/spanien/barcelona/forum/20697.aspx/spanien/barcelona/forum/20697.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Heywood Jablome
2008-08-03 23:47
Pio pio // Visserligen är han en lagspelare. Men tror du inte att hans kvalitéer skulle hamna i skymyndan? Det finns väldigt många spelskickliga i Barcelona och han kanske inte skulle få den uppmärksamheten som han behöver.

Precis. Det var mot Villarreal och just Forland gjorde hattrick.
Villarreal J.R.R
Heywood Jablome:Pio pio

Tack för svaren, Villarreal hjärta som man har så förstår du att jag tycker att de var helt rätt:P Eto var så målkåt att jag blev nästan rädd för han;)
Barcelona Gud är störst!
FCB_armin

Haha Abidal är ett djur! Han älskar fysträningar lika mycket som Ronaldinho gillar att trixa på träningar. :D

Barcelona Gaucho_10
2008-08-03 23:45
Ja..vad hände egentligen med Joaquin, killen var en av mina favoriter när han var som bäst i Betis, äckligt bra kantslickare
Las Palmas Pio pio
2008-08-03 23:43
Canaletes

Klart jag gjorde! ;-) Adda mig på min MSN!

JRR

Tror faktiskt det var mot Villarreal, tror matchen slutade 3-3 lr nåt sånt och att just Forlán gjorde en hattrick.

Heywood Jablome

Då missade du nog Silvas insats med "La Roja" under sommaren. Dessutom så ser jag inte Silva som en individuell spelare, utan hans spelstil präglas av snabbhet, teknik och framförallt att spela fram andra..
2008-08-03 23:43
J.R.R // Haha. Ja, vilken match var det... jag tror det var samma match som han missade en straff. Eto'o brände för många chanser den matchen och alla spelare fortsatte servera honom. Jag tror till och med att han försökte sig på en frispark. :-)

Men till hans försvar: Så låg Forlan och Eto'o på lika många mål, men Spanska fotbollsförbundet tog tillbaka ett mål efter säsongen. Ett mål som touchade Eto'o på klacken efter att Deco hade skjutit. Eto'o stod på målet, tills han och Forlan hamnade på lika många mål. Konspirationer?
Barcelona FCB_armin
2008-08-03 23:42
Heywood Jablome

Kom på det precis, tänkte ändra men du var snabbare.. :)
2008-08-03 23:40
FCB_armin // Jag _gick_ under namnet Gudabenådad. Nu heter jag faktiskt Heywood Jablome. :-)
2008-08-03 23:39
Hoshiar // Hur svårt är det att söka på internet? Sådana där inlägg gör mig bara trött på forumet.

De flesta kommer att streama matchen ikväll.
Barcelona FCB_armin
Gud är störst!

Han går under namnet 'Gudabenådad'.
Villarreal J.R.R
jag har en underlig fråga till er barcelona supportrar, tror de var säsongen 05-06 då eto stred mot forlan angående skytteliga segern.. De var fruktansvärt roligt att se eto skjuta hela tiden istället för att passa och försöka vinna "el piche" eller vad nu skytteligasegern heter i spanien, Vilken match var de är mina fråga mvh!
Barcelona BarcaFan!
2008-08-03 23:38
Tja .. eftersom alla e så hjälpsamma .. så ja har en fråga .. kan någon skriva ner vilket datum :

La liga startar

Serie A startar

Premier League startar

Vill ha det eftersom ja ska tippa på matcherna

Tacksam för svar
Barcelona FCB_armin
2008-08-03 23:38
"Abidal delighted with physical work."

Nu kommer jag ihåg artikeln om när Pep's assistenter blev klara.
"Att Guardiola väljer att utnämna fystränaren som en av sina assistenter, är unikt, åtminstone i Barcelona och ger en aning om vikten man kommer att lägga på den fysiska träningen. Hörde jag Abidal jubla?"
Ja, han verkar nöjd iallafall...
Barcelona Gud är störst!
2008-08-03 23:37
Messi-lona

det finns den här också.

Någon som vet vad Mohammed nickar på forumet? :D
Länktips: catchvideo.net/
Barcelona Hoshiar
2008-08-03 23:36
Kan nån säga vilka kanaler som ska visa matchen? Jag skulle vilja veta om nån arabisk tv-kanal ska visa den
Canaletes
2008-08-03 23:35
Pio pio

Träffade du David Silva i EM da? :)
2008-08-03 23:29
Pio pio. Jag har ingen direkt åsikt om vem jag vill ha, då jag anser att det är ett onödigt köp. David Silva och Arshavin förtjänar ett lag där de kan få dominera individuellt. De kommer de inte få i Barcelona.

Vi får hoppas på Hleb istället :-)

FCB_armin // Skämt åt sido? Jag ÄR Alingsås stolthet, efter Johan Elmander då...
Barcelona B.G
2008-08-03 23:28
Varför inte köpa Joaquin, han kan inte vara så dyr nu. Han har inte presterat på en jämn nivå på flera år.
I Barcelona skulle han kanske kunna ta nästa steg i karriären och de som vänsteranfallare.
Han har potential, stor potential men har alldrig fått ut den helt förutom i Betis men han kan bättre än så.
Jag skulle inte bli besviken om Barcelona köpte Joaquin som vänsteranfallare, oavsett om han misslyckas eller lyckas. Ge Joaquin en chans Guardiola, det kan bli århundradets kap.

En Nedved modell 2003/2003 skulle inte heller vara fel då han var världens bästa vänstermittfältare eller vad säger ni? :D
Las Palmas Pio pio
2008-08-03 23:25
Underhållande skrivet Mohamed! ;-)

Med tanke på den bakgrunden jag har så ska jag inte sticka under stolen med att jag ser mkt mkt hellre Silva än Arashvin. Sen kan jag även intyga att Silva faktiskt har varit ett Barcafan sen liten... Men, vi kan glömma att Silva går ut offentligt och säger att han vill gå till Barcelona detta då han mkt väl vet att han är den han är idag tack vare Valencia CF.
Barcelona FCB_armin
2008-08-03 23:25
doggeyl

Han är Alingsås stolthet! Skämt åsido, riktigt bra är han. :)
Espanyol doggeyl
2008-08-03 23:19
Ville bara säga att er skribent Mohamed skriver väldigt bra. Hur roligt som helst att läsa!
Barcelona Jay-z
2008-08-03 23:18
Canaletes //

Jo men Wenger borde ha tagit tillbaks han som han gjorde med Vela. För Fran Merida har vart utlånad sen förra året.

Men tycker man borde ha sätt mer A lags debut. Han har inte lyckas på det sättet jag trodde han skulle göra. Men han är fortfarande bara 18 så det är ingen brådska.
Barcelona Barcalonawi
2008-08-03 23:18
tänkte posta listan med stream kanalerna som ska sända matchen ikväll/inatt :)

kl.01:00
Barcelona Hoshiar
2008-08-03 23:17
Är det nån som vet vilka tv-kanaler som sänder matchen? först och främst arabiska kanaler.
Barcelona Etoo# 9
2008-08-03 23:12
BarcaFan!

Varsågod.
Barcelona BarcaFan!
2008-08-03 23:08
Ser att alla snackade om nummren på spelarna ... kan ni skicka länken till presentationen om nummren.

E så tacksam för svar
Barcelona B.G
2008-08-03 22:59
Messi!
Barcelona B.G
Messi!
Barcelona Saman.
Kanske det, han kanske tycker om att släppa in mål vem vet...
Canaletes
2008-08-03 22:55
Saman.

hahaha!! de har du rätt i! men kanske Pinto sjäälv valde nummret :)
Annons: