/spanien/barcelona/forum/20778.aspx/spanien/barcelona/forum/20778.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Fc Barcelona / Ronaldinho
2008-07-19 23:29
Ämne: Ämne: Det fan....Nej, Jag var ine där men såg ingeting angående vår match. Fattar inte varför de inte sänder Barcas match eller ens visar när matchens börjar, vikket datum matchen spelas osv. hittar inte heller på www.kooora.com
Länktips: www.kooora.com
Barcelona Messidinho 10
2008-07-19 23:29
Ämne: Nån som har lagt mär....
Kanske för att Benzema inte imponerade under EM samtididgt som hans Frankrike åkte ut redan i gruppen. Andra spelare gjorde betydligt bättre ifrån sig och därför har man snackat om "dem" och inte om Benzema. Han har ändå visat att han kan bli en stor spelare. Han är fortfarande ung och han har mycket att se fram emot.
Barcelona Heywood Jablome
2008-07-19 23:23
Hoshiar: Du kan inte ha sett många matcher med Arsenal. Hleb har ungefär lika bra skott som Iniesta. Om inte sämre. Hleb kan inte skjuta.
Barcelona Palle Kuling....
2008-07-19 23:16
Hoshiar

Jag tycker också att det ska vara Messi Henry och Hleb som anfallare och Iniesta och Xavi bakom! Om det ser ut så där fram, så borde det inte vara möljigt att förlora:P Speciellt inte nu när Guardiola har köpt en massa backar.
Barcelona Hoshiar
2008-07-19 23:08
Hej grabbar och tjejer,har varit borta ett tag. Läste för någon dag sen att Hleb var klar. Jag brukar se Arsenal matcher och den killen är helt underbar att se. Det är den enda spelaren jag skulle vilja se i Barcelona från Arsenal förra säsongen. Han påminner mycket om Iniesta i sitt spelstil. Killen är dubbelfotad snabb , teknisk , har bra skott ja nästan allt. Killen kan spela på många positioner . Om Messi skulle vara borta så skulle jag gärna se han ta Messis roll.

Jag förstår ej bara hur ni inte kan vara skitnöjda med denna värvningen. Kolla bara in länktippsett.

Tänk er:

---------------Henry
--------Hleb-------------Messi

Två farliga yttrar som kan skära inått.

Kommentera gärna
Barcelona Heywood Jablome
2008-07-19 23:00
AS Roma har får inte in lika stora intäkter som vi. Men jag förstår din tanke, vi hade kunnat spara in pengar genom att införa ett lönetak.

Den här perioden under Silly Season är tråkigast. Just nu sitter jag och väntar på en bomb. Någon storklubb någonstans i Europa som lägger ut en förmögenhet på en spelare.
Barcelona A.Gaudi
2008-07-19 22:12
Tackar..

läste för övrigt precis att oleguer tjänar 2 miljoner euro per säsong i barca!?

det är ju helt sjukt, man märker hur rika och slösaktiga klubben har råd att vara. AS.ROMA har ett lönetak på 2 miljoner euro. helt galet att en så dålig spelare kan tjäna så grovt i en storklubb som barca.
Barcelona Lujàn
2008-07-19 22:10
Barcelona går in i tredje omgången i Champions League kvalet. Vilket lag som väntar får vi reda på den 1 augusti. Första matchen spelas den 12 eller 13 augusti och den andra den 26 eller 27 augusti.
Barcelona Gonzalez_Barca
2008-07-19 21:16
A.Gaudi
First qualifying round 15 - 23 July 2008
Second qualifying round 29 Jul - 06 Aug 2008
Third qualifying round 12 - 27 August 2008
Group stage 16 Sep - 10 Dec 2008
First knockout round 24 Feb - 11 Mar 2009
Quarter-finals 07 - 15 April 2009
Semi-finals 28 Apr - 06 May 2009
Final 27 May 2009
Barcelona A.Gaudi
2008-07-19 21:13
Jag kan knappt vänta på säsongen.. Sist jag var så här pepp inför en barca säsong måste vart sommaren då etoo, deco, larsson och co anlände.

herregud jag riktigt ryser när jag tänker på det.

när är CL-kvalet?

EDIT: Patrick kluivert: NEJ! han kommer aldrig spela i barca igen ^^... det finns ingen chans i världen att han kommer tillbaka. nästa gång han bär en barca tröja blir väl under någon jubileumsmatch om 20 år :)
Barcelona Endrit Jezerci
2008-07-19 21:13
Patrick Kluivert:

Nej, det tror jag inte.
Barcelona Patrick Kluivert
2008-07-19 21:12
Tror ni att Ronaldinho någonsin kommer att spela för oss igen ?
Barcelona Gonzalez_Barca
2008-07-19 20:51
Haha kan inte fatta att folk sitter o diskuterar om ett NUMMER. Det gör inte en spelare bättre eller sämre. Men iallafall för att hålla kvällens topic, så borde Messi få numret då han hade den när han var ung.
Barcelona Messi 10
2008-07-19 20:21
Jag vet att Messi är oerhört tacksam för allt Ronnie gjort för honom men jag hoppas han väljer att byta nummer just därför för att hylla honom.Jag kan inte tänka mig att någon annan en Messi skall ärva hans tröja. Spelare som Ronnie växer inte på träd men det gör inte Messi spelare heller. En sak som inte tyder på detta är att han inte haft den tröjan i landslaget heller. Det skulle glädja mig om han fick den tröjan jag skulle beställa en på studs.
Taio
2008-07-19 20:05
Visst var Ronnie vår viktigaste spelare i en lång period och att jag älskar killen skarpt men det betyder inte att vi ska skita att ge nummer tio till ett nyförvärv som verkligen förtjänar den bara för att Ronnie varit grym hoss oss...
Barcelona Mot Nya Tider
2008-07-19 20:01
Jag håller med och tror på att klubben väljer att lägga undan tröjnummer 10 denna säsong för att på så sätt hylla Ronaldinho för hans insatser. Fin gèst hade det varit, och välförtjänt. ;D
Barcelona Henry#14
2008-07-19 19:58
På sätt och vis ja, för det han har gjort för oss! Men 1 säsong borde vi inte ha nån tia i laget!
Barcelona Lujàn
2008-07-19 19:55
Ämne: Det fanns en hemsida....
Är det tvmatchen.se du menar?
Barcelona westinhoblaugrana
2008-07-19 19:51
Jag håller med, Ronaldinho var en perfekt nummer 10. Det finns ingen i barca för tillfället som är en "tia" så egentligen borde ingen få det numret.
Jag tänkte bara om Pep nu väljer att använda nummer 10 till någon spelare. Men som sagt, ingen i världen kommer någonsin bli en lika bra "tia" som ronnie.
Taio
2008-07-19 19:50
Henry#14:

Så du tycker vi ska helt och håller skrota nummer tio bara för att Ronnie lämnade oss?
Barcelona Henry#14
2008-07-19 19:46
Jag tycker faktiskt inte att någon spelare i nuläget borde ha nummer 10 i Barca. Ronaldinho har gjort så otroligt mkt för oss och hans finns i alla cules hjärtan. Så för mig ingen nummer 10 i Barcelona i nu 1 eller 2 säsonger!
Taio
2008-07-19 19:41
Varken Hleb eller Bojan ska få nummer tio, tycker en riktig "tia" ska få ta på sig nummer tio. Messi hade varit perfekt men tror inte att han byter sitt nummer nu.
2008-07-19 19:37
Zenit har sänkt sitt pris, menade jag. Och ja, jag tycker också att Iniesta är bättre än Hleb, men Iniesta har nummer 8 och jag tycker det passar honom utmärkt. Jag hade svårt att hitta ett tredje aternativ till nummer 10, då tänkte jag att Hleb kanske får den, för i nuläget tycker jag Hleb eller Bojan ligger bäst till att få den.
Taio
2008-07-19 19:36
KeitaTObarcelona:

Detta är ingen forum för din livshistoria, skaffa dig en blogg i detta fallet :)
2008-07-19 19:34
Jag tog med Arshavin eftersom Zenit nu sägs ha sänkt sitt bud till 20 miljoner, och jag vet inte om barca hade tänkt försöka köpa honom för det priset. Därför gjorde jag en (?) efter hans namn.

Bojan för ung? Jo, förvisso. Dock tror jag att alla som håller på barcelona stöttar bojan till 100%, och har därför inte så höga krav på bojan om han skulle få nr.10, för om 2-3 år kommer han nog inte vara för ung för det numret.
Barcelona barca4ever_11
2008-07-19 19:16
westinhoblaugrana

Jag tycker att Bojan är lite för ung för att kunna få bära nr 10 i ett lag för Barcelona och jag tycker inte att Hleb ska få den eftersom vi redan har flera spelare som skulle klara av den rollen bättre än Hleb tycker jag.

Vet inte vart du har fått Arshavin ifrån men den övergången varkar inte så trogligt i dagslääget.
Barcelona KeitaTObarcelona
2008-07-19 19:06
Hahahaha...

Såg spelschemat idag !

Barca - Madrid 14 Dec.

Snacka om att jag längtar till November / December.

8 November: Fyller 18.
20-24 November: 4 dagars resa till London.
13 - 16 December: El Classico resan !
20 - 30 December: Dubai resa !
31 December: Nyår

Ser väl bra ut. ;)
Btw. När öppnar bokningen till Barca -Madrid på hemsidan och ja..ja är medlem.

Mvh
Barcelona Fc Barcelona / Ronaldinho
2008-07-19 18:47
Det fanns en hemsida där man kunde se vilka kanaler skulle sända matchen nån som har den och kan skicka länken?

Orkar verkligen inte se försäsongs matcher via stream.
Barcelona Oha789
2008-07-19 18:40
Iniesta ska få nummer 10:e
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2008-07-19 18:27
westinhoblaugrana

Arshavin är inte en barcelona spelare så varför har du med han där?

Arshavin vill till Barca den saken är glasklar, men ledningen har siktat in sej på någon annan då Zenit vill ha för mycket.
Annons: