/spanien/barcelona/forum/20716.aspx/spanien/barcelona/forum/20716.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Dizzy
2008-07-31 11:10
M79

Strunta i han. Han skämmer ut sig bara:)
fnulan
Ride_The_Big_One(6)

Jag mena inte så det är som att dom tror att han är en soppa.I tex em tidningen stog det att han inte gjorde någonting för barca.Men han gjorde mål i UNGEFÄR dom 10 senaste matcherna i ligan ;D33 Älska Henry
Real Madrid Pepe The Defender King
Dizzy varför försöker du leka manlig för din lilla idiot
2008-07-31 11:08
Nej det ska jag inte göra M79
Barcelona Dizzy
2008-07-31 11:08
Pepe The Defender King

Tror det är du eftersom du har inget att göra så kommer du in och tjafsar. 18 ÅR? knappast! Stackarn
Barcelona M79
2008-07-31 11:07
Pepe The Defender King //

Du gör dig själv och alla andra en stor tjänst om du bara tar bort dina inlägg och inte kommer tillbaka hit på ett bra tag så vi slipper sandlådenivån.

Hejdå!
2008-07-31 11:06
Jag söker inte bråk jag sa jag längtar bara till ni torskar första matchen sen kommer du inte din idiot.
2008-07-31 11:05
Barcelona westinhoblaugrana
2008-07-31 11:05
Säger bara att ditt beteende påverkar mina tankar om real-fans. Att komma in på ett forum ock söka bråk det första du gör är inte smart.
18 år? Tveksamt. Stanna inne på ert forum om du inte har något vettigt att skriva.
Barcelona Dizzy
2008-07-31 11:04
Kan någon spärra han? Han skämmer ut sig totalt. Stackarn måste ha ett tufft liv:D
2008-07-31 11:03
Ämne: Väldigt moget, "....
Lyssna real madrid fans har inget med det här att göra det är jag som får skiten.
Barcelona FCB_armin
2008-07-31 11:03
Red, är det inte dags att börja städa här?
2008-07-31 11:01
Väldigt moget, "Pepe The Defender King". Fint sätt du representerar real-fansen på. Nu uppskattar jag er ännu mer.
Barcelona M79
2008-07-31 11:00
Men grabben, vad förväntar du dig för svar när du skriver så!!!
2008-07-31 10:59
Ämne: Ämne: Längtar....
Jag längtar bara till din morsa erkänner att du är en bög och att du suger folks ***.
2008-07-31 10:57
Ämne: Jag vet inte hur län....Messi 10, om jag inte misstar mig, så är Sergi Busquets Carlos Busquets son. Så ja, de är släkt :P

Förövrigt såg jag hela matchen från minut 18, och det såg mycket lovande ut. Vilket passningsspel stundtals! Barca e tillbaka verkar det som. Hoppas verkligen detta håller i sig hela säsongen, tror mycket på Pep!
Barcelona M79
2008-07-31 10:53
Ämne: Längtar bara tills f....
Längtar tills din morsa erkänner att du är adopterad!
---------------------------
Ang Violamatchen, det såg ruggigt bra ut. Tror Barca kommer höja sig flera snäpp nu när oron kring Ronaldinho är borta.
Barcelona Andreas-3
2008-07-31 10:46
Ämne: Jonathan har inte va....
Du har lite fel där. Det var när Giovani anställde Jorge Mendes som agent som problemen med kontraktet startade. Mendes är känd för att förhandla fram de bästa kontrakten till sina spelare och Barca ville inte gå med på ge honom ett sådant kontrakt. Han är bl.a agent för C.Ronaldo och Deco också.
2008-07-31 10:41
Längtar bara tills första förlusten kommer för er fan va skönt.
Barcelona FCB_armin
2008-07-31 10:36
Vi är fanimej kungar killar....
Real Madrid Dellamorte
2008-07-31 10:14
Hatten av till Barca! Vi (Viola) hade inte mycket att säga till om igår!
I Pep har ni en riktigt bra manager som kan få fart på er stjärnor!

*Väl mött
Barcelona Messi 10
2008-07-31 10:02
Jag vet inte hur länge alla här inne gillat Barca men jag själv har gjort det ett tag och minns en av våra målvakter Carlos Busquets han stod mot AIK bla annat i Champions league när P. Simpson vräkte in ett på på honom iallafall han har nerkligen inte tillhört mina favoriter som få målvakter visserligen gjort i barcas historia men det jag vill säga är att jag gillar vår defensive mittfältare Busquets ! de är släkt på något vis jag minns inte riktigt hur men han är riktigt vass och av det lilla man sett ska han definitivt kunna vara backup till Toure. Han tar för sig bra i närkamperna stor och stark och bra passningsspelare. När man tänker på carles Busquets börjar man däremot nästan gråta han gjorde fler tabbar än andra målvakter vill jag minnas och hans tighta långbyxor var väl heller ingen höjdare.Vad har ni själva för favoriter på målvaktsposten ? Jag gillar Hest som spelade under Van Gaals tid och efter honom måste jag säga att Valdes håller på att växa till sig.
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2008-07-31 09:59
fnulan

Får Henry alldrig spela?
Han har typ spelat bägge matcherna mot skottska lagen, nu såg jag bara highlightsen ifrån fiorentina och han var inte med där så jag antar att han inte fick nån min i denna match.

Vi har en rätt så stor trupp, andra måste ju få spela, och om du såg målet ifrån hans ersättare bojan så förstår du varför han också får chansen att spela.

fnulan
2008-07-31 09:38
Varför får aldrig Henry vara med är han skadad eller något? ;D
Barcelona Lionel M.
2008-07-31 09:23
Ämne: Måste bara säga en s....Vad Laporta tycker om Eto´o är väl rätt oväsentligt då det är Pep som ser honom varje minut och varje match, in action. Laporta, som sitter i styrelserummet och på läktaren på matcher, har nog minst koll på vilken attityd spelarna har. Själv hoppas jag, tillsammans med många andra cúles att Lejonet ska stanna. Det är dock upp till Pep.

BeautifulBarca
Du låter inte alls bitter. ;-)
Om inte Dos Santos, som junior, uppskattar inhopp i ca 30 matcher, varav en del i CL, så har han inget att göra hos oss. Det är trots allt Barcelonas A-lag och inte i Juniorlaget han spelar i längre. Att Messi fick chansen så tidigt och fortsatte att få speltid var för att han har hjärta och låter sitt spel och sin inställning tala.

Bra inledning på försäsongen för övrigt.
Barcelona Ciao-V
2008-07-31 08:41
Målen och highlights... från matchen.
Barcelona BeautifulBarca
2008-07-31 04:29
Jonathan har inte varit med på försäsongen så vitt jag vet. Om man frågar mig så får man gärna slänga ut den skitungen från klubben också. Det är pappan som bestämmde Giovanis framtid och det är pappan som kommer att bestämma Jonathans framtid. Jag tycker att man bör slänga ut hela familjen. Giovani var den som inte ville acceptera Barcelonas kontrakterbjudande pga råd från sin pappa. Han klagade på för lite speltid trotts att han fick deltaga i över 30 matcher för blaugrana. Jag hoppas han ruttnar i Tottenham.
Barcelona BlueRed.
2008-07-31 03:13
Ämne: BlueRed.

jag tror....
Oha789

Säker på att han inte pratade om Giovani Dos Santos flytt till England då? :).
Barcelona Oha789
2008-07-31 02:38
Ja nu fick jag lite fakta, förlåt alla det var jeffren som sakt. Det var han som gjorde mål, men jonathan dos santos fick jag höra i skottlands tränings matchen mot Dundee united tror jag det var.

Tacksam för mer info om Jonathan dos santos fått spela under försäsongen?

Visca el Barca!
Barcelona Oha789
2008-07-31 02:29
BlueRed.

jag tror det är han för att när vi körde match i skottland så sa han dos santos och det är jonathan dos santos han menar och det är Giovanni dos santos bror.

Jag kan ha fel rätta mig om ni vet bätre.

Visca el Barca!
Annons: