/spanien/barcelona/forum/20717.aspx/spanien/barcelona/forum/20717.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona A.Gaudi
2008-08-01 17:49
okej ja lät som en bra match i alla fall. hinner inte se den nu men ska bli intressant att se hur det slutar. vad är ställnningen nu?
Barcelona DM1982
2008-08-01 17:47
Matchen sänds på Viasatsport. Den finns även som stream.
Barcelona A.Gaudi
2008-08-01 17:45
tittar du på stream ellre sänds milan-sevilla på tv?
Barcelona DM1982
2008-08-01 17:38
Kolla på Sevilla mot Milan. Sevilla ser väldigt starka ut, spelar offensiv och rolig fotboll som vanligt. De kommer säkert vara med i topp fem i ligan.
Barcelona Heywood Jablome
2008-08-01 17:34
Annars gillar jag den här. Haha, undra vad lill-killen tänker :-)

Visca Henry!
Barcelona Dizzy
2008-08-01 17:33
Heywood Jablome

Skulle du kunna skicka länken där Henry skojar med Guddy? Tack:)
Barcelona Dizzy
2008-08-01 17:31
Heywood Jablome

Henry är tung:D Bra att han har roligt!
Barcelona Myrran
2008-08-01 17:29
Heywood Jablome

Ja, Xavi med alla sina sista minuten mål :)

BeautifulBarca

Henry löjlig? Gillar bara att skämta. Inte första gången han gjort något roligt under en intervju kolla länk tips ;)
2008-08-01 17:28
BeautifulBarca// Om du inte förstod det så skämtade Henry.
Barcelona BeautifulBarca
2008-08-01 17:23
Väldigt moget av Henry. Tänk att killen är 30 år gammal.
2008-08-01 17:22
Henry hade skoj med Gudjohnsen idag. Medan han gav en intervju ställde sig Henry bakom Gudjohnsen och höll upp två fingrar bakom hans huvud. Gudjohnsen fortsatte intervjun utan att veta vad hans lagkamrat gjorde bakom honom.

Han verkar vara en riktig skojare Henry:-)
2008-08-01 17:18
Myrran // Och Pep söker efter en tung striker det minimerar spelarmarknaden. Nu verkar det ha gått ganska långt i tiden. Senast jag läste skulle Droga och Eto'o snart "tala ut" i media. Karusellen fortsätter.

Ja, det läste jag på officiella hemsidan att Xavi skulle få en offensivare roll. Äntligen, kommer du ihåg säsongen då vi hamnade tvåa? Då var Xavi enorm under andra halvan av säsong.

Hleb och Iniesta kan ju inte skjuta så de kan vi glömma :-)
Barcelona Myrran
2008-08-01 17:10
Heywood Jablome

Pep hoppas ju på Henry ska göra de där 20+ målen per säsong. Andra spelare jag kan komma på är väl Bojan (om 2 år), Nistelrooy, Huntelaar (om han anpassar sig bra), Villa, Fabiano. Kanske Benezema, Drogba, Trez.

Sen finns det ju förhoppningar om att allt inte ska hamna på 1-2 spelare som det gjorde förut med Eto'o och Dinho. Xavi sägs ju få en mer offensiv roll, Messis målskytte ska komma igång på allvar och en vänsteranfallare som kan även han hjälpa till. Sen finns ju alltid möjligheten att Keita och Toure kan dra ett lång skott då och då.
2008-08-01 16:58
Myrran // Ja, det var det jag trodde i början också. Dessa 3 stora roller som Ronaldinho, Deco och Eto'o hade. Byter man ut de 3 spelarna mot nya spelare så blir harmonin i klubben bättre, enligt Pep.

Intressant tanke och jag måste säga att jag håller med i hans tanke. Men kan han garantera oss att en annan spelare gör över 20 mål?

jacobu// Ja, verkligen. Känslosamt!
Villarreal jacobu
2008-08-01 16:52
Shit vilket brev av Oleguer. Såg honom mest som en korkad klumpeduns innan men kul att man fick se att verkar vara en sådan bra människa. Numera en stor man i mina ögon.
Barcelona Myrran
2008-08-01 16:51
Heywood Jablome

Jo, Luncho verkar vara en hårding. Sen finns det ju teorier om varför Pep vill ha bort Eto'o också: Eto'o har en så pass hög ställning i klubben och stort inflytande så Pep vill ha bort honom för om Eto'o talar (negativt) så riskerar man att andra i laget går med på Eto'os sida. Detta vill inte Pep tydligen, han vill att alla ska vara jämställda och följa honom. Men det är bara en teori. Kan ju stämma in med försäljningarna av Deco och Dinho också.
Barcelona Myrran
2008-08-01 16:47
Shi

EDIT Borttaget då Red vill ta bort snacket om homosexuallitet. Tack red.

PS. Det är nästan lika sorligt att göra narr av flanellskjortsklädda tonåringar med dålig hy.
Redaktionen
2008-08-01 16:46
Att göra narr av någon som är homosexuell eller kalla någon för homosexuell som inte är det strider mot svensk lag därför också svenskafans lagar. Nästa person som gör det riskerar en lång avstängning
2008-08-01 16:44
Myrran // Oj... Lucho verkar inte vara en slapp tränare. Demontränare och han tränar bara b-laget.

Duda// Tottenham har ett intressant lag på gång och får de Arshavin som de ryktas om kan de till och med gå till Champions League. De har en bra tränare också. Juande Ramos.
Barcelona Gaucho_10
2008-08-01 16:44
Ronaldo har väl en flickvän så sluta snacka mer om saken, det är bara löjligt...och även OM han vore homosexuell, so what?

Det angår inte någon
Real Madrid Shi
2008-08-01 16:39
Känns ganska sorgligt att sitta och göra narr av att Ronaldo är homosexuell för att må bättre. Speciellt när komentarerna kommer från flanellskjortsklädda tonåringar med dålig hy.
Barcelona Duda
2008-08-01 16:18
En fråga till er:
Hur tror ni att G2S klarar sig i Premier League? Jag hoppas verkligen det går bra för grabben, det är synd att han inte riktigt slog igenom hos oss. Såg highlights från Tottenham - Norwich där han gjorde 1 mål och låg bakom 2 till. Tror där emot han kommer floppa då PL är för fysisk för honom...
Barcelona Myrran
2008-08-01 16:17
Vet inte om det har kommit upp här (läser inte så mycket längre pga jobb) men Iago Falque kommer inte spela i Barca Atleti denna säsongen. Ryktas om att Luncho inte gillar hans attityd etc. Synd att gå miste om en så stor talang som Iago faktiskt är. Han har varit lojal mot Barca och nekat flera engelska toppklubbar när dem givit han ett kontrakt. Han har även en av dem vassaste vänsterfötterna i hela Barca.

Sen har även Guerra/Guerro fått ta avsked från Barca Atleti. Luncho gillade inte hans attityd, han va borta från träningar osv. Han var förra årets pinchini i B-laget.
Barcelona Ordem e Progresso
2008-08-01 16:14
Ta sådant här via PM istället, så det inte skräpar ned forumet.
Barcelona Dizzy
2008-08-01 15:48
Suñol

Jag mena bara det var lite för mycket när du kallade en tönt men skitsamma bry dig inte typ scrolla ner bara:)
Barcelona Suñol
2008-08-01 15:43
Dizzy: Ja ja var ska man dra gränsen då? man får vara homofob får man vara racist också då eller? Vilka är det som är pinsamma igentligen?

Oha789: Jo visst det var att överreagera och jag tog bort det också! Men att jag skämmer ut mig för att jag står för det jag gör tycker jag inte...
Barcelona Oha789
2008-08-01 15:42
FCB_armin

hahaha okey tack för svenska lektionen :D

Som SAGT!
Barcelona Oha789
2008-08-01 15:39
Jag bryr mig om du kommer in hit och säger Jävla tönt till folk, du skämmer ut dig själv med ditt beteende.
Barcelona Dizzy
2008-08-01 15:39
Suñol

Tycker du borde tagga ner lite va!? Kallar folk för tönt och sånt ta inte åt dig låt dom skriva vad de vill?
Barcelona FCB_armin
2008-08-01 15:38
Oha789

Gubben, det stavas "sagt".
Annons: