/spanien/barcelona/forum/20683.aspx/spanien/barcelona/forum/20683.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona -=Barcelona=-
2008-08-06 22:28
läste på den mest opålitlig hemsidan fotbollskanalen.se att messi har blivit kallad tillbaka från os????? stämmer det eller e det bara skit snack????? shockbesked
Barcelona ElDuroDeFCB
2008-08-06 22:26
Är inte Wisla Krakow väldigt starka på hemma plan.?? Sen; är det nån som vet om Wisla gick med på att byta hemma och borta match??
Barcelona Heywood Jablome
2008-08-06 22:24
Vi har 3 målvakter, 8 backar, 6 mittfältare, 4 anfallare. Sen har vi spelare som kan spela på lite olika positioner. Jag tror det här räcker gott och väl en hel säsong.

Caceres och Pique är båda födda 1987. Vilket sparkapital
Barcelona Saman.
2008-08-06 22:23
Har du sparat hemsidan också, måne? ;)

Verkar som det blir ett polskt lag i kvalet då. Kanske dags att samla ihop ett gäng ner till Krakow?
Barcelona Barcelona #7
2008-08-06 22:21
Messi(AH)

Lite efter?

Jag frågade för 3½ timme sen.
Jag har redan fått svaret på min fråga
Barcelona Messi(AH)
2008-08-06 22:19
Barcelona # 7 jag är så trött på dina frågor om streams och när Barca spelar match. Spara streamsidan, så slipper du skriva här på forumet.
Barcelona Barcelona #7
2008-08-06 22:12
Wisla Krakow 4 - 0 Beitar Jerusalem
Canaletes
2008-08-06 21:35
Dinho

prova på Barcas hemsida, om du vill ha äkta kostar de nästan samma pris på alla sidor.. om du inte vill ha äkta sök då på blocket eller tradera ;)
Barcelona PILMÀ (Blaugrana en mi corazón)
2008-08-06 21:24
Wisla Krakow 3 - 0 Beitar Jerusalem
Barcelona Klint
2008-08-06 21:17
För närvarande ser det ut som att det blir Wisla Krakow som vi får möta. De leder med 2-0 efter 30 minuter.
Barcelona Klint
2008-08-06 21:14
No offence, men det känns inte som att man kan jämföra PES med det verkliga livet vad det gäller storleken på truppen. I FM behöver man hur många spelare som helst för att de inte ska bli trötta, men som alla vet så fungerar det inte så på riktigt även om vissa spelare kan behöva vila en match då och då.
Barcelona Saman.
2008-08-06 21:10
Tycker vår trupp är rätt lagom stor. Kanske behövs en anfallare till dock. Annars har vi rätt många på mittfältet nu samt i försvaret. Sen som sagt så kan alltid våra underbara B-lagsspelare ta klivet upp ifall det behövs.
Barcelona Dizzy
2008-08-06 21:08
ElDuroDeFCB

Men truppen är liten för att jeffren med flera spelare finns inte i PES:)

Truppen blir större när det nya Pes kommer ut.
Barcelona Dinho
2008-08-06 20:59
tjena boys vet någon var man kan beställa den nya barca tröjan med Messi på ryggen? har abra hittat utländska sidor men det blir så dyrt. Tack
Barcelona ElDuroDeFCB
2008-08-06 20:56
Hallå Där alla ni som är inloggade...

Jag måste säga att jag är orolig för storleken på truppen. Satt hemma idag och fixade alla övergångar till Pro Evolution och jag blev chockad över hur liten trupp vi har. Det fanns helt enkelt inga spelare att välja mellan. Vi måste värva en eller två spelare till, samatidigt som grabbarna från B-laget tar klivet upp till A-laget(Pedro, Jeff minst). Ni som spelar PES, gör alla övergångar och kolla på Barcas trupp storlek. Den är liten
Barcelona BlueRed.
2008-08-06 20:06
Nu skickar jag länken till stream, så ni kan se matchen, när nästa person frågar så be honom/henne att scrolla ner.
Om mitt inlägg hamnar på andra sidan så kan jag skicka igen.

Matchen verkar sändas både i TVU och Media player stream.
Mitt tips är att ni laddar ner TVU och tittar där, samtidigt som ni har media playern på men ljudet sänkt till 0, för TVU kanske hakar upp sig som sist, då är det bra och gå över till Media playern snabbt.
Kan vara som sist att TVU är 1-2 min efter M-P streamen

Vad gäller matchen så som jag sa sist så vill jag helst se Henry ensam centralt i anfallet, möjligtvis en 4-4-2 / 4-5-1.

*LÄNK
Barcelona FC Barcelona!!!!!!
2008-08-06 20:04
Okej tack så mycket :).
Barcelona Gud är störst!
2008-08-06 19:43
FC Barcelona!!!!!!

Han kommer tillbaka 23:e aug om inte jag är helt fel ute.
Barcelona FC Barcelona!!!!!!
2008-08-06 19:37
Förlåt jag frågar men får inga svar någon annanstans.
Vet någon när Messi kommer tillbaka från OS om Argentina vinner? Tacksam för svar.
Barcelona Gud är störst!
2008-08-06 19:33
Barcelona #7

Ärligt talat du är riktigt jobbig när det vankas matcher medstream du frågar varenda gång här i forumet kan du inte någon gång spara länken eller leta själv? Förstör bara forumet.
Barcelona Barcelona #7
2008-08-06 19:28
Idag får vi veta vem vi kommer möta i den Tredje omgången i Champions League.
20:45 börjar matchen mellan Wisla Krakow och Beitar Jerusalem.
Första matchen slutade 2-1 till Beitar Jerusalem.

Vem tror du går vidare?
Vem vill du helst ska gå vidare?

Wisla Krakow / Beitar Jerusalem - FC Barcelona
Barcelona Barcelona #7
2008-08-06 18:57
Stream till matchen?
Barcelona Gud är störst!
2008-08-06 18:24
Heywood Jablome

Det där med Fet-text gör det faktiskt lättare och läsa och på så vis så blir artikeln intressantare. Mycket skönare så, så jag håller inte med Lukas.RP jag tycker du borde fortsätta med det. :d
Barcelona Rambla
2008-08-06 17:57
Ämne: Rambla// Jag är medv....
Självklart är effekten den samma om inte värre. Det försvinner än mer toppspelare till ANC än OS. Åtminstone äldre och mer etablerade spelare och som oftast är viktiga kuggar i sina europeiska klubblag. Nu trodde jag vi diskuterade redan fastställda regler och förordningar. Fifa hade inte rätt att tvinga dessa spelare till OS, fast de uppträdde som om de hade.
Lill-Gösen
2008-08-06 17:44
Rambla// Jag är medveten om detta men effekten är densamma. Att en spelare försvinner för ANC kan vara lika förödande för en klubb som det kan vara med OS. Till och med mer då ANC spelas varannat år och inte var fjärde som OS.
Barcelona Rambla
2008-08-06 17:15
Ämne: Rambla// Egentligen ....
Det är skillnad när det gäller ANC. Den ingår i Fifas-kalender och det finns tagna beslut mellan klubbarna och Fifa att spelare ska släppas till denna turnering. Precis som klubbarna måste släppa spelare till Em, Vm och ett visst antal träningslandskamper varje säsong.
Lill-Gösen
2008-08-06 16:58
Rambla// Egentligen är det samma sak som med Afrikanska Mästerskapen. Det spelas matcher för klubblaget som kan vara viktiga under samma period.
Real Madrid Zizou_spars
2008-08-06 16:57
Okej, tack för svaren. Ni verkar tycka exakt som jag i den frågan :).
Atlético henry garvis carlsson (fd anti_valencia)
2008-08-06 16:44
Med de nuvarande reglerna är det lika bra att plocka bort fotbollen helt från OS programmet....
Är det inte samma förutsättningar för alla lag är det bara å lägga ner! Som sagt.. Fifa=idioter.....
Barcelona Heywood Jablome
2008-08-06 16:38
Rambla.

Enligt Blatter vill han öka intresset... han vill nog hellre utöka plånboken. Han är en stolle!
Annons: