/spanien/barcelona/forum/20698.aspx/spanien/barcelona/forum/20698.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona LionelMessi_19
2008-10-25 21:28
Någon som vet om tv4 kommer sända matchen mot Benidorm på tisdag :)?
Barcelona Messi(AH)
2008-10-25 21:22
Valdes, Alves, Puyol, Marquez, Abidal, Yaya Toure, Xavi, Iniesta, Messi, Henry, Etoo börjar vi med.
Barcelona J.Gamper
2008-10-25 21:21
nooooo, Iniesta är bäst på vänsterkanten helt klart.. O Henry är verkligen inte en spelare som ska spela på kanten... hellre Hleb :/

Tror inte att det kommer lossna för Henry så länge han spelar på kanten..
Barcelona Smogen
2008-10-25 21:14
så hade man fel igen, men spännande med Xavi och iniesta på mitten. Hoppas det kan lossna lite för Henry idag...

Valdés, Alves, Márquez, Puyol, Abidal, Touré, Xavi, Iniesta, Messi, Eto'o y Henry.

Barcelona tarrak
2008-10-25 21:12
Smogen
Det finns en Facebookgrupp, som startats till stöd för Yassin. Ska lägga in den i artikeln.

barcadinho
Tack för berömmet. Jag håller med om att det är den typen av artiklar som är roligast att läsa
Barcelona Smogen
2008-10-25 21:06
Finns det någon protestlista eller något för denna stackars Yassin beyassal?
Barcelona barcadinho
2008-10-25 21:04
Till redaktionen:

Jag glömde skriva igår. Jag gillar mycket den här serie artiklar som ni kallar Can Barca.
Jag gillar att läsa personliga artiklar med åsikter osv.
Fakta finns det ju att läsa överallt.

En liten kul grej - Hull vann igen och de ligger etta i PL (tills imorgon iaf). Jag gillar såna överaskningar.

Men snart inga överaskningar. Det är tre poäng som gäller. Jag hoppas på ett bra spel som i onsdags och jag tror på laget.
Barcelona Messi(AH)
2008-10-25 21:02
Bry er inte om den där Baloo-Gonzalez som alltid ställer till det och fokusera på matchen istället.
Barcelona Moe-_-
2008-10-25 20:48
Jag tror att Almería har lärt sig av Atletico de Madrid, så jag tror inte att de kommer att försöka spela en offensiv fotboll. Om vi startar med messi och etoo så kommer vi vinna matchen med minst tre mål.
Barcelona Mojito
2008-10-25 20:47
Jag som är relativt färsk här på forumet undrar om det någon gång sker gemensamma resor till Barcelona eller andra aktiviteter som samlar culés?

Angående röstningen på Sport blir man ju lätt lite nostalgisk när man tänker tillbaka på spelare som Sergi, Ferrer, Stoichkov och Romario. Inte konstigt att man fastnat för Barcelona sen barnsben.
Barcelona el Flaco
2008-10-25 20:37
Barça Atlétic vann med 3-2 över Ibiza på bortaplan. Gai gjorde ett av målen. Viktig seger för B-laget.
Barcelona MessiFP
2008-10-25 20:35
Komigen grabbar, att klanka ner på någon för stavningen är bara jävligt lågt.

Jag hoppas att vi spelar ut idag och det blir mycket mål :) tippar på 4-0, messi X2, Dani alves och Iniesta!
Barcelona el Flaco
2008-10-25 20:30
Patetiskt om vissa culés blir känsliga över att Mr. Baloo skriver här inne. Så länge han inte spårar ut så är han mer än välkommen.
Barcelona Okkapokka.
2008-10-25 20:24
Mr Baloo

Du är lika välkommen här som alla andra men vissa här på forumet har svårt för madristas. Detsamma är det på Puertan om vi culés skriver där.

Somliga har svårt för rivalen, Somliga inte..
Spinbad
2008-10-25 20:22
Mr Baloo-Gonzalez.:
Det stora problemet är inte din tröja. Det stora problemet är att det ofta är närmast omöjligt att förstå dina inlägg pga av din stavning och grammatik.
Barcelona el Flaco
2008-10-25 20:20
För några veckor sen kunde man rösta och utse den sämsta Barcelona 11:an genom tiderna, nu kan man rösta fram det bästa laget i vår klubbs historia (länk)

För övrigt vill jag bara säga att jag lider med Yassin Belassal. Visca el Barça y visca Belassal.
Barcelona Hyder
2008-10-25 20:20
Matchen mellan Osasuna och Betis är ju rolig. Kameramannen filmar som om han sitter i publiken, man ser alltså bakhuvuden på folk. När sedan någon har bollen i ena hörnet av planen så räcker inte ens den kameran dit. Amatörmässigt.

Ezquerro är annars riktgit pigg och har haft ett farligt skott och ett mål som blev bortdömt.
Real Madrid Mr Baloo-Gonzalez.
2008-10-25 19:42
Delarocha RIP Puerta
Nu förstår inte jag vad du menar, men vist menar jag disk:_ som diskution:
vill inte säga något specielt utan bara höra synpunkter om matchen mot Almeía.
Men det verkar som att visa retas sig mer på tröjan jag bär än inläggerna, synd.
Barcelona Okkapokka.
2008-10-25 19:05
Nina

Kan ingen annat än att hålla med.
J.Janerique
2008-10-25 19:05
Fan vilken sjuk värld. Det finns få saker här i livet som slår att älska en fotbollsklubb. Och även om jag inte är en supporter av Barca i sig så förstår man alla fotbollssval man kan ställas inför. Alla tycker inte lika, och det är det som är det sköna. Att fängsla någon för att han inte tycker lika, är stenåldersmetoder som inte hör hemma i den "moderna" tiden...
Barcelona tarrak
2008-10-25 19:03
Dokumentär om Rivaldo på Tv4 Sport just nu.
Barcelona Unicef
2008-10-25 18:49
Jag skulle vilja se Bojan med Eto o Messi o Iniesta Xavi framför Yaya. Laddad som få=)
Zaragoza Nina (Red.)
2008-10-25 18:45
Frige Yassin Belassa!

Herregud!

Stoppa in det i er högerspalt eller så, på designen så länge han förblir fängslad.
Man kunde tro att det fanns värre brottslingar än så att fylla fängelsena med.
Barcelona Gud är störst!
2008-10-25 18:43
Fyfan vad synd om Yassin beyassal han har kämpat för att plugga och ta examen allt i onödan om han blir kvar i fängelset och allt bara för han visade sin kärlek till ett fotbollslag, KUNGEN BORDE FÄNGSLAS ISTÄLLET! Men tyvärr är det en helt annan realitet där än här hemma.
Delarocha RIP Puerta
2008-10-25 18:28
Fattar folk ens vad Baloo vill ha sagt? Är ordet disk = diskussion?
Barcelona Smogen
2008-10-25 18:25
spännande match ikväll. Tror att Pep för en gång skull spelar det starkaste laget, nästan. Vet att omotiverade startelvor undanbedes, MEN att gissa Peps startelva känns aldrig omotiverat, det är nästan så vi borde ha vadslagning om hur barca startar

Valdes
Alves, Puyol, Pique, Abidal

Tycker egentligen Marquez med sitt säkra huvudspel och sina fantastiska crossbollar är bättre än Pique men tror ändå Pep, sin vana trogen, väljer att rotera lite här.

Yaya Busquets Xavi

Med tanke på att keita och Guddy är skadade, samt att nästan match är mot Benidorm i cupen blir det starkast möjliga mittfält här.

Messi Etoó Iniesta

Samma här, tror inte att Henry, bojan eller VV får chansen från start. De får istället starta i cupmatchen nästa vecka...

hmm...det blev visst motiveringar ändå, duktigt av mig. :)
Barcelona LionelMessi_19
2008-10-25 18:16
Ikväll ska vi ta 3 nya fräscha poäng gubbar.:)
Barcelona De Assis
2008-10-25 18:05
Den enda som är nära en spärr är du. Höj nivån och acceptera att alla som kan för en mogen diskussion är välkomna på det här forumet./ Redaktionen
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2008-10-25 17:37
Baloo

Det är ett faktum att lag som kommer till nou camp parkerar bussen och kör på kontringar!

OM Liverpool,chelsea,manchester gör det ska då inte almeria göra det?

Ibland funkar det också beroende på formen hos barca, så klart att de kommer spela så ikväll precis som förra året.

Barcelona Okkapokka.
2008-10-25 17:01
Helt otroligt egentligen att något sådant kan ge fängelse straff. Att hans framtid ska gå i kras bara på grund av ett litet kärleksbus är helt ofattbart.

¡Visca Yassin!
Annons: