/spanien/barcelona/forum/20732.aspx/spanien/barcelona/forum/20732.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid Eleganciá De Club
2008-07-26 15:59
Sunol//

Nästan alla spelare platsar i ett lag som Barca(spärra mig inte, bara en åsikt), jag tycker absolut ni behöver en mittfältare som har klassen att slå den lång bollen på precision, ni har Xavi och Keita som lyckas med det då och då, men ni har mest lirare som drar sin gubbe och hellre kortpassningsspelare, vilket gör att spelet inte blir lika direkt.

Hoppas Dundee står upp och vinner i dag, Hala Madrid!!
Barcelona Suñol
2008-07-26 15:10
blyrr3: Tror du på allvar att spelare som källström och Baros platsar i en klubb som Barcelona? Benzema är i princip den enda som skulle ta en startplats.
Barcelona Ciao-V
2008-07-26 15:05
blyrr3

Hur mycket han kostar? Skicka en förfråga till ledningen så får du svar.
Real Madrid blyrr3
2008-07-26 14:54
Hej jag hejjar på Lyon, men även madrid som ni ser! Nu till min fråga eftersom Eto´o ryktas till OL (Lyon), så hur mycket kostar han? och skulle ni kunna tänka er Kim Källström plus Milan Baros i utbyte eller, Kimpa och pengar?
( Hoppas ni har förståelse att jag inte har någon lyon tröja, utan en real madrid tröja som visas)
Tack på förhand / blyrr3
Barcelona Dizzy
2008-07-26 14:44
forca_barca_forca

Ja det är lugnt jag ser matchen nu via stream:D Tackar
Barcelona forca_barca_forca
2008-07-26 14:42
dizzy
aljazeera sport +3 sänder matchen men jag tror inte du har den du kan streama(stavning?) matchen om du vill
Barcelona Dizzy
2008-07-26 14:39
Ciao-V

Ok tackar.
Barcelona Ciao-V
2008-07-26 14:37
Dizzy:
Den matchen började för 35 minuter sen. Chelsea leder med två mål.
Barcelona Dizzy
2008-07-26 14:30
Ciao-V

När börjar Chelsea matchen? Vill verkligen se Deco:)
Barcelona Ciao-V
2008-07-26 13:39
Jaha,, låt oss se hur Deco sköter sig idag. Chelsea spelar en träningsmatch som börjar snart.
De visar den på Viasat Sport 2.

Och efter det, börjar vår match på TV4 sport. Härligt!
----Messi----
2008-07-26 13:38
min tv4sport funkar inte, visar nå arabisk kanal den?
Barcelona Dizzy
2008-07-26 13:37
Snart är det match! Tror vi vinner med 3-1.
----Messi----
2008-07-26 13:27
Glöm alla anfallare som är länkade till oss, finns en som skulle fingera fint i barcelona, och han heter Santa Cruz, lirar i blackburn för tillfället, han lär vara billig också.
Barcelona Ciao-V
2008-07-26 13:06
Abbe_
Visst, allt som vi diskuterar om här är hämtat från media, om det inte är saker som är bekräftade officiellt. Därför ska vi ju ta det med en nypa salt. Ingen av oss vet om han överhuvudtaget vill lämna Juventus eller om det är en påhittad historia. Inte heller hur mycket han skulle kosta om han nu skulle komma(om Eto'o lämnar).

Priset 15-16 miljoner, är vad jag skulle tycka är ett maximalt pris att betala för Trezeguet. Men man kan ha olika åsikter om den saken. Helt klart.

Skulle Barcelona vara intresserad av att få honom över till Camp Nou men att Juventus sätter ett högt pris på honom, så vet man ju vad som gäller. Det finns andra spelare med liknande egenskaper på marknaden.
Barcelona Abbe_
2008-07-26 12:47
Ciao-V

Om vi inte ska lita på media i det här fallet så är det väl totalt onödigt att diskutera Trezeguet, då det också enbart är ett rykte som florerar runt i olika medier?
Annars har Trezeguets agent tidigare gått ut i media och sagt att Barça inte är villiga att betala den stora summa pengar som Juventus kräver för fransmannen. När du säger 15-16 miljoner, vad utgår du då ifrån? Media? Personligen tycker jag det är för mycket för Trez.
Barcelona Ciao-V
2008-07-26 12:41
Abbe_:

Vem har sagt att Juventus kräver så mycket pengar? Media?
Det som skrivs i media när det gäller prisar, ska man alltid ta med en nypa salt.
När först klubben är överens med med en spelare börjar förhandlingarna om övergångssumman. Innan dess ska man inte tro på vad som skrivs i media.
Skulle inte tro att han blir dyrare än runt 15-16 miljoner euro.
Barcelona Abbe_
2008-07-26 12:33
Ciao-V

De pengarna som Juventus kräver för Trez är för mig obegripligt. Han är hela 31 år, och om han har en mellansäsong som Henry hade föregående säsong så är i princip Trez eventuella sejour i Barça över. Men man kan inte ta ifrån honom att han är en stor målskytt.
Barcelona Smacked
2008-07-26 12:31
Det här är ju riktigt sjukt.Bjuda Eto'o hit och dit,klart som fan att hans moral sjunker!
Barcelona Ciao-V
2008-07-26 12:27
B.G:
Tyvärr inte. Jag skulle inte vilja se honom i Barcelona. Barcelona behöver en "target player" om Eto'o nu lämnar. Det är en sån som Pep är angelägen om att få in i laget.
Nihat Kahveci är ingen sådan, enligt mitt tycke. I Barcelona skulle han floppa, är jag säkert på.
Låt honom stanna i Villarreal där han gör det han ska göra i ett lag som han trivs i. Skulle nog inte tillföra mycket mer i Barcelona.

Nu går det ryckte om att Trezeguet är angelägen om att få ett erbjudande från Barcelona. Där han du en ”allround” forward. En boxspelare som också gör väldigt många mål utanför boxen. Han är bra på huvudspel och är farlig vid hörnor. Han är 1.90 lång, motorisk målgörare. Dessutom är han en nära vän med Henrys sedan tiden i Monaco.

Visst är han 30 år. Men vi behöver en klasspelare som håller en till två säsonger och som kan fungera som kompliment till Henry och Bojan.
Är säker på att andra spelare som Benzema kan bli aktuell om ett till två år eller så. Tills dess skulle Henry, Bojan och tex, Trezeguet klara alldeles utmärkt att producera väldigt många mål i Barcelona.
Barcelona Gonzalez_Barca
2008-07-26 12:16
Messii_10

Pågrund av landskapsuppdrag för de flesta spelarna i sina respektive landslag.
Barcelona Bojan.Messi.Etoo
2008-07-26 12:07
Ämne: Ämne: Kommer ....
är det träningsmatch mot Boca eller ?
Barcelona B.G
2008-07-26 11:54
Sevärd film med Daniel Alves!

BTW
Tror ni inte att en spelare som Nihat Kahveci skulle göra bra ifrån sig i Barcelona?
Han är ju utomordentligt duktig och oerhört komplett? En anfallare som Barcelona är i behov utav
Barcelona BarcaMatte.
2008-07-26 11:30
Ryktas om ett byte mellan Eto'o och Benzema. (länktips)
Jag skulle gärna att det bytet gick igenom men lär inte hända... :/

Koeman_4

Grattis till sonen! :)
Barcelona Dizzy
2008-07-26 11:09
Härligt med match idag. Men jag vill verkligen se Henry göra mål idag så han kommer igång med självförtroendet. Tycker han var osynlig i förra matchen.
Barcelona Messii_10
2008-07-26 10:31
Varför är det 2 veckor mellan första matchen mot Numancia o andra matchen mot Racing i la liga??
Barcelona BarcaFan!
2008-07-26 10:21
Lite bilder från dagens första träning.

Skönt att se Laporta där.

Länktips.
Barcelona 19
2008-07-26 09:01
Koeman_4

Grattis till sonen och välkommen tillbaka! :D
Barcelona Koeman_4
2008-07-26 08:47
Nyss kommit hem från BB med min andra son :):)
Har missat den senste veckans nyheter, blev så jävla glad nu när jag ser att matchen mellan Dundee Utd - FC Barcelona visas kl 17.00 på tv4 sport :D:D
Denna vckan kunde inte varit bättre.
Visca Barca Y Neo
Barcelona Barca_PXM
2008-07-26 07:11
jag tror han driver med oss bara!
Barcelona Gonzalez_Barca
2008-07-26 03:41
Och ändå har du deras tröja bredvid ditt namn :P
Annons: