/spanien/barcelona/forum/20792.aspx/spanien/barcelona/forum/20792.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Dizzy
2008-07-18 00:34
Undra hur Pep kommer ställa upp laget.
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2008-07-18 00:32
2008-07-18 00:32
Gaucho

Jag håller med, Arshavin vädjar till barca han vill hit till varje pris. Laporta agera killen har ett barca hjärta...

Barca Barca

ja håller inte med Guardiola kommer inte spela en spelare bara för hans namn, om du tror det kommer du bii riktigt besviken.

Hjleb kommer nog att bänkas från början, han måste ju få tid att anpassa sig och spela in sig. Inte fan kommer guardiola slänga in han direkt.
Barcelona Fc Barcelona / Ronaldinho
2008-07-18 00:31
Hur mycket tror ni vi kan få för Etoo om han säljs? Själv gissar jag på 30-40 miljoner euro? vad tror ni andra?
Barcelona En_Gång_Barca_Altid_Barca
2008-07-18 00:30
Är det någon som vet om det kommer vara tv-rättighets problem iår? Kommer tv4 sända Laliga
Barcelona B.G
2008-07-18 00:28
Ämne: Ghazza// Tror du mis....Iniesta-Xavi-Keita
Messi-Henry-Hleb

Keita kommer att konkurrera ut Toure ganska enkelt, Toure är för kantig i sin spelstil men sedan vet man inte om Hleb eller Iniesta spelar som högeranfallare

Jag tycker ändå att Barcelona känns för ofarliga med endast Henry på topp. Om han inte levererar så kommer Barcelona få problem så antingen måste Eto´o stanna eller så måste Barcelona köpa in en klassisk nummer 9:a, varför inte Julio Cruz från Inter?

Sersar// Vilken position ska C.Ronaldo spela på?
Ska Barcelona köpa en fotbollsikon borde de köpa David Villa för vi har redan spelare (Messi, Iniesta, Hleb, Henry) med Ronaldos egenskaper...
Barcelona behöver en striker!
Barcelona Gaucho_10
2008-07-18 00:25
Sersari

Snälla vakna upp, eto'o har sagt att han vill själv bestämma över allt, så han vill knappast ingå i ngt spelarbyte mellan klubbar, och för det andra, C.Ronaldo till Barca....Hell no!

Killen är sjukt bra MEN vi behöver en lagspelare och han är inte den typen som man kan bänka utan att det skapas stora rubriker och stora problem för Pep...så nej tack, köp hellre Arshavin eller Silva

Vad mer ska Arshavin göra, killen VILL komma hit, han ber nästan om det, så varför inte?
2008-07-18 00:25
Arshavin visar här upp sig med en barca tröja, att han gillat klubben sen länge vet nog de flesta. Han riskerar mycket med aqtt visa upp en barca tröja, det sänder tydliga signaler vart han vill hamna och klubbar kan tappa intresse för han.

Tyck till cules =)
Barcelona Sersari
2008-07-18 00:21
Ja ni, eftersom att ledningen vill göra sig av med Eto'o och att det är känt vid det här laget att Man U söker en striker i världsklass så skulle det kunna öppna för Cristiano Ronaldo i Barcelona, om parterna kom överens. Eto'o + en summa pengar mot Ronaldo kanske hade funkat. Eto'o tvingas ju ändå bort(korkat som sjutton) och då kan Barça samtidigt köpa sig den fotbollsikonen som det ryktas om att de söker, nu när Ronaldinho gått till Milan.

Men vet inte riktigt hur trovärdigt det är, men jag hade i alla fall inte gråtit floder om denna affär gick igenom. Jag gillar Eto'o sjukt mycket och tycker att han behandlas som skräp just nu. Men nu när det verkar som att han ska bort vare sig vi vill det eller inte så kan man ändå försöka göra det bästa av situationen. Cristiano Ronaldo är en grym spelare som vill bort från Man U och England, främst till Real Madrid, så jag vet inte riktigt om han vill komma till Barça. Om inte Man U och R.Madrid kommer överens, vilket de troligen inte gör pga att Man U är sura på Madrid så kan det bli möjligt. Men vet inte riktigt om Barça är så sugna på Cristiano, känns inte som det. Man U kanske skulle tänka sig att sälja spelaren mot Eto'o i en slags bytesaffär+ pengar, samtidigt som de skulle ge Madrid en rejäl käftsmäll med att sälja honom till oss istället för dom.

Ronaldo och Messi på vardera kant = fotbollsgodis.
Barcelona Barca Barca
2008-07-18 00:13
Ghazza// Tror du missförstog mig där, menar inte att Iniesta och Xavi ska vara några bänk spelare. Men Hleb går rakt in i startelvan, Yaya är också ganska säker där. Som det ser ut just nu

(Tom)---Yaya--Hleb

Messi--Henry--(Tom)

Jag räknar inte med Eto'o, han lär säljas.
Barcelona Barca_PXM
2008-07-18 00:05
Ghazza

det låter roligt eftersom han EMs bästa spelare och väldigt säker med sina passningar, tycker att han tillhör startelvan spikat men ibland tar han för god tid på sig för att leverera bollen vidare.
Barcelona Ghazza
2008-07-17 23:58
Xavi bänk..?

Hahaha.
Barcelona Barca_PXM
2008-07-17 23:55
FCB10

bra förslag men frågan e om han skulle acceptera spela för barca, kanske om barca har pengar + intresse i nästa sommar. han lämnar inte man u nu.
Barcelona FCB10
2008-07-17 23:50
Tycker ni inte att C.Ronaldo kan ersätta han? :S
han är ju diva o de, men han kan ersätta han tycker jag..
Barcelona Barca Barca
2008-07-17 23:48
Barca_PXM// Skulle jag få välja någon utav dom som är mest högaktuella just nu så föredrar jag Silva. Men ärligt talat, med en till vänsteranfallare/offesivmittfältare i laget, då börjar jag bli fundersam över hur vi ska egentligen ställa upp. För i dagsläge med Eto'o utanför truppen så ser bästa laget ut så här Yaya som pivote Keita som städgumma och Hleb som offensivmitt sen har vi i anfallet Messi, Henry och Iniesta. Xavi bänk? säg att Silva kommer och petar Iniesta, då har vi han på bänken med.
Barcelona Dizzy
2008-07-17 23:45
Tror faktiskt Silva inte kommer till Barca för nu när vi har redan köpt Hleb.
Barcelona Barca_PXM
2008-07-17 23:35
Barca Barca

ronaldinho var som en gud i den tiden, och om det finns någon som kan ersätta honom då e det bara silva.
Barcelona Andreas-3
2008-07-17 23:30
Kolla länktips! Arshavin med nya Barca tröjan.
Jag tycker vi borde köpa honom. Endast den villjan han visar för att spela för Barca räcker. Han e en grym spelare också.
Barcelona Barca Barca
2008-07-17 23:26
Lionel_// Helt riktigt=) trodde de va bara jag som hade koll på de.

Och ska jag vara riktigt ärlig nu, den ända som kan ersätta Ronaldinho när det gäller spelglädje så finns det bara Robinho i dagsläge som kan göra det. Fast det finns ju andra alternativ som man nämner, intressantas förutom Robinho ryktet är ändå Silva o Tevez, Arshavin vet ja inte om han verkligen håller...
Barcelona FCB10
2008-07-17 23:17
Kolla in videon på Ronaldinho, de bästa av 2006 + att det är bra kvalité på videon ;)
Celta Vigo DIEXEL
2008-07-17 22:58
Ämne: Hur mkt känar Barca ....
Barca lånar bara ut Eto'o till uzbekerna.
Barcelona En_Gång_Barca_Altid_Barca
2008-07-17 22:50
Hur mkt känar Barca på att sälja Etoo

Tacksam för svar!
Barcelona SaM__-
2008-07-17 22:37
Liverpoolist: Tack ska du ha. Ja du, angående Ronaldinhos ersättare så finns det väl inget direkt svar på det. Inte ens säkert att man ens ställer upp med samma spelsystem. Men jag skulle väl tippa på att laget nu kommer byggas kring Messi.

|RealMadrid C.F: Nu var ju du minst lika lustig va? Det jag menade var att i och med anställningen av Capello så anser i alla fall jag att Barcelona i dags läget förespråkar en mer attraktiv och anfallsglad fotboll än vad Real Madrid gör. Men det är min åsikt, sen om du tycker något annat får ju självklart stå för dig.
Deportivo Liverpoolist^
2008-07-17 22:27
Mycket bra krönika.

Nu när Ronaldinho för alltid är borta, vem ska bli era nya nummer 10?
Barcelona SaM__-
2008-07-17 22:17
Ämne: SaM__-

Och Barca....
haha ja tacka för det. Ja, Real Madrid strävar nog också efter det, det märkte man framförallt när man anställde Capello:)
Barcelona Mot Nya Tider
2008-07-17 22:16
Vilken jädrans fest det är på San Siro för Ronaldinho nu. Fyrverkerier, minst 35.000 människor på läktaren..Har aldrig sett nåt liknande, Haha. ;D
Barcelona FCB10
2008-07-17 22:08
Dinho, Alves, Messi

No problemo ;)
Barcelona Barca#1(R.I.P PUERTA)
2008-07-17 22:03
"Tonight, I shall return to Spain and there I will confirm my final decision.

"I have not yet made a decision on where I will play next season," he added. "On Saturday, I start training with my team. If I decide to change clubs, it will have to be in the interest of my career."

Eto'o has confirmed an agreement with the Kuruvchi vice-president, Tavakkal Isomilov, according to which he will inform him first on his decision.

Menar han allvar? etoo snackar ut om uzbekiska ryktet. Sant eller falskt?
Barcelona Lionel_
2008-07-17 21:41
Det roligaste med Robinho måste ändå vara att då han var typ 18 år uppgav att han alltid drömt om att få spela i Barca. Om jag inte är ute och cyklar var det under ett reportage i SVT om honom och Diego under Santostiden.
Barcelona Abbe_
2008-07-17 20:38
FCBarcelona - Spelet bakom fotbollen är det svenska namnet på dokumentären iallafall. Väldigt intressant, har sänts på SVT ett par gånger.
Annons: