/spanien/barcelona/forum/20747.aspx/spanien/barcelona/forum/20747.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Oha789
2008-07-28 19:10
Namn: abbbbabbas Barcelona » Svara inlägg
Sänt: 2008-07-28 16:10 - Ändrat 2008-07-28 16:14
Spärrad... "Startelvor" undanbedes, speciellt när man inte inkluderar Iniesta i elvan, skandal.

/red

När du spärrar någon så är det bra om du inte tilläger att du skulle vilja ha iniesta i din startelva då har du redan gjort samma mistag som han.

Sen så vill jag veta om Tv4 kommer visa Barca matchen mot Fiorentina?

Visca el barca!
Barcelona Gaucho_10
2008-07-28 18:49
Westinhoblaugrana

Kom igen dude, du behöver inte vara kaxig, hjälp honom istället...

Klicka på länktipset kompis ;)
Barcelona westinhoblaugrana
2008-07-28 18:44
ronnie10, har du hört talas om youtube?
Barcelona ronnie10
2008-07-28 18:41
Kan någon ladda upp eller ge länk till målen eller highlights från Barcelonas två träningsmatcher? Det vore otroligt schyst, för länkarna på startsidan funkar inte.
Barcelona A.Gaudi
2008-07-28 18:31
Hur är det med Viola matchen?

tv4 sände ju mot dundee så dom borde väl sända fiorentina matchen också eller?
jag menar den lär ju dra betydligt fler tittare.
2008-07-28 18:07
Jepp, antagligen var Hleb bara bänkad för att han han hade lite ont eller som heywood jablome säger, att han ska komma in i truppen sakta.

Han lär ju bli en viktig kugge denna säsongen med så många matcher och skador, så det är inget o oroa sig för. Tror faktiskt han får starta mot Viola.
Barcelona Heywood Jablome
2008-07-28 17:52
Clichy #22 // Jag tror inte det har något med hans fotbollsspel att göra utan kanske låta honom sakta men säkert komma in i truppen. Det var ju några som inte följa med till Skottland. Abidal, Puyol, Xavi, Iniesta etc. Jag tror nog att de spelarna som inte fick mycket speltid i Skottland kommer få mer speltid mot Fiorentina.
Barcelona A.Gaudi
2008-07-28 17:48
Etoo mot Trez. jag är själv kraftigt emot men det kan ligga någonting i det.

Juventus fans kräver stjärnor samtidigt som deras ledning vill värva billigare "medelmåttor"(typ stankovich). Guardiola verkar ju vara ohälsosamt besatt av trez dock. får hoppas han inser etoos storhet bara. Det enda som blir extra viktigt om vi inte köper in en stor anfallre är att keita måste gå in i straffområdet ofta och hota i luften.

för Ända sedan larssons dagar har vi varit kort sagt SÄMST i luften.
Spanien Clichy #22
2008-07-28 17:45
westinhoblaugrana//

Ok. Vet du om det berott på skador eller annat? Tycker Hleb skött övergången ganska dåligt, men kommer ändå inte ifrån att han är en fantastisk fotbollsspelare och på nåt sätt trist om han blir att sitta på bänken.
Barcelona Smacked
2008-07-28 17:34
In your dreams. Italiensk media i dess mest lysande form!
Barcelona Smacked
2008-07-28 17:30
Heywood Jablome:
Ja Kviborg är lite rolig:D
Barcelona Henry#14
2008-07-28 17:04
Barcelona # 7

Faktiskt så vill jag hellre att Real Madrid tar honom(Benzema) istället för att vi ska ta honom. Som sagt så tror jag också att Eto'o kommer vara grymt motiverad den här säsongen om han stannar.
2008-07-28 17:00
Annars har vi den här smått otroligt komiska nyheten för 2 år sedan. Nästa gång Kviborg börjar skriva att Sport eller elmundodeportivo är tidningar man inte kan lita på borde han kanske ta en titt på AS och Marca som han älskar att använda som källor.

Man ska inte kasta sten i glashus
Barcelona SaM__-
2008-07-28 16:50
Heywood Jablome: aha, okej det var ett förköp som gällde. Tänkte mer på om man behövde nå slags godkännande av Barca för att ens kunna sälja oavsett om Barca lägger ett bud eller inte.

Men då känns det inte alls så troligt att cesc skulle representera Marrängerna nångång. Själv tror jag inte ens att han själv vill det, är nog bara media som vill skapa nå slags "bomb" som vanligt :)
2008-07-28 16:49
Och så har Fabregas uttalat sig i media.

Tyvärr Caldéron! Du får försöka dig på Kaka' nu. :-)
2008-07-28 16:42
Sam__- // Korrekt, vi har förköp på Fabregas om någon spansk klubb vill köpa honom. Skulle Real Madrid erbjuda 400 miljoner och vi erbjuder samma summa då får inte Arsenal sälja honom till Real Madrid.
Barcelona L!VOZ
2008-07-28 16:30
haha gillar reds kommentering
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2008-07-28 16:28
abbbbabbas

Bänka iniesta?
Nån har spelat lite för mycket fotbolls spel.
Barcelona abbbbabbas
2008-07-28 16:10
Spärrad... "Startelvor" undanbedes, speciellt när man inte inkluderar Iniesta i elvan, skandal.

/red
Barcelona SaM__-
2008-07-28 16:06
Apprå på Fabregas som disskuterades lite längre ner om en eventuell övergång till Real Madrid. Har för mig att Barca har en klasusl på honom att man måste ha deras godkännande för att Fabregas ska kunna gå till något annat spanskt lag. Är dock inte säker, men nån kanske vet?
Barcelona Smacked
2008-07-28 15:41
Jävligt ice cold då:p
Barcelona Andreas
2008-07-28 15:34
Haha, en rolig tankte slog mig just när jag läste A.Gaudis inlägg; att Pep jävlas med Eto'o med vilje för att få honom grymt motiverad inför säsongen. Fast så kall är väl inte ens Guardiola, eller? =)
2008-07-28 15:25
Ja, Hleb har spelat lite. Av de som spelade var Hleb den som spelade minst dock. 21 minuter mot Hibernian, gjorde en helt okej insats där.
Spanien Clichy #22
2008-07-28 15:04
Heywood Jablome//

Väl skrivet. Skrämmande hur många här som är beredda att ta till sig vad som helst som skvallertidningarna skriver.

Har Hleb medverkat i nån träningsmatch ännu? Har inte hört nåt, men kan ha missat det.
Barcelona A.Gaudi
2008-07-28 14:57
Om Etoo stannar tror jag han kommer vara hungrigare än på länge. Han kommer vilja hävda sig rejält när guardiola har ignorerat honom. jag tror han kommer göra allt för att komma tillbaka och bli en "orörbar" igen.
2008-07-28 14:56
Nu har även Iniesta sagt att han vill att Eto'o ska stanna, eftersom han är en av de bästa på den positionen.

Jag hoppas verkligen Pep lyssnar på grabbarnas och fansens önskingar om att Eto'o ska stanna.
Barcelona Gaucho_10
2008-07-28 14:17
Som westinhoblaugrana sa, så kommer eto'o inte att acceptera nåt sånt, han har sagt att han vill själv bestämma över allt han gör och han är ovillig att ingå i ett byte, så det kommer aldrig att hända
2008-07-28 12:46
Jag tycker att vi ska behålla Eto'o denna säsongen, och sen försöka värva Benzema nästa.

Det enda som fattas nu är egentligen David Silva. Om han kommer, är laget komplett tycker jag. Om man då räknar med de B-lagsspelare som blir uppflyttade så har vi många alternativ, vilket ger lite konkurrens.
2008-07-28 12:23
abbbbabbas

Ja, jag tror det är vad barcelona vill. Tror inte Eto'o vill till den franska ligan dock, dessutom så dementerade hans agent hela saken. Tror inte det är troligt att det blir ett byte.
Barcelona abbbbabbas
2008-07-28 12:00
Går vi med på att byta Eto´o och pengar, mot Benzema ???
Annons: