/spanien/barcelona/forum/20787.aspx/spanien/barcelona/forum/20787.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid Nistelrooy, Casillas y Robinho | Saluda El Madrid!
2008-07-17 16:43
LoveFcb4-Ever

Eto'o har alltid vart en girig jävel, han kommer få 385 miljoner om året så...
Barcelona FCB10
2008-07-17 16:38
PILMÀ (Blaugrana en mi corazón)

länken du skicka är från onsdagens tränning ;)
Barcelona LoveFcb4-Ever
2008-07-17 16:37
Va fan ska Eto'o göra i Uzbekistan?!?!
Dom i det landet kan inte spela ens! Så kan lika ra skicka dit Ezquerro och han skulle vara toppspelare där, jag hoppas att Eto'o stannar eller går till en annan storklubb där han kan spela riktigt fotboll!

Visca El Barca!
Barcelona FCB10
2008-07-17 16:33
PFC Kuruvchi vill också bjuda in Xavi, Iniesta och Puyol för att utveckla fotbollen i Uzbekistan!! :P

kolla länktips!
Barcelona SaM__-
2008-07-17 16:27
Ämne: Rambla

Givetvis g....
Att bygga laget kring en spelare stämmer inte direkt, är mer något som blir av sig själv. Att man säger att Barca byggde laget kring Ronaldinho tror jag inte berodde på att man i förväg hade bestämt det, utan det var något som blev av sig själv.

Sedan Shi är inte Arshavin den världsstjärna som Messi är idag och jag tror definitivt inte att han ens förväntar sig att allt ska gå igenom honom. Messi är given, Arshavin skulle få koncentrera sig mer på att konkurera om en plats i startelvan.
Real Madrid Shi
2008-07-17 16:16
Rambla

Givetvis går det och bygga laget kring fler spelare men som jag har förstått det så verkar det vara Messi som allt skall gå igenom. Det är därför jag frågade hur han skulle passa in i ert lag, me jag fick inget svar.

Alla lagen har en stomme som laget byggs kring och Ronaldinho var inte ensam utan både Deco och Eto'o var viktiga kuggar i lagbygget, det var därför jag undrade vad för roll Arshavin skulle få, en en i mängden spelare eller en framträdande roll där han har mycket förtroende av sina medspelare och mycket går genom honom och Messi.
Barcelona Smacked
2008-07-17 16:14
Synd att man inte kommer följa upp Hernanes affären till slut. T.Neves kanske ?
Barcelona Mot Nya Tider
2008-07-17 16:09
Det är inte första gången ryssen poserar med en Barça-tröja. Allt kommer nog sluta med att Arshavin värvas, jag hoppas det iaf. Han är en hungrig spelare med mycket talang, en spelare som Barça gillar.
Barcelona Rickiboy
2008-07-17 16:08
http://www.pfc-kuruvchi.com/eng/news_details.asp?newsID=605

alltså vad är detta?
Barcelona Rambla
2008-07-17 16:07
Sherko:

"Arshavin är en splare laget måste byggas kring..". Jag antar att du glömde ta på läsglasögonen. Barcelona kommer att handla fler spelare, vänj dig vid det.

Shi:

Är jag inte lugn? Tror du att min puls gick upp? Så, när man ger dig ett välgrundat motargument, då är man upprörd? Jag börjar förstå nu varför det är så svårt att ha en givande diskussion med dig.

Ronaldinho är en spelare Barça byggde spelet kring, och när Messi slog igenom, så gick det alldeles utmärkt att spela dom två tillsammans vilket inte minst Bernabeau-publiken blev varse om. Byggde man laget kring bägge eller vad? Då är inte Arshavin inte ens i närheten av Messis talang och kapacitet.
Barcelona Unicef
2008-07-17 16:01
Ämne: Arshavin är riktigt ....
vad säger att de inte skulle fungera att göra det med honom i laget? att de va så i Zenith? de säger inte något. om L-pool skulle ha köpt tex Xavi skulle de då inte fungera för att allt måste gå via Gerrard? för Xavi e ingen dussin spelare???
Real Madrid Shi
2008-07-17 15:54
Rambla

Lugn och fin, du behöver inte blir upprörd. :)

Finns ingen regelbok eller något liknande, men Arshavin är en spelare som ett lag bör byggas kring då hans talang är stor, om han är en i mängden är det stor risk att han hamnar i skymundan och presterar efter det.
Real Madrid D.Suker
2008-07-17 15:53
SAM SAIDI tack för en super krönika om Ronaldinho, kan ärligt talat säga att jag är mycket ledsen att han har lämnat La liga. han spel mot oss i 0-3 matchen var magiskt, hoppas att han kan komma tillbaks i bra form igen.
Real Madrid Sherko
2008-07-17 15:50
Ramla

Var i Shi´s inlägg ser du måste?

Sa han någonsin att det är förbjudet att inte bygga lag kring Arshavin?
Varför ska du överreagera?

Dessutom tror jag inte ni värvar fler spelare denna säsong, men man vet aldrig.
Barcelona Rambla
2008-07-17 15:43
Txiki:

"Another subject for discussion was the latest concerning Samuel Eto’o. Begiristain said the club wanted to come to a mutually satisfying agreement with the player. “In an agreement that both parties are happy with, it is him who has to come first” he said, while also accepting that they were not counting out offers from other Liga clubs."

Vänta här nu. Så när klubben går ut offentligt med att Samu ska säljas, trots att han själv ganska tydligt visat han vill stanna, så är det upp till honom att ta första kontakten med Txiki och inleda samtal? Dessutom att gå ut med att man inte har några problem med att sälja honom till konkurrerande klubbar i ligan känns ju så där trevligt att läsa. Din förbann**** klåpare, varför kan du bara inte avgå som sportdirektör. Jag struntar fullkomligt att Txiki är en fd spelare och ingick i Dream Team, som sportdirektör anser jag honom vara oduglig.

Shi:

Måste? Så det är förbjudet att inte vilja bygga laget kring Arshavin? I vilken regelbok står det?
Real Madrid Shi
2008-07-17 15:42
Arshavin är riktigt bra men hur skall han passa in i Barca? Ni skall ju bygga laget runt Messi? Arshavin är en splare laget måste byggas kring det är ingen dussinspelare som bara är "en i laget".
Barcelona Unicef
2008-07-17 15:40
kul grej bara!
Barcelona Ansgar Ylman
2008-07-17 15:36
Ämne: Något säger mig att ....
Vet inte om jag tror, men jag hoppas absolut på Arshavin. Att säga att Arshavin är överskattad är som att säga att Cruzeiros P-16-lag är ett gäng storväxta, LAGspelare med dålig teknisk färdighet vilket absolut inte är fallet.
Barcelona A.Gaudi
2008-07-17 15:32
jag tycker det skulle vara väldigt roligt och coolt ifall han lyckades i barca. talar såklart om arshavin då.

annars såg bilderna från träningen seriösa ut. vet inte om det är ett gott eller dåligt tecken men minerna såg inte glada ut som under rijkaard. då känns det som hela laget gick runt och skrattade på träningen. fast det kanske bara är ett tecken på att det är hårdare nu :)
Barcelona PILMÀ (Blaugrana en mi corazón)
2008-07-17 15:31
T-ex här Länken.
Barcelona GaiAssulin^^LionelMessi
2008-07-17 15:31
så här vill jag barca ska spela

Robinho-----Henry-------Messi

hleb,gai assulin inhoppare som yttrar och i mitten bojan
Barcelona Unicef
2008-07-17 15:22
Något säger mig att han kommer att spela för oss i höst, vad tror ni?
Barcelona PILMÀ (Blaugrana en mi corazón)
2008-07-17 15:22
Dagens tränning!
Hleb deltog också! men på den här länken ser jag inte honom, men om man kollar på officiella hemsidan bilder så kan man se det, där han han verkar ha roligt med Heny hahaha.
Kolla även den här länken.
Barcelona Dizzy
2008-07-17 15:14
Shi

Lita aldrig på såna sidor. Vänta tills det står på hemsidan i stället:)
Barcelona Smogen
2008-07-17 15:04
Vem är 17årige Daniel Pachecooch och varför missade jag att han gick till Liverpool gratis från oss förra sommaren. Jobbigt att bli förbannad för en sak som hände för ett år sedan... :/
Real Madrid Shi
2008-07-17 14:57
Eto'o till Uzbekistan, finns det någon form av substans i detta? Goal.com verkar ganska säkra på sin sak, men kan det VERKLIGEN stämma?
Barcelona tarrak
2008-07-17 14:18
Eto'o i Barcelona 108 ligamatcher 77 mål=0,71 mål per match
Ruud i Madrid 61 ligamatcher 41 mål=0,67 mål per match

Marcus R
Tack för påpekandet. Får skylla på att klockan var mycket. :)
Barcelona Messi 10
2008-07-17 14:12
Blancos_31 jag pratar om Henry inte Eto`o har du svårt att läsa eller ? På vilket sätt har jag skämt ut mig när jag säger att Henry vunnit guldskon minst två gånger vilket inte RVN har gjort förklara det också tack ; )
Valencia Marcus R
2008-07-17 14:06
Ämne: Marcus R

En mång....
Snälla placera han som mittback, tror han kan lyckas ;)
Barcelona Ghazza
2008-07-17 14:05
Ämne: Ämne: Blancos....
"Jag spelar för den klubben som betalar mest" etoo´s ord

Källa tack.
Annons: