/spanien/barcelona/forum/2078.aspx/spanien/barcelona/forum/2078.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Gabriel
2015-08-17 22:56
Rambla Självklart är jag med dig, men jag tror knappast att spelarna är så dumma. Dessutom tänker man inte så långt att man har spelregler och grejer i hjärnan i det adrenalin tillståndet som uppstår når man precis gjort mål ock jagar en remuntada. Då är det bara att hämta bollen fort som fan o springa till mitt cirkeln som gäller. Det sänder signaler till alla att vi inte gett upp, även signaler till Bilbao som får mer darriga ben än vad de hade fått av ett slow-walkande tillbaka.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Bàckis - adoradors de Rivaldo
2015-08-17 22:55
Förresten tragiskt att se alla kommentarer om Pedro. Sälja honom nu? Med vår trupp bör vi betrakta honom som en gud, hur skulle vår bänk se ut utan honom? Sen verkar många glömt allt han gjort för klubben, senast förra veckan i Tbilisi.
Barcelona Ali G
Suarez är nog den klumpigaste spelaren i vårt lag. Påminner om Fabregas och hans passningar har satt stopp för många anfall. Ut med Suarez in med sandro
Barcelona DM1982
[QUOTE=Rambla~]Vidrigt och vidrigt? Det beror på hur man ser på det. Iraizoz är annars en sympatisk målvakt kan jag tycka. Åtminstone utanför planen, haha. Han psykar ju barcaspelarna, han vet vad han gör. Han fick dessutom betalt för det, Pedro varnad. Kalkylerande som sagt. [/QUOTE] Vidrigt kanske är överdrivet men väldigt fult. Hade Bravo gjort så hade det varit förstasida på Aftonbladet.
Barcelona Rambla~
2015-08-17 22:53
Gabriel

I det avseendet har du så klart rätt. Det visar att laget är taggade och inte tar någon skit. Där håller jag med dig. Tänkte inte så långt. Jag syftade rent speltekniskt och spelets regler. Det går inte fortare att komma igång med spelet igen vilket ändå måste vara huvudsyftet med att vilja ha bollen så snabbt som möjligt från Iraizoz och transportera den till mittcirkeln. Är du med?
Barcelona Barc6
2015-08-17 22:53
Kan Bilbao göra 3 mål på sin hemmaplan mot Barca, kan VI göra 4 på vår hemmaplan på en halvlek mot Bilbao! Vamos!!!!!
Barcelona VizzlA-"Tots Units Fem Força"
2015-08-17 22:52
Med lite tur och trötthet från bilbao är allt möjligt..Risken är dock att de kontrar in en boll..Men nu är det bara att gå för det. Gillar inställningen från laget! Och skulle det inte bära hela vägen är det inte hela världen..Kanske den minst viktiga turnering vi ställer upp i..sen är det löjligt att det är ett dubbel möte + Att barca vann både ligan och cupen.
Barcelona 11-9-10
2015-08-17 22:51
Lugna er det kommer, det är alltid det första målet som är jobbigast. Nu har Messi vittring Suarez får hålla sig inne i boxen
Barcelona Gabriel
Rambla Amigo, vad menar du? Vadå vad hjälper det? Vi spelar på hemmaplan och jagar 3 mål till. Vad hjälper det? Det visar indikation till hela arenan och publiken att nu jävlar. Föredrar du att spelarna bara går tillbaka till mitt cirkeln i snigel fart som om det var ett 5-0 mål vi gjorde i en vanlig liga match? Förlåt men konstig logik, har du spelat fotboll? Allt handlar om inställning, en inställning som sätter sig även mentalt. Sånt kan vara skillnaden på lyckad upphämtning och misslyckad. Du bör nog tänka om min vän.
Barcelona Rambla~
@Flavía:

Vidrigt och vidrigt? Det beror på hur man ser på det. Iraizoz är annars en sympatisk målvakt kan jag tycka. Åtminstone utanför planen, haha. Han psykar ju barcaspelarna, han vet vad han gör. Han fick dessutom betalt för det, Pedro varnad. Kalkylerande som sagt.
Barcelona Giggity
2015-08-17 22:50
Såg nån mer att Suarez gick fram till domaren efter slutsignalen och tittade på hans klocka?
Barcelona Mido
Vi har fått den viktiga målet,nu är Bilbao skakade ,ösa på bara,,,,yes se can
Barcelona Suarez9
Har uttryckt de innan och alla hoppade på mig. Sälj jäveln för 30 mille fort. Han är usel. Nu ser ni det, Pedro var bra ett-två år. Efter har han varit kass! Visst han löper som en idiot men hans löpningar är fel! Han dribblar bara på väg hemåt. Idiot. Spelar hellre med munir och har som ursäkt han är ung än den sopan.
Barcelona Mido
2015-08-17 22:49
Jävla domare..
Barcelona Smogen
2015-08-17 22:49
asså....hur kan det inte bli gult på Iraizoz och hur kan det bara bli 1 minuts tilläg? Helt ofattbart.
Barcelona Rambla~
2015-08-17 22:48
@DM1982:

Är du säker på att han någonsin haft känslan? :)
Flavía
2015-08-17 22:48
Till alla er som missade Gorkas otroligt vidriga beteende, hittar ni i länktipset :)
Stoichkov90
2015-08-17 22:47
@enkos:

Det blir värre för varje år!
Barcelona BARCA-més que un club
Basker äckligare än vad man trodde!!
Barcelona Blaugrana83
hur kan inte bilbaos målvakt få kort. är inte det samma som när man får kort för maskning?
Barcelona Rambla~
Märklig regeltolkning på den här domaren. :P

Annars har jag aldrig förstått det där med att rusa in i mål och hämta ut bollen. Vad hjälper det tror de? Spelar ingen roll hur snabbt Barca springer upp med bollen till mittcirkeln. Det är ju Athletic som ska göra avsparken. De kan lunka i snigeltakt till mittcirkel och bollen om de så önskar. Vad hjälpte det då att rycka och slita i bollen inne i målet?
Stoichkov90
Publiken måste vädra sitt missnöje på allvar. Låt inte domarna komma undan så lätt!
Barcelona Gabriel
2015-08-17 22:46
Iraizoz*
Barcelona L.A.M Nr 10
Det där är spelförstörande på högsta nivå och man ska inte kunna då gult kort för att ta tillbaka bollen. Att lyfta på Iraizoz ska vara tillåtet, inte sparka eller sånt men man ska få försöka få tag i bollen. Domaren ska ha känsla för sådana här saker, han MÅSTE ge minst gult till målvakten för att visa att det inte tillåts. Nu kommer Athletic maska som fan vid varje givet tillfälle och domaren måste då vidta åtgärder.
Barcelona enkos
@Stoichkov90:

I år? De gör ju det år efter år hela tiden .. idioter hittade straff på Alves sist trots att bollen var 10 meter bort.. nu hände brottning på Rakitic och ingen straff trots att bollen är där
Barcelona DM1982
Athletic maskar bort 30 sekunder på tilläggstide, inga problem domaren.
Barcelona Bàckis - adoradors de Rivaldo
(Carles Puyol 5) Stick bara.
Barcelona Blaugrana91
Äckel målvakt som maskar och bara 1 minut extra varav svinet höll bollen i princip hela tiden, hoppas dem bombar sönder honom i andra...
Barcelona Gabriel
2015-08-17 22:45
Hur fan blir det 1 minut tilläggstid efter allt Bilbaos maskande vid varje inkast och utspark för att inte tala om Iraoz som höll bollen i minst en halv minut.
Barcelona BARCA-més que un club
2015-08-17 22:45
Hade respekt till Bilbao fram till äckel fitt"an höll i bollen o smaska tid
Annons: