/spanien/barcelona/forum/20729.aspx/spanien/barcelona/forum/20729.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona luis Enrique 21
2008-09-24 22:28
Ämne: Luis enrique 21

J....
Gonzala
Jag misstankte att ngn skulle svaradet med tanke pa att jag sjalv tankte exakt samma sak nar jag skrev det.
Men det ar anda Milan vi pratar om och det ar fortfarande en av dom starkaste spelar trupperna i varlden. Atminstonde topp 6. Och Ronaldinho, seerdorf och kaka ar inga dussin lirare. Och aven om han inte spelade i Milan tycker jag anda att han ar battre an Bojan. Men det ar helt klart 2 av dom absolut basta av sin generation an sa lange.
Barcelona joninho__90
2008-09-24 22:23
ok tack for svar men om ni gar in och lagger in tex en hemma troja och gar in pa kundvagn sen. Det priset som star langst ner alltsa med frakt, ar det just de priset som galler eller ska ja betala momsen pa nagot satt senare? MVH
Barcelona Ciao-V
2008-09-24 22:21
Salcini:
Det där med rotationen och den fördel som den ger, håller jag med om. Man behöver ju naturligtvis spela även yngre spelare så att de kan få in rutinen. Men risken innebär också att man kan tappa poäng. Ingen bra om det blir så.
Jag tror och hoppas på att Pep vet vad han gör. Hoppas också att han justerar saker i efterhand innan det är försent.
Barcelona Saman.
2008-09-24 22:20
Moms var det ja, glömde bort det rätta ordet för det xD
Barcelona Klint
2008-09-24 22:19
Ämne: Tja! Behover hjalp m....
VAT=Moms
Barcelona Saman.
2008-09-24 22:19
VAT är moms. Ex VAT menas att priserna står utan moms.
Barcelona Gonzalez_Barca
2008-09-24 22:18
Luis enrique 21

Ja men kolla vilka spelare de har..
Inzaghi :O Lever han fortfarande?
Boriello, helt okänd(för mig) tills Milan hyppa upp honom(mål idag)
Sheva, enda bra typ och han sitter på bänken.

Så såklart de avgudar Pato, även fast jag inte skulle ha något emot att ha honom sittandes bredvid Guddy och grabbarna på Barcas bänk :D
Barcelona joninho__90
2008-09-24 22:18
Tja! Behover hjalp med fcbarcelona shopen. Nar ja gar in och bestaller nanting sa star det ex VAT bredvid och allting ar billigare an vanligt. Nagon som vet vad ex VAT star for? Fick ett mail fran barcelona.cat dar de stod att de 25 procent pa allting. kan det vara de som ex vat star for? MVH
Barcelona Hetfield
2008-09-24 22:17
Synd om Ronaldinho, snubben får inte ens spela...

Den magikern har blivit ett skämt nu, om han hade satsat på att träna istället föratt göra en massa reklam ( FIFA, NIKE, PEPSI) så hade det varit annorlunda nu
Barcelona _FCB_
2008-09-24 22:17

J.Gamper

Håller med dig. Jag tycker att vi släpper in billiga och onödiga mål hela tiden.
Hoppas att Alves kommer i form snart, det skulle betyda mycket för laget. han skulle kunna ta alla frisparkar faktiskt, i Sevilla var han grym. Keita måste också komma i gång, han bör skjuta lång bollar eftersom Keita har grym skott.
Jag är ingen expert men det är min teori =)
Barcelona Saman.
2008-09-24 22:16
luis Enrique 21

Trodde Ronaldinho var det :D
Barcelona Qanii
2008-09-24 22:15
Alla har rätt till sina åsikter och alla har inte samma åsikter! Men hacka inte på Messi(AH. Han tycker bojan är överskattad fine thats it. En anna tycker inte att bojan är det fine thats it. Men hur kan du kalla dig barca fan för att du tycker bojan är överskattad?komigen nu själv tycker jag inte guddy är en spec bra spelare men jag hejar och stöttar honom och hoppas att han ska lyckas i laget. Men de är mina åsikter!
2008-09-24 22:14
Tveksam till om han ar battre an Pato. Men han maste fa spela för att utvecklas. Pato spelar i startelvan i Milan och raknas som deras stora fralsare.
Barcelona Salcini
2008-09-24 22:14
Ciao-V

En av fördelare med Guardiola gentemot sin föregångare. Nu har vi en tränare som vågar ta risker och försöker variera spelartyperna på planen. Allt för att det ska bli svårare att banda en match och sen läsa sönder Barca totalt(det blir svårare, det betyder inte att det inte går). Men som sagt, friskt vågat Pep, vi måste få rotation även i backlinjen. Nu saknar jag bara att Sylvinho får chansen.
Barcelona J.Gamper
2008-09-24 22:13
Lite både och kändes de som. Ibland dök Messi upp på vänster kanten men oftast var han centralt på mitten.

Aså angående senaste matcherna... Visst har vi fortfarande problem med försvars spelet o allt.. men som tur har spelarna varit effektiva och haft lite tur med målen. Det känns som om spelarna försöker dra ned på tempot och helt enkelt hålla resultatet... Men de misslyckas ju grovt i den uppgiften. Kan knappt försvara sig o släpper in enkla mål, hellre att man går för fler mål då och håller pressen.
Barcelona _FCB_
2008-09-24 22:11
Jag gillar Bojan, han har speeden, tekniken och extrem målfarlig men han är ung och har hela livet framför sig.
Han är bättre än Pato och Barotteli el hur det stavas.
2008-09-24 22:09
Även om vissa tycker att Bojan är överskattad så är jag otroligt lättad att Pep slänger in honom. Jag bärjade bli rädd att han började föredra Pedrp.
Barcelona Hetfield
2008-09-24 22:09
Gonzalez_Barca

Ingen säger att Bojan är dålig, jag tycker att han kan bli världens bästa striker om ett par år, men JUST NU så är han inte bättre än Pato, Ballotelli, det är vad jag tycker iaf :)
Barcelona _FCB_
2008-09-24 22:08
Kim

Messi(AH) verkar vara 10år gammal, ingen idé att starta ett diskussion med honom/henne!
Messi(AH) hur kan du kalla dig Barca fan när du skriver att Bojan är överskattat?
Han är en av världens största och kompletta talanger.
Barcelona Gonzalez_Barca
Såg inte matchen idag men undrar en sak.. Spelade Messi och Etoo på sina vanliga positioner eller blev det som mot Sporting de Gijon, alltså Messi centralt och Etoo på högerkanten?
Barcelona Criff
Sen den här diskussionen med Bojan är rätt löjlig, klart att han som 18 åring har nerver. Första hemma matchen för Bojan detta året och han får ett friläge, det är ju redan fördömt att missa.

Såg ingen istället när han drog 3 spelare och avlossade ett hästskott mot mål, som målvakten hade problem med?

Hur många chanser har inte Eto missat senaste tiden? Eller varför inte Messi?

Lägg ner för fan!
Barcelona Remi
2008-09-24 22:07
Vad ska man säga. Det blev en nagelbitare i sista stund. Det skulle inte behövas om försvaret var så ostabilt. Jag är nöjd med vinsten, men inte hur försvaret agerade. Jag saknade även kreativitet, ibland så blir det bara stillstående och alla blir bolltittare. Vi får hoppas att det blir bättre nästa match
Barcelona Messi#10
2008-09-24 22:06
men barcas anfalls trio kommer vara riktigt farliga i år.

iniesta etoo messi

messi brukar oftast vika in och alves gå upp så det oftast ser ut så här vi anfallsspel.

----------etoo---messi--------
iniesta-------xavi-------alves
Barcelona Ciao-V
Varför vilade han egentligen Puyol?
Han tog risk där när han vila Puyol, tycker jag.
Safet10
Fan va härligt med 3p...Men den satt hårt inne kändes det som !!!! NICE!!!!
Barcelona Kim
2008-09-24 22:05
Ämne: Grabbar snälla, ska ....
Grabbar? Jag tycker det verkar som att det är Messi(AH) som inte kan hålla fingrarna på rätt tangenter. Rambla är väl trots allt en av de mest sympatiska här på detta forum.
Barcelona Gonzalez_Barca
2008-09-24 22:04
Alltå folk som säger att en spelare är dålig på grund av en match (inte till er på rambles utan allmänt). Har ni tänkt på hur mycket de har åstadkommit för att ta sig till A-laget?
Tex. Bojan, han spelar i världens bästa lag på pappret men får ändå speltid. Snubben fyldde 18 för 1 månad senare. Han har åstadkommit mer än vad alla här kommer skulle gjort under en livstid samtidigt. Fan han är 2 år äldre än mig men medans jag sitter här och skriver på en Barca forum så är han just nu i omklädningsrummet och springer halvnaken(hahah) med våra idoler. Han måste vara där av någon anledning och det är att han är en riktigt, riktigt stor talang. Bara folk här som tror att han ska göra bicykletas som mottagning varje match och när han inte gör det blir han hängd. Fan gnäll lika gärna på andra spelare som också missar, eller gnäll inte alls för ingen här är i närheten av Bojans talang.
Barcelona Smogen
och sluta med personangrepp, framförallt på någon som Rambla, som är en av alldeles för få här inne som skriver vettiga inlägg...
Barcelona Rambla
Criff:

Jag håller med. Med tanke på vad som hände i matchen mot Racing och till viss mån mot Sporting Gijon när de reducerade, så borde Pep ha snackat igenom detta. Vilket han säkert har gjort också, trots det så verkar inte spelar ta till sig detta. Pep ska ha kritik men även spelarna ska ha sig en utskällning i morgon på träningen.
Barcelona _FCB_
2008-09-24 22:03
Grabbar snälla, ska vi inte prata om bättre saker än trampa på varann?
Vi måste hålla ihop vafan!
Annons: