/spanien/barcelona/forum/20725.aspx/spanien/barcelona/forum/20725.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Oha789
2008-07-31 02:38
Ja nu fick jag lite fakta, förlåt alla det var jeffren som sakt. Det var han som gjorde mål, men jonathan dos santos fick jag höra i skottlands tränings matchen mot Dundee united tror jag det var.

Tacksam för mer info om Jonathan dos santos fått spela under försäsongen?

Visca el Barca!
Barcelona Oha789
2008-07-31 02:29
BlueRed.

jag tror det är han för att när vi körde match i skottland så sa han dos santos och det är jonathan dos santos han menar och det är Giovanni dos santos bror.

Jag kan ha fel rätta mig om ni vet bätre.

Visca el Barca!
Barcelona BlueRed.
2008-07-31 01:44
Ämne: Bojan.Messi.Etoo
....
Oha789

Jonathan dos Santos?

Jeffrén Suárez Bermúdez heter han väll? :P Kan inte vara Giovanis Brorsa då Jeffren är är äldre än Giovani och Giovanis bror Jonathan är yngre.

I alla fall vad jag har läst.
Real Madrid Shi
2008-07-31 01:29
Är Jeffren, Giovannis lillebror? Tycker dom är väldigt lika.
Barcelona Unicef
2008-07-31 01:27
men ni som gillar guddy absolut fine! de va min åsikt jag tyckte han va lika dålig förra året och året innan de, klubben ville sälja hnm redan förra året men han stannade. då ser jag hellre våra la masia produkter som förstår spelet göra dom inhoppen. Natt Natt!
Barcelona Bojan.Messi.Etoo
2008-07-31 01:19
....
okej tack så mycket ska inte ställa mer onödiga frågor...
Barcelona Oha789
2008-07-31 01:13
Bojan.Messi.Etoo

Jag gillar inte att vara taskig men saken är att det blir för jobbet med frågor som hur mycket blev matchen. men aa ska inte hålla på

den sluta 3-1 till Barcelona.

mållskyttar: jonathan dos santos, Bojan, puyol

2008-07-31 01:09
....
jag titta där innan men hittade inte det måste du vara så negativ :S är det svårt och säga resultatet eller ?
Barcelona Oha789
2008-07-31 01:08
Bojan.Messi.Etoo

har du nångon hört talas om www.livescore.com eller liknande? varfrö ska man komma in med sånna frågor. det är typ som om att fråga spelar man med boll på en fotbolls match?
Barcelona A.Gaudi
2008-07-31 01:04
Pep vill ha en spelare som bryter mönstret. Det är bara tre anfallare som jag skulle bli glad av att se i barca ifall etoo lämnade.. dom är; Huntelaar, Drogba eller Berbatov. alla de tre är mycket bra och erbjuder kvaliteter vi saknar.

helst ser jag att etoo stannar dock, det verkar ju nästan som att han kanske gör det nu.
2008-07-31 01:02
Tjena vad blev barca idaa ??

Jag missa matchen :(
Barcelona Gaucho_10
2008-07-31 00:54
Måste bara säga en sak, vad fan är det med Pep?

Laporta verkar vara nöjd med Eto'o, men Pep verkar fortfarande vara inställd på att sälja Eto'o.

Sen ang. Arshavin, jag vet inte om jag vill ha
honom i Barca för 25 milj, tar silva anyday

Någon som vet vart man kan checka in matchen från idag, missade den
Delarocha RIP Puerta
2008-07-31 00:49
Verkar som att vissa här inne behöver en spelare att totalgnälla på hela tiden. Nu när Oleguer är borta verkar Gudjohnsen få den uppgiften. Samtliga matcher jag såg honom spela förra säsongen spelade han okej, bra och ibland riktigt bra. Han var enligt mig aldrig någon svag länk, dock har jag inte sett försäsongsmatcherna så han kanske har nått ett all-time low men att säga att han var usel förra säsongen är enligt mig fel.
Barcelona A.Gaudi
2008-07-31 00:42
ja låt guddy spela copa del rey och hoppa in i avgjorda matcher. sedan var han inte urusel förra säsongen utan det var en period i november-december som han var riktigt bra i.

där nånstans när vi vann mot valencia med 3-0. då imponerande han i 3-4 matcher i rad men bänkades ändå i el classico för deco. En deco som just kommit tillbaka från skada och var totalt blek mot madrid. ett uruselt val av rijkaard.
Barcelona Heywood Jablome
2008-07-31 00:26
Klubben ville sälja Gudjohnsen i början av sommaren, de sa till och med till honom att han kunde se sig efter andra klubben, men han själv vill stanna. Då ser jag inget problem i det. Gudjohnsen var bra ett tag förra säsongen, men han blev bänkad och lyckades aldrig komma tillbaka.

Jag gillar dig, Gudjohnsen :-)
Barcelona barcadinho
2008-07-31 00:21
BlueRed/

Vi är kanske för hårda mot honom, men jag vet inte om jag håller med "skapligt bra förra säsongen". Han var lika förvirrad som Edmilson tycker jag.
Men det är ju en smak sak.

(Måste lägga mig nu).
Barcelona Ciao-V
2008-07-31 00:17
barcadinho

Guddy ska bara ut. Han var ingen bra alls. Är det någon som ska säljas så är det han.
Barcelona Ciao-V
2008-07-31 00:14
Såg inte hela matchen. Men visst ställde Pep upp 4-4-2?
Härlig med vinst igen. Ser lovande ut måste jag säga.
Barcelona barcadinho
2008-07-31 00:14
Bra tempo i matchen och bra press på bollbehållare från barcas sida. Härligt teknik av många och bra passningsspel.
Jag är faktiskt förvånad, eftersom jag trodde inte på en sån matchbild på en träningsmatch.
Spelarna ville vinna helt enkelt.

Negativt:

Jag brukar inte gilla vara hård mot våra spelare, men nu iaf. Varför Guddy är kvar är som ett mysterium. Han var otroligt blek nästan hela tiden i fjol. Han visste inte vad han ska göra typ på planen. Och han ser inte bra nu heller.
Pep som verkar gört bra läxor på före årets insats av varje spelare kan väl inte missa den här detaljen. Guddy håller inte måttet.

(Ok, att han trivs i Barcelona och sonen spelar i ungdomslaget och hela familjen trivs är en sak. Att spela i barca A-laget är en annan).

Det är fortfarande för mycket anfall och action på högerkanten (kan inte vänta på att se Messi och Alves på riktiga matcher),
men för få anfall och action för min smak på vänsterkanten (också på de första träningsmatcherna). Precis som i fjol i ligan.

Jag vill ha mer balans från båda sidor. Det blir farligare att möta oss och mycket mindre förutsägbar.

Värva en naturlig vänsteranfallare för helsike!
(Jeffren kan kankse vara en backup).

Skönt med en vinst på en italiens mark...
Barcelona BlueRed.
2008-07-30 23:55
Jay-z och Unicef

Andas lite, Guddy kanske inte är Barcas bästa, men han gjorde dock 2 mål i första matchen och spelade godkänt, samtidigt som han var skapligt bra förra säsongen dem gånger han fick komma in, börja inte döma honom än.
Barcelona RobelSamsoon_
2008-07-30 23:30
Vi har Milito, puyol, Caceres och pique som mittbackar. Hur blir det vilka blir det i start 11. Jag ser Puyol som säker med de andra vet jag inte.
Barcelona Jay-z
2008-07-30 23:28
Snälla gud VARFÖR har vi kvar Guddy alvarligt. Faan att han får spela försäsongs matcher tills nu kan bara betyda än sak.

Säljer vi Guddy behåller Eto'o så ser säsongen ljus ut.

Matchen i repris på länken bättre kvalite än Live.
Barcelona Unicef
2008-07-30 23:13
Guddy kommer på mellis o har inget på vårt mittf o göra, såg exakt lika dan ut som vanligt. vilken snipper han är Bojan, puberteten till våren så har vi vår nya "9a" till hösten=) skönt att Pep spelat med spel säkra mittbackar Pique Marquez vi behöver minnst en på planen. härlig press i 90min ser riktigt bra ut=)
Barcelona BarcaMatte.
2008-07-30 23:13
Hej!
Missade matchen så har kollat runt på lite sidor nu. Spelade barca 4-4-2 i första halvlek? eller har jag uppfattat det fel?

Sen... Spelade Barca bra under matchen?
Barcelona Duda
2008-07-30 23:10
Puyol, Jeffren och Bojan målade för Barca, Pazzini gjorde Fiorentinas mål har jag för mig..
Barcelona Palle Kuling....
2008-07-30 23:06
Kan någon säga vilka som gjorde mål? Jag såg bara dom sista 30 minuterna och Puyols mål var det ända jag såg. Fan att jag missade matchen, det ser ut som att den var ganska bra om man kollar här på forumet :P
Barcelona Gud är störst!
2008-07-30 22:59
Matchen i repris här. TACK GUD! :d
Barcelona Heywood Jablome
2008-07-30 22:56
Den förlorade sonen är hemma igen. Pique är enorm. Jag gillar Caceres också. Jag tror Puyol-Pique-kombinationen hade passat bäst.
Barcelona Criff
2008-07-30 22:50
Tycker också som många andra här inne att Pique var verkligen gigant på plan idag. Lätt den som visade mest idag.
Caceres är nog lite nervös och vill lite för mycket, men blir säkert skitbra längre fram. 1 mot 1 är han klockren.
Hleb fick spela själv men gjorde Messi liknande grejer.
Guddy gjorde nästintill självmål med den bakåtpassningen + att han sumpade en målchans.
Guardiola måste få den karln att få tillbaks sitt självförtroende så hade han blivit nyttig.

Bra match annars, intressant lag som kämpar och stressar i 90 minuter :)
Barcelona Tibidabo
2008-07-30 22:48
Va kul med seger, och att streamen funkade, tack för det=)
Det är intressant att se nya spelare,ska verkligen bli kul när säsongen drar igång, det känns fräschare än på mycket länge.
Knappt att man saknade Henry, Etoo, hehe;)
Annons: