/spanien/barcelona/forum/20691.aspx/spanien/barcelona/forum/20691.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Messi(AH)
2008-08-05 15:35
Enligt mig så tycker jag att vi kommer att ha ett komplett lag när vi har Silva på vänster kanten.

Är det bara jag som vill se silva på vänsterkanten istället för Arshavin?

Vi såg ju hur bra Silva var tillsamans med Xavi & Andrés.
Barcelona Messi!!
2008-08-05 15:32
westinhoblaugrana

Tack!
Barcelona westinhoblaugrana
2008-08-05 15:24
Messi!!

Javisst, man hittar spelschemat på den officiella hemsidan. Länktips.
Barcelona Messi!!
2008-08-05 15:13
westinhoblaugrana

Vet du var man kan hitta spelschemat?
Hade tänkt gå på en match i år.
Barcelona Saman.
2008-08-05 14:57
Oj lång tid kvar ju, är inte så bråttom då. Tiden som återstår bör vara tillräcklig för att hitta en ersättare men för Silva eller Arshavin kanske man bör skynda på.
Barcelona BlueRed.
2008-08-05 14:43
Saman

om 26 dagar. Ungefär.

Så Txiki och Co har tid på sig att hitta en vänster mittfält/anfallare.
Barcelona 19
2008-08-05 14:35
31 Augusti
Klockan 00.00 ;)
Barcelona Saman.
2008-08-05 14:34
När stänger transferfönstret?
2008-08-05 14:32
san_miguel

Spelschemat är klart, men som du säger, så är nästan alla barcas matcher på söndagar. Detta kommer ändras och man kommer bestämma några dagar innan om en match ska spelas på lördag eller söndag.

Tänk på CL-matcher och andra matcher, spelarna måste få tillräckligt mycket vila mellan matcherna.
Barcelona Rambla
2008-08-05 14:26
Jag är ganska så övertygad om att Berbatov-ryktet som Goal skriver om är överdrivet och innehåller lite sanningshalt. De har inget att skriva om och anledningen att han nu näms är för att de andra alterantiven som Barça var ute efter, Drogba och Adebayor, nu är borta eftersom de kommer skriva på nya kontrakt.

Pep har garanterat inte sagt att han vill ha Berbatov även om Samu stannar, rent påhitt tror jag. Hans prio är att hitta en vänster mittfältare/anfallare, då är Silva mest intressant.
Barcelona san_miguel
2008-08-05 14:22
Hej spelschemat är de klart eller kommer de va somvanligt att ett antal dagar innan så vet man om de är lördags eller söndas match annars spelas nästan alla på söndagar.
Barcelona agne_
2008-08-05 14:08
Är det någon som vet när biljetterna till derbyt borta mot espanyol släpps? Hur och var man enklast får tag i biljetter?
Jag har tittat på deras hemsida, men där står inget om biljetter till den matchen.
Barcelona Klint
2008-08-05 13:49
Jag tror inte att Valencia vågar räkna med Vicente som ersättare om nu Silva skulle försvinna. Vicente spelar ca 15 matcher per säsong. Resten av tiden går han skadad. Svårt att förlita sig på en sådan spelare. Lite som Edmilson när han var hos oss.

Jag kan faktiskt inte riktigt se vad Berbatov skulle ha i Barca att göra. Adebayor och Drobga förstår jag, men inte Berbatov.
Barcelona Ciao-V
2008-08-05 13:30
Klint:
David Silva är en pärla som jag väldigt gärna skulle vilja se i Blaugrana.
Valencia har en annan spelare,Vicente Rodriguez, som kan ersätta honom. Har fått för mig att han har varit skadad i största delen av förra säsongen.

Att Silva har lirat så bra med Xavi och Iniesta i Spaniens mittfält gör dessutom honom mer intresssant.
Barcelona Heywood Jablome
2008-08-05 13:28
Dock kommer väldigt många här bli irriterad på hans nonchalans. Han är en väldigt nonchalant spelare, ändå lyckas han göra mål. Det är en speciell egenskap osm han har.

Jag tror inte vi kommer få 30 miljoner euro som ledningen vill ha för Eto'o, men minst 20 borde vi kunna få ut.

Berbatov före Silva.
Barcelona Andreas-3
2008-08-05 13:25
El Argentinito och Klint//
Han spelar fortfarande i Aris, det är nu hans andra år där och han har 2 år kvar på kontraktet.
Han imponerade första året med sin snabbhet och teknik. Han gjorde även en del viktiga mål, mot Bolton borta i UEFA-cupen och han avgjorde grekiska cupsemifinalen med att göra ett mål i 94:e minuten. Han hade dock ett problem, att han är lite för svag och det gjorde så att han i princip var skadad i varannan match. Aris har även 2 till från Barcas akademi, Javito och Felipe Sanchon.
Barcelona Klint
2008-08-05 13:20
United värvar Berbatov. Eto'o stannar hos oss samtidigt som vi värvar Silva. Det är vad jag hoppas på. Väntar med spänning på vad som kommer att sägas vid mötet mellan Silva, hans agent och Valencia.
Barcelona Ciao-V
2008-08-05 13:16
Barbetov skulle gå före både Henry och Bojan i alla fall.
Det är dock säkert bara spekulationer då han är den ende som kan vara aktuell för att ersätta Eto'o just nu. Alla andra verkar vara borttagna från listan som alternativ.
Barcelona Captain Fantastic!
2008-08-05 13:04
Istället för att värva Silva så skulle jag hellre gå för Sergio Garcia. Han kan göra fler mål, är like teknisk som Silva och skulle kosta betydligt mindre. Det negativa är att han är en annan egenprodukt, som vi likt Pique, skulle behöva köpa tillbaka.
Barcelona Klint
2008-08-05 13:03
Varför ska vi köpa Berbatov när vi har Eto'o, Henry, Bojan och även Gudjohnsen? Det finns bättre sätt att bränna ca 200 millar.
2008-08-05 13:00
Berbatov är stor, teknisk och en måltjuv. Vi får hela paketet. KÖP!
Real Madrid El Argentinito
2008-08-05 12:56
Klint// Så hette han ja! Okej, har för mig att han vara ganska lovande. Lite Messi-stil över hans spel.

2008-08-05 12:56
Om Berbatov kommer så kommer han inte vara 4:e valet. Han kommer vara första valet.

Där har vi en oslipad diamant.
Barcelona Klint
2008-08-05 12:54
Ämne: Berbatov till Barcel....
Jag tror att det är Toni Calvo som du syftar på? Han gick till Aris om jag inte minns fel. Har inte hört något om honom sedan dess faktiskt.
Real Madrid El Argentinito
2008-08-05 12:43
Berbatov till Barcelona? Som många av er säger låter det mycket märkligt.

Konkurrensen är ju redan mördande och tror inte att Bulgaren är särskilt sugen på att agera fjärde-val.

Förresten en fråga till alla er culès, det fanns en kille i ert B-lag för något år sedan. Antoni (har glömt efternamnet) någonting. Blev utlånad till någon grekisk klubb har jag för mig. Vet ni vad det blev av honom sen, är han kvar hos grekerna än?
2008-08-05 12:26
Verkar vara konstigt om Pep vill ha Berbatov även om Eto'o stannar. Han har ju sagt tidigare att han inte skulle vilja ha 4 forwards i truppen. Kommer Berbatov, lämnar Eto'o, tror jag.
Barcelona Klint
2008-08-05 12:24
Om Berbatov värvas för de summorna som de har pratats om så tror jag inte man värvar honom för att han ska nöta bänk.
Barcelona Dizzy
2008-08-05 12:23
Kommer Berbatov så drar etoo tror jag. Tror inte nån vill vara en bänkspelare.
Barcelona Suñol
2008-08-05 12:18
Nina (Red.: Kul, det har ju legat i luften ett tag. Själv har jag ingen större koll på Longas men han var väl med Lafita lovande zaragoza spelare som det pratades lite om för några år sedan?
Barcelona Hoshiar
2008-08-05 12:18
Vi är mycket finare klubb än Real.

Detta säger ju rät så mycket:

bwin - Real Unicef - Barca
Annons: