/spanien/barcelona/forum/20770.aspx/spanien/barcelona/forum/20770.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Delarocha RIP Puerta
2008-09-18 00:12
Tycker United ser ut att ha ungefär samma problem som Barcelona har haft förra och till viss del denna säsongen. Överlägset bollinnehav, mycket skott men få vassa lägen. United hade ett stolpskott, utöver det tycker inte jag de hade så otroligt mycket farligheter. Synd att inte Francos klack gick in. Hade varit riktigt läckert.

Fc-Barcelona, att du tycker att Bojan är bättre än Benzema är faktiskt ganska konstigt för det är han definitivt inte. Och det ska han väl inte vara för tillfället? Benzema är väl drygt 20? Bojan är nyss fyllda 18.
Edit; Benzema är född 87.

Sen är väl Pedro något mer naturlig ytter än Bojan? Bojans styrka ligger inte i att utmana en-mot-en enligt mig så det kan väl vara anledningen.
Barcelona FC-Barcelona
2008-09-18 00:11
Puyol, el capitano!

Det är inte så att jag hade gråtit blod ifall vi hade fått Benzema, men asså ärligt talat vi har bojan som jag tycker är mycket bättre änn Benzema, sen ännu en anfallare vi har gått om dem, nästa säsong komer kanske Gai Asullini och Tiago.

Det är en grej som jag satt och tänkte på under matchen igår så fort jag såg Pedro vid linjen!!! PEDRO FÖRE BOJAN, asså ärligt talat ska pedro ta bojans plats bara sisådär.
Barcelona Puyol, el capitano!
2008-09-18 00:04
försökte du vara rolig nu eller? Jag har inte sett Benzema på någon headline efter EM. Benzema kan bli bra men folk har verkligen och då menar jag verkligen överskattat han.
Real Madrid Shi
2008-09-17 23:56
Puyol, el capitano!

Kan anledningen vara för att du endast sett honom i enstaka highlights där han inte dribblat av 5 spelare och klackat in bollen i mål?
Barcelona Puyol, el capitano!
2008-09-17 23:52
Jag vet inte ens vad ni ser hos Karim Benzema, tycker verkligen inte att de är något speciellt med den killen
Barcelona barcadinho
2008-09-17 23:19
Bennema?
jag är inte säker.

ska vi ha en till som gillar att spela centralt i straffområdet. Och dyrt.
Jag satsar hellre på en vänsterytter som kan också sätta fart på kanten.

Men ok, Henry i så fall till England för ett någorlunda bra pris och Karim till oss. Karim påminner väldigt mycket om Henry men han är mer än 10 år yngre och har hela framtiden framför sig.
(jag tycker att vi fantiserar här, men man vet aldrig).
Barcelona barcadinho
2008-09-17 22:55
Ja ha, United fick smaka på en mur av gula spanska u-båtar. Det är väldigt svårt att komma förbi, det vet vi också. Tänk om dessutom klacken skulle gå in. Snacka om en taktisk fotboll.
Men united spelade bra i alla fall. Det var roligt att titta på dem.
Edmilson var bra, tycker jag. Stabil och stark i mittfältet och han försökte hålla bollen så gott han kunde. Han gjorde två fina crossvbollar som överaskade mig.
Det ser ut efter en omgång att vi får fyra spanska klubbar vidare från gruppen.
Jag vet, det är 5 mathcer kvar,men det känns så.
Barcelona OkkaPokka1
2008-09-17 22:55
Barcafansince96// Vad spelar de för roll egentligen?
Barcelona Barcafansince96
2008-09-17 22:38
Orka att arsenal kvittarede i 88 minuten..
2008-09-17 22:38
Villarreal bänkade ju 4 av sina bästa spelare. Och 0-0 får do mva nöjda med. jävla stolpe:P
2008-09-17 22:24
Dinamo Kiev - Arsenal , 1-0 :D
Canaletes
2008-09-17 22:23
Gud är störst!

han va inte så imponerande förra säsongen tycker jag...
2008-09-17 22:13
Fan, Villarreal hade en klackskarvning i stolpen .)
Barcelona Gud är störst!
2008-09-17 22:01
Canaletes

Nene, vad säger du Mátías är inte medelmåttig förfan han är ung och riktigt talangfull. Har en lovande framtid av det jag har sett av honom förra säsongen.
Barcelona Ciao-V
2008-09-17 21:54
Juve-Zenit, tycker jag är den mest intressanta matchen. Jag tittar på den.
Barcelona Ciao-V
2008-09-17 21:49
tarrak:
Har jag missat något eller är det ett litet miss i rapporten? Var det inte Eto'o som blev neddragen, inte Henry? Tror att det är bara ett litet miss.?

"I den 59:e minuten lyfter Messi in bollen till Henry i straffområdet, som dras ner och straff döms. En överlycklig/lättad Eto’o kan halvminuten senare fira 2-0 men sina lagkamrater."

Inte hela världen men rätt ska var rätt.:).
Barcelona Hetfield
2008-09-17 21:49
Benzema får väl inte spela för oss i CL väl?
Barcelona Rambla
2008-09-17 21:48
Lyon ligger under med 0-2 hemma mot Fiorentina. Om Lyon åker redan i gruppspelet borde vi gå för Benzema redan i januari.
Barcelona tarrak
2008-09-17 21:43
Ämne: Hetfield o andra
....
Keita, Yaya och Abidal fastar.
Canaletes
2008-09-17 21:21
nej nej, jag skulle inte satsa på han m. fernandez... bara en typisk medelmåtig spelare
Barcelona Gud är störst!
2008-09-17 21:08
Barcelona borde nästa säsong satsa på att försöka värva Mátias Fernandez tror han kommer utvecklas ännu mer den här säsongen, vänsterkanten kan han ta hand om. Vad tycker ni`?
Barcelona Gud är störst!
2008-09-17 21:05
Hetfield o andra

Ja otroligt starkt att kunna spela trots fastan på den nivån, själv har jag också spelat och fastat samtidigt 2 matcher men det är så mkt skillnad emellan. Cred för Keita, Yaya är också muslim vet någon om han också fastar?
Barcelona J.Gamper
2008-09-17 21:01
synd att Villareal vilar både Senna och Cazorla... hittills ser det inte så bra ut för de.
Tror att United vinner med 2-0
Barcelona Gud är störst!
2008-09-17 21:00
Jag hejar stort på Villareal idag diggar speciellt Mátias Fernandez. Riktigt lovande spelare.
Barcelona Gud är störst!
2008-09-17 20:59
Fyfan mål tidigt 0-1 Lyon - Fiorentina, Gilardino har verkligen fått nytändning hos Viola. Han är en sån spelare som passar i lag där han får vara stjärnan.
Barcelona barcadinho
2008-09-17 20:33
Jag håller tummarna för Villarreal,
med Real Madrid aldrig,
oavsett om de möter ett spanskt lag eller ett engelskt lag. Jag kan inte.

Sorry marängerna - så är det i mitt hjärta.
Barcelona Barçelona
2008-09-17 20:31
Jag tycker att Dani Alves är det bästta som har hänt Barça på länge.Sen när det gäller real madrid,hoppas dom förlorar ikväll.Força BARÇA!
Celta Vigo CFC-God
2008-09-17 20:31
Spanish fotball will get trashed tonight!=)

Btw. Så håller jag tummarna för er i ligan. Eftersom det är nästintill vetenskapligt fastställt att när ni vinner ligan så gör vi det i England.=)
Canaletes
2008-09-17 19:57
Intressant match idag är också Lyon - Fiorentina..

förövrigt har RIvaldo nätat idag i asistiska CL :)
Barcelona Ciao-V
2008-09-17 19:14
Ämne: Manchester United fö....OkkaPokka1:
Jag ska titta på Man United - Villarreal. Jag hejar definitivt på Villarreal.
Vill faktiskt också att Real Madrid går längre än de senare åren. Dels för att det är ett La Liga lag(spaniskt) men dels också av taktisk skäl, jag vill att de också ska delta i flera tuneringar samtidigt.
Förra året la de hela fokusen på ligan när de åkte ut. Och vi vet hur det gick.
Annons: