/spanien/barcelona/forum/20779.aspx/spanien/barcelona/forum/20779.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid Shi
2008-07-22 03:19
Smacked

Du är nog lite vilsen du, har jag ens nämnt eller skyddat Calderon? Calderon spelar inte ängel eller gör uttalanden som någon moralkärring som skall rädda fotbollen.

Calderon är kungen av skitsnack men han vet vem han är och han försöker inte gömma det till skillnad från andra.
Barcelona Smacked
2008-07-22 03:08
Shi
Och det är itne Calderon?
Barcelona FCB for life
2008-07-22 03:07
Är det bara jag som tycker att arshavin är bättre än silva här inne ?
Barcelona BlueRed.
2008-07-22 02:15
Ämne: Ämne: Jag men....
Elmander som ersättare för Eto'o!? Eto'o är bättre än Elmander sittande med ögonbindel, Elmander skulle aldrig kunna ersätta honom och spela lika bra som Eto'o har gjort.
Barcelona Salcini
2008-07-22 02:07
Ämne: Jag menade mest att ....
Nja, jag skulle kunna se Elmander som ersättare för eto'o i mitten, en 9:a. Men det verkar som att Barca inte är ute efter ersättare i dagens läge, så på så sätt har du väl rätt.
Barcelona Messi-Lona
2008-07-22 00:50
Ronaldinho fick nr 80..

Messi ska spela OS
Barcelona Unicef
2008-07-22 00:38
han verkar ju galen som vanligt på träningen=)full gas!
Barcelona Rambla
2008-07-22 00:37
Gooool Txiki. Inte ens stornäsan kunde missa att göra mål på det smörpasset från Laudrup. :D
Barcelona Rambla
2008-07-22 00:21
Kolla Viasat Sport 2 nu. Gammal match i CL mellan Barça och Monaco. Både Txiki och Pep i startelvan, med Koeman och Stoichkov. Tränare Cruyff, och tränare för Monaco Wenger. :D
Barcelona BlueRed.
2008-07-22 00:04
Ja han ler ju i alla fall (LÄNK, sista bilden). Hoppas det beror på att han verkligen är glad över att få träna med Barca, och inte över vart han har vänster handen. Om det är båda alternativen tsm så går det lika bra som första för sig själv :).
Barcelona Dizzy
2008-07-21 23:57
B.G

Jag får verkligen hoppas på att du har rätt:D
Barcelona B.G
2008-07-21 23:51
Jag tror allvarligt talat att Henry gör 40 mål iår, kan man oddsa på det någonstans?
Barcelona Heywood Jablome
2008-07-21 23:25
Arsenal tar våra unga talanger, medan vi tar deras utvecklade spelare. På något sätt får vi väl säga att det jämnar ut sig.

Att Guardiola vill ha en tung striker är ingen hemlighet, men nu verkar Adebayors prislapp skrämma iväg Barcelona och det sägs att vi nu fokuserar på Berbatov istället. Det sägs att United har lagt ett 20 miljoner euro-bud och att Tottenham hellre säljer honom till en utomstående rival, än en inhemsk.

Bring in Berbatov!

FCB10// Det var ett skämt. Eftersom alla trodde att Eto'o var på väg dit. :-)
Barcelona FCB10
2008-07-21 23:23
Heywood Jablome

hahaha, jag kan spanska så försök inte luras ;P
Barcelona Heywood Jablome
2008-07-21 22:54
Ciao-V // Haha. Visa respekt för klubbarna var det, ja. Men du vet väl att han hade bett Merida åka hela vägen tillbaka till Barcelona om han visste att Meridas agent Diaz hade gömt honom då Barcelona försökte kontakta honom. ;-)

Det här systemet är för jävligt, men jag kan inte klandra någon spelare. Få ett proffskontrakt som 16åring är väldigt coolt.

FCB10.// Nej, har du inte hört. Puyol, Iniesta och Xavi har blivit sålda. De kommer tjäna ungefär lika mycket som Eto'o ;-)
Barcelona FCB-messi
2008-07-21 22:54
Är väldigt glad att inte crosas säljs. tror mycket på honom, någon som vet när kontrakttet skulle skrivas på.
Barcelona FCB10
2008-07-21 22:45
Kolla! Puyol, Iniesta och Cesc var i Uzbekistan idag! :D

Xavi skulle egentligen åka men hans mamma är sjuk, så Cesc tog hans plats istället. hoppas allt löser sig för Xavi ;)
Barcelona Ciao-V
2008-07-21 21:47
Hycklare var ordet, som beskriver honom i ordets rätta bemärkelse.
Visserligen ser han inte sig sjäv som sådan.

"If you don't show respect to other clubs I think that football is moving in the wrong way," he told the latest edition of the official Arsenal magazine.

"You cannot come out like Calderon has done at Real Madrid with Manchester United and tell them you cannot stop a player from leaving.

"You can destabilise any player in the world - that is irresponsible.

"These are big clubs that should be setting an example to others," he added.

"I believe that football now is at the stage where it has become a world sport and the big clubs should have values and vision and set an example.

"If we do not do that in football, then we do not understand the responsibilities that we have."

Kom och för en moralisk diskussion när du slutar att distabilisera ungdomsakademierna runt om i världen. Och framför allt de "stora klubbarnas" ungdomsakademier.
Real Madrid Shi
2008-07-21 21:42
Ferguson och Wenger är ju mästare på att göra narr av sig själva.

Den ena plockar talanger och utnyttjar länders kontraktsregler och den andre uttalar förljande: "Vi har stora förhoppningar och jag litar på att Berbatov är med oss när säsongen startar. Samtidigt spyr han galla över Real Madrid för att vår president gör uttalanden ang. Ronaldo.

Dom tror tydligen att alla skall följa spelets regler förutom dem.
Barcelona Smogen
2008-07-21 21:18
Kolla artikeln!

Wenger uttalar sig om hur "storklubbarna" värvar spelare!

Bla. säger han: "If you don't show respect to other clubs I think that football is moving in the wrong way,"

hahaha....Tror jag ska ta en bild på Wenger och klistra in i min ordbok bredvid ordet "hycklare"...

...fast det är klart, ska jag ha med honom där får väl hälften av alla klubbars tränare och presidenter hamna där också... :)
Barcelona Hadad
2008-07-21 21:15
ska Ronaldinho ha nr 80 i Milan ?
skojar dom eller ?

länktips!
Barcelona petersays
2008-07-21 20:47
Jag menade mest att man nu när man börjar titta på vilka spelare som blir värvade och hur diskussionerna går här och i media borde inse att blotta tanken på Elmander i Barca var totalt befängd från start.
Barcelona Salcini
2008-07-21 20:25
Ämne: Vad har förresten hä....
Han har ju gått till Bolton så då känns det inte vidare aktuellt att diskutera honom längre.
Barcelona Rambla
2008-07-21 20:15
Crosas har också fått ett förbättrat kontrakt men man fölängde det inte utan precis som tidigare så går hans kontrakt ut 2011. Skönt att han inte säljs utan istället lånas ut. Inom någon säsong eller två kan han vara mogen att ordentligt utmana om en mittfältsplats.
Barcelona petersays
2008-07-21 20:12
Sport hädvar att Crosas inte säljs utan lånas ut igen, antagligen till något lag i Primera. Hoppas det stämmer. Vore idiotiskt att sälja honom nu, han kan vara riktigt bra om 1-2 säsonger.
Barcelona Rambla
2008-07-21 20:05
Ämne: Endrit Jezerci

Ja....
Sen är han också en skitstövel.
Barcelona Barcelona #7
2008-07-21 20:03
Endrit Jezerci

Jag vet att han är bland dom bästa anfallarna i världen men jag tycker att hans ålder är ett problem och det är därför som jag anser att han inte borde värvas.
Barcelona Rambla
2008-07-21 19:58
Det var ett jäkla lipande dagligen av den där arsenal-skribenten om att Barcelona destabiliserar spelare. Gör han annat än skriver skit om andra klubbar? Hur vore det om han såg till sin egen klubb och att destabilisera spelare som Arsenal gör med unga spelare som ännu inte fyllt 16 år. För att inte tala om hur man gömmer spelare på hemlig ort som i fallet Merida. Hycklare.
Barcelona petersays
2008-07-21 19:55
Vad har förresten hänt med alla er som ville ha Elmander till Barca? ;)
Barcelona Endrit Jezerci
2008-07-21 19:51
Barcelona #7:

Varför skulle det vara en bra nyhet? Han är en av världens bästa anfallare och du vill att han ska inte komma till oss?
Annons: