/spanien/barcelona/forum/20737.aspx/spanien/barcelona/forum/20737.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Tot_El_Camp
2008-07-27 23:59
Ämne: Jaha, då var resväsk....Rambla: Kommer att bli intressant att få höra din resumé av resan. Alltid en helt annan upplevelse att följa Barça på plats än framför tv:en. Fiorentina kommer med ett riktigt starkt lag, de har rustat ordentligt inför säsongen. Vår första riktigt batalj den här säsongen!
Barcelona Rambla
2008-07-27 23:56
lagkapten:

Nja, det blir från mobilen då jag inte äger någon riktig kamera. Jag antar att 2.0 megapixel knappast platsar under kategorin högupplöst? ;)

Fíll:

Så ja, du behöver inte brusa upp för så allvarligt var det väl ändå inte? Han kom bara med ett förslag ju.

Gud är störst!:

Ska göra mitt bästa, barçatröjan och kepsen är packade. Hoppas bara tröjan inte retar upp några violafans. :)
Barcelona Tot_El_Camp
2008-07-27 23:53
Ämne: Tot_El_Camp

Haha,....
Ja, men det är bättre om man tar sådana här saker via PM istället. Annars blir det oorganiserat, och när folk som du dessutom ska klydda ut massa smilysar blir det ännu mer svårläst.

Förövrigt har jag ingen scroll.
Barcelona lagkapten
2008-07-27 23:52
Ämne: Jaha, då var resväsk....
Man kan kanske hoppas på lite högupplösta bilder från din sida då? Hade varit trevligt, om du nu lyckas plocka fram kameran mitt i tumultet ;P
Villarreal Fíll
2008-07-27 23:51
Tot_El_Camp

Haha, du är ju bara patetisk. Vad stör det dig om vi snackar om bilder här? Det är ju faktiskt Barca-bilder. Och sen är det du som borde lära dig att scrolla ner, för om du ser det som Ordem e Progresso skrev så snackade jag och BlueRed. om det med bilderna innan. Förfan, varför bryr du dig? Så jävla tyken och patetisk, såna som dig man bara har lust att slå rakt på näsan.

Pallar fan inte att du är 24 bast och så jävla töntig?

Barcelona Gud är störst!
2008-07-27 23:49
Rambla

Haha fyfan vad jag är avis på dig. Heja ordentligt nu! :D
Barcelona Rambla
2008-07-27 23:44
Jaha, då var resväskan packad. I morgon förmiddag tar jag flyget ner till Firenze (Florens) och kommer på onsdag kväll att vara på plats på Artemio Franchi för att heja fram våra hjältar.

Visca el Barça!

Tot_El_Camp:

Benvingut!
Barcelona Tot_El_Camp
2008-07-27 23:41

Tror ....
Hursomhelst kan man ta sådana diskussioner över msn eller varför inte personligt meddelande? Känns onödigt att skräpa ner forumet med onödiga saker som är långt ifrån själva laget. Bättre om vi försöker fokusera på aktuella grejer angående laget.
Barcelona Ordem e Progresso
2008-07-27 23:37
Tot_El_Camp

Tror du misstolkar det lite nu... Bluered har redigerat flera bilder, som du kan se i hans länktips om du scrollar ned... Och Fíll undrar om han orkar göra några fler, har inget med google att göra.
Barcelona Tot_El_Camp
2008-07-27 23:30
Fíll: Är det så himla svårt att använda google? Likadant på youtube videos. Kommer en person som skriver namnet på låten, sedan kommer personer som du och frågar vad låten heter, eftersom du är för slö för att scrolla ner tio centimer. Sådana som du kommer inte långt i livet. Det har jag fått erfara i Barcelona.
Villarreal Fíll
2008-07-27 22:56
BlueRed.

Riktigt fin! :) Den åkte direkt in som skrivbordsunderlägg :D Det var just den bilden ja tänkte på faktiskt! Tack

Sen om du orkar och har tid så hade det varit ballt med en "in action-bild" typ. När han har bollen, dribblar eller nåt :) Hehe.

Tack!
Barcelona Tot_El_Camp
2008-07-27 22:53

Välko....Hehe, ja det verkar vara ett intressant forum. Jag kommer antagligen spendera en del tid här efter slitiga dagar på jobbet ;)
Barcelona Ordem e Progresso
2008-07-27 22:51
Tot_El_Camp

Välkommen hit! Alltid trevligt med nya debattörer! :)
Barcelona Untouchble
2008-07-27 22:49
Om någon ska bort då äre fan Henry men såklart kommer det inte att hända i år iaf. jag visste redan från början att det var dåligt att värva honom. Arsenal såg att han höll på att gå ner och släppte honom.
kommer att vara mycket dumt av pep om han låter Samu gå. Jag känner honom inte personligen men han verkar ha ett hjärta för laget och när han är i form då vet vi vad lejonen kan göra.
efter den långa skadan så är det föståndligt att han inte var den Samu vi är vana vid, After all he is a human!
Barcelona Tot_El_Camp
2008-07-27 22:30
Hej! Har först nu hittat hit till detta forum. Är sedan barnsben ett inbitet Barçafan och har även bott i Barcelona i två år, dock ett tag sedan, då farsan fick jobb där. Det var tider det. Givetvis har jag befunnit mig på Camp Nou och tagit del av den fantastiska stämningen. För er som inte suttit på en av de nästan 100 000 stolarna på Camp Nou tycker jag synd om, hehe.

Angående övergångarna är vi nog det lag som värvat bäst under sommaren. En era har avslutats med sagolika spelare som Ronaldinho och Deco. Å jösses amalia, vilka minnen! Tack och lov att Messi tar över rollen nu när El Mago har lämnat. Det var dock ett måste att rensa det gamla skafferiet. Dessutom ser ju Alves och Messis samspel mycket lovande ut. Det är även fröjd för ögat att få se de nya unga talangerna få spela. Tack Pep!
Barcelona BlueRed.
2008-07-27 22:21
Ämne: BlueRed. Jag förstår....
Heywood Jablome

Jo det är sant, om man tänker på det sättet så förstår jag Pep, det med att han vill bygga ett nytt lag. Men samtidigt så levererar ändå Eto'o ganska mycket, till och med efter Peps uttalande, och han har inte kommit ur form som Ronaldinho samt Deco innan EM. Vi får hoppas Pep ångrar sig nu. :)

Tack. :)
Barcelona Heywood Jablome
2008-07-27 22:16
BlueRed. Jag förstår Pep när han väljer bort Deco, Ronaldinho och Eto'o. De tre hade viktiga roller i gamla Barcelona, vi försöker trots allt bygga ett nytt lag och då måste han få bort de viktiga spelarna. Jag hoppas innerst inne att han stannar.

Snygga bilder, keep up the good work.
Barcelona BlueRed.
2008-07-27 22:12
Myrran

Så, fixade lite snabbt på Eto'o bilden.

Heywood Jablome

Hoppas Pep har ångrat det han sa och har pratat med Eto'o, kommer kännas lika jobbigt om han lämnar, som när Ronaldinho lämnade.
Barcelona BlueRed.
2008-07-27 22:01
Fíll

Jag tog mig friheten att välja bild själv och redigera om, säg till om du vill ha en annan :).
Jag gjorde som Eto'o bilden, visste inte om du ville ha hela tröjan (i färg) eller bara märket. Men någonting blev det i alla fall. :).
Barcelona Heywood Jablome
2008-07-27 21:31
Drogba ska tala ut snart och Eto'o ska också tala ut snart. Snart får vi reda på svaret.

Villarreal Fíll
2008-07-27 21:17
Aha, tänkte att du kanske bodde i närheten av Tjörn, där jag bor :P Om du lira fotboll osv. Aja, skit samma ;)
Barcelona Myrran
2008-07-27 21:01
Fill

Trollhättan just nu flyttar dock om två veckor till Linköping för plugg. Vadddådå?
Villarreal Fíll
2008-07-27 20:52
Myrran

Vart bor du? Står att du bor några mil norr om Göteborg? =)
Villarreal Fíll
2008-07-27 20:33
Gött mannen!
Barcelona BlueRed.
2008-07-27 20:29
Ämne: BlueRed.

Riktig g....Dizzy, Fill och Myrran

Tack :)

Myrran, EDIT; joo såg det jag med, ska fixa till det. Och det där med Camp Nou hyllningen fanns inte på hans tröja. Jag vet vilken du menar, men om du kollar andra bilder så ser du att dem inte hade den hyllnings texten i varje match, dem använde det under en viss period kanske. (I have no idea)

Fíll

ska se vad jag kan göra :).
Barcelona Dizzy
2008-07-27 20:22
BlueRed.

Riktig grym bild!!
Barcelona Myrran
2008-07-27 20:12
BlueRed

Schysst bild på Eto'o. Men maskningsjobbet runt märket kunde varit lite bättre när man kollar på närmare håll och varför har du hoppat över texterna runt märket (Hyllningen till Camp Nou)? Annars som sagt en grym bild.
Villarreal Fíll
2008-07-27 19:59
BlueRed.

Tjenare! Måste säga att de var en mkt snygg bild!
Du har inte lust att göra en sån med Messi eller? :) Ungefär i samma stuk och med den upplösningen, så hade jag blivit sjukt glad! :D

Tack på förhand.
Barcelona Smacked
2008-07-27 19:48
Que? Hur ser du det?
Barcelona Gud är störst!
2008-07-27 19:41
Hehe Real ligger under. :D
Annons: