/spanien/barcelona/forum/20769.aspx/spanien/barcelona/forum/20769.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barca_PXM
2008-07-17 23:55
FCB10

bra förslag men frågan e om han skulle acceptera spela för barca, kanske om barca har pengar + intresse i nästa sommar. han lämnar inte man u nu.
Barcelona FCB10
2008-07-17 23:50
Tycker ni inte att C.Ronaldo kan ersätta han? :S
han är ju diva o de, men han kan ersätta han tycker jag..
Barcelona Barca Barca
2008-07-17 23:48
Barca_PXM// Skulle jag få välja någon utav dom som är mest högaktuella just nu så föredrar jag Silva. Men ärligt talat, med en till vänsteranfallare/offesivmittfältare i laget, då börjar jag bli fundersam över hur vi ska egentligen ställa upp. För i dagsläge med Eto'o utanför truppen så ser bästa laget ut så här Yaya som pivote Keita som städgumma och Hleb som offensivmitt sen har vi i anfallet Messi, Henry och Iniesta. Xavi bänk? säg att Silva kommer och petar Iniesta, då har vi han på bänken med.
Barcelona Dizzy
2008-07-17 23:45
Tror faktiskt Silva inte kommer till Barca för nu när vi har redan köpt Hleb.
Barcelona Barca_PXM
2008-07-17 23:35
Barca Barca

ronaldinho var som en gud i den tiden, och om det finns någon som kan ersätta honom då e det bara silva.
Barcelona Andreas-3
2008-07-17 23:30
Kolla länktips! Arshavin med nya Barca tröjan.
Jag tycker vi borde köpa honom. Endast den villjan han visar för att spela för Barca räcker. Han e en grym spelare också.
Barcelona Barca Barca
2008-07-17 23:26
Lionel_// Helt riktigt=) trodde de va bara jag som hade koll på de.

Och ska jag vara riktigt ärlig nu, den ända som kan ersätta Ronaldinho när det gäller spelglädje så finns det bara Robinho i dagsläge som kan göra det. Fast det finns ju andra alternativ som man nämner, intressantas förutom Robinho ryktet är ändå Silva o Tevez, Arshavin vet ja inte om han verkligen håller...
Barcelona FCB10
2008-07-17 23:17
Kolla in videon på Ronaldinho, de bästa av 2006 + att det är bra kvalité på videon ;)
Celta Vigo DIEXEL
2008-07-17 22:58
Ämne: Hur mkt känar Barca ....
Barca lånar bara ut Eto'o till uzbekerna.
Barcelona En_Gång_Barca_Altid_Barca
2008-07-17 22:50
Hur mkt känar Barca på att sälja Etoo

Tacksam för svar!
Barcelona SaM__-
2008-07-17 22:37
Liverpoolist: Tack ska du ha. Ja du, angående Ronaldinhos ersättare så finns det väl inget direkt svar på det. Inte ens säkert att man ens ställer upp med samma spelsystem. Men jag skulle väl tippa på att laget nu kommer byggas kring Messi.

|RealMadrid C.F: Nu var ju du minst lika lustig va? Det jag menade var att i och med anställningen av Capello så anser i alla fall jag att Barcelona i dags läget förespråkar en mer attraktiv och anfallsglad fotboll än vad Real Madrid gör. Men det är min åsikt, sen om du tycker något annat får ju självklart stå för dig.
Deportivo Liverpoolist^
2008-07-17 22:27
Mycket bra krönika.

Nu när Ronaldinho för alltid är borta, vem ska bli era nya nummer 10?
Barcelona SaM__-
2008-07-17 22:17
Ämne: SaM__-

Och Barca....
haha ja tacka för det. Ja, Real Madrid strävar nog också efter det, det märkte man framförallt när man anställde Capello:)
Barcelona Mot Nya Tider
2008-07-17 22:16
Vilken jädrans fest det är på San Siro för Ronaldinho nu. Fyrverkerier, minst 35.000 människor på läktaren..Har aldrig sett nåt liknande, Haha. ;D
Barcelona FCB10
2008-07-17 22:08
Dinho, Alves, Messi

No problemo ;)
Barcelona Barca#1(R.I.P PUERTA)
2008-07-17 22:03
"Tonight, I shall return to Spain and there I will confirm my final decision.

"I have not yet made a decision on where I will play next season," he added. "On Saturday, I start training with my team. If I decide to change clubs, it will have to be in the interest of my career."

Eto'o has confirmed an agreement with the Kuruvchi vice-president, Tavakkal Isomilov, according to which he will inform him first on his decision.

Menar han allvar? etoo snackar ut om uzbekiska ryktet. Sant eller falskt?
Barcelona Lionel_
2008-07-17 21:41
Det roligaste med Robinho måste ändå vara att då han var typ 18 år uppgav att han alltid drömt om att få spela i Barca. Om jag inte är ute och cyklar var det under ett reportage i SVT om honom och Diego under Santostiden.
Barcelona Abbe_
2008-07-17 20:38
FCBarcelona - Spelet bakom fotbollen är det svenska namnet på dokumentären iallafall. Väldigt intressant, har sänts på SVT ett par gånger.
Barcelona Dinho, Alves, Messi
2008-07-17 20:30
Ämne: Dinho, Alves, Messi ....
Japp, tack ska du ha FCB10
Barcelona FCB10
2008-07-17 20:25
Dinho, Alves, Messi

Kan det vara den här ?_?
Real Madrid |RealMadrid C.F|
2008-07-17 20:23
tribente_magico

Robinho har tusen gånger sagt att han älskar staden klubben och allt med Madrid!
Och det va fotbollsfilosofin vi pratde om inte att det e olika spelare, det e fotbollsfilosofin som e samma och det va det jag skrev också inget annat!
För att folk påstod att lagen har helt olika fotbollsfilosofi!
Real Madrid Mr Baloo-Gonzalez.
2008-07-17 20:23
Dizzy
Det finns mer trovärdighet i Jerry springer än i självaste agenten.
Barcelona tribente_magico
2008-07-17 20:21
|RealMadrid C.F|// alltså va fan grundar du fina påståenden ifrån?, tex "Varför skulle Robinho "Blomma ut till nått utöver det vanliga" i barcelona? när han inte gjort det i Real Madrid?"

Det kan va otroligt mycke små detaljer som spelar in, som du inte har en aning om. Kanske skulle trivas bättre med spelarna runt omkring, med tränarn, med staden, och ska säga dig att real o barca fotbollsfilosofi är kanske lika men dom spelar inte precis likadan fotboll, för dom har inte SAMMA spelare!, finns otroligt många exempel på spelare som inte lyckas i klubbar man tycker dom ska lyckas i, sen byter dom och det blir succe, så snälla lägg ner dina påståenden som inte ens stämmer.
Barcelona FCB10
2008-07-17 20:19
Det som är ledsen med Ronaldinhos flytt är att vi aldrig fick se dem "4 fantásticos" :(

Barcelona Dizzy
2008-07-17 20:17
Här står det lite om Robinho. Robinhos agent har sagt att Barcelona har visat intresse. Men det är bara rykten så vi kan glömma han!
2008-07-17 20:14
Shi

Tala om för mig vad skillnaden e på vad båda lagen eftertraktar för typ av fotboll?
Etoo fick inte gå från madrid för att han var dålig och sedan sticka för att spela grymt i (mallorca)Barca. Man släppte honom pga att han inte fick plats i laget då när vi för tillfället hade 3-4st av världens bästa spelare offensivt, eller skulle man peta Ronaldo eller Raul till förmån av Etoo då??
"spelare blir bättre när dom gått över till Barca".
Du e rolig du!
Barcelona Dinho, Alves, Messi
2008-07-17 20:13
Har för mig att det gjorts en dokumentär om fcbarcelona. Är det någon som kan hjälpa mig med vad den och vart man kan få ta på den?
Barcelona A.Gaudi
2008-07-17 20:13
Men barca och Real spelar inte likadant. ganska stora skillnader i spelen även om båda vill ha det vackert.

Hur som. Berbatov i barca skulle vara otroligt bra, han är verkligen grymt jävla bra. Fast jag vet ändå inte riktigt, jag gillar tottenham och skulle också gärna se honom kvar där. Ska tottenham nå top4 i PL krävs berbatov.
2008-07-17 20:10
SaM__-

Och Barcas "fotbolls filosofi e nästintill samma som Real Madrids.

Så det skulle inte göra någon skillnad överhuvudtaget.
Båda lagen strävar efter elegans i sitt spel och spela vakert och se värd fotboll.
Real Madrid Shi
2008-07-17 20:09
|RealMadrid C.F|

Där avslöjade du min cover.

Robinho hade lyckats mycket bättre i Barcelona, först och främst på grund av deras fotbollsfilosofi och på grund av att alla som har några form av tidigare erfarenheter med Real Madrid och sedan drar till Barcelona blir jävligt bra spelare, se Eto'o och Luis Enrique.
Annons: