/spanien/barcelona/forum/20782.aspx/spanien/barcelona/forum/20782.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Heywood Jablome
2008-08-06 03:42
Ordem e Progresso.

Don't get me wrong. Jag är en stor beundrare av Holländsk fotboll, men jag tror inte Hunteelar har någon framtid i Barcelona. Dels för att Eto'o först måste säljas och då tror jag att en ersättare redan finns redo och nästa år köper vi Benzema. Tyvärr.

Min personliga åsikt är att Hunteelar är en bra anfallare och någon klubb kommer få användning för honom bara inte vår klubb.

Godnatt :-)
Barcelona Ordem e Progresso
2008-08-06 03:30
Heywood Jablome

Vad tycker du själv? Är han inte en intressant spelare? Stor, stark och målfarlig(bara lite). Enda minuset är väl att han är oerfaren från ngn av de större ligorna, Men jag tror att han skulle lyckas, går inte att misslyckas i Barcelonas miljö... Om man inte heter Henry ;).
Barcelona Oha789
2008-08-06 03:10
Ja Juande Ramos i Barca B!
2008-08-06 03:08
Ordem e Progresso. Det tackar vi för :-)

Juande Ramos i Barca B alltså. Daniel Güiza har också spelat där. :-)
2008-08-06 03:04
Heywood Jablome

Dimman börjar lätta här hemma! ;-)
Barcelona Oha789
2008-08-06 02:56
Juande Ramos som var före detta Sevilla trännare som nu är Tottenhams tränre.

Han har varit trännre för Barclona B år 1996-97.

Han år gick inget vidare då det blev
38 matcher
7 vinst
13 oavgjort
18 förluster

Det kallar jag en katastrof säsong men kolla vart han är nu, Den killen har värkligen klätrat :D
2008-08-06 02:54
Canaletes. Jag känner inte Pep. Läs längre så förstår du kanske varför jag skrev så.
Canaletes
2008-08-06 02:50
Heywood Jablome

Hur känner du Pep? :S
Barcelona Messi(AH)
2008-08-06 02:45
Jag förstår mig inte på lednngen? Varför vill de röv a bort Samu? Helt skumt.
Ska lägga mig nu. Så NATTI alla cules!
2008-08-06 02:40
Valdés står sålänge han är skadefri.

Ordem e Progresso. Jag känner Pep personligen. Och när vi diskuterade sa han att Hunteelar inte var nåon utav hans favoritspelare.
Barcelona Gaucho_10
2008-08-06 01:42
Varken Valdes eller Pinto är världsmålvakter i klass med Buffon osv. MEN det betyder inte att de är dåliga på ngt sätt
Barcelona Barca_PXM
2008-08-06 01:31
jag kan tänka mig en sak om valdes, i europa man e petig på att träna grunder ordentligt vilket spelar många marginaler. det bör vara så och det ska vara ett stort plus.

i sydamerika man tränar säkert bra grundträning och de ska använda annorlunda målvakt filosofi, under senaste match pinto var säker och kan utan tvekan stå i stora matcher men jag kan tänka mig att valdes gör bättre insats.
Barcelona Suñol
2008-08-06 01:18
Ja antagligen för att Valdes är en bättre målvakt. Pinto är väl ok men knappast bra nog som första alternativ.
Barcelona Dizzy
2008-08-06 00:57
Kanske en dum fråga men vem tror ni Pep väljer som första målvakt Valdes eller Pinto?

Ok många här inne säger Valdes men varför? Roligt att veta bara:)
2008-08-06 00:48
Heywood Jablome

Okej, känner inte Pep personligen så vet inte vilka spelare som är hans favoriter eller icke.

Ja just det! Barcelona har ngt emot honom bara för att han är holländare... Eller kanske inte.
Barcelona Oha789
2008-08-06 00:10
Så dumt av Ledningen som vill ha bort Etoo :(
Barcelona Gaucho_10
2008-08-06 00:07
By the way, tror inte att Huntelaar kommer att gå nånstans iår, om jag kommer ihåg rätt så sa han att han vill spela i Ajax nu när Van Basten har tagit över, det är tydligen hans hjälte
Barcelona Barca_PXM
2008-08-06 00:06
vi vet inte vad som finns i ledningens tankar eller i peps huvud samt hos etoo, de vill ha nåt som de strävar efter så låt oss se vad som händer. det blir en intressant augusti.
2008-08-06 00:02
Ordem e Progresso. Nja, inte så konstigt. Huntelaar är väl inte någon av Peps favoriter. Och holländare är inte populära i Barcelona nu i den andr hälften av 2000-talet.

Bona nit!

2008-08-05 23:59
Heywood Jablome

Det jag menade var att ungefär varenda anfallare i hela världen, utom Huntelaar, har länkats ihop med Barcelona. Det som jag tycker är konstigt. Tycker du inte?

Han verkar ju inte vara på väg ngnstans just som det ser ut nu iallafall.
Barcelona Suñol
2008-08-05 23:56
Och varför tjafsa om hur dålig A.Svensson är på grund av ett uttalande som han gjorde på skämt?
Barcelona Suñol
2008-08-05 23:55
Frågan är ju om Eto'o stannar för att han älskar klubben eller för att sitta/spela av kontraktet. Det känns som han stannar för attsedan gå som free transfer om två år.

Angående krönikan förut så måste man kunna påpeka något felaktigt utan behöva säga vad som bra och rätt i övrigt.
2008-08-05 23:47
Varför vi inte har hört något om Hunteelar? För att Guardiola inte vill ha 4 centrala anfallare i truppen. När Eto'o säljs kommer han ersättas tills dess kommer ingen anfallare att köpas in.
Barcelona Gaucho_10
2008-08-05 23:45
Ja, kan någon förklara för mig varför INGEN klubb har visat nå som helst intresse för Huntelaar, det är nästan löjligt

Pep, vill du ha en stor, stark , giftig anfallare, där har du honom!
Barcelona Dizzy
2008-08-05 23:45
Här är lite nytt om Silva
2008-08-05 23:42
Frågan är varför K-J Huntelaar är totalt iskall nuförtiden? Hör ingenting om honom. Det är en spelare jag vill se i Barcelona!
Barcelona Barca_PXM
2008-08-05 23:39
det e bara ha is i magen, etoo går ingenstans för han vet vad han gär. det finns fortfarande intressenter som vill ta emot etoo i famnen, men snacka om att vara redo betala det etoo kräver.

saker kan förändras när som helst, 100% txiki vet att det inte går släppa etoo utan ersättare. det känns att folk inte kan hålla ner sina nerver, jag vet vad det innebär om etoo försvinner men han gör inte det. men hoppas txiki kan sikta rätt med golfklubban, jag tror han gör det.;)
Barcelona Messi(AH)
2008-08-05 23:32
Anders Svensson är årets sämsta spelare. Att han spelar i landslaget är en skandal. Han gjorde ett mål mot Argentina i vm 2002, sen dess så har han haft många förväntningar på honom. Han duger inte i Allsvenskan enligt min åsikt.
Barcelona alves20
2008-08-05 23:31
grabbar verkar som att silva kommer att stanna i valencia synd men nu tror jag att de kommer att satsa på arshavin det kommer bli krig mellan tottenham och barca tror att barca får honom han vill ju tll oss forza barca
Barcelona Rambla
2008-08-05 23:30
Gaucho_10:

De värvningarna hade nästan du och jag också klarat av. :)

Berbatov vill till United, så honom kan vi nog också avskriva. Det finns ingen toppanfallare kvar att värva. David Villa kostar multum och jag tvivlar på att Pep och Txiki ens vill ha honom. Det är den enda ersättaren till Samu som jag hade varit nöjd med.
Annons: