/spanien/barcelona/forum/20741.aspx/spanien/barcelona/forum/20741.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona ElRaval
2008-07-26 21:20
Ämne: Någon mer än jag som....
Ska antaligen också se ath madrid matchen
Barcelona Ciao-V
2008-07-26 21:19
Rambla
Jag hoppas verkligen att han ger Eto'o åtminstone en säsong till.
Barcelona Rambla
2008-07-26 21:10
Laporta lovordar Samus attityd under försäsongen.

Det finns fortfarande hopp. Laporta, gör det rätta nu och fega inte ur. Det är ingen skam att erkänna att man hade fel.
Barcelona Ciao-V
2008-07-26 21:06
Ämne: Ciao-V

Får Messi....
Hahaha... På min och många andras listor också. ;).
Barcelona Abbe_
2008-07-26 21:03
Ciao-V

Får Messi hålla sig hel i år så blir jag inte särskilt förvånad om han även toppar FIFA´s lista över världens bästa fotbollsspelare när säsongen är slut. På min lista är han redan överst.
Barcelona Vampíro
2008-07-26 21:02
Målen i länktips dock inte bästa kvalitet, visar även Peps kommentarer efter matchen.
Barcelona Ciao-V
2008-07-26 21:00
Intressant länk.
Kolla på den här rankningen av topp-100, anfallare. Messi toppar, följd av C. Ronaldo. Torres är 3:a.
Barcelona ElDuroDeFCB
2008-07-26 20:58
M-A Fleury

Jag är riktigt sugen på det. Jag va i Barcelona förra veckan och jag har kollat upp lite Hostel och match biljett. Synd bara att matchen spelas på en Söndag och då måste man ta ledigt måndag från jobbet. Säg till om du vill ha lite tips eller info. Man kanske kan åka tsammans med flera från Barca forum här....Va sägs
M-A Fleury
2008-07-26 20:52
Någon mer än jag som ska se Barcelona-Atletico de Madrid live i oktober ? =)
Barcelona ElDuroDeFCB
2008-07-26 20:47
Barcelona kör över Dundee utan att riktigt övertyga mig. Jag har iallafall fått svar på några grejer som Jeffren och Pedro. De där två måste flyttas till A-laget. Vår vänsterback för dagen var Katastrofffalll. Killen har ingen spelsinne, ingen bollkontroll, dålig positionsspel och är segare än min Mormor. Så honom kan vi kasta tycker jag. Marc Crosas har fin fina krossbollar då och då men han saknar något som jag inte riktigt vet vad. Men han är nog för dålig för Barcas bänk när Xavi o Iniesta kommer tbax. Annars ser man att Messi är sugen som vanligt, Eidur försöker och att Etoo inte går runt och gråter utan visar att han är Lejonen på riktigt och det är synd att de inte vill ha kvar honom, men men thats life och nu e det bara att vänta och se vem vår sista spelare blir.....
Barcelona Lujàn
2008-07-26 20:45
Barca_PXM

Om du menar de sju spelarna som är med på försäsongen så är det Córcoles, Abraham, Víctor Sanchez, Víctor Vázquez, Pedrito, Jeffren och Busquets.

Vilka av dem som flyttas upp eller om det blir någon över huvud taget är ännu inte bestämt.
----Messi----
2008-07-26 20:21
Yaya är startelva spelare, no doubt.
Barcelona Heywood Jablome
2008-07-26 20:01
Barca_PXM. // Jag tror inte Pep har meddelat det ännu.
Barcelona Barca_PXM
2008-07-26 19:56
vad heter de sju unga som pep lyftade upp från b laget?
Barcelona lagkapten
2008-07-26 19:55
Jay-z

Keita är mer bollsäker än Yaya, det är fakta. Det gör att han kan användas högre upp i banan med fördel, samtidigt som han kan rotera med Yaya på pivoteplatsen. Till Yayas fördel kan sägas att samtliga spelare förutom Messi såg sega ut idag, vilket är normalt då försäsongen precis börjat.
Barcelona Ciao-V
2008-07-26 19:53
Jay-z:

Håller inte med riktig det där om Toure Yaya. För mig såg han väldig bra ut i bägge träningsmatcherna. Han var kvick och hade bra koll i mitten under den korta tid som han har spelat.
Han har opererat sig och kan spela utan problem, om han inte får ytterligare skador.
Barcelona Heywood Jablome
2008-07-26 19:51
En liten sak som alla kan tänka på. Att ställa en fråga på forumet angående målskyttar, höjdpunkter i en match, eller hur bra en spelare var i matchen är väldigt lätt att kunna ta reda på själv. Så snälla, försök leta själva innan ni ställer frågan på forumet. Det blir så fult.
Barcelona Barca_PXM
2008-07-26 19:50
Suñol

jag sa att man kan räkna barca med det, jag menar att i princip så kan det ligga till. det finns inget spikat.
Barcelona Ciao-V
2008-07-26 19:47
jefferen, det var han som var lik Nani i Man United. Såg ut som en riktig talang.
Barcelona Jay-z
2008-07-26 19:46
lagkapten //

Jag va ju en utav dem som klaga på Yaya på grund av att han va så seg förra säsongen. Men alla tyckte att jag va orättvis och att han hade rygg problem. Om jag ska va ärlig så såg han precis lika seg ut idag som förra säsongen.

Somsakt om vi spelar med en en deffensiv mitt så är Keita det självklara valet. Tycker Keita är mer kreativ han kan göra saker med bollen.
Barcelona Suñol
2008-07-26 19:40
FCB_Alex: Tekniskt var jefferen mycket bra men han släpper bollen alldeles för sent och saknade blick för spelet idag.
Barcelona Suñol
2008-07-26 19:39
Barca_PXM: Huh... Ta inte ut något i förskott. Det har gått två träningsmatcher det säger ingenting om hur det kommer bli i höst.
Barcelona Lujàn
2008-07-26 19:37
Ämne: Är tillbaka från sem....
Touré har opererats och borde vara helt återställd vid det här laget.
Barcelona lagkapten
2008-07-26 19:36
Är tillbaka från semestern där jag isolerat mig helt från allt som har med fotboll att göra. Är det någon som kan svara på om Yaya har opererat sin rygg, för att han såg onekligen lite seg ut idag?
En annan grej jag la märke till när jag läste igenom Barça-nyheter lite hastigt är att Messi och Marquez tydligen haft ett litet tjafs som Pep direkt tonade ner. Säkert ingenting allvarligt men är det någon som vet vad det handlade om?
Barcelona Barca_PXM
2008-07-26 19:33
om barca bygger ett bra lag och om våra målskyttar gör sitt jobb bra, då kan räkna barca som liga mästare.
Barcelona FCB_Alex
2008-07-26 19:32
Jag är helt chokad över hur grym Jeffren var idag, jag visst att han var bra efter vad jag bhar sett när han spelat för Barca B men idag var han så jäkla bra och Messi vilken uppvisning det finns ingen som Messi!!!
Barcelona FCB_Alex
2008-07-26 19:32
6-0 och 5-1 och då har inte xavi, iniesta och puyol spelat samt att messi bara har spelat en halvlek i varje match. Det säger bara lite om hur gryma ungdomspelare Barca har!!! plus att messi bara är 21,

Messi, Bojan, Vazquez, Sanchez, Abrahm, Jeffren, Pedro, Gai Assulin mm. = Barcas Framtid!!!!!!!!!!!!!

Barcelona DaniAlves
2008-07-26 19:31
1-1 Henry
1-2 Messi
1-3 Eto'o
1-4 Messi
1-5 Messi
Barcelona Gud är störst!
2008-07-26 19:30
Barca_PXM

Messi, Etoo, messi och messi.
Barcelona Barca_PXM