/spanien/barcelona/forum/20767.aspx/spanien/barcelona/forum/20767.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Smacked
2008-07-22 19:00
Läste nyss att Inter fixat till sig Coutinho,ett underbarn som inom en snar tid kommer att blomma fullt ut.Synd att inte Barca visade intresse,honom i elvan vore itne fel om något år. Video @länktips.
Barcelona Lujàn
2008-07-22 18:54
GaiAssulin^^LionelMessi

Thiago Neves spelar till vänster i mittfältet/anfallet.

Formationen kommer troligen vara 4-3-3 eller 4-3-1-2.
Barcelona A.Gaudi
2008-07-22 18:51
"Det som var dåligt förra säsongen var att Marquez gjorde flera tabbar."

Det där var bland de uslaste jag läst. jasså så det var det enda problemet?

hur var det med att vi spelade som skit i en majoritet av matcherna och hade oftast förtvivlat svårt att få chanser och göra mål?

Hur tror du laget ska förändras om man inte gör några förändringar... För många bakåtsträvare här på forumet tycker jag.
Barcelona Smogen
2008-07-22 18:49

Angående Silva mot Arshavin. Jag blir glad om någon av dom kommer, men ser helst att det blir Silva. Detta eftersom han är 22 år medan Arshavin är 27.
Man säger ofta att en anfallare är på toppen av sin karriär när han är 27 år. Dvs. Arshavin är där just nu. Han blir troligen inte bättre.
Silva är redan nu en riktigt bra spelare, t.ex. ordinarie i det Spanskalandslag som nyss vann EM. Han har ändå troligen 5 år till på sig att utvecklas.
Dessutom, köper man en spelare som Silva, kan man om några år förmodligen sälja honom, om man vill, och få tillbaka det mesta av de pengar man lade på honom, det kommer vi inte kunna göra med Arshavin, eller med Drogba eller Trezeguet heller för den delen.
Barcelona Smogen
2008-07-22 18:47
Nej, ronaldinho hoppas att han någon gång kan få möjlighet att komma tillbaka för att säga adjö! Alltså inte klart att han ska komma.

Barcelona R0NALDINH0
2008-07-22 18:00
Ämne: är det nån som vet h....
Jag ser helst barca med 4-3-3
Barcelona R0NALDINH0
2008-07-22 17:55
Ämne: Ämne: Skulle ....
Alves var dock inte med. Det som var dåligt förra säsongen var att Marquez gjorde flera tabbar. Det blev inte många skott utifrån som jag gärna vill se denna säsongen. Kan ni tänka er Alves & Messi på samma kant. Helt otroligt.
Barcelona GaiAssulin^^LionelMessi
2008-07-22 17:54
nu när gud lämnar barca så vill jag ha in Thiago Neves. Är det nån som vet vilken/vilka positioner han spelar?? snälla svara.

Sen så vill jag ha in en vänster anfallare/mittfälltare.

och ifall etoo lämnar så vill jag ha in en ersättare.

vänster mittfälltare vill jag ha in en teknisk och snabb som silva eller robinho. Jag hoppas på robinho för han är mer lik ronaldinho än silva och att robinho gör mer mål.

Ifall etoo lämnar så vill jag ha in drogba. Han kanske inte är den som spelar likt etoo för ifall man ska ha in en som är lik etoo så e det villa. Men nu vill pep ha in en centertank jag själv vet inte äns vad det betyder. Kan nån förklara för mig men jag tror att det är target player han vill ha in och då är drogba perfekt.

Drogba är 30 år och håller några år till men vém bryr sig om ålder när han fortfarande håller några år. När han slutar så har vi ändå bojan,Messi i topp och Gai så det är inget att oroa sig för när det gäller framt
Barcelona BlueRed.
2008-07-22 17:51
Ämne: Skulle helst vilja s....
Det var ju så dem lirade förra säsongen... Förutom att Xavi och Iniesta var lite mer centralt än det du har ritat upp.
Barcelona R0NALDINH0
2008-07-22 17:49
Ber om ursäkt för att jag råkade göra dubbel-post.
Barcelona Smacked
2008-07-22 17:37
san_miguel
Mm förstår det,ser det också på det sättet
Barcelona san_miguel
2008-07-22 17:08
Förstår inte riktigt storheten med Silva tycker han är för ojämn och väger för lätt.
Barcelona FCB10
2008-07-22 16:52
Dizzy

Den där målet Drogba gjorde var på första halvleken när Chelsea spelade hemma. Målet ni pratar om var när han gjorde 2-2 på Camp Nou i slutminuterna
Barcelona A.Gaudi
2008-07-22 16:43
jag vill hellre ha arshavin alla dagar i veckan. hellre något nytt och spännande. sen har arshavin en sjuk potential som vi alla såg i EM.

dessutom förde han Zenit till uefacupen. och har varit ryska ligans bästa spelare halva 2000-talet.
Barcelona Unicef
2008-07-22 16:37
Tänk på att Silva spelat o fungerat i La liga en längre tid, han är yngre än Arshavin, rykten säger att priset på ryssen sjunkit till 20m-E om vi då har dom alt så tycker jag Silva för 30m-E alla dagar i veckan...
Barcelona Dice
2008-07-22 16:37
Ämne: sorgligt! skulle var....
Fast David Silva som verkar vara närmast en övergång av de vänsteryttrar vi har koll på, tackar jag faktiskt inte nej till. Det kan vara så att ledningen inte "vågar" satsa de begärda pengarna på Arshavin, då man istället kan värva en Silva som har det spanska spelet i ryggmärgen. Han må ha spelat bländande fotboll i EM och delvis för Zenit. Men man vet aldrig, Silva känns mer som ett säkert kort.
Barcelona kev
2008-07-22 16:26
sorgligt! skulle vara gött med Arshavin i laget. killen e vass speciellt som *Dice* säger han e perfet på vänsterytterplatsen.
Barcelona Dice
2008-07-22 16:10
Ämne: några nyheter regard....
Jag uppfattar läget så som att Arshavin gärna vill till Barca, medans Barca ser sig om för andra alternativ. Ganska sorgligt, då jag tycker Arshavin hade vart perfekt på vänsterytterplatsen.
Barcelona kev
2008-07-22 16:01
några nyheter regarding Arshavin?
Barcelona Dizzy
2008-07-22 16:00
A.Gaudi

Ja jag tror det var i slutminuterna han gjorde målet. Du har helt rätt:)
Barcelona A.Gaudi
2008-07-22 15:53
minns det där målet. det gjorde mig någorlunda irriterad... var väl i slutminuterna också?
Barcelona Dice
2008-07-22 15:46
Ser hellre att Eto'o stannar alla dagar i veckan. Sen tycker jag Drogbas attityd inte passar in i vårt nya lagbygge. Behåll Eto'o :D
Barcelona Dizzy
2008-07-22 15:38
Kolla in målet Drogba gör mot oss. Kolla nertagningen finten skottet.

Men ser hellre att Etoo stannar.
Barcelona BlueRed.
2008-07-22 15:29
Ämne: Tvivlar starkt på at....Jo det blir det :), tror inte Pep eller någon av spelarna själva (Dvs om Drogba köps in) vill sitta på bänken för Pep har gjort klart att Henry kommer vara en nyckelspelare och att han letar efter en stor stark anfallare är ingen hemlighet, så tror inte Eto'o vill sitta på bänken.

Välkommen :)
Barcelona BlueRed.
2008-07-22 15:28
Ämne: Halv brasse. Hans pa....
Hans (Dos Santos) far är väll Zizinho har jag för mig.
Barcelona Dice
2008-07-22 15:26
Tvivlar starkt på att Eto'o blir kvar om Drogba köps in, skulle nästan blivit lite överfödigt, eller?
BTW, är ny här
Barcelona westinhoblaugrana
2008-07-22 15:24
Drogba kommer inte förrän man sålt Eto'o, vilket inte ligger speciellt nära. Om drogba kommer, vill jag verkligen se två centrala forwards, tycker synd om henry om han tvingas spela på kanten igen.
Barcelona Bojan.Messi.Etoo
2008-07-22 15:16
tänk er Henry Drogba Messi på anfallet det hade varit sjukt och plus att etoo stannar :D
Barcelona A.Gaudi
2008-07-22 14:37
fler och fler rykten om Droga till barca nu.

Det enda negativa är ju hans ålder. han fyllde 30 nyligen, men på den positiva sidan är han världens bäste anfallare just nu. och det måste ju ses som ett plus liksom...

tokgrym i chelsea gågna säsongen och dom hade nog aldrig nått cl-final utan honom. dock gjorde han ju bort sig väl där. själv tycker jag åtminstone att vi har saknat en spelare som honom tidigare säsonger.

Alltid när matcherna har låst sig har vi inte haft någon riktig plan B utan bara kört vidare med Plan A som uppenbarligen inte fungerat. Drogba bjuder på en plan B.
Barcelona barcadinho
2008-07-22 14:10
Ämne: ska Ronaldinho ha nr....
hadad/

Varför inte nr 80?
Ronaldo (Luis) har ju fått nr 99 i Milan.

Det är inte så dumt med lite fantasi (jag skojar väl...).

En liten sak bara:
Henrique kommer med all sannolikt att utlånas på en gång. Oleguer kommer att ersättas med en spelare från B-laget.
Annons: