/spanien/barcelona/forum/20686.aspx/spanien/barcelona/forum/20686.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona tarrak
2008-08-06 11:05
Bojan har i mer än en intervju berättat att Henry är hans idol och hur mycket han uppskattar att spela med honom. Att hävda motsatsen baserat på ingenting, känns inte riktigt hederligt.
Barcelona sölta
2008-08-06 11:03
Självklart. Därmed inte sagt att jag skulle visat det för hundra kameror, speciellt inte när jag är ny i laget och 16, 17 år gammal.
Barcelona westinhoblaugrana
2008-08-06 11:00
Hahaha :) Okej. Om jag förstår dig rätt så menar du att du hade kokat på Henry om han hade gjort med dig som han gjorde med bojan efter att denne gjort mål? Kramat och skrattat osv..
Barcelona sölta
2008-08-06 10:55
Nej, jag sa att det var vad jag trodde. Då slutade du ta mig på allvar.

Sedan lägger du in en länk som inte visar någonting, förutom att Henry har sin tunga långt upp i Bojans arsle.

Jag kan inte tänka åt dig, och jag kan inte heller påstå att jag vet vad Bojan tycker om sina medspelare, för jag känner inte honom. Vad jag däremot vet är vad jag själv skulle tycka om att ha en kille som Henry i laget, och hur jag skulle reagera i ett scenario som i din länk till exempel.
2008-08-06 10:42
Okej, men jag vill få reda på hur du tänker. Har du fakta bakom ditt påstående att bojan inte skulle gilla henry?
Barcelona sölta
2008-08-06 10:41
Precis som jag trodde då.

Fortsätt du att vara övertygad, jag tror inte jag kan få ut något mer av en diskussion med dig.

2008-08-06 10:34
sölta

Har du inte kollat på barca denna säsongen?

När bojan gjort mål, har henry nästan blivit gladare än bojan själv. Bojan har sagt att henry alltid har varit hans idol. Har aldrig sett henry vara sur på bojan heller, ser de ofta tillsammans på träningar när jag kollar på bilder osv.

Inte övertygad? Kolla länktips.
Barcelona sölta
2008-08-06 10:27
Varför det, känner du någon av dem? Eller har du sett Henry springa och le in i kameran efter att Bojan har gjort mål? Har du missat alla gånger Bojan skjutit och missat istället för att passa Henry? Vad gjorde Henry då?
2008-08-06 09:48
Kolla länktips, hoppas det stämmer.

Sölta

" Jag tror inte ens att Bojan tycker speciellt bra om fransmannen ". När jag läste det, slutade jag ta ditt inlägg på allvar.
Barcelona sölta
2008-08-06 09:36
Det du säger om att han kommer från en långtidsskada kan kanske ursäkta det värdelösa spelet de första två månaderna, men inte mer, han har varit här i ett år och det är fortfarande lika tydligt att han inte klarar av Barcelonas spel.

Om han är så hemmakär att han inte kan vara utan sin familj, varför flyttade han hit då?

Han har inte alls spelat mest på kanten, Eto'o har varit där minst lika mycket, men jag har inte hört honom klaga.

Det är klart att det är jobbigt med skador, men var ligger felet, inte kan man väl skylla på någon annan att hans kropp inte håller?

Vad vet du om hans påverkan av Bojan? Jag är övertygad om att Henry inte har påverkat hans utveckling alls. Jag tror inte ens att Bojan tycker speciellt bra om fransmannen.

Att han alltid är glad och positiv är det enda jag kan hålla med dig om, han älskar ju klubben också, det såg vi när han kysste klubbmärket första dagen i klubben.

Det är ju tydligt vad Pep försöker göra. Eftersom Henry inte spelade bra med Rijkaard som tränare, så går han ut och säger att Henry kommer bli en nyckelspelare i år. Han vill visa alla som hade hoppats mycket på Henry att det inte var spelarens fel att han misslyckades, utan tränarens. Han hoppas att Henry ska lyckas, och sedan ska alla tacka honom för det.

Jag tror dock att han börjar inse att Henry inte är någon bra fotbollsspelare.
2008-08-06 08:53
Tjenamors cules!

Tänkte bara försvara Henry lite nu eftersom alla verkar "hata" honom :P.

Henry kom till Barca efter en långtidsskada, han hade knappt rört en boll på ett halvår. Det tar tid innan man kommer i form då, och dessutom tar det ca en halv/hel säsong för vissa (henry,guddy) att anpassa sig till la liga.

Han fick spela mestadels på vänsterkanten och som framspelare, när han är känd för att vara central anfallare och målgörare.

Han har missat ett antal matcher under säsongen pga skador osv. Han har knappt träffat sin dotter/familj, vilket faktiskt påverkar lite.

Barcelona har dessutom haft en 'usel' säsong, och därför var det många som inte presterade, inte bara henry.

Trots allt detta så har han gjort 19 mål (tror jag) och ett antal assist i barca denna säsongen (inte bara ligan inräknad).

Han har varit en bra vän/förebild till bojan och utan honom tvekar jag på att bojan hade varit så självsäker som han är idag.

Henry höjer lagets moral, han är alltid glad och positiv. Nu har han bara gjort 1 mål under försäsongen och alla börjar klaga. Låt han få en säsong till på sig, nu när han vet hur ligan är.

Henry är trots allt Henry.
Barcelona Rolé
2008-08-06 07:06
Neeej! jag har väntat på Valiente i 2 åårrrrr! och nu kommer han äga i sevilla istället!
Barcelona Mot Nya Tider
2008-08-06 07:01
'Superstar' Henry ;P

Barcelona Barca_PXM
2008-08-06 05:35
Heywood Jablome

i så fall även om barca vinner ligan eller cl och eftersom du nämner ordet måste, och även om etoo står bakom det ändå han stannar inte kvar.
Barcelona Heywood Jablome
2008-08-06 03:42
Ordem e Progresso.

Don't get me wrong. Jag är en stor beundrare av Holländsk fotboll, men jag tror inte Hunteelar har någon framtid i Barcelona. Dels för att Eto'o först måste säljas och då tror jag att en ersättare redan finns redo och nästa år köper vi Benzema. Tyvärr.

Min personliga åsikt är att Hunteelar är en bra anfallare och någon klubb kommer få användning för honom bara inte vår klubb.

Godnatt :-)
Barcelona Ordem e Progresso
2008-08-06 03:30
Heywood Jablome

Vad tycker du själv? Är han inte en intressant spelare? Stor, stark och målfarlig(bara lite). Enda minuset är väl att han är oerfaren från ngn av de större ligorna, Men jag tror att han skulle lyckas, går inte att misslyckas i Barcelonas miljö... Om man inte heter Henry ;).
Barcelona Oha789
2008-08-06 03:10
Ja Juande Ramos i Barca B!
2008-08-06 03:08
Ordem e Progresso. Det tackar vi för :-)

Juande Ramos i Barca B alltså. Daniel Güiza har också spelat där. :-)
2008-08-06 03:04
Heywood Jablome

Dimman börjar lätta här hemma! ;-)
Barcelona Oha789
2008-08-06 02:56
Juande Ramos som var före detta Sevilla trännare som nu är Tottenhams tränre.

Han har varit trännre för Barclona B år 1996-97.

Han år gick inget vidare då det blev
38 matcher
7 vinst
13 oavgjort
18 förluster

Det kallar jag en katastrof säsong men kolla vart han är nu, Den killen har värkligen klätrat :D
2008-08-06 02:54
Canaletes. Jag känner inte Pep. Läs längre så förstår du kanske varför jag skrev så.
Canaletes
2008-08-06 02:50
Heywood Jablome

Hur känner du Pep? :S
Barcelona Messi(AH)
2008-08-06 02:45
Jag förstår mig inte på lednngen? Varför vill de röv a bort Samu? Helt skumt.
Ska lägga mig nu. Så NATTI alla cules!
2008-08-06 02:40
Valdés står sålänge han är skadefri.

Ordem e Progresso. Jag känner Pep personligen. Och när vi diskuterade sa han att Hunteelar inte var nåon utav hans favoritspelare.
Barcelona Gaucho_10
2008-08-06 01:42
Varken Valdes eller Pinto är världsmålvakter i klass med Buffon osv. MEN det betyder inte att de är dåliga på ngt sätt
Barcelona Barca_PXM
2008-08-06 01:31
jag kan tänka mig en sak om valdes, i europa man e petig på att träna grunder ordentligt vilket spelar många marginaler. det bör vara så och det ska vara ett stort plus.

i sydamerika man tränar säkert bra grundträning och de ska använda annorlunda målvakt filosofi, under senaste match pinto var säker och kan utan tvekan stå i stora matcher men jag kan tänka mig att valdes gör bättre insats.
Barcelona Suñol
2008-08-06 01:18
Ja antagligen för att Valdes är en bättre målvakt. Pinto är väl ok men knappast bra nog som första alternativ.
Barcelona Dizzy
2008-08-06 00:57
Kanske en dum fråga men vem tror ni Pep väljer som första målvakt Valdes eller Pinto?

Ok många här inne säger Valdes men varför? Roligt att veta bara:)
2008-08-06 00:48
Heywood Jablome

Okej, känner inte Pep personligen så vet inte vilka spelare som är hans favoriter eller icke.

Ja just det! Barcelona har ngt emot honom bara för att han är holländare... Eller kanske inte.
Barcelona Oha789
2008-08-06 00:10
Så dumt av Ledningen som vill ha bort Etoo :(
Annons: