, men dörren är ej stängd för fortsatta förhandlingar. Hm, blir det inte klart i kväll trots allt?
Barcelona westinhoblaugrana
2008-07-15 21:39
Ursäkta mig, jag vill inte bråka, men jag kan inte hålla mig, :P. Barca_PXM, jag tror inte att du är 25 år gammal. Långt ifrån. Jag stör mig på att du avslutar alla dina inlägg med 10 utropstecken, "barca och inget annat!!!!!!!!!!" eller " ursäkta mig barcagrabbar!!!!!!!!!!" jaja iaf ta inte åt dig jag var bara tvungen att skriva det.
Barcelona Gud är störst!
2008-07-15 21:21
Barca_PXM

Det där har EMD skrivit behöver inte vara sant att han har sagt so exakt. Kan vara helt omskrivet.
@kon
2008-07-15 21:20
tarrak

Shitt *morgongarv var det minst sagt*
Hur som haver, lycka till och alla är som sagt ej rötägg som tur är.
Barcelona barcadinho
2008-07-15 21:16
Soppan är inte klar alltså. Jag orkar inte mer idag. Jag stänger datorn.

Laban/

För att det finns andra klubbar som vill betala mer än Milan...

@kon/

Du menar väl två CL guld under 2000-talet och inte tre (ni förlorade en final). Chelsea rankas idag som etta i fifas rankning, inte Milan.
Barcelona tarrak
2008-07-15 21:15
Ronaldinho visar magen för Galliani och Roberto ligger med två advokater. Tänk att vara en fluga på den väggen.
@kon
2008-07-15 21:10
Tydligen så har också Ronaldinho visat magen för Galliani ;-)
Barcelona Barca_PXM
2008-07-15 21:09
seriöst om nu stämmer det som står i sportal.nu, att ronaldinho har sagt så här:

(Jag kan inte spela för en klubb som inte vill ha mig och där jag inte ingår i deras planer, det jag har gjort för dem (Barça) kan ingen glömma)

han verkar glömma också att barcas händer lyftade upp honom mot himlen, trots allt han har gjort av SKIT!!!!! trots att han betedde sig som en ful hund och bet barcas hander, jag ser ingen anledning att nån ska hoppas ronaldinho blir kvar.

om jag var han så skulle jag be om ursäkt och börja om på allvar, varför går han så långt. i för sig barca överlever bra utan honom, när den dagen kommer då han e borta 5-6 mån i italien pga skada då ångra dig hur mycket du vill ronaldinho.

ursäkta mig barcagrabbar!!!!!!!
Barcelona 19
2008-07-15 21:06
Rambla

Hahaha, såg också det, fan vad jag skratta! :D
Barcelona Rambla
2008-07-15 21:03
"Roberto de Assis har legat kvar på hotellet med två advokater."

Lol!
Barcelona Rambla
2008-07-15 21:02
Ämne: Tjena grabbar!

Ha....
Messi ja, Alves nej.
Siempre Futbol.
2008-07-15 20:59
Tjena grabbar!

Har en snabb fråga bara, försvinner både Messi och Alves till OS?

Tacksam.
Barcelona AndreasB
2008-07-15 20:56
Ämne: Härligt att ni under....
Milan, världens bästa klubblag? Det var däremot något nytt. Det ryktas också om att Zambrotta står på toppen av sin karriär.
Laban
2008-07-15 20:54
Vilka crybabies ni är Cules

Att Galliani är en gammal räv när det
förhandlingar är ingen nyhet.Varför skall
Milan betala mer för Ronnie om det nu
inte behöver det.Bara för att ni Barca fans
tycker det???

Det är Laporta som vill ha bort Ronnie..tänk
på det...
@kon
2008-07-15 20:45
Härligt att ni underskattar " Milan världens bästa klubblag" Att gamlingar kunde vinna CL var något nytt lr hur? Helt otroligt nästan 3 hela CL guld i världens bästa klubbturnering under 2000 talet och fram tills nu. Jag är chockad.

Snälla kan någon bara förklara. Hoppas att jag ej störde. *Loggar ut* klick!
Barcelona Rambla
2008-07-15 20:38
Shi:

Du menar säkert irrelevant va?

Annars skriver du exakt samma vad jag försökte förklara för din madridista-kompis. Förhoppningsvis lyckas du nå honom bättre än vad jag gjorde.

Ordem:

Heh, ja vi är sååå avundsjuka. Jag menar, vi får ju stå ut med att ha Messi i klubben. :)
Barcelona Vampíro
2008-07-15 20:27
Ämne: Det är otroligt hur ....
Silly Season är en tuff tid för Milanfansen. Vanligtvis brukar de signa spelare som Favalli och Brocchi på fri transfer, inte så konstigt att de är nästintill hysteriska nu när de får sin älskade Ronaldinho. Låt dem vara glada det är ju trots allt Ronaldinho-dagen idag :P.
Barcelona Ordem e Progresso
2008-07-15 20:11
Det är otroligt hur naiva Milanfansen är. Dem tror att dem får samma spelare nu som för några år sedan. Och när man försöker förklara att det hänt lite saker sen dess, blir man genast påhoppad, och det heter avundsjuka osv... Patetiskt.
Real Madrid Shi
2008-07-15 20:09
diskussionen om favoritlag när man är barn är otroligt orrelevant.

Jag kan bara tala för mig själv, man jag tror väldigt många håller med även om de inte vågar erkänna det.

Hade jag blivit köpt från Barca hade jag fullständigt skitit i Real Madrid då de hade varit våra största konkurrenter, och då jag föredrar och lyckas själv med mina lagkamrater hade jag självklart velat att Barca vinner allt o Real förlorar i alla sammanhang där de är konkurrenter med oss.

Om nu VdV är Culé så kommer de spela noll roll om han går till Real för han kommer ändå ge 110% varje match för att själv lyckas, för det är knappast så att han står Barca till skuld på något vis.
Annons: