/spanien/barcelona/forum/20707.aspx/spanien/barcelona/forum/20707.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona FCB_armin
2008-07-31 22:13
OLEGUER PRESAS ! 3
Barcelona Barcelona #7
2008-07-31 22:08
Heywood Jablome

Haha
Barcelona Heywood Jablome
2008-07-31 21:57
Förlåt, nu är det ändrat. Nu vet jag varför mina lärare alltid bad mig läsa igenom det jag har skrivit.
Barcelona Ordem e Progresso
2008-07-31 21:53
Nu antar jag också att det är du som har skrivit artikeln "Oleguer tackar för sig"
Barcelona Ordem e Progresso
2008-07-31 21:52
Heywood

Det Palle antyder på är att du har skrivit att han är en stor människor när det ska vara människa. :)
Barcelona Dizzy
2008-07-31 21:51
Var inne nyss i Reals forum och läste att en hade skrivit det är typ 30 dagar kvar till transfer grejen stänger.

Tycker Barcelona har värvat hur bra som helst! Bra jobbat:)
2008-07-31 21:44
Barcelona # 7. Du har rätt och jag är snabbare i fingrarna ;-)

Palle Kuling.... Yes?
Barcelona Barcelona #7
2008-07-31 21:42
RobelSamsson_

(Drogheda United FC / Dynamo Kiev 1-2)
Dom matcher som det står .... / .... är fortfarande i den andra Kvalomgången och ingen av dom lagen är ännu klara. Det är som Basel och Göteborg. Vinnaren av den matchen kommer till Tredje Kvalomgången och där är Barcelona m.m

Har jag rätt eller fel?

Heywood Jablome

Du kan visst före :O
Barcelona Palle Kuling....
2008-07-31 21:41
Från artikeln "Oleguer tackar för sig"

Oleguer är kanske inte en stor fotbollsspelare, han är däremot en stor människor.

Hehehe!! :D
2008-07-31 21:38
Pjuh, nu har jag ändrat så det blir korrekt. Vi kan alltså INTE möta Atl. Madrid. Hoppas vi möter ett lag man inte har hört talas om. Blir det Galatasaray får Laporta åka till Kina och kidnappa Messi.

RobelSamsoon_ // Det menas att de två laget har bara spelat en match och har en match kvar. De spelar på 6:e aug. igen. Det blev 2-1 till Dynamo Kiev i första matchen.
Barcelona RobelSamsoon_
2008-07-31 21:38
Min fråga kanske verkar lite dum, men jag förstår inte vad de menar nä de skriver Drogheda United FC / Dynamo Kiev 1-2? någon som skulle kunna förklara för mig?
Barcelona Gud är störst!
2008-07-31 21:30
Pepe är kanske den enda madridspelaren jag skulle välkomna till Barca. Men just nu är det inte direkt något backkris hos oss om man kan säga så.
Barcelona barcadinho
2008-07-31 21:28
Jag kollade i Uefas regler (varför gjorde jag inte det innan).

Article 6,02: Qualifying phase: Clubs from the same association can not be drawn against each other.

Skönt. Jag sparar mig lite huvudvärk.

Shi/

Jag gillar vad Pepe sa på intervjun. Så ska det vara egentligen. Han får en bonus poäng i mitt huvud.
Barcelona Gud är störst!
2008-07-31 21:25
barcadinho

Man kan inte möta lag från samma land så vi slipper Atletico.

OBS! Såg inte att någon redan hade skrivit om det.

Barcelona Myrran
2008-07-31 21:24
barcadinho

Oj, de va visst oseedade. Tvivlar ändå på att vi kan få möta dem tack vare att vi är från samma land. Galatasaray skulle inte va roliga o möta i ett kval. Speciellt inte om andra matchen blir i Turkiet och med ett dåligt hemmaresultat.

Vet själv hur turkarna va när EM kvartsfinalen vanns men sen va det grymt äckligt att hålla på Tyskland i semin. Trodde jag skulle dö nästan.
Barcelona Hyder
2008-07-31 21:22
Shi

Pepe är grym. Alltid ärlig och ödmjuk. Att han faktiskt ville att Barça skulle vinna CL efter att Real Madrid åkt ut och att sa det offentligt är stort gjort också. Till skillnad från Higuain då :)
Barcelona barcadinho
2008-07-31 21:11
Myrran/

Många är förvånade för det men Atletico är oseedad.
Samma sak med Galatasaray (den andra värsta lottning)
Real Madrid Shi
2008-07-31 21:06
Intervju med Pepe nedan, har har ett och annat fint ord om Eto'o och Messi, även er forne storspelare Ronaldinho.
Barcelona Myrran
2008-07-31 21:06
barcadinho

Tror inte lag från samma land får möta varandra, likaså som i gruppspelet. Men även om det inte är så behöver du inte oroa dig då både A.Madrid och Barca är seedade lag i lottningen och kan enbart bli lottade mot oseedade lag.

Därför tror jag vi inte kan möta IFK Göteborg om de går vidare för dem möter Basel som är seedade.
Barcelona barcadinho
2008-07-31 21:02
Eller finns det en regel som säger att klubbar från samma land inte kan mötas?
Nån som vet?
Barcelona barcadinho
2008-07-31 21:00
Imorgon är det lottningen till den sista omgången för kvalet till CL. Och vi vet att vi ska spela utan Messi nu.

Jag har hela tiden mardrömmar till imorgon. Jag är Väldigt Väldigt RÄDD att vi får Atletico Madrid.
Det är den värsta lottning som kan ske (och jag behöver inte berätta mycket om vilken historia man har emellan klubbarna).

Snälla - bara inte Atletico (utan Aguero men det kvitter väl). Håll tummarna culés.

(Barca överklagar: de är inte de enda. Wreder Bremen överklagar också om Diego och Schalke 04 om Raphina och kanske flera, det vet jag inte).
Barcelona petersays
2008-07-31 20:22
Barca har visst överklagat Messi-domen. Att de orkar.

"We would remind you that the club has sent an appeal to TAS to enable the Argentine to play the Champion’s League preliminary."
Barcelona Barcelona #7
2008-07-31 20:11
BHFanaticos10

DU kan fortsätta dröma att det kommer bli det där anfallsparet. Pep har sagt att Henry kommer att spela och då går det inte med dom 3.
Kommer Drogba så lämnar Eto'o
Barcelona Mot Nya Tider
2008-07-31 20:11
Mes Que un Club

Hela matchen i ett pack. ;D
Barcelona BlueRed.
2008-07-31 20:10
Ämne: DROGBA TILL BARCA !!....
BHFanaticos10

Ursäkta? Jag har inte lärt mig läsa Caps lock, ta det igen?

Såg att någon hade skrivit att Zlatan hade varit för bra för att vara sant, då hoppas jag att Inters ledning fortfarande tycker han är så bra, så vi slipper honom.
Barcelona petersays
2008-07-31 20:04
Sätta ännu en center på kanten? Ja det låter ju genialt.
Barcelona petersays
2008-07-31 19:47
Och jag hoppas innerligt att vi slipper se vare sig Arshavin eller Silva i Barca.
Barcelona petersays
2008-07-31 19:46
"7 mål på 48 matcher är inte godkänt."

Var hittar du statistiken? Kolla spelminuter istället, och tänk på att han är mittfältare. Se länk. Ser ju dock inte särskilt bra ut ändå :P
Mes Qué Un Club
2008-07-31 19:43
Vill du se målen i youtube elr själva hela matchen?
Barcelona Mot Nya Tider
2008-07-31 19:35
Normaltvis så brukar jag inte fråga, men om det är någon som kan tipsa om vart jag kan hitta den klassiska matchen i Madrid (0-3), så vore jag jätte tacksam för det. Har nämligen letat en hel del, utan några som helst resultat.
Annons: